quote:Op maandag 7 augustus 2006 22:45 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Blackburn Rovers is dat niet net gepromoveerd?
quote:Op maandag 7 augustus 2006 22:52 schreef cultheld het volgende:
[..]
Dat zal wel los lopen. Hij zou ook op rechts kunnen spelen trouwens
.
Hoe de fuck kom jij aan een @@@ tagje?quote:Op maandag 7 augustus 2006 18:51 schreef Neoktheone het volgende:
Vaag... Om onduidelijke redenen. Gewoon intriest
Zal wel verkeerd terug zijn gezet na Oranjefan, is meer gebeurt.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 13:23 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Hoe de fuck kom jij aan een @@@ tagje?
Das pas intriest, je kent ons niet eens.
Lame zeg,quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 13:24 schreef VoreG het volgende:
[..]
Zal wel verkeerd terug zijn gezet na Oranjefan, is meer gebeurt.
quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 13:06 schreef rubbereend het volgende:
omger wordt in de Engelse media gesproken over een transfersom van 1 miljoen pond
ongeveer 1,6 miljoen euro volgens mij
Daar kun je niet eens een vervanger voor halen. Of zouden ze in Groningen dat geld + wat spelers willen hebben
jij weet helemaal niet over welke spelers ik het hebquote:
dat sowieso, de rest mag nog wel in Groningen blijven!quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 13:35 schreef clauwheee het volgende:
Maar je bedoelde wel ook Sankoh weghalen, daar doelde ik meer op, of heb ik het mis
daar ben ik ook bang voorquote:
FC Groningen kan echt geen speler vasthouden wanneer PSV interesse toont hoor, tenzij het een belachelijk bod is.quote:
maarja we hebben meer 1,6 miljoen beschikbaar na de verkoop van Ooijerquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 14:05 schreef twi het volgende:
[..]
FC Groningen kan echt geen speler vasthouden wanneer PSV interesse toont hoor, tenzij het een belachelijk bod is.
Denk je dat echt?quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 14:07 schreef rubbereend het volgende:
[..]
maarja we hebben meer 1,6 miljoen beschikbaar na de verkoop van Ooijer
Foei, afblijven!quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 14:08 schreef Radegast het volgende:
Heeft PSV al interesse getoond in Sankoh dan?
Denk zelf dat Koeman dan eerder voor bijvoorbeeld Ruud Knol zou gaan waar hij nog mee gewerkt heeft bij Vitesse...
Nee waarschijnlijk niet nee, plus dat hij wel eens heeft aangegeven naar PSV te willen, vond hij de mooiste topclub in Nederland. Maar heren van PSV, dat hebben jullie niet van mij, begrepen?quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 14:05 schreef twi het volgende:
[..]
FC Groningen kan echt geen speler vasthouden wanneer PSV interesse toont hoor, tenzij het een belachelijk bod is.
Dat denk ik niet gezien het feit dat Knol de naam heeft zeer blessuregevoelig te zijn en hij in mijn optiek geen PSV materiaal is, meer een tweede van der Schaaf.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 14:08 schreef Radegast het volgende:
Denk zelf dat Koeman dan eerder voor bijvoorbeeld Ruud Knol zou gaan waar hij nog mee gewerkt heeft bij Vitesse...
quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 14:08 schreef Radegast het volgende:
Nou, heel makkelijk zal de FC zich niet gaan opstellen hoor, mocht er daadwerkelijk interesse van PSV gaan komen.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 14:19 schreef PyTh het volgende:
[..]
Dat denk ik niet gezien het feit dat Knol de naam heeft zeer blessuregevoelig te zijn en hij in mijn optiek geen PSV materiaal is, meer een tweede van der Schaaf.
Sankoh zou overigens niet mistaan bij PSV, centraal of op de rechtsback positie.
Kan me niet voorstellen dat die jongen meer dan 3 miljoen moet kosten en PSV is z'n favo club![]()
Blessure gevoelig valt wel mee, hij heeft alleen lang met die knie gezeten. Afgelopen seizoen geen enkel probleem meer mee gehad. En hij is wel wat slimmer dan Schaafie qua voetbal dus ik denk datie PSV wel aankan. Knol is communicatief altijd sterk, best wel een leider geworden achterin, koppend wel redelijk (scoort nog wel is bij corners) en heeft een goede trap in z'n rechterbeen maar opbouwen is niet zijn beste kwaliteit, zeker neit vergeleken met Ooijer. Sterkste punt denk ik zijn inzicht. Ow, en hij houdt van buitenspelval, das soms niet goed voor je hart als je in het stadion zitquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 14:19 schreef PyTh het volgende:
[..]
Dat denk ik niet gezien het feit dat Knol de naam heeft zeer blessuregevoelig te zijn en hij in mijn optiek geen PSV materiaal is, meer een tweede van der Schaaf.
Sankoh zou overigens niet mistaan bij PSV, centraal of op de rechtsback positie.
Kan me niet voorstellen dat die jongen meer dan 3 miljoen moet kosten en PSV is z'n favo club![]()
Misschien een gelimiteerde transfersom in zijn contract?quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 15:17 schreef PyTh het volgende:
Maar kan me niet voorstellen dat PSV hem voor 1 miljoen pond laat vertrekken.
1 miljoen is altijd nog meer dan niets.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 15:17 schreef PyTh het volgende:
Da Costa doet het inderdaad wel redelijk...
Ach ja we zien wel hoe het loopt met Ooijer.
Maar kan me niet voorstellen dat PSV hem voor 1 miljoen pond laat vertrekken.
Hij is met z'n ervaring meer waard voor PSV als hij blijft denk ik.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 15:21 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
1 miljoen is altijd nog meer dan niets.
No shit Sherlock?quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 15:21 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
1 miljoen is altijd nog meer dan niets.
Ze spelen UEFA-Cup en in een mooiere competitie met een taal die 'ie wel zal spreken en hij dus niet eerst een jaar geisoleerd zit omdat 'ie alleen maar ciao kan zeggen.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 15:59 schreef JeroenV het volgende:
Maar ik snap ook niet echt dat hij niet naar Livorno zou willen maar wel naar Blackburn.
1 Miljoen is echt weinig.
En wie weet is André wel extreem rechts.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 16:10 schreef twi het volgende:
[..]
Ze spelen UEFA-Cup en in een mooiere competitie met een taal die 'ie wel zal spreken en hij dus niet eerst een jaar geisoleerd zit omdat 'ie alleen maar ciao kan zeggen.
Blackburn is al enkele jaren subtopper dus das heel begrijpelijk.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 15:59 schreef JeroenV het volgende:
Maar ik snap ook niet echt dat hij niet naar Livorno zou willen maar wel naar Blackburn.
1 Miljoen is echt weinig.
Of loopt ie thuis altijd in Lonsdale!quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 16:11 schreef zjroentje het volgende:
[..]
En wie weet is André wel extreem rechts.![]()
Ah, ik snapte em al nietquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 16:24 schreef pfaf het volgende:
Zelfs Marijnissen zou nog extreem rechts lijken in Livorno.
Neusjes wrijven ook goed, wat jij wilquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 16:31 schreef zjroentje het volgende:
Ik zie niemand zich in de handjes wrijven hoor.
Goede vraag, ik weet van niets. Stond er ineens na Oranjefan.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 13:23 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Hoe de fuck kom jij aan een @@@ tagje?
Intriest? Heb toch niets gedaan? Volgens mij wil ik jullie niet eens kennenquote:Das pas intriest, je kent ons niet eens.
My bad idd. Excuses.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 19:09 schreef Neoktheone het volgende:
Intriest? Heb toch niets gedaan? Volgens mij wil ik jullie niet eens kennen![]()
Acceptedquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 19:20 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
My bad idd. Excuses.
En nee, je wil ons idd niet kennen..
Niets bijzonders, gewoon groepje mensen.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 19:27 schreef Neoktheone het volgende:
[..]
Accepted
Ben nu eigenlijk wel nieuwsgierig waar het dan voor staat...![]()
[quote]quote:Interesse in Ooijer nog niet serieus
Geschreven door Harm Jan Deuring op dinsdag, 8 augustus om 19:48
Volgens PSV-voorzitter Rob Westerhof is de interesse van Blackburn Rovers in André Ooijer nog niet serieus te noemen. Tegenover De Telegraaf zei hij "eerst af te wachten of het echt serieus wordt."
"Een club kan een speler wel een miljoenensalaris bieden, maar als daar vervolgens een belachelijk transferbedrag tegenover staat, zijn we snel uitgepraat", was de reactie van Westerhof op de interesse. "Ooijer heeft een vastgesteld transferbedrag in zijn contract. Dat moet dus betaald worden. Tot nu toe hebben we slechts contact met tussenpersonen."
Het contract van Ooijer loopt volgende zomer af, waardoor het voor PSV financieel interessant kan zijn om de verdediger nu van de hand te doen. Pogingen om het contract te verlengen zijn vooralsnog mislukt.
Volgens mij wordt Londsdale wel geassocieerd met 'chavs' . En die hebben over het algemeen gezien niet een erg hoog aanzien.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 23:40 schreef Verbal_Kint het volgende:
ik wilde t ook net gaan quoten. t lijkt er iig op dat westerhof hem niet voor een schijntje weg wil laten gaan (en terecht). ben benieuwd wat de hoogte van dat vastgestelde transferbedrag is....
trouwens, jullie weten dat lonsdale in engeland een volkomen normaal merk is, niet geassocieerd met rechts danwel links, hooligans of anderssoortig schorem?
mwaoh, chavs worden geassocieerd met trainingspakken in t algemeen, waarvan Lonsdale één merk is. maar dat chavs geen hoog aanzien hebben, ben ik met je eensquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 23:47 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Volgens mij wordt Londsdale wel geassocieerd met 'chavs' . En die hebben over het algemeen gezien niet een erg hoog aanzien.
Ik denk dat hij gaatquote:Volgens De Telegraaf is het eerste bod van Blackburn Rovers door PSV afgewezen. De clubs zouden vandaag verder onderhandelen. Met de transfer lijkt zo'n 1,5 mijoen euro gemoeid te zijn. Althans dat bedrag zou PSV vorig seizoen zijn overeengekomen met Schalke'04. "De club had me vorig jaar al verkocht aan Schalke 04. Alleen omdat ik zelf niet rondkwam met Schalke ging de transfer toen niet door." Ooijer zou al een principe-akkoord hebben over een tweejarig contract. Ooijer: "Ik heb de club kenbaar gemaakt dat ik naar Blackburn Rovers wil. Als ik nog ooit in het buitenland wil spelen, moet ik dat nu doen."
Dat het in de Telegraaf staat wil op zich nog niet zoveel zeggen. Die hebben wel meer onzin geschreven afgelopen tijd.quote:
De Telegraaf is niet de enige krant die het schrijft, in de krant hier las ik het ook alquote:Op woensdag 9 augustus 2006 10:53 schreef R4V3 het volgende:
[..]
Dat het in de Telegraaf staat wil op zich nog niet zoveel zeggen. Die hebben wel meer onzin geschreven afgelopen tijd.
Ik gun het hem ook wel, maar je moet realistisch zijn, 1 jaar contract, geen restwaarde.....quote:Op woensdag 9 augustus 2006 11:28 schreef Leso_Varen het volgende:
[..]
De Telegraaf is niet de enige krant die het schrijft, in de krant hier las ik het ook alIk zou het zo jammer vinden als Ooijer weg gaat, maar ik gun het hem wel. Maar wel voor meer dan 1,5 miljoen. Dat is niets.
Telegraaf heeft misschien wel de beste sportredactie van Nederland, ze hebben vaker scopes dan bijvoorbeeld het AD....quote:Op woensdag 9 augustus 2006 10:53 schreef R4V3 het volgende:
[..]
Dat het in de Telegraaf staat wil op zich nog niet zoveel zeggen. Die hebben wel meer onzin geschreven afgelopen tijd.
voor PSV is hij meer waard dan die 1,5 miljoen!quote:Op woensdag 9 augustus 2006 12:19 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ik gun het hem ook wel, maar je moet realistisch zijn, 1 jaar contract, geen restwaarde.....
dat vind ik wel meevallen eigenlijk.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 12:22 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Telegraaf heeft misschien wel de beste sportredactie van Nederland, ze hebben vaker scopes dan bijvoorbeeld het AD....
Vind ik ook, maar hij heeft natuurlijk gelimiteerde transfersom en je kunt nooit ontkennen dat hij niet alles heeft overgehad voor PSV. Vond het prachtig toen vorig jaar tijdens het kampioensfeest toen hij halfzat op het bordes de hele tijd de microfoon paktequote:Op woensdag 9 augustus 2006 12:22 schreef rubbereend het volgende:
[..]
voor PSV is hij meer waard dan die 1,5 miljoen!
dat weet ik wel zeker, er lopen maar weinig gelijkwaardige verdedigers rond in Nederland.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 12:28 schreef ub40_bboy het volgende:
Het vertrek van Ooijer zou zonde zijn voor PSV. Ik denk niet dat ze een gelijkwaardige speler voor hem kunnen halen.
Daar heeft PSV het geld niet voor.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 13:17 schreef the_legend_killer het volgende:
Of Joris Mathijsen al zou die lastig zijn om los te weken
Precies.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 15:14 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Daar heeft PSV het geld niet voor.
© Dylan Dog
Maakte een prachtige blunder tegen Nurnberg.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 15:17 schreef PyTh het volgende:
Da Costa doet het inderdaad wel redelijk...
Das inderdaad een beste blunder ja, een Da Costaatjequote:Op woensdag 9 augustus 2006 15:21 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
[..]
Maakte een prachtige blunder tegen Nurnberg.
[afbeelding]
![]()
Behoorlijke blunder inderdaad.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 15:21 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
[..]
[afbeelding]
![]()
Misschien jeugdige hoogmoed...quote:Op woensdag 9 augustus 2006 15:21 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
[..]
[afbeelding]
![]()
Handjes meteen de lucht inquote:Op woensdag 9 augustus 2006 15:21 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
[..]
[afbeelding]
![]()
Gibril Sankoh kan nog beter worden dan Ooijerquote:Op woensdag 9 augustus 2006 12:30 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dat weet ik wel zeker, er lopen maar weinig gelijkwaardige verdedigers rond in Nederland.
Grapjasquote:Op woensdag 9 augustus 2006 16:02 schreef VoreG het volgende:
Heitinga, Stam, Vermaelen allemaal beter dan Ooijer
Ja, dat bleek net wel weer. Heitie Sjonninga die kansloos een kopduel verliest van een obscure Scandinavier en Ajax zo een tegengoal incasseert.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 16:02 schreef VoreG het volgende:
Heitinga, Stam, Vermaelen allemaal beter dan Ooijer
PSV moet dat niet willenquote:Blackburn: snel duidelijkheid over Ooijer
In Rotterdam gaf de manager van Blackburn Rovers na afloop van het oefenduel tegen Sparta aan dat de club heel concreet in de markt is voor Ooijer en snel zaken wil doen, zo meldt Nu.nl. "Wij willen Ooijer graag overnemen, maar PSV moet dat wel willen. Of het daadwerkelijk tot een transfer komt, zal snel genoeg blijken."
hij is prof genoeg lijkt me.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 01:26 schreef Radegast het volgende:
[..]
Maar als André nou heel graag wil?
Een gedemotiveerde Ooijer is ook niet alles.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |