Net zoals eigenlijk alles is die van 'ons' beter en mooier...!quote:
en joodserquote:Op woensdag 2 augustus 2006 13:41 schreef BoNi het volgende:
[..]
Net zoals eigenlijk alles is die van 'ons' beter en mooier...!
Nobody likes us, we don't carequote:Op dinsdag 1 augustus 2006 18:19 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik vind het wel goed gaan zo, houdt de clubtopics wat meer schoon van steeds terugkomende discussies.
Waar heb je het over?quote:Op woensdag 2 augustus 2006 13:41 schreef BoNi het volgende:
[..]
Net zoals eigenlijk alles is die van 'ons' beter en mooier...!
Hilarisch..!!!!quote:
Vergeten dat je al gereageerd had of is quoten zo moeilijk...?quote:
oh ja hoe orgineelquote:Op woensdag 2 augustus 2006 13:49 schreef MarkNMGN het volgende:
De familie Kluivert is weer bezig hoor![]()
Jongen (14) randt acht vrouwen aan
Refereren aan WOII doen we nog steeds niet, ludiek en anders niet.quote:
De kakkerlakken zorgen wel voor het vuurwerkquote:Op woensdag 2 augustus 2006 13:53 schreef BoNi het volgende:
Zullen we 22 oktober een gezellige meet organiseren...?
100 meter voor Station-Feyenoord ofzo, als er op één of andere manier voor gezorgd kan worden dat er weer een treinwissel plaatsvindquote:Op woensdag 2 augustus 2006 13:53 schreef BoNi het volgende:
Zullen we 22 oktober een gezellige meet organiseren...?
tegen feyenooitquote:Op woensdag 2 augustus 2006 13:55 schreef SocialDisorder het volgende:
blijft schitterend:
Voor de havenarbeiders onder ons: dat is dus 9 (NEGEN) keer hooghouden in het veld.
dan durf je welquote:Op woensdag 2 augustus 2006 13:55 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
100 meter voor Station-Feyenoord ofzo, als er op één of andere manier voor gezorgd kan worden dat er weer een treinwissel plaatsvind![]()
nee, gaat sowieso nergens overquote:Op woensdag 2 augustus 2006 13:58 schreef HeatWave het volgende:
Is het nog een TVP waard of niet?
Ja, jullie toch ook, of was je er 'toevallig' niet bij vorig jaar?quote:
quote:Op woensdag 2 augustus 2006 13:58 schreef Doopy-X- het volgende:
[afbeelding]
Dit was trouwens het doelpunt van het jaar verkozen door de kijkers van Studio Sport.
en je raad al tegen wie he........![]()
Inderdaad zeldzaam...je ziet die Pauwe ook echt hopeloos kijkenquote:Op woensdag 2 augustus 2006 14:01 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
wel lullig, verdedigen ze eens een keer vóór de aanvaller, scoort die vdVaart nóg!
Het andere hoogtepunt van die wedstrijd was van persie die ono in zn klote schootquote:Op woensdag 2 augustus 2006 13:58 schreef Doopy-X- het volgende:
[afbeelding]
Dit was trouwens het doelpunt van het jaar verkozen door de kijkers van Studio Sport.
en je raad al tegen wie he........![]()
je weet toch dat ik alleen een grote bek achter Fok! hebquote:Op woensdag 2 augustus 2006 13:59 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
Ja, jullie toch ook, of was je er 'toevallig' niet bij vorig jaar?
en vervolgens doorgaat alsof er niets aan de hand is. Echte clubliefde bij Feyenoord he?quote:Op woensdag 2 augustus 2006 14:04 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Het andere hoogtepunt van die wedstrijd was van persie die ono in zn klote schoot
No no, no no no no, no no no no, no no no more ono
Hehe inderdaad. Lobont moest de arme stakker helpen, de rest van zn teammaten lieten hem creperen.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 14:05 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
en vervolgens doorgaat alsof er niets aan de hand is. Echte clubliefde bij Feyenoord he?
quote:Op woensdag 2 augustus 2006 14:04 schreef ruud_fr het volgende:
jullie zijn meer met ons bezig dan andersom
Waar ken ik dat toch nog meer van?quote:Op woensdag 2 augustus 2006 14:07 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Hehe inderdaad. Lobont moest de arme stakker helpen, de rest van zn teammaten lieten hem creperen.
Sparta? Zal wel Rotterdam eigen zijnquote:Op woensdag 2 augustus 2006 14:07 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
Waar ken ik dat toch nog meer van?
Jij? Nergens van.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 14:07 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
Waar ken ik dat toch nog meer van?
Heb de DVD (jaja) ervan hier liggen, of tenminste een deel van die DVDquote:
Over clubliefde gesproken, wie gaan hier eigenlijk altijd naar ajax? ik weet het van doopy en erwtensoep...quote:Op woensdag 2 augustus 2006 14:05 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
en vervolgens doorgaat alsof er niets aan de hand is. Echte clubliefde bij Feyenoord he?
quote:Op woensdag 2 augustus 2006 14:13 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
Over clubliefde gesproken, wie gaan hier eigenlijk altijd naar ajax? ik weet het van doopy en erwtensoep...
ik heb het geld niet om elke week naar Catalonië en Londen te vliegen, maar ik ga wel regelmatig naar Ajax. Zo veel mogelijk competitiewedstrijden, en alle CL-wedstrijden. CL = Champions League, komt misschien nog wel eens in de Kuipquote:Op woensdag 2 augustus 2006 14:13 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
Over clubliefde gesproken, wie gaan hier eigenlijk altijd naar ajax? ik weet het van doopy en erwtensoep...
Je kan mij in 428 zetten hoorquote:
Meld het ff in het kampioenentopicquote:Op woensdag 2 augustus 2006 14:17 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Je kan mij in 428 zetten hoor
ja, en jij met je nick kan er zo bijquote:Op woensdag 2 augustus 2006 14:17 schreef KansloosForEver het volgende:
vak 410 is toch het vak waar al die kinderen met vlaggetjes staan te zwaaien?
quote:Op woensdag 2 augustus 2006 14:16 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
ik heb het geld niet om elke week naar Catalonië en Londen te vliegen, maar ik ga wel regelmatig naar Ajax. Zo veel mogelijk competitiewedstrijden, en alle CL-wedstrijden. CL = Champions League, komt misschien nog wel eens in de Kuip
Hehe, vak 410 is rijkelijk vertegenwoordigdquote:
cool, mag ik dan ook stoer met een vlaggetje gaan zwaaien voor de wedstrijd?quote:Op woensdag 2 augustus 2006 14:18 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
ja, en jij met je nick kan er zo bij
ik ben bang dat je ze zelf niet eens begrijptquote:Op woensdag 2 augustus 2006 14:18 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
Hoevaak gaat die grap nog gemaakt worden?
Jullie zijn niet eens gegarandeerd van CL dit jaar, gezien de lastige tegenstander![]()
Zal ik ook even de woorden : voetbalstadion, trouw, heldhaftig uitleggen?
Dit wordt een lange reeks inderdaadquote:Op woensdag 2 augustus 2006 14:19 schreef vitessezuid113 het volgende:
het topic gaat wel hard , straks als het seizoen weer gaat beginnen is de tel niet meer bij te houden![]()
dit topic is juist voor de komkommertijdquote:Op woensdag 2 augustus 2006 14:19 schreef vitessezuid113 het volgende:
het topic gaat wel hard , straks als het seizoen weer gaat beginnen is de tel niet meer bij te houden![]()
Misschien komt er ooit nog wel een 026 vs. 024 topicquote:Op woensdag 2 augustus 2006 14:19 schreef vitessezuid113 het volgende:
Op een gegeven moment stonden ze 2e vorig seizoen maar toen hadden ze opeens een zeer slechte week, hadden ze hem BIJNAquote:Op woensdag 2 augustus 2006 14:16 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
CL = Champions League, komt misschien nog wel eens in de Kuip
Ja, je mag zelfs kaos maken en vingerverven.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 14:19 schreef KansloosForEver het volgende:
[..]
cool, mag ik dan ook stoer met een vlaggetje gaan zwaaien voor de wedstrijd?
Maar even serieus, zijn ajacieden nou écht voor de playoffs?quote:Op woensdag 2 augustus 2006 14:20 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Op een gegeven moment stonden ze 2e vorig seizoen maar toen hadden ze opeens een zeer slechte week, hadden ze hem BIJNA![]()
Nee tuurlijk niet.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 14:21 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
Maar even serieus, zijn ajacieden nou écht voor de playoffs?
Das wel HEEL eng, serieus hierquote:Op woensdag 2 augustus 2006 14:21 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
Échte Ajacieden en andere voetballiefhebbers niet. Gelegenheidssupporters wel.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 14:21 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
wie weet maar dan zal iemand hem uit 024 wel openenquote:Op woensdag 2 augustus 2006 14:20 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
Misschien komt er ooit nog wel een 026 vs. 024 topic
quote:Op woensdag 2 augustus 2006 14:20 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
dit topic is juist voor de komkommertijd
de toekomst zal het wel leren ik denk ook wel dat het een lange reeks gaat worden want het spel tussen 010 en 020 is nog lang niet uit en anders komt er wel weer een nieuw avontuur.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 14:20 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Dit wordt een lange reeks inderdaad
Op zich maakt het ook niet uit, wij worden in de regel toch kampioen.....quote:Op woensdag 2 augustus 2006 14:24 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Échte Ajacieden en andere voetballiefhebbers niet. Gelegenheidssupporters wel.
Jij bent duidelijk nog nooit in de Arena geweest he vlegel, uitvak zit aan de andere kant.....quote:Op woensdag 2 augustus 2006 14:19 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
Hehe, vak 410 is rijkelijk vertegenwoordigd
Gezellig, zo naast het uitvak![]()
Play-offsfinale dit seizoen voor PSV en AZ denk ik.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 14:25 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Op zich maakt het ook niet uit, wij worden in de regel toch kampioen.....
Ik had het tegen erwtensoep, vlegelquote:Op woensdag 2 augustus 2006 14:25 schreef BoNi het volgende:
[..]
Jij bent duidelijk nog nooit in de Arena geweest he vlegel, uitvak zit aan de andere kant.....![]()
Ja heel gezelligquote:Op woensdag 2 augustus 2006 14:30 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
Ik had het tegen erwtensoep, vlegel![]()
Hmm, ik heb ook een tijdje naast het uitvak gezeten, vond het vaak maar irritant.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 14:31 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Ja heel gezellig![]()
Althans, bij sommige wedstrijden.
quote:Op woensdag 2 augustus 2006 14:30 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
Ik had het tegen erwtensoep, vlegel![]()
Idd, ik dacht dat ik erwtensoep quotte...quote:Op woensdag 2 augustus 2006 14:32 schreef BoNi het volgende:
[..]
Dan moet je je ook tot hem richten, of hem quoten druiloor.......
Toch knap dat je je er op deze manier bijna onderuit weet te praten
Ach, laten we het er op houden dat ik nogal flauw word van dit soort discussies........quote:Op woensdag 2 augustus 2006 14:33 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
Idd, ik dacht dat ik erwtensoep quotte...
vlegel, druiloor... is opa-neus langsgeweest vanmiddag ofzo![]()
Dan zal ik maar wegblijven uit dit topicquote:Op woensdag 2 augustus 2006 14:37 schreef BoNi het volgende:
[..]
Ach, laten we het er op houden dat ik nogal flauw word van dit soort discussies........
Wel als je aan de overkant zit.....quote:Op woensdag 2 augustus 2006 14:37 schreef MarkNMGN het volgende:
Uitzicht op het uitvak heb je toch niet meer, dit jaar waren die wanden bedekt.
Ik vermaak me hier wel hoorquote:Op woensdag 2 augustus 2006 14:38 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
Dan zal ik maar wegblijven uit dit topic![]()
vanuit 428 heb je schitterend uitzicht op 416 en 417quote:Op woensdag 2 augustus 2006 14:37 schreef MarkNMGN het volgende:
Uitzicht op het uitvak heb je toch niet meer, dit jaar waren die wanden bedekt.
quote:Op woensdag 2 augustus 2006 12:22 schreef RedGuy het volgende:
[..]
Doen ze altijd, het Feyenoord nieuws op VI.nl filteren ze altijd weg.
425 ook hoorquote:Op woensdag 2 augustus 2006 14:45 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
vanuit 428 heb je schitterend uitzicht op 416 en 417
quote:
Beter lezen.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 14:46 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
[afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding]
![]()
Ik dacht dat het bij ons kut was met dat evenementenbier tijdens 'risico'wedstrijden, maar ik kan tenminste met mijn biertje vanaf het home naar het stadion en in de rij voor mijn vak gaan staan...!quote:POLITIE SCHERPT ALCOHOLBELEID ROND DE KUIP AAN
De politie gaat met ingang van de wedstrijd Feyenoord-NAC op zondag 14 augustus a.s. strenger controleren op het bezit en gebruik van alcohol binnen de zogenaamde Stadiondriehoek. Binnen deze driehoek is het niet toegestaan alcoholhoudende drank te nuttigen of aangebroken flessen, blikjes enzovoort met alcoholhoudende drank in bezit te hebben.
De Stadiondriehoek wordt begrensd door de Hillelaan, Brede Hilledijk, Rijnhavenstraat, Bananenstraat, Maashaven O.z., Mijnsherenlaan, Zuidplein laag, Zuidenwijdsestraat, Gooilandsingel, Zuiderparkweg, Vaanweg, Vinkenbaan, Groene Hilledijk, Bree, Breeplein, Breeweg, Stadionviaduct, Marathonweg, Stadionweg, Varkenoordseviaduct, Varkenoordsebocht, 2e Rosestraat, Hilledijk, Parallelweg en Hillekopplein. Het ‘verbod’ geldt niet voor het gebruik van alcohol binnen zogenaamde ‘inrichtingen’ als sportkantines, café’s of daartoe behorende terassen.
Hej jij gebruikt het verkeerde plaatje. Deze moet het zijn:quote:Op woensdag 2 augustus 2006 13:34 schreef ruud_fr het volgende:
Deel 1: 010 vs. 020
Deel 2: 020 vs. de rest #2
[afbeelding]
Hier verder
Dat bericht is van vorig jaar. En waar onze supporters indrinken word geen evenementenbier geschonken. Alleen Jupiler en Heineken.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 15:19 schreef BoNi het volgende:
[..]
Ik dacht dat het bij ons kut was met dat evenementenbier tijdens 'risico'wedstrijden, maar ik kan tenminste met mijn biertje vanaf het home naar het stadion en in de rij voor mijn vak gaan staan...!
ik dacht dat feyenoorders fel tegen alles wat uit Amsterdam komt waren...quote:Op woensdag 2 augustus 2006 15:55 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Dat bericht is van vorig jaar. En waar onze supporters indrinken word geen evenementenbier geschonken. Alleen Jupiler en Heineken.
Haha, ongeveer zoals je het voorspeld had dus.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 16:42 schreef Panic_A het volgende:
De geweldige tifo-actie van vandaag!![]()
[afbeelding]
Die dudes hebben meer stijl dan die hele badkuip bij elkaar.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 16:54 schreef MarkNMGN het volgende:
Het is vrij kansloos, ja
Vooral de Ultra-Kaos Boyz van vak A410
[afbeelding]
Ultra-liedjes horen daar ook bij:quote:Op woensdag 2 augustus 2006 16:54 schreef MarkNMGN het volgende:
Het is vrij kansloos, ja
Vooral de Ultra-Kaos Boyz van vak A410
[afbeelding]
quote:Waar komen Joden toch vandaan?
Israel hier ver vandaan!
Wonen daar ook superjoden?
Ja daar wonen superjoden!
Vinden Joden voetbal fijn?
Als ze maar voor Ajax zijn!
Die lui die denken dat ze stijl hebben, maar worden stiekem uitgelachen door heel Nederland door hun hilarische acties en uitgekotst door de wat fanatiekere ajax-aanhanger.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 16:55 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Die dudes hebben meer stijl dan die hele badkuip bij elkaar.
Hoor ik hier een Feyenooit supporter die zich wat gekrenkt voelt door de teleurstellende resultaten?quote:Op woensdag 2 augustus 2006 16:56 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
Die lui die denken dat ze stijl hebben, maar worden stiekem uitgelachen door heel Nederland door hun hilarische acties en uitgekotst door de wat fanatiekere ajax-aanhanger.
Hmm, uitgeluld worden en gelijk terugvallen op iets totaal anders, is dat joods?quote:Op woensdag 2 augustus 2006 16:59 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Hoor ik hier een Feyenooit supporter die zich wat gekrenkt voelt door de teleurstellende resultaten?![]()
Uitgeluld? Haha, omdat je zegt dat ventjes die ik niet eens ken geen stijl hebben?quote:Op woensdag 2 augustus 2006 17:01 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
Hmm, uitgeluld worden en gelijk terugvallen op iets totaal anders, is dat joods?![]()
Jij zegt toch dat die lui stijl hebben, terwijl je ze niet eens kentquote:Op woensdag 2 augustus 2006 17:05 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Uitgeluld? Haha, omdat je zegt dat ventjes die ik niet eens ken geen stijl hebben?
Zeker een havenarbeiderMet jouw iq in celcius kan je een kip 3 weken goedhouden
Das waar. Sorryquote:Op woensdag 2 augustus 2006 17:07 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
Jij zegt toch dat die lui stijl hebben, terwijl je ze niet eens kent![]()
quote:Op woensdag 2 augustus 2006 16:42 schreef Panic_A het volgende:
[afbeelding]
Meteen na-apen, origineel zijn jullie niet he in r'dom.quote:
Nee, daar niet en in alle andere omliggende gelegenheden ook niet, in het stadion wel, tijdens 'risico'wedstrijden.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 16:02 schreef MarkNMGN het volgende:
Wordt er evenementenbier geschonken in dat ajax-home dan?
quote:Op woensdag 2 augustus 2006 16:42 schreef Panic_A het volgende:
[afbeelding]
Driekwart van het stadion is dus achterlijk...?quote:Op woensdag 2 augustus 2006 19:01 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Kerel dat zijn mensen die hem te vroeg in de lucht hielden
Maak er maar het hele stadion vanquote:Op woensdag 2 augustus 2006 19:04 schreef BoNi het volgende:
[..]
Driekwart van het stadion is dus achterlijk...?![]()
![]()
Dan hadden jij en die lamlul hierboven er dus eigenlijk ook moeten zitten vandaag, ha ha haquote:Op woensdag 2 augustus 2006 19:04 schreef BoNi het volgende:
[..]
Driekwart van het stadion is dus achterlijk...?![]()
![]()
Heeft iemand die foto's van o.a. die mislukte sfeer-actie in dat blok beton met dat spanddoek dat doormidden scheurde?quote:Op woensdag 2 augustus 2006 19:05 schreef SoA-Holic het volgende:
[..]
Maak er maar het hele stadion van![]()
Wat zegt hij dan?quote:Op woensdag 2 augustus 2006 19:43 schreef daaaaan het volgende:
Leuk interview met Lucius in de VI vandaag, die kerel heeft een goede visie op hoe het probleem van Feyenoord.
Jah, ze moeten wat om wat leven in die dooie (besneden?) lullen te krijgen...quote:Op woensdag 2 augustus 2006 18:58 schreef BoNi het volgende:
[..]
Nee, daar niet en in alle andere omliggende gelegenheden ook niet, in het stadion wel, tijdens 'risico'wedstrijden.
quote:Op woensdag 2 augustus 2006 19:49 schreef Nashje het volgende:
[..]
Er moet meer vuurwerk uit Belgie komen.
quote:Op woensdag 2 augustus 2006 19:42 schreef daaaaan het volgende:
[..]
Heeft iemand die foto's van o.a. die mislukte sfeer-actie in dat blok beton met dat spanddoek dat doormidden scheurde?
Tot zover mijn bijdrage.....quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 19:45 schreef FrankyMcG het volgende:
Stelletje HIV koters uit amsterdam!
Dat ze maar lekker idolaat aan Israel richting het Midden Oosten gaan, kennen ze daar voor hun flikker worden geschoten!
Dapp're Strijders....![]()
quote:Op woensdag 2 augustus 2006 20:25 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Over hoeren gesproken![]()
Hier in het dorp wonen er ook 2 van die kanslozen en die zijn voor ajax. Ze zijn volgens mij allebei rond de 35 en gaan altijd met z'n 2en naar ajax. Als ze daar zijn gaan ze eerst 3 rondjes om het stadion lopen kijken of ze nog mensen tegen komen die ze kennen.
Na de wedstrijd gaan ze allebei naar de hoeren toe om het feest compleet te maken....
Wim en Gerdo heten ze![]()
Gerdo zie ik 's ochtends wel eens mijn zijn ajax rugtas en zijn ajax broodtrommel naar zijn werk toe fietsen![]()
quote:Op woensdag 2 augustus 2006 20:25 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Over hoeren gesproken![]()
Hier in het dorp wonen er ook 2 van die kanslozen en die zijn voor ajax. Ze zijn volgens mij allebei rond de 35 en gaan altijd met z'n 2en naar ajax. Als ze daar zijn gaan ze eerst 3 rondjes om het stadion lopen kijken of ze nog mensen tegen komen die ze kennen.
Na de wedstrijd gaan ze allebei naar de hoeren toe om het feest compleet te maken....
Wim en Gerdo heten ze![]()
Gerdo zie ik 's ochtends wel eens mijn zijn ajax rugtas en zijn ajax broodtrommel naar zijn werk toe fietsen![]()
nu staat die ook nog is in je lijstjequote:Op woensdag 2 augustus 2006 21:56 schreef KansloosForEver het volgende:
kinderen, dat soort mongolen zitten in ieder stadion
Jezus, dat ik nog serieus reageer in dit paupertopic![]()
fuck 020 gewoonquote:Op woensdag 2 augustus 2006 22:57 schreef denthemen het volgende:
omdat er in het andere topic geen rotterdommer op wilde reageren hier nog eens de feiten:
het grappige is dat men uit 010 ons uitlacht dat er spelers worden uitgefloten en er minder supporters komen..
1. Wie elk seizoen de VI seizoengids leest kan ook zien dat het jaren achter elkaar steeds minder werd in de kuip qua aantal toeschouwers.. hondstrouw? waar waren ze dan bijv in 1990, uit verhalen van medefans kan ik opmaken dat er vaak niet meer dan 5000 mensen waren en dat er later pas meer mensen bijkwamen.. zo hondstrouw waren/zijn ze dus echt niet.
2. Spelers worden wel eens uitgefloten, ook in A'dam ja, wij zijn kritisch publiek, en daar ben ik zelfs blij om, werken voor je geld! Maar wij hebben de ballen om dit toe te geven, jullie roepen al jaren dat er niemand word uitgefloten, en Maikel Aerts dan?? En Patrick Paauwe dan, die het zelfs in een brief aan de Feyenoord supporters zegt!
Gemiddele fantastische beargumentatie van een kakkie. Uitblinken in verstand zal nooit bij jullie voorkomen vrees ik. Je moet ook een goeie steek los hebben om te houden van spelers zoals Mitiliga, Gyan, Saidi, Collen, Boussaboun, Bosschaart etc. Middelmatige houthakkers van het niveau 6e klasse onderbond! En elk jaar weer zeggen dat het een tussenjaar is.quote:
quote:Op woensdag 2 augustus 2006 23:21 schreef SoA-Holic het volgende:
[..]
Gemiddele fantastische beargumentatie van een kakkie. Uitblinken in verstand zal nooit bij jullie voorkomen vrees ik. Je moet ook een goeie steek los hebben om te houden van spelers zoals Mitiliga, Gyan, Saidi, Collen, Boussaboun, Bosschaart etc. Middelmatige houthakkers van het niveau 6e klasse onderbond! En elk jaar weer zeggen dat het een tussenjaar is.
*Iets met helemaal niets enzo![]()
Lullen als een imbeciel, zoals jij nu doet, getuigt weer hoe achterlijk het gros van de joden zijn. Altijd maar weer simpel reageren door te zeggen dat hunnie bij Feijenoord een laag iq hebben. Zo zielig.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 23:21 schreef SoA-Holic het volgende:
[..]
Gemiddele fantastische beargumentatie van een kakkie. Uitblinken in verstand zal nooit bij jullie voorkomen vrees ik. Je moet ook een goeie steek los hebben om te houden van spelers zoals Mitiliga, Gyan, Saidi, Collen, Boussaboun, Bosschaart etc. Middelmatige houthakkers van het niveau 6e klasse onderbond! En elk jaar weer zeggen dat het een tussenjaar is.
*Iets met helemaal niets enzo![]()
En dat zeg jij hehequote:Op donderdag 3 augustus 2006 00:01 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Lullen als een imbeciel, zoals jij nu doet, getuigt weer hoe achterlijk het gros van de joden zijn. Altijd maar weer simpel reageren door te zeggen dat hunnie bij Feijenoord een laag iq hebben. Zo zielig.![]()
haha, geweldige discussie voerder ben je tochquote:Op donderdag 3 augustus 2006 09:12 schreef Cart_man het volgende:
[..]
En dat zeg ik, ja. Haha, grappig persoon ben je ook.
Mooie argumenten, heatwave.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 09:13 schreef HeatWave het volgende:
[..]
haha, geweldige discussie voerder ben je toch.
Mr. no-argument.
Alsof IK die na al jouw argumentloze posts nog nodig heb, je levert ZELF het bewijs hoorquote:
het is al erg dat jij dat kleine groepje uit 020 joden noemt. Joden zijn mensen die geloven in het Joodse geloof, en het zijn geen supporters van ajax. Ookal zouden ze dat zelf maar al te graag willen. Waarom ze dat willen is overigens ook onduidelijk, maar dat zegt wel genoeg over het niveau van de ajaxsupporterquote:Op donderdag 3 augustus 2006 00:01 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Lullen als een imbeciel, zoals jij nu doet, getuigt weer hoe achterlijk het gros van de joden zijn. Altijd maar weer simpel reageren door te zeggen dat hunnie bij Feijenoord een laag iq hebben. Zo zielig.![]()
Die discussie kennen we nou welquote:Op donderdag 3 augustus 2006 09:36 schreef KansloosForEver het volgende:
[..]
het is al erg dat jij dat kleine groepje uit 020 joden noemt. Joden zijn mensen die geloven in het Joodse geloof, en het zijn geen supporters van ajax. Ookal zouden ze dat zelf maar al te graag willen. Waarom ze dat willen is overigens ook onduidelijk, maar dat zegt wel genoeg over het niveau van de ajaxsupporter
Waarom zou ik met jou of wie dan ook in discussie moeten gaan, niemand die mij dat gaat verplichten. Ik zie ook geen redenen om dat te doen, want hierover is gewoon geen discussie mogelijk. En wat valt er in godsnaam te beargumenteren op die post van soa-holic om 9.01, niks.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 09:26 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Alsof IK die na al jouw argumentloze posts nog nodig heb, je levert ZELF het bewijs hoor. Mensen zien het inmiddels zelf ook wel in
.
Ach, het is wat jij wil hoor, mij maakt het niet uit. En het ging me niet om DIE post, het ging me over jouw manier van "discussieren" in het algemeen.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 09:41 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Waarom zou ik met jou of wie dan ook in discussie moeten gaan, niemand die mij dat gaat verplichten. Ik zie ook geen redenen om dat te doen, want hierover is gewoon geen discussie mogelijk. En wat valt er in godsnaam te beargumenteren op die post van soa-holic om 9.01, niks.
ik denk dat ze nog liever geëxecuteerd worden door hamasquote:Op donderdag 3 augustus 2006 09:36 schreef KansloosForEver het volgende:
Joden zijn mensen die geloven in het Joodse geloof, en het zijn geen supporters van ajax. Ookal zouden ze dat zelf maar al te graag willen.
Gras is groen, maar groen hoeft geen gras te zijn........quote:Op donderdag 3 augustus 2006 09:36 schreef KansloosForEver het volgende:
[..]
het is al erg dat jij dat kleine groepje uit 020 joden noemt. Joden zijn mensen die geloven in het Joodse geloof, en het zijn geen supporters van ajax. Ookal zouden ze dat zelf maar al te graag willen. Waarom ze dat willen is overigens ook onduidelijk, maar dat zegt wel genoeg over het niveau van de ajaxsupporter
"dat intresseert me niet"quote:Op donderdag 3 augustus 2006 09:45 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ach, het is wat jij wil hoor, mij maakt het niet uit. En het ging me niet om DIE post, het ging me over jouw manier van "discussieren" in het algemeen.
Als jij volstaat met "ik vind dit, dus dit is zo" dan is voor anderen de lol EN de geloofwaardigheid er snel vanaf. Wat is dan het NUT van posten in VBL? (dit topic niet meegerekend).
We staan lijnrecht tegenover elkaar qua voetbal opvatting, en dat vind IK vaak alleen maar leuk om over te discussieren. Maar als het verzandt in "ik heb gelijk, nee ik" dan is het lekker boeiend he?
Een beetje jennen en one-liners posten kan ik ook hoor. Maar zodra je niets anders doet, wat is dan de lol nog?
Dat heb ik ook nooit beweerd maar ik doe niet alles af met: "dat boeit me niet" of "ik vind van niet"quote:Op donderdag 3 augustus 2006 10:19 schreef Cart_man het volgende:
Weinig, ja.
Al moet jij al helemaal niks zeggen, Doopy. Zelf blink je ook niet uit in het geven van tactvolle postings.
Ik doe niet alles af met dat. Af en toe, als het me ook echt niet interesseert.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 10:25 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Dat heb ik ook nooit beweerd maar ik doe niet alles af met: "dat boeit me niet" of "ik vind van niet"
![]()
quote:Op donderdag 3 augustus 2006 10:28 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Dit topic ga ik boycotten trouwens, vind het eigenlijk überkansloos.
Kijk, daar ging het dus al mis ...quote:
Ach, Ajax heeft ook 2 keer verloren. De 2de keer weliswaar van een prof ploeg, maar toch.. Dus zoveel uit te lachen hebben we nou ook weer niet..quote:
HO!quote:Op donderdag 3 augustus 2006 11:32 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ach, Ajax heeft ook 2 keer verloren. De 2de keer weliswaar van een prof ploeg, maar toch.. Dus zoveel uit te lachen hebben we nou ook weer niet..
Zij maken in ieder geval nog kans op CL voetbal.......quote:Op donderdag 3 augustus 2006 11:51 schreef DonRaja het volgende:
zouden ze het goed doen in de CL dit jaar, FC Kopenhagen?...![]()
Ze hebben het nu al beter dan welke willekeurige club uit Rotterdam gedaan.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 11:51 schreef DonRaja het volgende:
zouden ze het goed doen in de CL dit jaar, FC Kopenhagen?...![]()
Neen.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 12:28 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Open Dag Feyenooit Afterparty?
Ja, die zijn eerste of tweede geworden van hun competitie en hebben zodoende op basis van hun prestaties over een heel seizoen CL afgedwongen, kunnen we van jouw clubje niet zeggenquote:Op donderdag 3 augustus 2006 11:57 schreef BoNi het volgende:
[..]
Zij maken in ieder geval nog kans op CL voetbal.......![]()
Is dat zo?quote:Op donderdag 3 augustus 2006 12:35 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Alleen homo's lopen hand in hand!
wij hebben CL afgedwongen door 2x in 1 week jullie te vernederen en dat was veel leukerquote:Op donderdag 3 augustus 2006 12:34 schreef Kaap het volgende:
[..]
Ja, die zijn eerste of tweede geworden van hun competitie en hebben zodoende op basis van hun prestaties over een heel seizoen CL afgedwongen, kunnen we van jouw clubje niet zeggen
Je zegt het heel goed....ZOU, als in ZOU spelenquote:Ik zou me kapot schamen om op zon manier CL te gaan spelen.![]()
En die andere 2 vernederingen was je zeker alweer vergetenquote:Op donderdag 3 augustus 2006 12:37 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
wij hebben CL afgedwongen door 2x in 1 week jullie te vernederen en dat was veel leuker![]()
[..]
Je zegt het heel goed....ZOU, als in ZOU spelen
Jup, gelukkig hebben jullie die nog op dvd staan hèquote:Op donderdag 3 augustus 2006 12:39 schreef Kaap het volgende:
[..]
En die andere 2 vernederingen was je zeker alweer vergeten
ik zal het even spellen voor jequote:En verder kan je niet lezen want zon is niet hetzelfde als zou. Maar goed, wellicht verwacht ik teveel van een kleuter met het IQ van een gehandicapte.![]()
quote:Op donderdag 3 augustus 2006 12:34 schreef Kaap het volgende:
Ik zou me kapot schamen om op zon manier CL te gaan spelen.
Eh...ja vast...iig die joodjes hier hebben allemaal wel een grote bek en dat terwijl het seizoen nog moet beginnen...we gaan jullie gewoon dit seizoen zo snoeihard bashen dat jullie de eerst komende 25 jaar niks meer durven te zeggen.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 12:39 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Misschien hebben ze weer een geheime oefenwedstrijd ingelast![]()
Het alom geprezen Legioen was ook snel de wegwezer toenquote:Op donderdag 3 augustus 2006 12:39 schreef HeatWave het volgende:
Maar op het moment dat het ergens om ging gaven de oh zo veel clubliefde hebbende spelers van 010 ff niet thuis
Wel meteen je overwinning op Excelsior op DVD zetten dan hequote:Op donderdag 3 augustus 2006 12:41 schreef HerrFrietsaus het volgende:
[..]
Eh...ja vast...iig die joodjes hier hebben allemaal wel een grote bek en dat terwijl het seizoen nog moet beginnen...we gaan jullie gewoon dit seizoen zo snoeihard bashen dat jullie de eerst komende 25 jaar niks meer durven te zeggen.
Waaaaaaaah, nog meer humor dan die andere kakkerlak, Gerard Coxquote:Op donderdag 3 augustus 2006 12:41 schreef HerrFrietsaus het volgende:
[..]
Eh...ja vast...iig die joodjes hier hebben allemaal wel een grote bek en dat terwijl het seizoen nog moet beginnen...we gaan jullie gewoon dit seizoen zo snoeihard bashen dat jullie de eerst komende 25 jaar niks meer durven te zeggen.
Ach, als jullie het beter doen dan wij dan kan ik het 100% begrijpen hoor, ga je gang..quote:Op donderdag 3 augustus 2006 12:41 schreef HerrFrietsaus het volgende:
[..]
Boooooh. ik hep un gouwe kettung om me nek en geejn sjut oan. Feyenooooooot, boooooh.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 12:50 schreef HerrFrietsaus het volgende:
Wei sijn ojoks, wei sijn de beste![]()
je vergeet: "dood an alle kanker neuze" er nog bij te vermeldenquote:Op donderdag 3 augustus 2006 12:53 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Boooooh. ik hep un gouwe kettung om me nek en geejn sjut oan. Feyenooooooot, boooooh.
en als ze wel een jut oan hebben staat er 110% anti-neus opquote:Op donderdag 3 augustus 2006 12:53 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Boooooh. ik hep un gouwe kettung om me nek en geejn sjut oan. Feyenooooooot, boooooh.
Ga nou maar eerst van ADO winnen.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 12:41 schreef HerrFrietsaus het volgende:
[..]
Jorien is kaal.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 13:09 schreef jorienvdherik het volgende:
doopy is homo
quote:Op donderdag 3 augustus 2006 12:44 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Wel meteen je overwinning op Excelsior op DVD zetten dan he![]()
quote:Op donderdag 3 augustus 2006 13:19 schreef HerrFrietsaus het volgende:
[..]
Amsterdam is een vieze gaystad.
quote:Op donderdag 3 augustus 2006 13:28 schreef HeatWave het volgende:
Amsterdam is een kutdorp met een nagemaakte sfeer.
quote:Op donderdag 3 augustus 2006 13:33 schreef HeatWave het volgende:
Alles wat er nu in rotterdam staat in na de wereld oorlog nagemaakt man!
Weer die a'damse humorquote:Dat van ons is authentiek en sfeervol.
dus het klopt toch dat een homo altijd met een lekker wijf loopt!quote:Op donderdag 3 augustus 2006 13:09 schreef jorienvdherik het volgende:
doopy is homo
is dat niet lastig op je werk?quote:Op donderdag 3 augustus 2006 13:36 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
dus het klopt toch dat een homo altijd met een lekker wijf loopt!![]()
Sure, maar bij ONS is alles gewoon zoals het was, grachtengordel is vergeleken met die gare Erasmusbrug van jullie ZO fucking mooi.....quote:
nee hoor, dat lekkere wijf werkt hier namelijk ookquote:Op donderdag 3 augustus 2006 13:37 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
is dat niet lastig op je werk?
Kijkquote:Op donderdag 3 augustus 2006 13:39 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
nee hoor, dat lekkere wijf werkt hier namelijk ook![]()
Authentiek voor de (drugs)toeristen ja. Hoe kan je nou huizen met een brug vergelijkenquote:Op donderdag 3 augustus 2006 13:39 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Sure, maar bij ONS is alles gewoon zoals het was, grachtengordel is vergeleken met die gare Erasmusbrug van jullie ZO fucking mooi.....
Natuurlijk is niet alles even goed, maar het is 100% gezelliger dan in r'dam.
Nou bash je Eindhoven.. Niet amsterdam of Rotterdamquote:Op donderdag 3 augustus 2006 13:32 schreef SocialDisorder het volgende:
Zoals Theo Maassen ooit zei: Amsterdam heeft het, Rotterdam heeft het niet nodig, en Eindhoven heeft geen idéé waar het over gaat
I know, maar anders voelen die lampies zich zo achtergesteld.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 13:42 schreef Keltie het volgende:
[..]
Nou bash je Eindhoven.. Niet amsterdam of Rotterdam
Om even met onze spartaanse vriend te spreken: amsterdam heeft het en anders jatten ze het wel..quote:Op donderdag 3 augustus 2006 13:32 schreef SocialDisorder het volgende:
Zoals Theo Maassen ooit zei: Amsterdam heeft het, Rotterdam heeft het niet nodig, en Eindhoven heeft geen idéé waar het over gaat
quote:Op donderdag 3 augustus 2006 13:40 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
25-5-2007 komt ze niet meer van me af ook![]()
Klopt, die gaan zomaar in FB klagen dat het de hele tijd over Ajax gaat hoor.......quote:Op donderdag 3 augustus 2006 13:43 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
I know, maar anders voelen die lampies zich zo achtergesteld.
Om met een bekend kunstenaar te spreken: "Beter goed gejat dan slecht bedacht."quote:Op donderdag 3 augustus 2006 13:43 schreef HerrFrietsaus het volgende:
[..]
Om even met onze spartaanse vriend te spreken: amsterdam heeft het en anders jatten ze het wel..
Ok, ff het bonnetje van de jurk zoeken...tnxquote:Op donderdag 3 augustus 2006 13:43 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Gefeli.
Je weet dat het huwelijk dé manier bij uitstek is om van een lekker wijf een halve tot hele tokkie te maken?
Niet vergeten Vlaardingers, Schiedammertjes, Dordtenaren en andere rand-Rotterdammers.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 13:45 schreef Erwtensoep het volgende:
Ik denk dat alleen een rotterdammer van de stad kan houden (en mijn gekke zus)
*kuch* op de grachten hebben we JAJA!!! echt waar!!! het is een MIRAKEL!!!! komt ie he??....quote:Op donderdag 3 augustus 2006 13:41 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Authentiek voor de (drugs)toeristen ja. Hoe kan je nou huizen met een brug vergelijken
Lijnbaan is lelijk ja, maar dat is bv de Kalverstraat ook.
Dat zijn oversteekplaatsen. Die hebben we hier ook wel.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 13:50 schreef HeatWave het volgende:
[..]
*kuch* op de grachten hebben we JAJA!!! echt waar!!! het is een MIRAKEL!!!! komt ie he??....
BRUGGEN!!!!
ja, het is raar, maar het is echt zo!!!!!!!
Je bedoelt die middelste?quote:Op donderdag 3 augustus 2006 13:56 schreef HeatWave het volgende:
Maar niet met dit soort sfeer (ja, er staan ff geen bruggen op, zo uit het amsterdam topic gejat)
[afbeelding]
Grachten? Zou het eerder stinksloten noemenquote:Op donderdag 3 augustus 2006 13:50 schreef HeatWave het volgende:
[..]
*kuch* op de grachten hebben we JAJA!!! echt waar!!! het is een MIRAKEL!!!! komt ie he??....
BRUGGEN!!!!
ja, het is raar, maar het is echt zo!!!!!!!
moet je eens ophouden er in te spugenquote:Op donderdag 3 augustus 2006 13:59 schreef Keltie het volgende:
[..]
Grachten? Zou het eerder stinksloten noemen
dat lijkt amsterdam wel joh. Wie had het ook al weer over jatten?quote:
Die zijn in de jaren '70 aangelegd om toeristen weg te lokken bij het Anne Frank huis.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 14:00 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
dat lijkt amsterdam wel joh. Wie had het ook al weer over jatten?
Ze jatten alles!quote:Op donderdag 3 augustus 2006 14:00 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
dat lijkt amsterdam wel joh. Wie had het ook al weer over jatten?
Een Rotterdammer die over stank begint........quote:Op donderdag 3 augustus 2006 13:59 schreef Keltie het volgende:
[..]
Grachten? Zou het eerder stinksloten noemen
Gast, ik kom niet uit Rotterdam.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 14:04 schreef BoNi het volgende:
[..]
Een Rotterdammer die over stank begint........
Dit ruikt naar roosjes zeker (en over sfeer gesproken):
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
je moet alleen wat harder zoekenquote:Op donderdag 3 augustus 2006 14:04 schreef Keltie het volgende:
Jaja.. Ook van Rotterdam zijn mooie foto's te vinden![]()
Joh. Hoe oud schat jij de grachtenpanden in A'dam?quote:Op donderdag 3 augustus 2006 14:03 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Die zijn in de jaren '70 aangelegd om toeristen weg te lokken bij het Anne Frank huis.
quote:Op donderdag 3 augustus 2006 14:05 schreef Keltie het volgende:
[..]
Gast, ik kom niet uit Rotterdam.
Ik kom uit de mooiste streek van Nederland; De Betuwe.
Ik had het over die Rotterdamse foto. Jij had een simpele opmerking over jatten.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 14:07 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Joh. Hoe oud schat jij de grachtenpanden in A'dam?
hint: VOC
Dacht dat ze alleen in Amsterdam landelijke aantrekkingskracht hadden....quote:Op donderdag 3 augustus 2006 14:05 schreef Keltie het volgende:
[..]
Gast, ik kom niet uit Rotterdam.
Ik kom uit de mooiste streek van Nederland; De Betuwe.
Ik had het met die "simpele" opmerking over die foto van Rotterdam.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 14:09 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Ik had het over die Rotterdamse foto. Jij had een simpele opmerking over jatten.
Bij deze dus ook niet zo grappig meer als je zelf denkt aangezien jullie ook neefjes van Flipje op de tribune hebben zitten.....quote:
Precies. En dat 'jatten' sloeg dus nergens op.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 14:11 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Ik had het met die "simpele" opmerking over die foto van Rotterdam.
Niet doen, weet je best.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 14:04 schreef Keltie het volgende:
Jaja.. Ook van Rotterdam zijn mooie foto's te vinden![]()
In verhouding valt dat wel mee.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 14:11 schreef BoNi het volgende:
[..]
Bij deze dus ook niet zo grappig meer als je zelf denkt aangezien jullie ook neefjes van Flipje op de tribune hebben zitten.....
Ze jatten het ontwerp van de Amsterdamse grachtenpandenquote:Op donderdag 3 augustus 2006 14:12 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Precies. En dat 'jatten' sloeg dus nergens op.
Of andersom.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 14:13 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Ze jatten het ontwerp van de Amsterdamse grachtenpanden
Ja, in de 17e eeuw zijn Amsterdammers naar 1970 gereisd om te kijken welk ontwerp ze voor de grachtenpanden moesten gebruikenquote:
Mwah, ik geef hem de gemiddelde schoenmaat op een kleuterschoolquote:Op donderdag 3 augustus 2006 14:17 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Ja, in de 17e eeuw zijn Amsterdammers naar 1970 gereisd om te kijken welk ontwerp ze voor de grachtenpanden moesten gebruiken
Je IQ ligt vast niet veel hoger dan het aantal versnellingen in een auto, he?
quote:Op donderdag 3 augustus 2006 14:17 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Ja, in de 17e eeuw zijn Amsterdammers naar 1970 gereisd om te kijken welk ontwerp ze voor de grachtenpanden moesten gebruiken
Je IQ ligt vast niet veel hoger dan het aantal versnellingen in een auto, he?
quote:Op donderdag 3 augustus 2006 14:18 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Die gebouwen komen ook uit de 16e eeuw.
Lekker generaliserend reageer je.. Er is ingebroken door een zwarte, dus alle zwartes zijn crimineel enzo ..quote:Op donderdag 3 augustus 2006 14:10 schreef BoNi het volgende:
[..]
Dacht dat ze alleen in Amsterdam landelijke aantrekkingskracht hadden....
Who cares waar jij vandaan komt, lees de topictitel: 010 vs 020.
Aangezien je voor 010 bent, ben je in deze discussie voor mij een Rotterdammer........
quote:Op donderdag 3 augustus 2006 14:03 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Die zijn in de jaren '70 aangelegd om toeristen weg te lokken bij het Anne Frank huis.
quote:Op donderdag 3 augustus 2006 14:18 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Die gebouwen komen ook uit de 16e eeuw.
Hahahahahahahahquote:Op donderdag 3 augustus 2006 14:19 schreef Keltie het volgende:
[..]
Lekker generaliserend reageer je.. Er is ingebroken door een zwarte, dus alle zwartes zijn crimineel enzo ..
![]()
Ben een Feyenoorder/ Feyenoordsupporter.. Geen Rotterdammer ..
Pleuris jood
Ik zou wel eens een telling willen zien in deze topics met de verhouding:quote:
God, I rest my case..quote:
Maar goed, leuk dat wij ook van die authentieke, sfeervolle grachtenpandjes hebben hequote:Op donderdag 3 augustus 2006 14:23 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik zou wel eens een telling willen zien in deze topics met de verhouding:
Grap (al dan niet leuk) gemaakt door 010-020 en gescheld door 010-020.
Waarom zijn al die r'dammers zo agressief en moet het altijd met kanker, tering, typhus etc gepaard gaan? "Vecht" het toch eens met argumentenuit ipv kleuterachtig gescheld!
Of praat ik alleen met mensen onder de 14 hier ofzo?
quote:Op donderdag 3 augustus 2006 14:24 schreef HeatWave het volgende:
[..]
God, I rest my case..
Wat een triest gedrag toch...
Daar stond toch net nog wat anders achterquote:
Ja, best leuk voor jullie hoorquote:Op donderdag 3 augustus 2006 14:25 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Maar goed, leuk dat wij ook van die authentieke, sfeervolle grachtenpandjes hebben he![]()
net op tijd met je edit, maar gelukkig lijk ik een beetje door te dringenquote:
quote:Op donderdag 3 augustus 2006 14:18 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Mwah, ik geef hem de gemiddelde schoenmaat op een kleuterschool.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |