quote:Op maandag 7 augustus 2006 22:45 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Blackburn Rovers is dat niet net gepromoveerd?
quote:Op maandag 7 augustus 2006 22:52 schreef cultheld het volgende:
[..]
Dat zal wel los lopen. Hij zou ook op rechts kunnen spelen trouwens
.
Hoe de fuck kom jij aan een @@@ tagje?quote:Op maandag 7 augustus 2006 18:51 schreef Neoktheone het volgende:
Vaag... Om onduidelijke redenen. Gewoon intriest
Zal wel verkeerd terug zijn gezet na Oranjefan, is meer gebeurt.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 13:23 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Hoe de fuck kom jij aan een @@@ tagje?
Das pas intriest, je kent ons niet eens.
Lame zeg,quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 13:24 schreef VoreG het volgende:
[..]
Zal wel verkeerd terug zijn gezet na Oranjefan, is meer gebeurt.
quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 13:06 schreef rubbereend het volgende:
omger wordt in de Engelse media gesproken over een transfersom van 1 miljoen pond
ongeveer 1,6 miljoen euro volgens mij
Daar kun je niet eens een vervanger voor halen. Of zouden ze in Groningen dat geld + wat spelers willen hebben
jij weet helemaal niet over welke spelers ik het hebquote:
dat sowieso, de rest mag nog wel in Groningen blijven!quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 13:35 schreef clauwheee het volgende:
Maar je bedoelde wel ook Sankoh weghalen, daar doelde ik meer op, of heb ik het mis
daar ben ik ook bang voorquote:
FC Groningen kan echt geen speler vasthouden wanneer PSV interesse toont hoor, tenzij het een belachelijk bod is.quote:
maarja we hebben meer 1,6 miljoen beschikbaar na de verkoop van Ooijerquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 14:05 schreef twi het volgende:
[..]
FC Groningen kan echt geen speler vasthouden wanneer PSV interesse toont hoor, tenzij het een belachelijk bod is.
Denk je dat echt?quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 14:07 schreef rubbereend het volgende:
[..]
maarja we hebben meer 1,6 miljoen beschikbaar na de verkoop van Ooijer
Foei, afblijven!quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 14:08 schreef Radegast het volgende:
Heeft PSV al interesse getoond in Sankoh dan?
Denk zelf dat Koeman dan eerder voor bijvoorbeeld Ruud Knol zou gaan waar hij nog mee gewerkt heeft bij Vitesse...
Nee waarschijnlijk niet nee, plus dat hij wel eens heeft aangegeven naar PSV te willen, vond hij de mooiste topclub in Nederland. Maar heren van PSV, dat hebben jullie niet van mij, begrepen?quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 14:05 schreef twi het volgende:
[..]
FC Groningen kan echt geen speler vasthouden wanneer PSV interesse toont hoor, tenzij het een belachelijk bod is.
Dat denk ik niet gezien het feit dat Knol de naam heeft zeer blessuregevoelig te zijn en hij in mijn optiek geen PSV materiaal is, meer een tweede van der Schaaf.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 14:08 schreef Radegast het volgende:
Denk zelf dat Koeman dan eerder voor bijvoorbeeld Ruud Knol zou gaan waar hij nog mee gewerkt heeft bij Vitesse...
quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 14:08 schreef Radegast het volgende:
Nou, heel makkelijk zal de FC zich niet gaan opstellen hoor, mocht er daadwerkelijk interesse van PSV gaan komen.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 14:19 schreef PyTh het volgende:
[..]
Dat denk ik niet gezien het feit dat Knol de naam heeft zeer blessuregevoelig te zijn en hij in mijn optiek geen PSV materiaal is, meer een tweede van der Schaaf.
Sankoh zou overigens niet mistaan bij PSV, centraal of op de rechtsback positie.
Kan me niet voorstellen dat die jongen meer dan 3 miljoen moet kosten en PSV is z'n favo club![]()
Blessure gevoelig valt wel mee, hij heeft alleen lang met die knie gezeten. Afgelopen seizoen geen enkel probleem meer mee gehad. En hij is wel wat slimmer dan Schaafie qua voetbal dus ik denk datie PSV wel aankan. Knol is communicatief altijd sterk, best wel een leider geworden achterin, koppend wel redelijk (scoort nog wel is bij corners) en heeft een goede trap in z'n rechterbeen maar opbouwen is niet zijn beste kwaliteit, zeker neit vergeleken met Ooijer. Sterkste punt denk ik zijn inzicht. Ow, en hij houdt van buitenspelval, das soms niet goed voor je hart als je in het stadion zitquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 14:19 schreef PyTh het volgende:
[..]
Dat denk ik niet gezien het feit dat Knol de naam heeft zeer blessuregevoelig te zijn en hij in mijn optiek geen PSV materiaal is, meer een tweede van der Schaaf.
Sankoh zou overigens niet mistaan bij PSV, centraal of op de rechtsback positie.
Kan me niet voorstellen dat die jongen meer dan 3 miljoen moet kosten en PSV is z'n favo club![]()
Misschien een gelimiteerde transfersom in zijn contract?quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 15:17 schreef PyTh het volgende:
Maar kan me niet voorstellen dat PSV hem voor 1 miljoen pond laat vertrekken.
1 miljoen is altijd nog meer dan niets.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 15:17 schreef PyTh het volgende:
Da Costa doet het inderdaad wel redelijk...
Ach ja we zien wel hoe het loopt met Ooijer.
Maar kan me niet voorstellen dat PSV hem voor 1 miljoen pond laat vertrekken.
Hij is met z'n ervaring meer waard voor PSV als hij blijft denk ik.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 15:21 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
1 miljoen is altijd nog meer dan niets.
No shit Sherlock?quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 15:21 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
1 miljoen is altijd nog meer dan niets.
Ze spelen UEFA-Cup en in een mooiere competitie met een taal die 'ie wel zal spreken en hij dus niet eerst een jaar geisoleerd zit omdat 'ie alleen maar ciao kan zeggen.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 15:59 schreef JeroenV het volgende:
Maar ik snap ook niet echt dat hij niet naar Livorno zou willen maar wel naar Blackburn.
1 Miljoen is echt weinig.
En wie weet is André wel extreem rechts.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 16:10 schreef twi het volgende:
[..]
Ze spelen UEFA-Cup en in een mooiere competitie met een taal die 'ie wel zal spreken en hij dus niet eerst een jaar geisoleerd zit omdat 'ie alleen maar ciao kan zeggen.
Blackburn is al enkele jaren subtopper dus das heel begrijpelijk.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 15:59 schreef JeroenV het volgende:
Maar ik snap ook niet echt dat hij niet naar Livorno zou willen maar wel naar Blackburn.
1 Miljoen is echt weinig.
Of loopt ie thuis altijd in Lonsdale!quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 16:11 schreef zjroentje het volgende:
[..]
En wie weet is André wel extreem rechts.![]()
Ah, ik snapte em al nietquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 16:24 schreef pfaf het volgende:
Zelfs Marijnissen zou nog extreem rechts lijken in Livorno.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |