Neusjes wrijven ook goed, wat jij wilquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 16:31 schreef zjroentje het volgende:
Ik zie niemand zich in de handjes wrijven hoor.
Goede vraag, ik weet van niets. Stond er ineens na Oranjefan.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 13:23 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Hoe de fuck kom jij aan een @@@ tagje?
Intriest? Heb toch niets gedaan? Volgens mij wil ik jullie niet eens kennenquote:Das pas intriest, je kent ons niet eens.
My bad idd. Excuses.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 19:09 schreef Neoktheone het volgende:
Intriest? Heb toch niets gedaan? Volgens mij wil ik jullie niet eens kennen![]()
Acceptedquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 19:20 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
My bad idd. Excuses.
En nee, je wil ons idd niet kennen..
Niets bijzonders, gewoon groepje mensen.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 19:27 schreef Neoktheone het volgende:
[..]
Accepted
Ben nu eigenlijk wel nieuwsgierig waar het dan voor staat...![]()
[quote]quote:Interesse in Ooijer nog niet serieus
Geschreven door Harm Jan Deuring op dinsdag, 8 augustus om 19:48
Volgens PSV-voorzitter Rob Westerhof is de interesse van Blackburn Rovers in André Ooijer nog niet serieus te noemen. Tegenover De Telegraaf zei hij "eerst af te wachten of het echt serieus wordt."
"Een club kan een speler wel een miljoenensalaris bieden, maar als daar vervolgens een belachelijk transferbedrag tegenover staat, zijn we snel uitgepraat", was de reactie van Westerhof op de interesse. "Ooijer heeft een vastgesteld transferbedrag in zijn contract. Dat moet dus betaald worden. Tot nu toe hebben we slechts contact met tussenpersonen."
Het contract van Ooijer loopt volgende zomer af, waardoor het voor PSV financieel interessant kan zijn om de verdediger nu van de hand te doen. Pogingen om het contract te verlengen zijn vooralsnog mislukt.
Volgens mij wordt Londsdale wel geassocieerd met 'chavs' . En die hebben over het algemeen gezien niet een erg hoog aanzien.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 23:40 schreef Verbal_Kint het volgende:
ik wilde t ook net gaan quoten. t lijkt er iig op dat westerhof hem niet voor een schijntje weg wil laten gaan (en terecht). ben benieuwd wat de hoogte van dat vastgestelde transferbedrag is....
trouwens, jullie weten dat lonsdale in engeland een volkomen normaal merk is, niet geassocieerd met rechts danwel links, hooligans of anderssoortig schorem?
mwaoh, chavs worden geassocieerd met trainingspakken in t algemeen, waarvan Lonsdale één merk is. maar dat chavs geen hoog aanzien hebben, ben ik met je eensquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 23:47 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Volgens mij wordt Londsdale wel geassocieerd met 'chavs' . En die hebben over het algemeen gezien niet een erg hoog aanzien.
Ik denk dat hij gaatquote:Volgens De Telegraaf is het eerste bod van Blackburn Rovers door PSV afgewezen. De clubs zouden vandaag verder onderhandelen. Met de transfer lijkt zo'n 1,5 mijoen euro gemoeid te zijn. Althans dat bedrag zou PSV vorig seizoen zijn overeengekomen met Schalke'04. "De club had me vorig jaar al verkocht aan Schalke 04. Alleen omdat ik zelf niet rondkwam met Schalke ging de transfer toen niet door." Ooijer zou al een principe-akkoord hebben over een tweejarig contract. Ooijer: "Ik heb de club kenbaar gemaakt dat ik naar Blackburn Rovers wil. Als ik nog ooit in het buitenland wil spelen, moet ik dat nu doen."
Dat het in de Telegraaf staat wil op zich nog niet zoveel zeggen. Die hebben wel meer onzin geschreven afgelopen tijd.quote:
De Telegraaf is niet de enige krant die het schrijft, in de krant hier las ik het ook alquote:Op woensdag 9 augustus 2006 10:53 schreef R4V3 het volgende:
[..]
Dat het in de Telegraaf staat wil op zich nog niet zoveel zeggen. Die hebben wel meer onzin geschreven afgelopen tijd.
Ik gun het hem ook wel, maar je moet realistisch zijn, 1 jaar contract, geen restwaarde.....quote:Op woensdag 9 augustus 2006 11:28 schreef Leso_Varen het volgende:
[..]
De Telegraaf is niet de enige krant die het schrijft, in de krant hier las ik het ook alIk zou het zo jammer vinden als Ooijer weg gaat, maar ik gun het hem wel. Maar wel voor meer dan 1,5 miljoen. Dat is niets.
Telegraaf heeft misschien wel de beste sportredactie van Nederland, ze hebben vaker scopes dan bijvoorbeeld het AD....quote:Op woensdag 9 augustus 2006 10:53 schreef R4V3 het volgende:
[..]
Dat het in de Telegraaf staat wil op zich nog niet zoveel zeggen. Die hebben wel meer onzin geschreven afgelopen tijd.
voor PSV is hij meer waard dan die 1,5 miljoen!quote:Op woensdag 9 augustus 2006 12:19 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ik gun het hem ook wel, maar je moet realistisch zijn, 1 jaar contract, geen restwaarde.....
dat vind ik wel meevallen eigenlijk.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 12:22 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Telegraaf heeft misschien wel de beste sportredactie van Nederland, ze hebben vaker scopes dan bijvoorbeeld het AD....
Vind ik ook, maar hij heeft natuurlijk gelimiteerde transfersom en je kunt nooit ontkennen dat hij niet alles heeft overgehad voor PSV. Vond het prachtig toen vorig jaar tijdens het kampioensfeest toen hij halfzat op het bordes de hele tijd de microfoon paktequote:Op woensdag 9 augustus 2006 12:22 schreef rubbereend het volgende:
[..]
voor PSV is hij meer waard dan die 1,5 miljoen!
dat weet ik wel zeker, er lopen maar weinig gelijkwaardige verdedigers rond in Nederland.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 12:28 schreef ub40_bboy het volgende:
Het vertrek van Ooijer zou zonde zijn voor PSV. Ik denk niet dat ze een gelijkwaardige speler voor hem kunnen halen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |