me 2quote:Op woensdag 9 augustus 2006 20:35 schreef TheVulture het volgende:
Zit ik bij de NOS te wachten... is het op RTL
quote:
quote:Op woensdag 9 augustus 2006 20:38 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Dat ajax publiekVolgens mij heeft de helf een account op tweakers, wat een nerd hoofden en wat een homodansje
![]()
Nee die 'bikkels' in de kuip gisterenquote:Op woensdag 9 augustus 2006 20:38 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Dat ajax publiekVolgens mij heeft de helf een account op tweakers, wat een nerd hoofden en wat een homodansje
![]()
Jij grijpt je kans nu de mods gebanned zijn?quote:Op woensdag 9 augustus 2006 20:38 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
![]()
Jij ziet er natuurlijk uit als een grote gevaarlijke beer.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 20:38 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
![]()
Ikke wel.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 20:42 schreef Nashje het volgende:
[..]
Jij ziet er natuurlijk uit als een grote gevaarlijke beer.
quote:Op woensdag 9 augustus 2006 20:38 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
![]()
Mis ik iets?quote:Op woensdag 9 augustus 2006 20:42 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Jij grijpt je kans nu de mods gebanned zijn?
Ik heb uit een betrouwbare bron vernomen dat dit de nieuwe harde kern isquote:Op woensdag 9 augustus 2006 20:38 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
![]()
quote:
410 boyzquote:Op woensdag 9 augustus 2006 20:43 schreef Paran0id het volgende:
[..]
Ik heb uit een betrouwbare bron vernomen dat dit de nieuwe harde kern is
Bij het Amsterdam Tournament riep de stadionspeaker 2x om "Amsterdam laat je horen". Volgens ajacieden hier zat er allemaal dagjesvolk. Nu vraag ik me af of daar in Kopenhagen nou ook dagjesvolk zit of dat dat de echte supporters zijn.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 20:43 schreef Paran0id het volgende:
[..]
Ik heb uit een betrouwbare bron vernomen dat dit de nieuwe harde kern is
Babel Bijlmerkind, Babel Bijlmerkind hoorde ik vaker langs komenquote:Op woensdag 9 augustus 2006 20:44 schreef vitessezuid113 het volgende:
maduro heeft een billengezicht , maduro heeft een billengezicht
ook maar een liedje wat ik gister hoorde
Golfer heeft een ban.quote:
tegelijkquote:Op woensdag 9 augustus 2006 20:46 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Oeeeeeeej
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |