komt wel goed, zie het vanzelf wel...quote:
Ach joh, da's tegenwoordig ook mager vleesquote:Op maandag 7 augustus 2006 18:02 schreef Rewimo het volgende:
Hm die messen uit mijn vaders huis zijn scherp. Ik heb een stukje Rewimoshoarma gesneden
quote:Op maandag 7 augustus 2006 18:05 schreef pluisje het volgende:
Ach joh, da's tegenwoordig ook mager vlees
Gevatquote:Op maandag 7 augustus 2006 18:05 schreef pluisje het volgende:
[..]
Ach joh, da's tegenwoordig ook mager vlees
Wat kunnen mensen soms toch ook lomp zijn.quote:Op maandag 7 augustus 2006 18:31 schreef Troel het volgende:
Praat me er niet van.
Ik weet nog dat er ooit een discussie was over dat iemand vond dat ze te kleine tieten had. Toen zei ik dat ze wel wat van mij mocht hebben. Waarop een ander persoon zei "Nee, dinges wil enkel mager vlees". Ik mag het mens nog steeds niet, ook al heeft ze al jaren met een van mijn beste vrienden.mensen die weten om wie het gaat
hmm als iemand dat tegen mij zou zeggen zou ik m de deur wijzen, of je nou blijft slapen of niet, of je nou naar huis kan kome of niet (dan neem je maar een hotel), maar het is mijn huis mijn regels.quote:Op maandag 7 augustus 2006 18:55 schreef Troel het volgende:
Och ja, ik was van die persoon niet echt anders gewend, maar om dat tijdens MIJN feestje, in MIJN huis te zeggen terwijl je nog de nacht in mijn huis door wilt brengen, tja, dan heb je geen fijne nacht
quote:Op maandag 7 augustus 2006 18:55 schreef Troel het volgende:
Och ja, ik was van die persoon niet echt anders gewend, maar om dat tijdens MIJN feestje, in MIJN huis te zeggen terwijl je nog de nacht in mijn huis door wilt brengen, tja, dan heb je geen fijne nacht
en ruzie met een van mijn beste vrienden riskeren? Nee, dat had ik er niet voor over.quote:Op maandag 7 augustus 2006 20:29 schreef gothic-blackie het volgende:
[..]
hmm als iemand dat tegen mij zou zeggen zou ik m de deur wijzen, of je nou blijft slapen of niet, of je nou naar huis kan kome of niet (dan neem je maar een hotel), maar het is mijn huis mijn regels.
Je moet er ook wat lekkers door heen doen!quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 08:39 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Wat is Yogurt in de ochtend toch smerig...
quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 08:44 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Je moet er ook wat lekkers door heen doen!Fruit ofzo! Of een beetje zoetstof!
Dat maakt het al een stuk eetbaarder hoor.
En dat schijnt ook alweer achterhaalt te zijn.quote:Op maandag 7 augustus 2006 22:44 schreef Mangoworks2002 het volgende:
True, maar te laat schijnt ook weer niet goed te zijn, ivm spijsvertering enzo.
Dat is zeker een goede motivatie jaquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 09:41 schreef teigan het volgende:
lekker is dat hè Miss_S, ben je ineens van ernstig overgewicht naar licht overgewicht gegaan...
Lijkt mij een goede motivatie om door te gaan..
Steeds meer Fransen eten pain complet of stokbrood in plaats van croissantjes heb ik het gevoel als ik in de winkels loop.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 10:14 schreef teigan het volgende:
1 ding, voor zover ik weet zijn croissantjes best wel erg vet en calorierijk....
dus daar trekt het misschien krom...
Nederlanders en Engelsen zijn wel weer echte bierdrinkers, en bier zet ook best wel hard aan..
Ja, dat en volgens mij is het ook wel zo dat ze het verder bij een croissantje met een kop koffie houden. Terwijl wij dan nog weer aan de koekjes gaan tussendoor enzo.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 10:16 schreef Troel het volgende:
Steeds meer Fransen eten pain complet of stokbrood in plaats van croissantjes heb ik het gevoel als ik in de winkels loop.
Ik vindt het verwarrend dat je tegenwoordig overal dingen leest die eerst 'waarheid/bewezen' waren en later achterhaald blijken te worden. Zo wordt elke keer mijn idee van doe ik iets gezond of ongezond weer op z'n kop gezet.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 09:48 schreef Troel het volgende:
[..]
En dat schijnt ook alweer achterhaalt te zijn.
Dan ben je al lang niet meer in Frankrijk geweestquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 10:33 schreef Rewimo het volgende:
En Nederland is natuurlijk ook kampioen toetjesIn het buitenland vind je meestal alleen wat soorten yoghurt en soms pudding. En hier in elke supermarkt een wand vol zoete toetjes
Ah, nog een joghurt fanquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 08:39 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Wat is Yogurt in de ochtend toch smerig...
Kloptquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 10:36 schreef Troel het volgende:
Dan ben je al lang niet meer in Frankrijk geweest
Daar hebben ze meer soorten zoete toetjes dan hier hoor
bedoel je dan meer een hartig tussendoortje of zo? Of zou fruit ook het goede effect kunnen hebben?quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 10:35 schreef Brighteyes het volgende:
Door suikers kan de boel gaan stuiteren Essebes, dus daarom is het niet zo handig. Beter is dan volgens mij iets van een opkikkertje of zo.
Ik eet 's morgens kwarkyoghurt met muesli. Daar kan ik echt wel een uurtje of 3 op voort hoor. Maar ik ben een yoghurt/kwark/zuivel-fanquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 10:38 schreef Essebes het volgende:
Ah, nog een joghurt fan. Vorige week (1e week van deze afvalpoging) ben ik hiermee begonnen. Ik was er heilig van overtuigd, dat je niet kunt leven op 250ml yoghurt in de morgen als ontbijt, maar...het valt mij reuze mee! Wel joghurt met vruchten, want kale joghurt vindt ik niet lekker.
Ik snap nu wel waarom zo veel dieeten een tussendoortje smorgen en smiddags aanraden![]()
Ontbijten heb ik altijd al gedaan. Echter met normale boterhammen (vaak 2) en een glaasje melk (lekker hollands he?quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 10:38 schreef Troel het volgende:
Dat is niet alleen van belang als je 's ochtends yoghurt eet, maar dat is ook om je spijsvertering op gang te houden
boterhammen zijn ook prima hoorquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 10:41 schreef Essebes het volgende:
[..]
Ontbijten heb ik altijd al gedaan. Echter met normale boterhammen (vaak 2) en een glaasje melk (lekker hollands he?)
Fruit is iig beter dan chocomel. Maar ook daar zitten fruitsuikers in die invloed kunnen hebben op je bloedsuikerspiegel.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 10:40 schreef Essebes het volgende:
bedoel je dan meer een hartig tussendoortje of zo? Of zou fruit ook het goede effect kunnen hebben?
Je hebt op zo'n moment meer aan langzame koolhydraten. Dus een boterham of cracker, van snelle suikers gaat je suikerspiegel weer de lucht in om later alweer te dalen, dan ga je pas echt stuiterenquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 10:40 schreef Essebes het volgende:
bedoel je dan meer een hartig tussendoortje of zo? Of zou fruit ook het goede effect kunnen hebben?
Dan moet ik toch de '4 uur Cup-a-Soup eens proberenquote:
Neem dan wel die met weinige calorienquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 10:55 schreef Essebes het volgende:
[..]
Dan moet ik toch de '4 uur Cup-a-Soup eens proberen![]()
klontje suiker erinquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 10:56 schreef Rewimo het volgende:
Bouillon is lekker maar doet volgens mij weinig voor je suikerspiegel
Tja, de vraag is wat iets een verantwoordelijke keuze maakt. De hoeveelheid calorien of de ingredienten.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 11:01 schreef teigan het volgende:
op die cup a soup pakjes staat nu welke weinig calorieën hebben.. Zo'n kreet als verantwoorde keuze oid..
en reken maar dat mensen zich laten verleiden door zo'n kreet! Zelf trap ik er soms ook in. Gelukkig kijk ik steeds meer en meer in de winkel al op de verpakking. Eerst gewoon uit nieuwsgierigheid, echter steeds meer als 'zelfbescherming'quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 11:05 schreef teigan het volgende:
ik ook niet hoor... Voor mij is het eigenlijk eerder een reden om geen cup a soup meer te kopen, maar het huismerk waar zulk soort bullshit niet op staat....
Ik had er misschien ook beter even een sarcastische smiley bij kunnen zetten..
Zo kan ik me ook ergeren aan de kreet "Bevat geen vet" die op de yoghurtgums staan. Mijn schoonmoeder is er nu van overtuigt dat ik die wel mag hebben, en de opmerking er alsnog veel suiker inzit, wato ok slecht voor je is, gaat er niet in..
Ik hou ook helemaal niet van "gewone" frisdrank, vind het te zoet en het heeft een zure nasmaak. Ik drink iedere dag 's avonds wel 1 of 2 glazen cola-light, overdag drink ik eigenlijk alleen water en (groene) thee en 1 kopje koffie 's morgens als ik op mijn werk kom.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 11:21 schreef Troel het volgende:
Ik vind gewone frisdrank veel te zoet, ben als sinds mijn kindertijd gewend om light frisdranken te drinken. Ik proef dan ook de zoetstoffen niet, terwijl vriendjelief dus echt een bittere nasmaak eraan overhoudt.
Water drink ik erg veel, thee niet meer, omdat dat de ijzeropname weer zou beperken.
Overigens heb ik aanstaande vrijdag een afspraak bij de orthomoleculair arts.
Oja, dat drink ik ook wel. Zowel de light variant als af en toe de gewone variant, dan wel de cassissmaakquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 11:51 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Ik drink redelijk wat water, maar als ik dan toch wat ander wil drinken, maak ik meestal aanmaaklimo
Sinasappelquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 11:52 schreef Troel het volgende:
[..]
Oja, dat drink ik ook wel. Zowel de light variant als af en toe de gewone variant, dan wel de cassissmaak
De Engelsen doen overal mayonaise op. Moet je in Engeland in het kant-en-klaar schap kijken naar de hoeveelheid calorieën in de sandwiches.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 10:19 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ja, dat en volgens mij is het ook wel zo dat ze het verder bij een croissantje met een kop koffie houden. Terwijl wij dan nog weer aan de koekjes gaan tussendoor enzo.
En de Engelsen hebben volgens mij ook meer met koekjes en de hele reut.
En ik denk dat de lunch (salades) en het diner in Frankrijk ook gezonder zijn.
Over mayonaise gesproken. We aten zaterdag dus in parijs en daar zaten frites bij. Dus ik vraag om wat mayo. Ik kreeg dus echt een idioot grote bak met mayo, zeg maar zo'n formaat bakje kruidenboter, terwijl ik misschien een klein bakje becel met frites hadquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 12:00 schreef Maeghan het volgende:
[..]
De Engelsen doen overal mayonaise op. Moet je in Engeland in het kant-en-klaar schap kijken naar de hoeveelheid calorieën in de sandwiches.![]()
Dan weet je gelijk waarom ze zo dik zijn hoor.![]()
Mayonaise in Frankrijk *ril*. Maar dan nog inderdaad veel te veel en superzonde!quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 12:02 schreef Troel het volgende:
[..]
Over mayonaise gesproken. We aten zaterdag dus in parijs en daar zaten frites bij. Dus ik vraag om wat mayo. Ik kreeg dus echt een idioot grote bak met mayo, zeg maar zo'n formaat bakje kruidenboter, terwijl ik misschien een klein bakje becel met frites had
Niet alleen zonde om weg te gooien, maar je zal het maar compleet opeten
Wow Troel dit ziet er echt fantastisch uit!quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 12:08 schreef Troel het volgende:
Ik wil even pronken met mijn grafiekje:
[afbeelding]
bij mij is het allemaal rechtsquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 12:11 schreef Maeghan het volgende:
Zo, je armen en benen zijn een stuk slanker dan die van mij. (kuit 41, bovenarm 33 en bovenbeen 65).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |