quote:Op maandag 7 augustus 2006 22:45 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Blackburn Rovers is dat niet net gepromoveerd?
quote:Op maandag 7 augustus 2006 22:52 schreef cultheld het volgende:
[..]
Dat zal wel los lopen. Hij zou ook op rechts kunnen spelen trouwens
.
Hoe de fuck kom jij aan een @@@ tagje?quote:Op maandag 7 augustus 2006 18:51 schreef Neoktheone het volgende:
Vaag... Om onduidelijke redenen. Gewoon intriest
Zal wel verkeerd terug zijn gezet na Oranjefan, is meer gebeurt.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 13:23 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Hoe de fuck kom jij aan een @@@ tagje?
Das pas intriest, je kent ons niet eens.
Lame zeg,quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 13:24 schreef VoreG het volgende:
[..]
Zal wel verkeerd terug zijn gezet na Oranjefan, is meer gebeurt.
quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 13:06 schreef rubbereend het volgende:
omger wordt in de Engelse media gesproken over een transfersom van 1 miljoen pond
ongeveer 1,6 miljoen euro volgens mij
Daar kun je niet eens een vervanger voor halen. Of zouden ze in Groningen dat geld + wat spelers willen hebben
jij weet helemaal niet over welke spelers ik het hebquote:
dat sowieso, de rest mag nog wel in Groningen blijven!quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 13:35 schreef clauwheee het volgende:
Maar je bedoelde wel ook Sankoh weghalen, daar doelde ik meer op, of heb ik het mis
daar ben ik ook bang voorquote:
FC Groningen kan echt geen speler vasthouden wanneer PSV interesse toont hoor, tenzij het een belachelijk bod is.quote:
maarja we hebben meer 1,6 miljoen beschikbaar na de verkoop van Ooijerquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 14:05 schreef twi het volgende:
[..]
FC Groningen kan echt geen speler vasthouden wanneer PSV interesse toont hoor, tenzij het een belachelijk bod is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |