quote:Volgens AT5 staat Heitinga woensdagavond in Kopenhagen in de basis als rechtervleugelverdediger. Hij wordt dan verkozen boven aankoop Ogararu.
En Batman en Jay-Z en en en enquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 17:13 schreef Erwtensoep het volgende:
Ik had al zo'n vermoeden dat jij Haruhi was
Het wordt Heitinga.quote:Op maandag 7 augustus 2006 15:19 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Ik denk dat hij ook met Ogararu start, voor de rest sluit ik me aan bij bovenstaande opstelling.
hoop doet levenquote:Op woensdag 9 augustus 2006 10:02 schreef SocialDisorder het volgende:
vanavond eerste stap naar de CL-finale
vanavond een moeizame 1-1quote:ik vermoed 1-3 vanavond en 2-0 over twee weken.
Wat ik op het AT heb gezien was inderdaad niet veel bijzonders, maar ik put moed uit de gedachte dat Ajax er altijd wel staat op het moment dat het erop aankomt.quote:
Precies.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 10:30 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Wat ik op het AT heb gezien was inderdaad niet veel bijzonders, maar ik put moed uit de gedachte dat Ajax er altijd wel staat op het moment dat het erop aankomt.
Het klopt wel, het is een stap richting de finale. Voor Kopenhagen ook natuurlijk.quote:
Denk het eigenlijk ook.quote:[..]
vanavond een moeizame 1-1
over 2 weken kleine winst in jullie voordeel
Blijft mooiquote:Op woensdag 9 augustus 2006 10:36 schreef SocialDisorder het volgende:
de Hunter
Ik weet niet, die Denen zouden het aanvechten bij de UEFA, maar ik heb er niks meer over gehoord.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 11:27 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Blijft mooi![]()
Doet die nieuwe spits bij Kopenhagen nog mee?
Kan ik mee levenquote:Op woensdag 9 augustus 2006 10:12 schreef PyTh het volgende:
[..]
hoop doet leven
[..]
Dat lijkt me dan ook een nee.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 11:28 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Ik weet niet, die Denen zouden het aanvechten bij de UEFA, maar ik heb er niks meer over gehoord.
realistisch scenario, die voorrondes gaan altijd moeizaam.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 10:12 schreef PyTh het volgende:
[..]
dat zou opzich een beschamend resultaat zijn als ik eerlijk ben. Van Ajax mag je meer verwachten.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 10:12 schreef PyTh het volgende:
[..]
hoop doet leven
[..]
Zou mooi zijnquote:Op woensdag 9 augustus 2006 13:43 schreef Radegast het volgende:
Mijn voorgevoel zegt 1-5.
Oh chotquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 16:48 schreef borisz het volgende:
scheidsrechter van dienst Manuel Enrique Mejuto González (ESP)
Kopenhagen speelt thuis he.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 13:43 schreef Radegast het volgende:
Mijn voorgevoel zegt 1-5.
De kwelling van de afgunst, is als een doorn in het oog.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 17:04 schreef SocialDisorder het volgende:
de steun voor het NL voetbal is werkelijk hartverwarmend.
Jullie hebben zeker ook allemaal zitten balen toen Ajax in 1995 wereldkampioen werd? Toen Bergkamp in 1998 de 2-1 tegen Argentinië inschoot? Trieste mennekes.
Wat is er zondag?quote:Op woensdag 9 augustus 2006 17:19 schreef DeTolk het volgende:
Het hoofdgerecht zondag
Dus als je hier voorspelt dat ajax met 5-0 wint steun je het Nederlands voetbal?quote:Op woensdag 9 augustus 2006 17:04 schreef SocialDisorder het volgende:
de steun voor het NL voetbal is werkelijk hartverwarmend.
Jullie hebben zeker ook allemaal zitten balen toen Ajax in 1995 wereldkampioen werd? Toen Bergkamp in 1998 de 2-1 tegen Argentinië inschoot? Trieste mennekes.
Doe dan andersomquote:Op woensdag 9 augustus 2006 17:50 schreef MaxPower het volgende:
[..]
Dus als je hier voorspelt dat ajax met 5-0 wint steun je het Nederlands voetbal?
2-1, 1-0 in Amsterdam.
quote:Op woensdag 9 augustus 2006 18:14 schreef Superheld het volgende:
Laat ze vanavond maar met 1-0 verliezen en dan mogen ze thuis met 2-0 winnen.
Zijn de ajaciedjes toch weer even stil.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |