Niet bepaaldquote:Op woensdag 2 augustus 2006 21:29 schreef devv05 het volgende:
Heb er zin in
Kopenhagen een gezellige stad?
Een retegave en coole stad. Wel duur. En geile wijvenquote:Op woensdag 2 augustus 2006 21:29 schreef devv05 het volgende:
Heb er zin in
Zou tong het zelf kunnen aanpassen in zijn OP?quote:
Nu vraag je wel erg veel van hem.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 23:26 schreef Suijk het volgende:
[..]
Zou tong het zelf kunnen aanpassen in zijn OP?
Inderdaad. Zo denk ik er ook over. Na de tweede wedstrijd van Kopenhagen tegen MyPa ben ik daar nog meer van overtuigd geraakt. Over de hele linie is Ajax te sterk.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 23:05 schreef golfer het volgende:
Niet onderschatten, dan is het makkelijk te doen.
Net als vorige keer zekerquote:Op donderdag 3 augustus 2006 08:55 schreef PyTh het volgende:
Zie ajax niet winnen in Kopenhagen, in amsterdam wordt het een ander verhaal.
Klopt, beide teams hebben een beter elftal dan toen.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 09:02 schreef ChAoZ het volgende:
Tja, moet te doen zijn, maar dat dachten we een paar jaar terug ook. Eerst zien, dan geloven. Zo slecht is dat Kopenhagen zeker ook weer niet
Vorig jaar was het écht super! Fantastische stad en ontzettend mooie vrouwenquote:Op woensdag 2 augustus 2006 21:29 schreef devv05 het volgende:
Heb er zin in
Die speelt toch nietquote:Op donderdag 3 augustus 2006 10:10 schreef PyTh het volgende:
Henk oogt behoorlijk dikkig of ligt dat aan mij?
Dat is ook gekomen sinds hij trainer bij ajax werd.quote:
Ja, dat vond ik ook opvallend. Uiteraard gaan we meer te maken krijgen met PSV, maar die kunnen we elke week wel zien spelen.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 10:30 schreef PyTh het volgende:
Dat klopt
Henkie vond de oefenpot Aachen - PSV belangrijker dan Mypa 47 - Kopenhagen trouwens!
Zal Spijkerman wel zijn, die schijnt zo geweldig te kunnen analyserenquote:Op donderdag 3 augustus 2006 10:32 schreef HeatWave het volgende:
Ach, er zal wel iemand anders naar kopenhagen zijn gaan kijken dan..
quote:Op donderdag 3 augustus 2006 10:35 schreef PyTh het volgende:
[..]
Zal Spijkerman wel zijn, die schijnt zo geweldig te kunnen analyseren![]()
Ik mag het hopen ja.... Het zou rampzalig zijn als we dit niet zouden halen.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 10:39 schreef devv05 het volgende:
Ik maak me weinig zorgen over Kopenhagen. Niet dat we het makkelijk gaan krijgen, maar die CL halen we echt wel.
Pas nou op, straks ben je te negatief enzoquote:Op donderdag 3 augustus 2006 10:45 schreef ub40_bboy het volgende:
Ik ga niet zeggen dat we Kopenhagen oprollen. Ik moet het allemaal nog zien. Vooral na deze voorbereiding.
Ja idd, we winnen of spelen gelijk daar. Zeker nu ik erheen gaquote:Op donderdag 3 augustus 2006 10:39 schreef devv05 het volgende:
Ik maak me weinig zorgen over Kopenhagen. Niet dat we het makkelijk gaan krijgen, maar die CL halen we echt wel.
Dat heb ik nu ook, ik zie het best als 2 moeilijke wedstrijden, maar toch twijfel ik niet echt aan of ze het gaan redden.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 10:39 schreef devv05 het volgende:
Zo is dat.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 17:11 schreef tong80 het volgende:
Maar ik ga wel van winst uit. Anders ben je geen Ajacied.
Ja alles op SBSquote:Op donderdag 3 augustus 2006 19:16 schreef dvdfreak het volgende:
komt het nog op tv?
Vorige jaar was de uitwedstrijd bij RTL en de thuiswedstrijd bij de NOS. Dus ik verwacht weer zoiets, maar ik heb er verder nog niets over gelezen.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 19:16 schreef dvdfreak het volgende:
komt het nog op tv?
quote:
Opgeslagenquote:
Zie de humor er niet van in... zal mijn neefje van 10 eens vragen of hij die kinderhumor/arrogantie wel snaptquote:Op donderdag 3 augustus 2006 21:22 schreef Erwtensoep het volgende:
Komt dat door een gebrek aan arrogantie of een gebrek aan humor?
Welke vraagquote:Op donderdag 3 augustus 2006 21:27 schreef Erwtensoep het volgende:
Dan is mijn vraag reeds beantwoord.
Arrogantie is juist heel goed in de sport. En als je het niet waarmaakt wordt je daarop aangesproken en gestraft. Maak je het wel waar dan krijg je alleen maar extra respectquote:Op donderdag 3 augustus 2006 21:18 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
OpgeslagenIk weet nog wel van een aantal jaren terug. Toen was Kopenhagen ook te sterk.
Dit geeft nog eens des te meer de arrogantie van jullie aan. In het Feyenoord topic zul je zo'n arrogant plaatje niet tegen komen.
quote:Op donderdag 3 augustus 2006 21:44 schreef BigFire het volgende:
[..]
Arrogantie is juist heel goed in de sport. En als je het niet waarmaakt wordt je daarop aangesproken en gestraft. Maak je het wel waar dan krijg je alleen maar extra respectbehalve van jaloerse, zielige mensen (grotendeel feyenoord publiek). Lighten up
![]()
Persie had geen zin om te luisteren en dacht dat hij de beste wasquote:Op donderdag 3 augustus 2006 21:46 schreef tong80 het volgende:
Met arogantie zijn we groot geworden. Is er een soort Ajax speler zoals van Persie die de Amsterdamse bluf heeft kunnen ze hem niet waarderen en gaat ie voor niks weg naar een wereldclub om de nieuwe ster te worden.
Laat ie nou net gelijk hebbenquote:Op donderdag 3 augustus 2006 21:48 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Persie had geen zin om te luisteren en dacht dat hij de beste was![]()
Ik vond Bosvelt, Emerton en van Hooijdonk toch wel iets beter en belangrijker.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 21:48 schreef Erwtensoep het volgende:
Was hij toch ook
Ik weet het jullie houden van hardwerkende lelijke mannen die het veld omploegen. Dat is nou net het verschil met Ajax. Wij hadden een kutgrasmat voor de wedstrijd jullie erna.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 21:49 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Ik vond Bosvelt, Emerton en van Hooijdonk toch wel iets beter en belangrijker.
Lekker belangrijk het uiterlijk. Type Van Halst zou in dit Ajax niet misstaan (nu hebben we Stam, maar toch).quote:Op donderdag 3 augustus 2006 21:50 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik weet het jullie houden van hardwerkende lelijke mannen die het veld omploegen. Dat is nou net het verschil met Ajax. Wij hadden een kutgrasmat voor de wedstrijd jullie erna.
Uiterlijk is echt belangrijk in het voetballen ja!quote:Op donderdag 3 augustus 2006 21:50 schreef tong80 het volgende:
Ik weet het jullie houden van hardwerkende lelijke mannen die het veld omploegen. Dat is nou net het verschil met Ajax.
Het zijn anders heel toevallig altijd de fnoorders die in ons topic over uiterlijk beginnen.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 21:55 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Uiterlijk is echt belangrijk in het voetballen ja!
En dan zeggen ze dat homo's hand in hand lopen!
Komt door jullie gebrek aan humor. Heeft weinig met arrogantie te maken. Volgens mij heeft er nog helemaal niemand geroepen dat we dit jaar wel even eenvoudig kampioen gaan worden.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 21:18 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
OpgeslagenIk weet nog wel van een aantal jaren terug. Toen was Kopenhagen ook te sterk.
Dit geeft nog eens des te meer de arrogantie van jullie aan. In het Feyenoord topic zul je zo'n arrogant plaatje niet tegen komen.
Kijk dan eerst is naar die hofs van julliequote:Op donderdag 3 augustus 2006 21:56 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Over konijnenkop Huntelaar maar niet te beginnen
De konijnenkop die Feyenoord zo graag wilde hebben...quote:Op donderdag 3 augustus 2006 21:56 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Over konijnenkop Huntelaar maar niet te beginnen
Reageer dan ook meteen op de rest van z'n post.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 21:55 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Uiterlijk is echt belangrijk in het voetballen ja!
En dan zeggen ze dat homo's hand in hand lopen!
Hier is 'ie:quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 09:34 schreef Kaap het volgende:
Ik ga de wedstrijd in me stamkroeg kijken, en uiteraard Kopenhagen aanmoedigen
* Kaap wacht op de eerste reactie over goed voor NL voetbal etc etc etc
Wij worden dit jaar eenvoudig kampioen!!quote:Op donderdag 3 augustus 2006 22:15 schreef devv05 het volgende:
Komt door jullie gebrek aan humor. Heeft weinig met arrogantie te maken. Volgens mij heeft er nog helemaal niemand geroepen dat we dit jaar wel even eenvoudig kampioen gaan worden.
Uiteraard.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 11:10 schreef aldostuta het volgende:
[..]
Wij worden dit jaar eenvoudig kampioen!!
NOS heeft niet de rechten van voorrondes?quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 08:17 schreef BliksemSchigt het volgende:
De wedstrijd zal te zien zijn op RTL7
Volgens mij zenden ze wel de thuiswedstrijd uit, dat was vorige jaar in ieder geval zo.quote:Op maandag 7 augustus 2006 14:18 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
NOS heeft niet de rechten van voorrondes?
Clubs mogen die zelf verkopen.quote:Op maandag 7 augustus 2006 14:18 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
NOS heeft niet de rechten van voorrondes?
Ik denk dat hij ook met Ogararu start, voor de rest sluit ik me aan bij bovenstaande opstelling.quote:Op maandag 7 augustus 2006 15:17 schreef PyTh het volgende:
Dacht dat Henk met Ogararu op rechtsback wilde gaan spelen?
die tijdens euro2004 is weggestuurdquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 16:50 schreef Erwtensoep het volgende:
Wie van de vier?
quote:Volgens AT5 staat Heitinga woensdagavond in Kopenhagen in de basis als rechtervleugelverdediger. Hij wordt dan verkozen boven aankoop Ogararu.
En Batman en Jay-Z en en en enquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 17:13 schreef Erwtensoep het volgende:
Ik had al zo'n vermoeden dat jij Haruhi was
Het wordt Heitinga.quote:Op maandag 7 augustus 2006 15:19 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Ik denk dat hij ook met Ogararu start, voor de rest sluit ik me aan bij bovenstaande opstelling.
hoop doet levenquote:Op woensdag 9 augustus 2006 10:02 schreef SocialDisorder het volgende:
vanavond eerste stap naar de CL-finale
vanavond een moeizame 1-1quote:ik vermoed 1-3 vanavond en 2-0 over twee weken.
Wat ik op het AT heb gezien was inderdaad niet veel bijzonders, maar ik put moed uit de gedachte dat Ajax er altijd wel staat op het moment dat het erop aankomt.quote:
Precies.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 10:30 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Wat ik op het AT heb gezien was inderdaad niet veel bijzonders, maar ik put moed uit de gedachte dat Ajax er altijd wel staat op het moment dat het erop aankomt.
Het klopt wel, het is een stap richting de finale. Voor Kopenhagen ook natuurlijk.quote:
Denk het eigenlijk ook.quote:[..]
vanavond een moeizame 1-1
over 2 weken kleine winst in jullie voordeel
Blijft mooiquote:Op woensdag 9 augustus 2006 10:36 schreef SocialDisorder het volgende:
de Hunter
Ik weet niet, die Denen zouden het aanvechten bij de UEFA, maar ik heb er niks meer over gehoord.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 11:27 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Blijft mooi![]()
Doet die nieuwe spits bij Kopenhagen nog mee?
Kan ik mee levenquote:Op woensdag 9 augustus 2006 10:12 schreef PyTh het volgende:
[..]
hoop doet leven
[..]
Dat lijkt me dan ook een nee.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 11:28 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Ik weet niet, die Denen zouden het aanvechten bij de UEFA, maar ik heb er niks meer over gehoord.
realistisch scenario, die voorrondes gaan altijd moeizaam.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 10:12 schreef PyTh het volgende:
[..]
dat zou opzich een beschamend resultaat zijn als ik eerlijk ben. Van Ajax mag je meer verwachten.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 10:12 schreef PyTh het volgende:
[..]
hoop doet leven
[..]
Zou mooi zijnquote:Op woensdag 9 augustus 2006 13:43 schreef Radegast het volgende:
Mijn voorgevoel zegt 1-5.
Oh chotquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 16:48 schreef borisz het volgende:
scheidsrechter van dienst Manuel Enrique Mejuto González (ESP)
Kopenhagen speelt thuis he.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 13:43 schreef Radegast het volgende:
Mijn voorgevoel zegt 1-5.
De kwelling van de afgunst, is als een doorn in het oog.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 17:04 schreef SocialDisorder het volgende:
de steun voor het NL voetbal is werkelijk hartverwarmend.
Jullie hebben zeker ook allemaal zitten balen toen Ajax in 1995 wereldkampioen werd? Toen Bergkamp in 1998 de 2-1 tegen Argentinië inschoot? Trieste mennekes.
Wat is er zondag?quote:Op woensdag 9 augustus 2006 17:19 schreef DeTolk het volgende:
Het hoofdgerecht zondag
Dus als je hier voorspelt dat ajax met 5-0 wint steun je het Nederlands voetbal?quote:Op woensdag 9 augustus 2006 17:04 schreef SocialDisorder het volgende:
de steun voor het NL voetbal is werkelijk hartverwarmend.
Jullie hebben zeker ook allemaal zitten balen toen Ajax in 1995 wereldkampioen werd? Toen Bergkamp in 1998 de 2-1 tegen Argentinië inschoot? Trieste mennekes.
Doe dan andersomquote:Op woensdag 9 augustus 2006 17:50 schreef MaxPower het volgende:
[..]
Dus als je hier voorspelt dat ajax met 5-0 wint steun je het Nederlands voetbal?
2-1, 1-0 in Amsterdam.
quote:Op woensdag 9 augustus 2006 18:14 schreef Superheld het volgende:
Laat ze vanavond maar met 1-0 verliezen en dan mogen ze thuis met 2-0 winnen.
Zijn de ajaciedjes toch weer even stil.
Goed idee.quote:
quote:Op woensdag 9 augustus 2006 18:20 schreef 9christensen het volgende:
1-1 vanavond.
Té positief kan niet. Dat is een contaminatie, als je het over Ajax hebt tenminste.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 18:53 schreef F1Bas het volgende:
Sommige zijn hier iets te positief maar we zullen het zien vanavond.
Contaminatie?quote:Op woensdag 9 augustus 2006 19:03 schreef Jajong het volgende:
[..]
Té positief kan niet. Dat is een contaminatie, als je het over Ajax hebt tenminste.
con·ta·mi·na·tie (de ~ (v.), ~s)quote:
Dit is geen contaminatiequote:Op woensdag 9 augustus 2006 19:32 schreef Jajong het volgende:
[..]
con·ta·mi·na·tie (de ~ (v.), ~s)
1 verkeerde combinatie van verschillende uitdrukkingen [zoals in 'iem. optelefoneren']
2 [pathol.] besmetting
Niet helemáál correct toegepast, maar je de strekking is duidelijk toch?
Dus ik hoef niet te kijken?quote:
Nee, serieus?quote:
Hapoel Tel-Aviv speelt morgen pas, én dit is het Kopenhagen - Ajax topicquote:
Vermoedelijke opstelling Ajax: met Heitinga, Maduro en Perezquote:Op woensdag 9 augustus 2006 19:41 schreef R.Deelstra het volgende:
Opstellingen???
ff snuffelen Atje Keulen ...quote:Op woensdag 9 augustus 2006 19:44 schreef R.Deelstra het volgende:
Normaal is een uur van de wedstrijd al wat bekend, zie nu nergens wat staan qua opstellingen...
quote:
dat zou wel heel triest zijnquote:Op woensdag 9 augustus 2006 19:49 schreef jorienvdherik het volgende:
Hup Kopenhagen
kijken of er een Feyenoord vlag hangt in het stadion
Dat RTL 7 dat zelf niet in de gaten heeftquote:Op woensdag 9 augustus 2006 20:14 schreef Nashje het volgende:
[..]. Heeft die snol nou nog niet door dat ze nou eens op moet rotten.
we zullen haar het hele seizoen weer moeten aanschouwen aangezien ze gewoon weer voetbal inside zal presenteren..quote:Op woensdag 9 augustus 2006 20:14 schreef Nashje het volgende:
[..]. Heeft die snol nou nog niet door dat ze nou eens op moet rotten.
quote:Op woensdag 9 augustus 2006 20:22 schreef venomsnake het volgende:
[..]
we zullen haar het hele seizoen weer moeten aanschouwen aangezien ze gewoon weer voetbal inside zal presenteren..![]()
Bergdoelmo.quote:
me 2quote:Op woensdag 9 augustus 2006 20:35 schreef TheVulture het volgende:
Zit ik bij de NOS te wachten... is het op RTL
quote:
quote:Op woensdag 9 augustus 2006 20:38 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Dat ajax publiekVolgens mij heeft de helf een account op tweakers, wat een nerd hoofden en wat een homodansje
![]()
Nee die 'bikkels' in de kuip gisterenquote:Op woensdag 9 augustus 2006 20:38 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Dat ajax publiekVolgens mij heeft de helf een account op tweakers, wat een nerd hoofden en wat een homodansje
![]()
Jij grijpt je kans nu de mods gebanned zijn?quote:Op woensdag 9 augustus 2006 20:38 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
![]()
Jij ziet er natuurlijk uit als een grote gevaarlijke beer.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 20:38 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
![]()
Ikke wel.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 20:42 schreef Nashje het volgende:
[..]
Jij ziet er natuurlijk uit als een grote gevaarlijke beer.
quote:Op woensdag 9 augustus 2006 20:38 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
![]()
Mis ik iets?quote:Op woensdag 9 augustus 2006 20:42 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Jij grijpt je kans nu de mods gebanned zijn?
Ik heb uit een betrouwbare bron vernomen dat dit de nieuwe harde kern isquote:Op woensdag 9 augustus 2006 20:38 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
![]()
quote:
410 boyzquote:Op woensdag 9 augustus 2006 20:43 schreef Paran0id het volgende:
[..]
Ik heb uit een betrouwbare bron vernomen dat dit de nieuwe harde kern is
Bij het Amsterdam Tournament riep de stadionspeaker 2x om "Amsterdam laat je horen". Volgens ajacieden hier zat er allemaal dagjesvolk. Nu vraag ik me af of daar in Kopenhagen nou ook dagjesvolk zit of dat dat de echte supporters zijn.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 20:43 schreef Paran0id het volgende:
[..]
Ik heb uit een betrouwbare bron vernomen dat dit de nieuwe harde kern is
Babel Bijlmerkind, Babel Bijlmerkind hoorde ik vaker langs komenquote:Op woensdag 9 augustus 2006 20:44 schreef vitessezuid113 het volgende:
maduro heeft een billengezicht , maduro heeft een billengezicht
ook maar een liedje wat ik gister hoorde
Golfer heeft een ban.quote:
tegelijkquote:Op woensdag 9 augustus 2006 20:46 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Oeeeeeeej
zat je in dezefde treinquote:Op woensdag 9 augustus 2006 20:46 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Babel Bijlmerkind, Babel Bijlmerkind hoorde ik vaker langs komen
Why?quote:
quote:Op woensdag 9 augustus 2006 20:48 schreef jorienvdherik het volgende:
Schandalige overtreding
Maduro en Sneijder ook....quote:
your spelling is shitequote:Op woensdag 9 augustus 2006 20:49 schreef jorienvdherik het volgende:
your shite, and you know you are
iddquote:Op woensdag 9 augustus 2006 20:49 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Was dat toevallig in de trein richting Arnhem?
Die heb ik nog niet van hun positie weg zien lopen, in tegenstelling tot Gabri die denkt dat hij spits is geworden.quote:
we komen van vak gquote:Op woensdag 9 augustus 2006 20:50 schreef paultjuhhh het volgende:
overal waar we heeeengaaaan vragen de mensennnnn
quote:
Triest als dat gisteren gezongen werd.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 20:46 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Babel Bijlmerkind, Babel Bijlmerkind hoorde ik vaker langs komen
zeker weten dat het geen rare crew grap is??..quote:
Volgens mij is 't een flauw grapje.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 20:53 schreef venomsnake het volgende:
[..]
zeker weten dat het geen rare crew grap is??..![]()
wat een gedoe..![]()
quote:Op woensdag 9 augustus 2006 20:52 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Zaten daar toevallig 4 gekken die hadden gezopen de hele reis te zingen?
Inddquote:Op woensdag 9 augustus 2006 20:53 schreef Tomhoog het volgende:
leuke sfeer
quote:Op woensdag 9 augustus 2006 20:52 schreef Jajong het volgende:
We spelen toch niet in Portugal of wel? Wat liggen die jankerts steeds op de grond?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |