doe ik ook zo, maar dan alleen met shoarmakruiden. En veel gesneden champignons erdoorquote:Op maandag 7 augustus 2006 15:45 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ik maak het gewoon zelf hoorKipfilet in blokjes snijden en kruiden met zout, veel zwarte peper en nóg meer shoarmakruiden
Ik vind het veel lekkerder dan 'kant-en-klare' shoarma.
true, ik ga het eerst wel met het schema proberen. Zodra ik mijn account heb zal ik jullie wel op de hoogte houdenquote:Op maandag 7 augustus 2006 15:58 schreef Levitation het volgende:
[..]
Probleem met "dieeten" is dat je er geen gezond eetpatroon van aanleert. En daar draait 't uiteindelijk om, dat je leert om gezond en toch smakelijk te eten. Een dieet kan je helpen snel kilo's kwijt te raken, maar vervolgens verval je weer in het eetpatroon waarvan je in eerste instantie dik bent geworden. Plus dat te streng lijnen kan zorgen voor een slechtere verbranding, waardoor je nog makkelijker vet opslaat.
Resultaat: het wel-bekende jo-jo effect.
Probeer dus jezelf aan te leren de juiste keuzes te maken, gezonde maaltijden op tafel te zetten. Eet daarnaast wat kleinere porties dan je gewend was, maar wel vaker (dus ook ontbijten!) op een dag eten. Het schijnt dat je verbranding dan beter is.
Belangrijk is dus dat je een structurele verandering in je eetpatroon aanbrengt en dat je geduld hebt... je bent niet in één maand te zwaar geworden... dus je kunt ook niet verwachten dat je het er in een maand weer af hebt.
komt wel goed, zie het vanzelf wel...quote:
Ach joh, da's tegenwoordig ook mager vleesquote:Op maandag 7 augustus 2006 18:02 schreef Rewimo het volgende:
Hm die messen uit mijn vaders huis zijn scherp. Ik heb een stukje Rewimoshoarma gesneden
quote:Op maandag 7 augustus 2006 18:05 schreef pluisje het volgende:
Ach joh, da's tegenwoordig ook mager vlees
Gevatquote:Op maandag 7 augustus 2006 18:05 schreef pluisje het volgende:
[..]
Ach joh, da's tegenwoordig ook mager vlees
Wat kunnen mensen soms toch ook lomp zijn.quote:Op maandag 7 augustus 2006 18:31 schreef Troel het volgende:
Praat me er niet van.
Ik weet nog dat er ooit een discussie was over dat iemand vond dat ze te kleine tieten had. Toen zei ik dat ze wel wat van mij mocht hebben. Waarop een ander persoon zei "Nee, dinges wil enkel mager vlees". Ik mag het mens nog steeds niet, ook al heeft ze al jaren met een van mijn beste vrienden.mensen die weten om wie het gaat
hmm als iemand dat tegen mij zou zeggen zou ik m de deur wijzen, of je nou blijft slapen of niet, of je nou naar huis kan kome of niet (dan neem je maar een hotel), maar het is mijn huis mijn regels.quote:Op maandag 7 augustus 2006 18:55 schreef Troel het volgende:
Och ja, ik was van die persoon niet echt anders gewend, maar om dat tijdens MIJN feestje, in MIJN huis te zeggen terwijl je nog de nacht in mijn huis door wilt brengen, tja, dan heb je geen fijne nacht
quote:Op maandag 7 augustus 2006 18:55 schreef Troel het volgende:
Och ja, ik was van die persoon niet echt anders gewend, maar om dat tijdens MIJN feestje, in MIJN huis te zeggen terwijl je nog de nacht in mijn huis door wilt brengen, tja, dan heb je geen fijne nacht
en ruzie met een van mijn beste vrienden riskeren? Nee, dat had ik er niet voor over.quote:Op maandag 7 augustus 2006 20:29 schreef gothic-blackie het volgende:
[..]
hmm als iemand dat tegen mij zou zeggen zou ik m de deur wijzen, of je nou blijft slapen of niet, of je nou naar huis kan kome of niet (dan neem je maar een hotel), maar het is mijn huis mijn regels.
Je moet er ook wat lekkers door heen doen!quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 08:39 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Wat is Yogurt in de ochtend toch smerig...
quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 08:44 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Je moet er ook wat lekkers door heen doen!Fruit ofzo! Of een beetje zoetstof!
Dat maakt het al een stuk eetbaarder hoor.
En dat schijnt ook alweer achterhaalt te zijn.quote:Op maandag 7 augustus 2006 22:44 schreef Mangoworks2002 het volgende:
True, maar te laat schijnt ook weer niet goed te zijn, ivm spijsvertering enzo.
Dat is zeker een goede motivatie jaquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 09:41 schreef teigan het volgende:
lekker is dat hè Miss_S, ben je ineens van ernstig overgewicht naar licht overgewicht gegaan...
Lijkt mij een goede motivatie om door te gaan..
Steeds meer Fransen eten pain complet of stokbrood in plaats van croissantjes heb ik het gevoel als ik in de winkels loop.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 10:14 schreef teigan het volgende:
1 ding, voor zover ik weet zijn croissantjes best wel erg vet en calorierijk....
dus daar trekt het misschien krom...
Nederlanders en Engelsen zijn wel weer echte bierdrinkers, en bier zet ook best wel hard aan..
Ja, dat en volgens mij is het ook wel zo dat ze het verder bij een croissantje met een kop koffie houden. Terwijl wij dan nog weer aan de koekjes gaan tussendoor enzo.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 10:16 schreef Troel het volgende:
Steeds meer Fransen eten pain complet of stokbrood in plaats van croissantjes heb ik het gevoel als ik in de winkels loop.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |