dat vind ik wel meevallen eigenlijk.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 12:22 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Telegraaf heeft misschien wel de beste sportredactie van Nederland, ze hebben vaker scopes dan bijvoorbeeld het AD....
Vind ik ook, maar hij heeft natuurlijk gelimiteerde transfersom en je kunt nooit ontkennen dat hij niet alles heeft overgehad voor PSV. Vond het prachtig toen vorig jaar tijdens het kampioensfeest toen hij halfzat op het bordes de hele tijd de microfoon paktequote:Op woensdag 9 augustus 2006 12:22 schreef rubbereend het volgende:
[..]
voor PSV is hij meer waard dan die 1,5 miljoen!
dat weet ik wel zeker, er lopen maar weinig gelijkwaardige verdedigers rond in Nederland.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 12:28 schreef ub40_bboy het volgende:
Het vertrek van Ooijer zou zonde zijn voor PSV. Ik denk niet dat ze een gelijkwaardige speler voor hem kunnen halen.
Daar heeft PSV het geld niet voor.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 13:17 schreef the_legend_killer het volgende:
Of Joris Mathijsen al zou die lastig zijn om los te weken
Precies.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 15:14 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Daar heeft PSV het geld niet voor.
© Dylan Dog
Maakte een prachtige blunder tegen Nurnberg.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 15:17 schreef PyTh het volgende:
Da Costa doet het inderdaad wel redelijk...
Das inderdaad een beste blunder ja, een Da Costaatjequote:Op woensdag 9 augustus 2006 15:21 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
[..]
Maakte een prachtige blunder tegen Nurnberg.
[afbeelding]
![]()
Behoorlijke blunder inderdaad.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 15:21 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
[..]
[afbeelding]
![]()
Misschien jeugdige hoogmoed...quote:Op woensdag 9 augustus 2006 15:21 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
[..]
[afbeelding]
![]()
Handjes meteen de lucht inquote:Op woensdag 9 augustus 2006 15:21 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
[..]
[afbeelding]
![]()
Gibril Sankoh kan nog beter worden dan Ooijerquote:Op woensdag 9 augustus 2006 12:30 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dat weet ik wel zeker, er lopen maar weinig gelijkwaardige verdedigers rond in Nederland.
Grapjasquote:Op woensdag 9 augustus 2006 16:02 schreef VoreG het volgende:
Heitinga, Stam, Vermaelen allemaal beter dan Ooijer
Ja, dat bleek net wel weer. Heitie Sjonninga die kansloos een kopduel verliest van een obscure Scandinavier en Ajax zo een tegengoal incasseert.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 16:02 schreef VoreG het volgende:
Heitinga, Stam, Vermaelen allemaal beter dan Ooijer
PSV moet dat niet willenquote:Blackburn: snel duidelijkheid over Ooijer
In Rotterdam gaf de manager van Blackburn Rovers na afloop van het oefenduel tegen Sparta aan dat de club heel concreet in de markt is voor Ooijer en snel zaken wil doen, zo meldt Nu.nl. "Wij willen Ooijer graag overnemen, maar PSV moet dat wel willen. Of het daadwerkelijk tot een transfer komt, zal snel genoeg blijken."
hij is prof genoeg lijkt me.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 01:26 schreef Radegast het volgende:
[..]
Maar als André nou heel graag wil?
Een gedemotiveerde Ooijer is ook niet alles.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |