Ik vindt het verwarrend dat je tegenwoordig overal dingen leest die eerst 'waarheid/bewezen' waren en later achterhaald blijken te worden. Zo wordt elke keer mijn idee van doe ik iets gezond of ongezond weer op z'n kop gezet.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 09:48 schreef Troel het volgende:
[..]
En dat schijnt ook alweer achterhaalt te zijn.
Dan ben je al lang niet meer in Frankrijk geweestquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 10:33 schreef Rewimo het volgende:
En Nederland is natuurlijk ook kampioen toetjesIn het buitenland vind je meestal alleen wat soorten yoghurt en soms pudding. En hier in elke supermarkt een wand vol zoete toetjes
Ah, nog een joghurt fanquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 08:39 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Wat is Yogurt in de ochtend toch smerig...
Kloptquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 10:36 schreef Troel het volgende:
Dan ben je al lang niet meer in Frankrijk geweest
Daar hebben ze meer soorten zoete toetjes dan hier hoor
bedoel je dan meer een hartig tussendoortje of zo? Of zou fruit ook het goede effect kunnen hebben?quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 10:35 schreef Brighteyes het volgende:
Door suikers kan de boel gaan stuiteren Essebes, dus daarom is het niet zo handig. Beter is dan volgens mij iets van een opkikkertje of zo.
Ik eet 's morgens kwarkyoghurt met muesli. Daar kan ik echt wel een uurtje of 3 op voort hoor. Maar ik ben een yoghurt/kwark/zuivel-fanquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 10:38 schreef Essebes het volgende:
Ah, nog een joghurt fan. Vorige week (1e week van deze afvalpoging) ben ik hiermee begonnen. Ik was er heilig van overtuigd, dat je niet kunt leven op 250ml yoghurt in de morgen als ontbijt, maar...het valt mij reuze mee! Wel joghurt met vruchten, want kale joghurt vindt ik niet lekker.
Ik snap nu wel waarom zo veel dieeten een tussendoortje smorgen en smiddags aanraden![]()
Ontbijten heb ik altijd al gedaan. Echter met normale boterhammen (vaak 2) en een glaasje melk (lekker hollands he?quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 10:38 schreef Troel het volgende:
Dat is niet alleen van belang als je 's ochtends yoghurt eet, maar dat is ook om je spijsvertering op gang te houden
boterhammen zijn ook prima hoorquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 10:41 schreef Essebes het volgende:
[..]
Ontbijten heb ik altijd al gedaan. Echter met normale boterhammen (vaak 2) en een glaasje melk (lekker hollands he?)
Fruit is iig beter dan chocomel. Maar ook daar zitten fruitsuikers in die invloed kunnen hebben op je bloedsuikerspiegel.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 10:40 schreef Essebes het volgende:
bedoel je dan meer een hartig tussendoortje of zo? Of zou fruit ook het goede effect kunnen hebben?
Je hebt op zo'n moment meer aan langzame koolhydraten. Dus een boterham of cracker, van snelle suikers gaat je suikerspiegel weer de lucht in om later alweer te dalen, dan ga je pas echt stuiterenquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 10:40 schreef Essebes het volgende:
bedoel je dan meer een hartig tussendoortje of zo? Of zou fruit ook het goede effect kunnen hebben?
Dan moet ik toch de '4 uur Cup-a-Soup eens proberenquote:
Neem dan wel die met weinige calorienquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 10:55 schreef Essebes het volgende:
[..]
Dan moet ik toch de '4 uur Cup-a-Soup eens proberen![]()
klontje suiker erinquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 10:56 schreef Rewimo het volgende:
Bouillon is lekker maar doet volgens mij weinig voor je suikerspiegel
Tja, de vraag is wat iets een verantwoordelijke keuze maakt. De hoeveelheid calorien of de ingredienten.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 11:01 schreef teigan het volgende:
op die cup a soup pakjes staat nu welke weinig calorieën hebben.. Zo'n kreet als verantwoorde keuze oid..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |