Net zoals eigenlijk alles is die van 'ons' beter en mooier...!quote:
en joodserquote:Op woensdag 2 augustus 2006 13:41 schreef BoNi het volgende:
[..]
Net zoals eigenlijk alles is die van 'ons' beter en mooier...!
Nobody likes us, we don't carequote:Op dinsdag 1 augustus 2006 18:19 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik vind het wel goed gaan zo, houdt de clubtopics wat meer schoon van steeds terugkomende discussies.
Waar heb je het over?quote:Op woensdag 2 augustus 2006 13:41 schreef BoNi het volgende:
[..]
Net zoals eigenlijk alles is die van 'ons' beter en mooier...!
Hilarisch..!!!!quote:
Vergeten dat je al gereageerd had of is quoten zo moeilijk...?quote:
oh ja hoe orgineelquote:Op woensdag 2 augustus 2006 13:49 schreef MarkNMGN het volgende:
De familie Kluivert is weer bezig hoor![]()
Jongen (14) randt acht vrouwen aan
Refereren aan WOII doen we nog steeds niet, ludiek en anders niet.quote:
De kakkerlakken zorgen wel voor het vuurwerkquote:Op woensdag 2 augustus 2006 13:53 schreef BoNi het volgende:
Zullen we 22 oktober een gezellige meet organiseren...?
100 meter voor Station-Feyenoord ofzo, als er op één of andere manier voor gezorgd kan worden dat er weer een treinwissel plaatsvindquote:Op woensdag 2 augustus 2006 13:53 schreef BoNi het volgende:
Zullen we 22 oktober een gezellige meet organiseren...?
tegen feyenooitquote:Op woensdag 2 augustus 2006 13:55 schreef SocialDisorder het volgende:
blijft schitterend:
Voor de havenarbeiders onder ons: dat is dus 9 (NEGEN) keer hooghouden in het veld.
dan durf je welquote:Op woensdag 2 augustus 2006 13:55 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
100 meter voor Station-Feyenoord ofzo, als er op één of andere manier voor gezorgd kan worden dat er weer een treinwissel plaatsvind![]()
nee, gaat sowieso nergens overquote:Op woensdag 2 augustus 2006 13:58 schreef HeatWave het volgende:
Is het nog een TVP waard of niet?
Ja, jullie toch ook, of was je er 'toevallig' niet bij vorig jaar?quote:
quote:Op woensdag 2 augustus 2006 13:58 schreef Doopy-X- het volgende:
[afbeelding]
Dit was trouwens het doelpunt van het jaar verkozen door de kijkers van Studio Sport.
en je raad al tegen wie he........![]()
Inderdaad zeldzaam...je ziet die Pauwe ook echt hopeloos kijkenquote:Op woensdag 2 augustus 2006 14:01 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
wel lullig, verdedigen ze eens een keer vóór de aanvaller, scoort die vdVaart nóg!
Het andere hoogtepunt van die wedstrijd was van persie die ono in zn klote schootquote:Op woensdag 2 augustus 2006 13:58 schreef Doopy-X- het volgende:
[afbeelding]
Dit was trouwens het doelpunt van het jaar verkozen door de kijkers van Studio Sport.
en je raad al tegen wie he........![]()
je weet toch dat ik alleen een grote bek achter Fok! hebquote:Op woensdag 2 augustus 2006 13:59 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
Ja, jullie toch ook, of was je er 'toevallig' niet bij vorig jaar?
en vervolgens doorgaat alsof er niets aan de hand is. Echte clubliefde bij Feyenoord he?quote:Op woensdag 2 augustus 2006 14:04 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Het andere hoogtepunt van die wedstrijd was van persie die ono in zn klote schoot
No no, no no no no, no no no no, no no no more ono
Hehe inderdaad. Lobont moest de arme stakker helpen, de rest van zn teammaten lieten hem creperen.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 14:05 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
en vervolgens doorgaat alsof er niets aan de hand is. Echte clubliefde bij Feyenoord he?
quote:Op woensdag 2 augustus 2006 14:04 schreef ruud_fr het volgende:
jullie zijn meer met ons bezig dan andersom
Waar ken ik dat toch nog meer van?quote:Op woensdag 2 augustus 2006 14:07 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Hehe inderdaad. Lobont moest de arme stakker helpen, de rest van zn teammaten lieten hem creperen.
Sparta? Zal wel Rotterdam eigen zijnquote:Op woensdag 2 augustus 2006 14:07 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
Waar ken ik dat toch nog meer van?
Jij? Nergens van.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 14:07 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
Waar ken ik dat toch nog meer van?
Heb de DVD (jaja) ervan hier liggen, of tenminste een deel van die DVDquote:
Over clubliefde gesproken, wie gaan hier eigenlijk altijd naar ajax? ik weet het van doopy en erwtensoep...quote:Op woensdag 2 augustus 2006 14:05 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
en vervolgens doorgaat alsof er niets aan de hand is. Echte clubliefde bij Feyenoord he?
quote:Op woensdag 2 augustus 2006 14:13 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
Over clubliefde gesproken, wie gaan hier eigenlijk altijd naar ajax? ik weet het van doopy en erwtensoep...
ik heb het geld niet om elke week naar Catalonië en Londen te vliegen, maar ik ga wel regelmatig naar Ajax. Zo veel mogelijk competitiewedstrijden, en alle CL-wedstrijden. CL = Champions League, komt misschien nog wel eens in de Kuipquote:Op woensdag 2 augustus 2006 14:13 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
Over clubliefde gesproken, wie gaan hier eigenlijk altijd naar ajax? ik weet het van doopy en erwtensoep...
Je kan mij in 428 zetten hoorquote:
Meld het ff in het kampioenentopicquote:Op woensdag 2 augustus 2006 14:17 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Je kan mij in 428 zetten hoor
ja, en jij met je nick kan er zo bijquote:Op woensdag 2 augustus 2006 14:17 schreef KansloosForEver het volgende:
vak 410 is toch het vak waar al die kinderen met vlaggetjes staan te zwaaien?
quote:Op woensdag 2 augustus 2006 14:16 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
ik heb het geld niet om elke week naar Catalonië en Londen te vliegen, maar ik ga wel regelmatig naar Ajax. Zo veel mogelijk competitiewedstrijden, en alle CL-wedstrijden. CL = Champions League, komt misschien nog wel eens in de Kuip
Hehe, vak 410 is rijkelijk vertegenwoordigdquote:
cool, mag ik dan ook stoer met een vlaggetje gaan zwaaien voor de wedstrijd?quote:Op woensdag 2 augustus 2006 14:18 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
ja, en jij met je nick kan er zo bij
ik ben bang dat je ze zelf niet eens begrijptquote:Op woensdag 2 augustus 2006 14:18 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
Hoevaak gaat die grap nog gemaakt worden?
Jullie zijn niet eens gegarandeerd van CL dit jaar, gezien de lastige tegenstander![]()
Zal ik ook even de woorden : voetbalstadion, trouw, heldhaftig uitleggen?
Dit wordt een lange reeks inderdaadquote:Op woensdag 2 augustus 2006 14:19 schreef vitessezuid113 het volgende:
het topic gaat wel hard , straks als het seizoen weer gaat beginnen is de tel niet meer bij te houden![]()
dit topic is juist voor de komkommertijdquote:Op woensdag 2 augustus 2006 14:19 schreef vitessezuid113 het volgende:
het topic gaat wel hard , straks als het seizoen weer gaat beginnen is de tel niet meer bij te houden![]()
Misschien komt er ooit nog wel een 026 vs. 024 topicquote:Op woensdag 2 augustus 2006 14:19 schreef vitessezuid113 het volgende:
Op een gegeven moment stonden ze 2e vorig seizoen maar toen hadden ze opeens een zeer slechte week, hadden ze hem BIJNAquote:Op woensdag 2 augustus 2006 14:16 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
CL = Champions League, komt misschien nog wel eens in de Kuip
Ja, je mag zelfs kaos maken en vingerverven.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 14:19 schreef KansloosForEver het volgende:
[..]
cool, mag ik dan ook stoer met een vlaggetje gaan zwaaien voor de wedstrijd?
Maar even serieus, zijn ajacieden nou écht voor de playoffs?quote:Op woensdag 2 augustus 2006 14:20 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Op een gegeven moment stonden ze 2e vorig seizoen maar toen hadden ze opeens een zeer slechte week, hadden ze hem BIJNA![]()
Nee tuurlijk niet.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 14:21 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
Maar even serieus, zijn ajacieden nou écht voor de playoffs?
Das wel HEEL eng, serieus hierquote:Op woensdag 2 augustus 2006 14:21 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
Échte Ajacieden en andere voetballiefhebbers niet. Gelegenheidssupporters wel.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 14:21 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
wie weet maar dan zal iemand hem uit 024 wel openenquote:Op woensdag 2 augustus 2006 14:20 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
Misschien komt er ooit nog wel een 026 vs. 024 topic
quote:Op woensdag 2 augustus 2006 14:20 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
dit topic is juist voor de komkommertijd
de toekomst zal het wel leren ik denk ook wel dat het een lange reeks gaat worden want het spel tussen 010 en 020 is nog lang niet uit en anders komt er wel weer een nieuw avontuur.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 14:20 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Dit wordt een lange reeks inderdaad
Op zich maakt het ook niet uit, wij worden in de regel toch kampioen.....quote:Op woensdag 2 augustus 2006 14:24 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Échte Ajacieden en andere voetballiefhebbers niet. Gelegenheidssupporters wel.
Jij bent duidelijk nog nooit in de Arena geweest he vlegel, uitvak zit aan de andere kant.....quote:Op woensdag 2 augustus 2006 14:19 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
Hehe, vak 410 is rijkelijk vertegenwoordigd
Gezellig, zo naast het uitvak![]()
Play-offsfinale dit seizoen voor PSV en AZ denk ik.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 14:25 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Op zich maakt het ook niet uit, wij worden in de regel toch kampioen.....
Ik had het tegen erwtensoep, vlegelquote:Op woensdag 2 augustus 2006 14:25 schreef BoNi het volgende:
[..]
Jij bent duidelijk nog nooit in de Arena geweest he vlegel, uitvak zit aan de andere kant.....![]()
Ja heel gezelligquote:Op woensdag 2 augustus 2006 14:30 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
Ik had het tegen erwtensoep, vlegel![]()
Hmm, ik heb ook een tijdje naast het uitvak gezeten, vond het vaak maar irritant.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 14:31 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Ja heel gezellig![]()
Althans, bij sommige wedstrijden.
quote:Op woensdag 2 augustus 2006 14:30 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
Ik had het tegen erwtensoep, vlegel![]()
Idd, ik dacht dat ik erwtensoep quotte...quote:Op woensdag 2 augustus 2006 14:32 schreef BoNi het volgende:
[..]
Dan moet je je ook tot hem richten, of hem quoten druiloor.......
Toch knap dat je je er op deze manier bijna onderuit weet te praten
Ach, laten we het er op houden dat ik nogal flauw word van dit soort discussies........quote:Op woensdag 2 augustus 2006 14:33 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
Idd, ik dacht dat ik erwtensoep quotte...
vlegel, druiloor... is opa-neus langsgeweest vanmiddag ofzo![]()
Dan zal ik maar wegblijven uit dit topicquote:Op woensdag 2 augustus 2006 14:37 schreef BoNi het volgende:
[..]
Ach, laten we het er op houden dat ik nogal flauw word van dit soort discussies........
Wel als je aan de overkant zit.....quote:Op woensdag 2 augustus 2006 14:37 schreef MarkNMGN het volgende:
Uitzicht op het uitvak heb je toch niet meer, dit jaar waren die wanden bedekt.
Ik vermaak me hier wel hoorquote:Op woensdag 2 augustus 2006 14:38 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
Dan zal ik maar wegblijven uit dit topic![]()
vanuit 428 heb je schitterend uitzicht op 416 en 417quote:Op woensdag 2 augustus 2006 14:37 schreef MarkNMGN het volgende:
Uitzicht op het uitvak heb je toch niet meer, dit jaar waren die wanden bedekt.
quote:Op woensdag 2 augustus 2006 12:22 schreef RedGuy het volgende:
[..]
Doen ze altijd, het Feyenoord nieuws op VI.nl filteren ze altijd weg.
425 ook hoorquote:Op woensdag 2 augustus 2006 14:45 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
vanuit 428 heb je schitterend uitzicht op 416 en 417
quote:
Beter lezen.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 14:46 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
[afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding]
![]()
Ik dacht dat het bij ons kut was met dat evenementenbier tijdens 'risico'wedstrijden, maar ik kan tenminste met mijn biertje vanaf het home naar het stadion en in de rij voor mijn vak gaan staan...!quote:POLITIE SCHERPT ALCOHOLBELEID ROND DE KUIP AAN
De politie gaat met ingang van de wedstrijd Feyenoord-NAC op zondag 14 augustus a.s. strenger controleren op het bezit en gebruik van alcohol binnen de zogenaamde Stadiondriehoek. Binnen deze driehoek is het niet toegestaan alcoholhoudende drank te nuttigen of aangebroken flessen, blikjes enzovoort met alcoholhoudende drank in bezit te hebben.
De Stadiondriehoek wordt begrensd door de Hillelaan, Brede Hilledijk, Rijnhavenstraat, Bananenstraat, Maashaven O.z., Mijnsherenlaan, Zuidplein laag, Zuidenwijdsestraat, Gooilandsingel, Zuiderparkweg, Vaanweg, Vinkenbaan, Groene Hilledijk, Bree, Breeplein, Breeweg, Stadionviaduct, Marathonweg, Stadionweg, Varkenoordseviaduct, Varkenoordsebocht, 2e Rosestraat, Hilledijk, Parallelweg en Hillekopplein. Het ‘verbod’ geldt niet voor het gebruik van alcohol binnen zogenaamde ‘inrichtingen’ als sportkantines, café’s of daartoe behorende terassen.
Hej jij gebruikt het verkeerde plaatje. Deze moet het zijn:quote:Op woensdag 2 augustus 2006 13:34 schreef ruud_fr het volgende:
Deel 1: 010 vs. 020
Deel 2: 020 vs. de rest #2
[afbeelding]
Hier verder
Dat bericht is van vorig jaar. En waar onze supporters indrinken word geen evenementenbier geschonken. Alleen Jupiler en Heineken.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 15:19 schreef BoNi het volgende:
[..]
Ik dacht dat het bij ons kut was met dat evenementenbier tijdens 'risico'wedstrijden, maar ik kan tenminste met mijn biertje vanaf het home naar het stadion en in de rij voor mijn vak gaan staan...!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |