abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_40601416
toen ik in parijs was zeg ik veel eet winkeltjes, maar bijna geen snackbars..., helpt natuurlijk ook wel
Je hebt iemand nodig, stil en oprecht
die als het er op aan komt met je sms't en met je chat
Pas als je iemand hebt die met je skypet en met je mailt
dan pas kun je zeggen: ik heb een vriend die zich verveelt
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 8 augustus 2006 @ 10:33:56 #252
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_40601427
En Nederland is natuurlijk ook kampioen toetjes In het buitenland vind je meestal alleen wat soorten yoghurt en soms pudding. En hier in elke supermarkt een wand vol zoete toetjes
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_40601431
quote:
Op dinsdag 8 augustus 2006 09:48 schreef Troel het volgende:

[..]

En dat schijnt ook alweer achterhaalt te zijn.
Ik vindt het verwarrend dat je tegenwoordig overal dingen leest die eerst 'waarheid/bewezen' waren en later achterhaald blijken te worden. Zo wordt elke keer mijn idee van doe ik iets gezond of ongezond weer op z'n kop gezet.
Vorige week idem dito, een berichtje dat als je smiddags een dipje krijgt, dat het juist niet helpt om wat suikers te eten. Ik stond mezelf in de winter toe om een warme chocomel te drinken bij een dipje (en het vooruitzicht te moeten overwerken), onder het mom: 'even wat energie' bijtanken.
De wereld verandert niet omdat iedereen het gelijk anders wil, maar omdat er een paar mensen zijn die het anders blijven doen.
(Roos Vonk)
  dinsdag 8 augustus 2006 @ 10:35:42 #254
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_40601466
Door suikers kan de boel gaan stuiteren Essebes, dus daarom is het niet zo handig. Beter is dan volgens mij iets van een opkikkertje of zo.

Ik merk aan mezelf dat ik heel erg last heb van dat stuiter gebrek. Ik heb bijvoorbeeld het meest last van snaaitrek zo'n half uurtje-3 kwartier na de lunch en volgens mij heeft dat wel te maken met de bloedsuikerspiegel.
  dinsdag 8 augustus 2006 @ 10:36:19 #255
35189 Troel
scherp en bot
pi_40601482
quote:
Op dinsdag 8 augustus 2006 10:33 schreef Rewimo het volgende:
En Nederland is natuurlijk ook kampioen toetjes In het buitenland vind je meestal alleen wat soorten yoghurt en soms pudding. En hier in elke supermarkt een wand vol zoete toetjes
Dan ben je al lang niet meer in Frankrijk geweest

Daar hebben ze meer soorten zoete toetjes dan hier hoor
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_40601541
quote:
Op dinsdag 8 augustus 2006 08:39 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Wat is Yogurt in de ochtend toch smerig...
Ah, nog een joghurt fan . Vorige week (1e week van deze afvalpoging) ben ik hiermee begonnen. Ik was er heilig van overtuigd, dat je niet kunt leven op 250ml yoghurt in de morgen als ontbijt, maar...het valt mij reuze mee! Wel joghurt met vruchten, want kale joghurt vindt ik niet lekker.

Ik snap nu wel waarom zo veel dieeten een tussendoortje smorgen en smiddags aanraden
De wereld verandert niet omdat iedereen het gelijk anders wil, maar omdat er een paar mensen zijn die het anders blijven doen.
(Roos Vonk)
  dinsdag 8 augustus 2006 @ 10:38:47 #257
35189 Troel
scherp en bot
pi_40601557
Dat is niet alleen van belang als je 's ochtends yoghurt eet, maar dat is ook om je spijsvertering op gang te houden
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 8 augustus 2006 @ 10:39:20 #258
13151 crew  Rewimo
pi_40601570
quote:
Op dinsdag 8 augustus 2006 10:36 schreef Troel het volgende:
Dan ben je al lang niet meer in Frankrijk geweest

Daar hebben ze meer soorten zoete toetjes dan hier hoor
Klopt Ik ben geen Frankrijkganger (op Parijs na dan )
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_40601602
quote:
Op dinsdag 8 augustus 2006 10:35 schreef Brighteyes het volgende:
Door suikers kan de boel gaan stuiteren Essebes, dus daarom is het niet zo handig. Beter is dan volgens mij iets van een opkikkertje of zo.
bedoel je dan meer een hartig tussendoortje of zo? Of zou fruit ook het goede effect kunnen hebben?
(Roos Vonk)
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 8 augustus 2006 @ 10:41:17 #260
13151 crew  Rewimo
pi_40601631
quote:
Op dinsdag 8 augustus 2006 10:38 schreef Essebes het volgende:
Ah, nog een joghurt fan . Vorige week (1e week van deze afvalpoging) ben ik hiermee begonnen. Ik was er heilig van overtuigd, dat je niet kunt leven op 250ml yoghurt in de morgen als ontbijt, maar...het valt mij reuze mee! Wel joghurt met vruchten, want kale joghurt vindt ik niet lekker.

Ik snap nu wel waarom zo veel dieeten een tussendoortje smorgen en smiddags aanraden
Ik eet 's morgens kwarkyoghurt met muesli. Daar kan ik echt wel een uurtje of 3 op voort hoor. Maar ik ben een yoghurt/kwark/zuivel-fan

Op alleen maar yoghurt zou ik het denk ik niet redden trouwens.
pi_40601632
quote:
Op dinsdag 8 augustus 2006 10:38 schreef Troel het volgende:
Dat is niet alleen van belang als je 's ochtends yoghurt eet, maar dat is ook om je spijsvertering op gang te houden
Ontbijten heb ik altijd al gedaan. Echter met normale boterhammen (vaak 2) en een glaasje melk (lekker hollands he? )
(Roos Vonk)
  dinsdag 8 augustus 2006 @ 10:43:32 #262
35189 Troel
scherp en bot
pi_40601693
quote:
Op dinsdag 8 augustus 2006 10:41 schreef Essebes het volgende:

[..]

Ontbijten heb ik altijd al gedaan. Echter met normale boterhammen (vaak 2) en een glaasje melk (lekker hollands he? )
boterhammen zijn ook prima hoor

tja en melk, daar zijn de meningen over verdeeld, maar het is gewoon lekker
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  dinsdag 8 augustus 2006 @ 10:44:15 #263
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_40601712
quote:
Op dinsdag 8 augustus 2006 10:40 schreef Essebes het volgende:
bedoel je dan meer een hartig tussendoortje of zo? Of zou fruit ook het goede effect kunnen hebben?
Fruit is iig beter dan chocomel. Maar ook daar zitten fruitsuikers in die invloed kunnen hebben op je bloedsuikerspiegel.
Een soepje geeft je zout en daar heb je veel meer aan als je je flauw voelt volgens mij.

Maar goed, dat is mss mijn boerenstadswijsheid hoor.
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 8 augustus 2006 @ 10:44:20 #264
13151 crew  Rewimo
pi_40601715
quote:
Op dinsdag 8 augustus 2006 10:40 schreef Essebes het volgende:
Je hebt op zo'n moment meer aan langzame koolhydraten. Dus een boterham of cracker, van snelle suikers gaat je suikerspiegel weer de lucht in om later alweer te dalen, dan ga je pas echt stuiteren Je hebt meer aan koolhydraten die langzamer worden opgenomen, zodat je suikerspiegel vlakker blijft. Overigens schijnt biochromium daarbij te kunnen helpen, al moet ik zeggen dat het mij niet aanwijsbaar geholpen heeft
  dinsdag 8 augustus 2006 @ 10:51:47 #265
35189 Troel
scherp en bot
pi_40601921
Een bouillonnetje is altijd heerlijk
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  dinsdag 8 augustus 2006 @ 10:52:34 #266
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_40601945
Biochromium heb ik een paar keer geprobeerd. De eerste keer werkte het wel, de 2 keer daarna heb ik er ook niks meer van gemerkt.
  dinsdag 8 augustus 2006 @ 10:54:15 #267
35189 Troel
scherp en bot
pi_40601989
Ik had gehoopt mijn cursus voedingsleer al binnen te hebben, maar het staat nog in Amsterdam in het sorteercentrum. Al twee dagen.
Mijn pakketje behoort tot de 2% die niet binnen 24 uur afgeleverd worden.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_40602015
ik heb dan chroompicolinaat oid geslikt, en ik weet eigenlijk niet meer of het hielp... Toen ik in de eetgroep kwam was de dietiste er eigenlijk heel stellig over dat ik die zooi niet nodig had, en ben ik ook gestopt..
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_40602022
quote:
Op dinsdag 8 augustus 2006 10:51 schreef Troel het volgende:
Een bouillonnetje is altijd heerlijk
Dan moet ik toch de '4 uur Cup-a-Soup eens proberen
(Roos Vonk)
  dinsdag 8 augustus 2006 @ 10:55:55 #270
35189 Troel
scherp en bot
pi_40602054
Ow, voor de mensen die me wel eens hoorden over Soekie, de aanloop/leasekat hier. Ik heb gisteren de dierenbescherming gebeld in verband met verwaarlozing en de inspecteur komt binnenkort Soekie met een bezoekje vereren!
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 8 augustus 2006 @ 10:56:30 #271
13151 crew  Rewimo
pi_40602068
Bouillon is lekker maar doet volgens mij weinig voor je suikerspiegel
  dinsdag 8 augustus 2006 @ 10:57:14 #272
35189 Troel
scherp en bot
pi_40602099
quote:
Op dinsdag 8 augustus 2006 10:55 schreef Essebes het volgende:

[..]

Dan moet ik toch de '4 uur Cup-a-Soup eens proberen
Neem dan wel die met weinige calorien
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  dinsdag 8 augustus 2006 @ 11:00:55 #273
35189 Troel
scherp en bot
pi_40602210
quote:
Op dinsdag 8 augustus 2006 10:56 schreef Rewimo het volgende:
Bouillon is lekker maar doet volgens mij weinig voor je suikerspiegel
klontje suiker erin
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_40602223
op die cup a soup pakjes staat nu welke weinig calorieën hebben.. Zo'n kreet als verantwoorde keuze oid..
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
  dinsdag 8 augustus 2006 @ 11:02:51 #275
35189 Troel
scherp en bot
pi_40602267
quote:
Op dinsdag 8 augustus 2006 11:01 schreef teigan het volgende:
op die cup a soup pakjes staat nu welke weinig calorieën hebben.. Zo'n kreet als verantwoorde keuze oid..
Tja, de vraag is wat iets een verantwoordelijke keuze maakt. De hoeveelheid calorien of de ingredienten.
Ik kan me zo voorstellen dat voor 4 uur 's middags een cup a soup best een verantwoorde keuze is, maar dat je om half 7 's ochtends beter wat anders kan nemen. Wat ik dus probeer te zeggen, ik geloof niet echt meer in die kreten.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')