abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_40575400
quote:
Op maandag 7 augustus 2006 15:45 schreef Rewimo het volgende:

[..]

Ik maak het gewoon zelf hoor Kipfilet in blokjes snijden en kruiden met zout, veel zwarte peper en nóg meer shoarmakruiden Ik vind het veel lekkerder dan 'kant-en-klare' shoarma.
doe ik ook zo, maar dan alleen met shoarmakruiden. En veel gesneden champignons erdoor Overigens heb je tegenwoordig volkoren pita's. Die zijn erg lekker en ze scheuren wat minder snel dan gewone pita's.

Ik heb voor 2 personen altijd zo'n 340 gr. kip en 300 gram champignons (rauw gewogen). En das meeeeer dan genoeg.

Alleen de knoflooksaus bespaar ik niet op
pi_40575435
quote:
Op maandag 7 augustus 2006 15:58 schreef Levitation het volgende:

[..]

Probleem met "dieeten" is dat je er geen gezond eetpatroon van aanleert. En daar draait 't uiteindelijk om, dat je leert om gezond en toch smakelijk te eten. Een dieet kan je helpen snel kilo's kwijt te raken, maar vervolgens verval je weer in het eetpatroon waarvan je in eerste instantie dik bent geworden. Plus dat te streng lijnen kan zorgen voor een slechtere verbranding, waardoor je nog makkelijker vet opslaat.

Resultaat: het wel-bekende jo-jo effect.

Probeer dus jezelf aan te leren de juiste keuzes te maken, gezonde maaltijden op tafel te zetten. Eet daarnaast wat kleinere porties dan je gewend was, maar wel vaker (dus ook ontbijten!) op een dag eten. Het schijnt dat je verbranding dan beter is.

Belangrijk is dus dat je een structurele verandering in je eetpatroon aanbrengt en dat je geduld hebt... je bent niet in één maand te zwaar geworden... dus je kunt ook niet verwachten dat je het er in een maand weer af hebt.
true, ik ga het eerst wel met het schema proberen. Zodra ik mijn account heb zal ik jullie wel op de hoogte houden
Je hebt iemand nodig, stil en oprecht
die als het er op aan komt met je sms't en met je chat
Pas als je iemand hebt die met je skypet en met je mailt
dan pas kun je zeggen: ik heb een vriend die zich verveelt
  maandag 7 augustus 2006 @ 16:01:09 #203
35189 Troel
scherp en bot
pi_40575452
Account maak ik vanavond voor je
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_40575727
quote:
Op maandag 7 augustus 2006 16:01 schreef Troel het volgende:
Account maak ik vanavond voor je
komt wel goed, zie het vanzelf wel...
pi_40576863
ik heb een vermoeden dat ik blaasontsteking heb, maar het doet niet pijn bij het plassen...

Maar weer eventjes veel water drinken en wat vitamine c slikken...
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
  maandag 7 augustus 2006 @ 16:56:46 #206
35189 Troel
scherp en bot
pi_40577333
Cola en jus d'r orange

En citroensap in je water!
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_40577947
cola? daar had ik nou zelf nooit aan gedacht...

Ik bedacht me net dat ik nog cranberrythee had staan, dus daar drink ik nu wat van...
En anders morgen ofzo maar even een bakje bij de huisarts afgeven...
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 7 augustus 2006 @ 17:39:17 #208
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_40578994
De kip was in de aanbieding En ik rammel van de honger dus ik ga zo lekker kipshoarma brouwen Ondertussen wordt het hier trouwens erg donker...
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  maandag 7 augustus 2006 @ 17:41:54 #209
35189 Troel
scherp en bot
pi_40579088
Cola is gigantisch zuur!
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 7 augustus 2006 @ 18:02:31 #210
13151 crew  Rewimo
pi_40579662
Hm die messen uit mijn vaders huis zijn scherp. Ik heb een stukje Rewimoshoarma gesneden
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  maandag 7 augustus 2006 @ 18:03:14 #211
35189 Troel
scherp en bot
pi_40579683
Accounts aangemaakt
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  maandag 7 augustus 2006 @ 18:05:11 #212
3358 pluisje
Mevrouw Mans
pi_40579741
quote:
Op maandag 7 augustus 2006 18:02 schreef Rewimo het volgende:
Hm die messen uit mijn vaders huis zijn scherp. Ik heb een stukje Rewimoshoarma gesneden
Ach joh, da's tegenwoordig ook mager vlees
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 7 augustus 2006 @ 18:28:27 #213
13151 crew  Rewimo
pi_40580392
quote:
Op maandag 7 augustus 2006 18:05 schreef pluisje het volgende:
  maandag 7 augustus 2006 @ 18:30:06 #214
79550 Ymke
your ghost
pi_40580442
quote:
Op maandag 7 augustus 2006 18:05 schreef pluisje het volgende:

[..]

Gevat
How I wish, how I wish you were here.
We're just two lost souls swimming in a fish bowl, year after year,
  maandag 7 augustus 2006 @ 18:31:17 #215
35189 Troel
scherp en bot
pi_40580486
Praat me er niet van.

Ik weet nog dat er ooit een discussie was over dat iemand vond dat ze te kleine tieten had. Toen zei ik dat ze wel wat van mij mocht hebben. Waarop een ander persoon zei "Nee, dinges wil enkel mager vlees". Ik mag het mens nog steeds niet, ook al heeft ze al jaren met een van mijn beste vrienden. mensen die weten om wie het gaat
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_40580733
quote:
Op maandag 7 augustus 2006 18:31 schreef Troel het volgende:
Praat me er niet van.

Ik weet nog dat er ooit een discussie was over dat iemand vond dat ze te kleine tieten had. Toen zei ik dat ze wel wat van mij mocht hebben. Waarop een ander persoon zei "Nee, dinges wil enkel mager vlees". Ik mag het mens nog steeds niet, ook al heeft ze al jaren met een van mijn beste vrienden. mensen die weten om wie het gaat
Wat kunnen mensen soms toch ook lomp zijn.
  maandag 7 augustus 2006 @ 18:55:12 #217
35189 Troel
scherp en bot
pi_40581183
Och ja, ik was van die persoon niet echt anders gewend, maar om dat tijdens MIJN feestje, in MIJN huis te zeggen terwijl je nog de nacht in mijn huis door wilt brengen, tja, dan heb je geen fijne nacht
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  maandag 7 augustus 2006 @ 19:26:27 #218
3358 pluisje
Mevrouw Mans
pi_40582235
Isa, mocht je hier nog meelezen: we hebben net een midweekje Marveld geboekt voor dit najaar! Heb er nu al helemaal zin in
pi_40584762
quote:
Op maandag 7 augustus 2006 18:55 schreef Troel het volgende:
Och ja, ik was van die persoon niet echt anders gewend, maar om dat tijdens MIJN feestje, in MIJN huis te zeggen terwijl je nog de nacht in mijn huis door wilt brengen, tja, dan heb je geen fijne nacht
hmm als iemand dat tegen mij zou zeggen zou ik m de deur wijzen, of je nou blijft slapen of niet, of je nou naar huis kan kome of niet (dan neem je maar een hotel), maar het is mijn huis mijn regels.
verveling, op de juiste momenten gevoeld, is een teken van intelligentie
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 7 augustus 2006 @ 20:30:00 #220
13151 crew  Rewimo
pi_40584779
Waar zit Isabeau eigenlijk? Op vakantie?
pi_40584807
quote:
Op maandag 7 augustus 2006 18:55 schreef Troel het volgende:
  maandag 7 augustus 2006 @ 20:42:29 #222
35189 Troel
scherp en bot
pi_40585333
quote:
Op maandag 7 augustus 2006 20:29 schreef gothic-blackie het volgende:

[..]

hmm als iemand dat tegen mij zou zeggen zou ik m de deur wijzen, of je nou blijft slapen of niet, of je nou naar huis kan kome of niet (dan neem je maar een hotel), maar het is mijn huis mijn regels.
en ruzie met een van mijn beste vrienden riskeren? Nee, dat had ik er niet voor over.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_40586359
ik denk dat Isa het druk heeft, of geen internet... Ik had freecell ook al gevraagd, maar die wist het ook niet...

Kipshoarma klinkt wel goed Rewimo, je brengt me op een idee.....
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 7 augustus 2006 @ 22:00:43 #224
13151 crew  Rewimo
pi_40588635
Het was lekker
  maandag 7 augustus 2006 @ 22:09:04 #225
35189 Troel
scherp en bot
pi_40589025
Ik kom toch net een kuttopic van mezelf tegen: K.U.T.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_40589420
Zeker, hier was het ook wel lekker: kipshoarma (met shoarma kruiden, een aanrader) en sambal... Met gourgettes, rijst en ketjap. rond 19 uur klaar met eten, rond 20 uur nog yoghurt met Muesli, en rond 21 uur een cappucinootje tijdens de film.
pi_40590452
Wel relaxt dat je zo laat pas klaar bent met eten Mangoworks, ik ben meestal voor half zeven al klaar. Kan ook bijna niet anders i.c.m. sporten enzo. Maarja dan krijg je dus wel meer trek later.

Ik heb het vanavond gestild met een ieniemienie blokje chocola.
pi_40590610
wij eten altijd om 5 uur al dus dan is het nog wel lang tot 11 of 12 uur
pi_40590616
True, maar te laat schijnt ook weer niet goed te zijn, ivm spijsvertering enzo.
pi_40591732
Troel en Levitation, ik heb jullie ook niet gezien dit weekend!
Het zou wel heel grappig zijn geweest als we elkaar wel waren tegen gekomen!

Mijn bezigheden in Parijs:
Donderdag: Le Marais, de eilandjes in de Seine, Notre Dame en de omgeving van Centre Pompidou en Les Halles.
Vrijdag: Sacre Coeur, Montmartre, winkelen op de Grand Boulevards
Zaterdag: Eiffeltoren en Quartier Latin
Zondag: Musee d'Orsay en Louvre
Maandag: Pere Lachaise en Le Marais

Leuke stad!
pi_40599246
Wat is Yogurt in de ochtend toch smerig...
pi_40599310
quote:
Op dinsdag 8 augustus 2006 08:39 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Wat is Yogurt in de ochtend toch smerig...
Je moet er ook wat lekkers door heen doen! Fruit ofzo! Of een beetje zoetstof!
Dat maakt het al een stuk eetbaarder hoor.
pi_40599389
quote:
Op dinsdag 8 augustus 2006 08:44 schreef Liejannuh het volgende:

[..]

Je moet er ook wat lekkers door heen doen! Fruit ofzo! Of een beetje zoetstof!
Dat maakt het al een stuk eetbaarder hoor.

Het was zo smerig dat ik nu nog geen honger heb...
pi_40599407
yoghurt met fruit en wat all-bran
Daar mag je me zelfs 's nachts voor wakker maken
pi_40599630
In de LIDL hebben ze goeie musli, tropical
pi_40599857
Na weken niet op de weegschaal te durven ben ik er toch maar weer eens opgaan staan
Paar weken geleden woog ik 85.5 (kwam nooit onder de 85)
En nu vanmorgen gaf hij 82 aan ben er toen maar een paar keer op gaan staan omdat ik het niet geloofde en hij bleef 82 aangeven en op een gegeven moment 83
Dus ik ga er nu maar van uit dat ik eindelijk onder de 85 kilo weeg dat is meer dan 7 jaar geleden dat ik dat gewogen heb

Alleen gaat het wel op plekken af waar ik het niet nodig vind (zoals altijd) je kunt nu mijn ribben zo'n beetje tellen maar mijn bovenbenen en buik zijn nog er dik en ook zegt iedereen dat mijn gezicht ronder is geworden :s

Maar goed nog meer goed nieuws is dat mijn bmi nu eindelijk onder de 30 is

Betekent trouwens ook dat ik 10 kilo minder weeg dan precies een jaar geleden en dat ik in totaal 17 kilo kwijt ben, snel gaat het niet maar dat maakt niet uit

[ Bericht 9% gewijzigd door Miss_S op 08-08-2006 09:26:46 ]
pi_40600209
lekker is dat hè Miss_S, ben je ineens van ernstig overgewicht naar licht overgewicht gegaan...

Lijkt mij een goede motivatie om door te gaan..
  dinsdag 8 augustus 2006 @ 09:48:05 #238
35189 Troel
scherp en bot
pi_40600347
quote:
Op maandag 7 augustus 2006 22:44 schreef Mangoworks2002 het volgende:
True, maar te laat schijnt ook weer niet goed te zijn, ivm spijsvertering enzo.
En dat schijnt ook alweer achterhaalt te zijn.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_40600383
quote:
Op dinsdag 8 augustus 2006 09:41 schreef teigan het volgende:
lekker is dat hè Miss_S, ben je ineens van ernstig overgewicht naar licht overgewicht gegaan...

Lijkt mij een goede motivatie om door te gaan..
Dat is zeker een goede motivatie ja
En nu begin ik ook een beetje te geloven dat shirtjes niet vanzelf groter worden.....
pi_40600882
Over ontbijten enzo, hè... ik zit daar al een paar dagen over te piekeren...
Als je kijkt naar de gemiddelde Fransman, die is duidelijk slanker dan de gemiddelde Nederlander en al helemaal slanker dan de gemiddelde Engelsman. Als je dan vervolgens kijkt naar de ontbijtgewoonten van die drie groepen, zie je dat:
- de Fransman ontbijt met een croissantje en een kop koffie;
- de Nederlander ontbijt met een maaltijd van brood met beleg;
- de Engelsman ontbijt met een stevige maaltijd van ei, worst, toast, bonen enzo.

Het vreemde is dus dat hoe zwaarder het ontbijt hoe groter het obesitas probleem in het land is. Nu is dat natuurlijk niet de enige fator die speelt, maar het geeft wel te denken.

Daarnaast doen de Fransen volgens onze denkwijze nog iets "fout", ze eten hun avondmaaltijd pas laat op de avond, na 8 uur 's avonds. Hier in Nederland wordt juist gezegd dat je daar dik van wordt. Vreemd toch? Daar loop ik dus al een paar dagen over na te denken.
Oja, en ze drinken best veel wijn, dat is ook niet bepaald een light-drank.

Het enige wat ik kan verzinnen waar de Fransen slank van blijven is dat ze allemaal roken... Maar verder kan ik niets zinnigs bedenken waarom de Fransman slanker is dan de Nederlander. Zou onze "logica" over eten dan gewoon van geen kant kloppen?

In de bovengenoemde voorbeelden heb ik 't over gemiddelden... Ik weet dat er ook dikke Fransen en slanke Nederlanders/Engelsen zijn.
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
***Levi was here***
pi_40600914
's Avonds laat eten is op zich geen probleem. Dat wordt afgeraden omdat je dan vaak naar iets ongezonds grijpt en niet naar een appel.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_40600943
1 ding, voor zover ik weet zijn croissantjes best wel erg vet en calorierijk....
dus daar trekt het misschien krom...

Nederlanders en Engelsen zijn wel weer echte bierdrinkers, en bier zet ook best wel hard aan..
  dinsdag 8 augustus 2006 @ 10:15:31 #243
35189 Troel
scherp en bot
pi_40600981
Dat was nou precies waar ik ook aan zat te denken Levitation. Het viel mij heel erg op dat er in het NL-straatbeeld veel meer dikke mensen lopen dan in het Franse. Nou is het wel zo dat er bij de oudere mensen wel vaak dikke mensen zijn, echt van die pens-oude-mannetjes zeg maar.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  dinsdag 8 augustus 2006 @ 10:16:26 #244
35189 Troel
scherp en bot
pi_40601003
quote:
Op dinsdag 8 augustus 2006 10:14 schreef teigan het volgende:
1 ding, voor zover ik weet zijn croissantjes best wel erg vet en calorierijk....
dus daar trekt het misschien krom...

Nederlanders en Engelsen zijn wel weer echte bierdrinkers, en bier zet ook best wel hard aan..
Steeds meer Fransen eten pain complet of stokbrood in plaats van croissantjes heb ik het gevoel als ik in de winkels loop.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  dinsdag 8 augustus 2006 @ 10:19:39 #245
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_40601081
quote:
Op dinsdag 8 augustus 2006 10:16 schreef Troel het volgende:
Steeds meer Fransen eten pain complet of stokbrood in plaats van croissantjes heb ik het gevoel als ik in de winkels loop.
Ja, dat en volgens mij is het ook wel zo dat ze het verder bij een croissantje met een kop koffie houden. Terwijl wij dan nog weer aan de koekjes gaan tussendoor enzo.
En de Engelsen hebben volgens mij ook meer met koekjes en de hele reut.

En ik denk dat de lunch (salades) en het diner in Frankrijk ook gezonder zijn.
  † In Memoriam † dinsdag 8 augustus 2006 @ 10:27:01 #246
43556 miss_dynastie
pi_40601252
Ik heb hier het boek staan 'waarom Franse vrouwen niet dik worden'. Ik zal het eens gaan lezen
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 8 augustus 2006 @ 10:27:44 #247
13151 crew  Rewimo
pi_40601267
Wat eten die Fransen dan saai
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 8 augustus 2006 @ 10:30:13 #248
13151 crew  Rewimo
pi_40601322
Aangezien ik mijn oog open moest bikken vanmorgen heb ik de huisarts maar eens gebeld, kan vanmiddag medicijnen ophalen bij de apotheek. Meteen maar naar de opticien geweest want mijn bril voldoet ook niet echt meer (niet zo gek nu ik weet dat ie 9 jaar geleden is aangemeten ). Leuk montuurtje uitgezocht
  dinsdag 8 augustus 2006 @ 10:30:25 #249
35189 Troel
scherp en bot
pi_40601328
Nou, toch zie je ook wel van die chaussettes de pomme, pain au chocolat, van die koffiebroodjes, flan en dergelijke liggen, dus dat eten ze ook wel. Maar op een of andere manier toch anders. En ze eten inderdaad heel veel salade. Dat is zo ongeveer de enige groente die er te krijgen is
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  dinsdag 8 augustus 2006 @ 10:32:40 #250
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_40601389
Die gore frisé zooi! Dat is toch geen sla!

Het zal ook wel heel veel schelen dat ze vnl (olijf)olie gebruiken en heel veel grillen/BBQ-en qua vlees. Dat scheelt toch wel volgens mij.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')