Net als vorige keer zekerquote:Op donderdag 3 augustus 2006 08:55 schreef PyTh het volgende:
Zie ajax niet winnen in Kopenhagen, in amsterdam wordt het een ander verhaal.
Klopt, beide teams hebben een beter elftal dan toen.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 09:02 schreef ChAoZ het volgende:
Tja, moet te doen zijn, maar dat dachten we een paar jaar terug ook. Eerst zien, dan geloven. Zo slecht is dat Kopenhagen zeker ook weer niet
Vorig jaar was het écht super! Fantastische stad en ontzettend mooie vrouwenquote:Op woensdag 2 augustus 2006 21:29 schreef devv05 het volgende:
Heb er zin in
Kopenhagen een gezellige stad?
Die speelt toch nietquote:Op donderdag 3 augustus 2006 10:10 schreef PyTh het volgende:
Henk oogt behoorlijk dikkig of ligt dat aan mij?
Dat is ook gekomen sinds hij trainer bij ajax werd.quote:
Ja, dat vond ik ook opvallend. Uiteraard gaan we meer te maken krijgen met PSV, maar die kunnen we elke week wel zien spelen.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 10:30 schreef PyTh het volgende:
Dat klopt
Henkie vond de oefenpot Aachen - PSV belangrijker dan Mypa 47 - Kopenhagen trouwens!
Zal Spijkerman wel zijn, die schijnt zo geweldig te kunnen analyserenquote:Op donderdag 3 augustus 2006 10:32 schreef HeatWave het volgende:
Ach, er zal wel iemand anders naar kopenhagen zijn gaan kijken dan..
quote:Op donderdag 3 augustus 2006 10:35 schreef PyTh het volgende:
[..]
Zal Spijkerman wel zijn, die schijnt zo geweldig te kunnen analyseren![]()
Ik mag het hopen ja.... Het zou rampzalig zijn als we dit niet zouden halen.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 10:39 schreef devv05 het volgende:
Ik maak me weinig zorgen over Kopenhagen. Niet dat we het makkelijk gaan krijgen, maar die CL halen we echt wel.
Pas nou op, straks ben je te negatief enzoquote:Op donderdag 3 augustus 2006 10:45 schreef ub40_bboy het volgende:
Ik ga niet zeggen dat we Kopenhagen oprollen. Ik moet het allemaal nog zien. Vooral na deze voorbereiding.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |