Om met een bekend kunstenaar te spreken: "Beter goed gejat dan slecht bedacht."quote:Op donderdag 3 augustus 2006 13:43 schreef HerrFrietsaus het volgende:
[..]
Om even met onze spartaanse vriend te spreken: amsterdam heeft het en anders jatten ze het wel..
Ok, ff het bonnetje van de jurk zoeken...tnxquote:Op donderdag 3 augustus 2006 13:43 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Gefeli.
Je weet dat het huwelijk dé manier bij uitstek is om van een lekker wijf een halve tot hele tokkie te maken?
Niet vergeten Vlaardingers, Schiedammertjes, Dordtenaren en andere rand-Rotterdammers.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 13:45 schreef Erwtensoep het volgende:
Ik denk dat alleen een rotterdammer van de stad kan houden (en mijn gekke zus)
*kuch* op de grachten hebben we JAJA!!! echt waar!!! het is een MIRAKEL!!!! komt ie he??....quote:Op donderdag 3 augustus 2006 13:41 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Authentiek voor de (drugs)toeristen ja. Hoe kan je nou huizen met een brug vergelijken
Lijnbaan is lelijk ja, maar dat is bv de Kalverstraat ook.
Dat zijn oversteekplaatsen. Die hebben we hier ook wel.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 13:50 schreef HeatWave het volgende:
[..]
*kuch* op de grachten hebben we JAJA!!! echt waar!!! het is een MIRAKEL!!!! komt ie he??....
BRUGGEN!!!!
ja, het is raar, maar het is echt zo!!!!!!!
Je bedoelt die middelste?quote:Op donderdag 3 augustus 2006 13:56 schreef HeatWave het volgende:
Maar niet met dit soort sfeer (ja, er staan ff geen bruggen op, zo uit het amsterdam topic gejat)
[afbeelding]
Grachten? Zou het eerder stinksloten noemenquote:Op donderdag 3 augustus 2006 13:50 schreef HeatWave het volgende:
[..]
*kuch* op de grachten hebben we JAJA!!! echt waar!!! het is een MIRAKEL!!!! komt ie he??....
BRUGGEN!!!!
ja, het is raar, maar het is echt zo!!!!!!!
moet je eens ophouden er in te spugenquote:Op donderdag 3 augustus 2006 13:59 schreef Keltie het volgende:
[..]
Grachten? Zou het eerder stinksloten noemen
dat lijkt amsterdam wel joh. Wie had het ook al weer over jatten?quote:
Die zijn in de jaren '70 aangelegd om toeristen weg te lokken bij het Anne Frank huis.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 14:00 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
dat lijkt amsterdam wel joh. Wie had het ook al weer over jatten?
Ze jatten alles!quote:Op donderdag 3 augustus 2006 14:00 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
dat lijkt amsterdam wel joh. Wie had het ook al weer over jatten?
Een Rotterdammer die over stank begint........quote:Op donderdag 3 augustus 2006 13:59 schreef Keltie het volgende:
[..]
Grachten? Zou het eerder stinksloten noemen
Gast, ik kom niet uit Rotterdam.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 14:04 schreef BoNi het volgende:
[..]
Een Rotterdammer die over stank begint........
Dit ruikt naar roosjes zeker (en over sfeer gesproken):
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
je moet alleen wat harder zoekenquote:Op donderdag 3 augustus 2006 14:04 schreef Keltie het volgende:
Jaja.. Ook van Rotterdam zijn mooie foto's te vinden![]()
Joh. Hoe oud schat jij de grachtenpanden in A'dam?quote:Op donderdag 3 augustus 2006 14:03 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Die zijn in de jaren '70 aangelegd om toeristen weg te lokken bij het Anne Frank huis.
quote:Op donderdag 3 augustus 2006 14:05 schreef Keltie het volgende:
[..]
Gast, ik kom niet uit Rotterdam.
Ik kom uit de mooiste streek van Nederland; De Betuwe.
Ik had het over die Rotterdamse foto. Jij had een simpele opmerking over jatten.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 14:07 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Joh. Hoe oud schat jij de grachtenpanden in A'dam?
hint: VOC
Dacht dat ze alleen in Amsterdam landelijke aantrekkingskracht hadden....quote:Op donderdag 3 augustus 2006 14:05 schreef Keltie het volgende:
[..]
Gast, ik kom niet uit Rotterdam.
Ik kom uit de mooiste streek van Nederland; De Betuwe.
Ik had het met die "simpele" opmerking over die foto van Rotterdam.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 14:09 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Ik had het over die Rotterdamse foto. Jij had een simpele opmerking over jatten.
Bij deze dus ook niet zo grappig meer als je zelf denkt aangezien jullie ook neefjes van Flipje op de tribune hebben zitten.....quote:
Precies. En dat 'jatten' sloeg dus nergens op.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 14:11 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Ik had het met die "simpele" opmerking over die foto van Rotterdam.
Niet doen, weet je best.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 14:04 schreef Keltie het volgende:
Jaja.. Ook van Rotterdam zijn mooie foto's te vinden![]()
In verhouding valt dat wel mee.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 14:11 schreef BoNi het volgende:
[..]
Bij deze dus ook niet zo grappig meer als je zelf denkt aangezien jullie ook neefjes van Flipje op de tribune hebben zitten.....
Ze jatten het ontwerp van de Amsterdamse grachtenpandenquote:Op donderdag 3 augustus 2006 14:12 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Precies. En dat 'jatten' sloeg dus nergens op.
Of andersom.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 14:13 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Ze jatten het ontwerp van de Amsterdamse grachtenpanden
Ja, in de 17e eeuw zijn Amsterdammers naar 1970 gereisd om te kijken welk ontwerp ze voor de grachtenpanden moesten gebruikenquote:
Mwah, ik geef hem de gemiddelde schoenmaat op een kleuterschoolquote:Op donderdag 3 augustus 2006 14:17 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Ja, in de 17e eeuw zijn Amsterdammers naar 1970 gereisd om te kijken welk ontwerp ze voor de grachtenpanden moesten gebruiken
Je IQ ligt vast niet veel hoger dan het aantal versnellingen in een auto, he?
quote:Op donderdag 3 augustus 2006 14:17 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Ja, in de 17e eeuw zijn Amsterdammers naar 1970 gereisd om te kijken welk ontwerp ze voor de grachtenpanden moesten gebruiken
Je IQ ligt vast niet veel hoger dan het aantal versnellingen in een auto, he?
quote:Op donderdag 3 augustus 2006 14:18 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Die gebouwen komen ook uit de 16e eeuw.
Lekker generaliserend reageer je.. Er is ingebroken door een zwarte, dus alle zwartes zijn crimineel enzo ..quote:Op donderdag 3 augustus 2006 14:10 schreef BoNi het volgende:
[..]
Dacht dat ze alleen in Amsterdam landelijke aantrekkingskracht hadden....
Who cares waar jij vandaan komt, lees de topictitel: 010 vs 020.
Aangezien je voor 010 bent, ben je in deze discussie voor mij een Rotterdammer........
quote:Op donderdag 3 augustus 2006 14:03 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Die zijn in de jaren '70 aangelegd om toeristen weg te lokken bij het Anne Frank huis.
quote:Op donderdag 3 augustus 2006 14:18 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Die gebouwen komen ook uit de 16e eeuw.
Hahahahahahahahquote:Op donderdag 3 augustus 2006 14:19 schreef Keltie het volgende:
[..]
Lekker generaliserend reageer je.. Er is ingebroken door een zwarte, dus alle zwartes zijn crimineel enzo ..
![]()
Ben een Feyenoorder/ Feyenoordsupporter.. Geen Rotterdammer ..
Pleuris jood
Ik zou wel eens een telling willen zien in deze topics met de verhouding:quote:
God, I rest my case..quote:
Maar goed, leuk dat wij ook van die authentieke, sfeervolle grachtenpandjes hebben hequote:Op donderdag 3 augustus 2006 14:23 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik zou wel eens een telling willen zien in deze topics met de verhouding:
Grap (al dan niet leuk) gemaakt door 010-020 en gescheld door 010-020.
Waarom zijn al die r'dammers zo agressief en moet het altijd met kanker, tering, typhus etc gepaard gaan? "Vecht" het toch eens met argumentenuit ipv kleuterachtig gescheld!
Of praat ik alleen met mensen onder de 14 hier ofzo?
quote:Op donderdag 3 augustus 2006 14:24 schreef HeatWave het volgende:
[..]
God, I rest my case..
Wat een triest gedrag toch...
Daar stond toch net nog wat anders achterquote:
Ja, best leuk voor jullie hoorquote:Op donderdag 3 augustus 2006 14:25 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Maar goed, leuk dat wij ook van die authentieke, sfeervolle grachtenpandjes hebben he![]()
net op tijd met je edit, maar gelukkig lijk ik een beetje door te dringenquote:
quote:Op donderdag 3 augustus 2006 14:18 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Mwah, ik geef hem de gemiddelde schoenmaat op een kleuterschool.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |