Net zoals eigenlijk alles is die van 'ons' beter en mooier...!quote:
en joodserquote:Op woensdag 2 augustus 2006 13:41 schreef BoNi het volgende:
[..]
Net zoals eigenlijk alles is die van 'ons' beter en mooier...!
Nobody likes us, we don't carequote:Op dinsdag 1 augustus 2006 18:19 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik vind het wel goed gaan zo, houdt de clubtopics wat meer schoon van steeds terugkomende discussies.
Waar heb je het over?quote:Op woensdag 2 augustus 2006 13:41 schreef BoNi het volgende:
[..]
Net zoals eigenlijk alles is die van 'ons' beter en mooier...!
Hilarisch..!!!!quote:
Vergeten dat je al gereageerd had of is quoten zo moeilijk...?quote:
oh ja hoe orgineelquote:Op woensdag 2 augustus 2006 13:49 schreef MarkNMGN het volgende:
De familie Kluivert is weer bezig hoor![]()
Jongen (14) randt acht vrouwen aan
Refereren aan WOII doen we nog steeds niet, ludiek en anders niet.quote:
De kakkerlakken zorgen wel voor het vuurwerkquote:Op woensdag 2 augustus 2006 13:53 schreef BoNi het volgende:
Zullen we 22 oktober een gezellige meet organiseren...?
100 meter voor Station-Feyenoord ofzo, als er op één of andere manier voor gezorgd kan worden dat er weer een treinwissel plaatsvindquote:Op woensdag 2 augustus 2006 13:53 schreef BoNi het volgende:
Zullen we 22 oktober een gezellige meet organiseren...?
tegen feyenooitquote:Op woensdag 2 augustus 2006 13:55 schreef SocialDisorder het volgende:
blijft schitterend:
Voor de havenarbeiders onder ons: dat is dus 9 (NEGEN) keer hooghouden in het veld.
dan durf je welquote:Op woensdag 2 augustus 2006 13:55 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
100 meter voor Station-Feyenoord ofzo, als er op één of andere manier voor gezorgd kan worden dat er weer een treinwissel plaatsvind![]()
nee, gaat sowieso nergens overquote:Op woensdag 2 augustus 2006 13:58 schreef HeatWave het volgende:
Is het nog een TVP waard of niet?
Ja, jullie toch ook, of was je er 'toevallig' niet bij vorig jaar?quote:
quote:Op woensdag 2 augustus 2006 13:58 schreef Doopy-X- het volgende:
[afbeelding]
Dit was trouwens het doelpunt van het jaar verkozen door de kijkers van Studio Sport.
en je raad al tegen wie he........![]()
Inderdaad zeldzaam...je ziet die Pauwe ook echt hopeloos kijkenquote:Op woensdag 2 augustus 2006 14:01 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
wel lullig, verdedigen ze eens een keer vóór de aanvaller, scoort die vdVaart nóg!
Het andere hoogtepunt van die wedstrijd was van persie die ono in zn klote schootquote:Op woensdag 2 augustus 2006 13:58 schreef Doopy-X- het volgende:
[afbeelding]
Dit was trouwens het doelpunt van het jaar verkozen door de kijkers van Studio Sport.
en je raad al tegen wie he........![]()
je weet toch dat ik alleen een grote bek achter Fok! hebquote:Op woensdag 2 augustus 2006 13:59 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
Ja, jullie toch ook, of was je er 'toevallig' niet bij vorig jaar?
en vervolgens doorgaat alsof er niets aan de hand is. Echte clubliefde bij Feyenoord he?quote:Op woensdag 2 augustus 2006 14:04 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Het andere hoogtepunt van die wedstrijd was van persie die ono in zn klote schoot
No no, no no no no, no no no no, no no no more ono
Hehe inderdaad. Lobont moest de arme stakker helpen, de rest van zn teammaten lieten hem creperen.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 14:05 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
en vervolgens doorgaat alsof er niets aan de hand is. Echte clubliefde bij Feyenoord he?
quote:Op woensdag 2 augustus 2006 14:04 schreef ruud_fr het volgende:
jullie zijn meer met ons bezig dan andersom
Waar ken ik dat toch nog meer van?quote:Op woensdag 2 augustus 2006 14:07 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Hehe inderdaad. Lobont moest de arme stakker helpen, de rest van zn teammaten lieten hem creperen.
Sparta? Zal wel Rotterdam eigen zijnquote:Op woensdag 2 augustus 2006 14:07 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
Waar ken ik dat toch nog meer van?
Jij? Nergens van.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 14:07 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
Waar ken ik dat toch nog meer van?
Heb de DVD (jaja) ervan hier liggen, of tenminste een deel van die DVDquote:
Over clubliefde gesproken, wie gaan hier eigenlijk altijd naar ajax? ik weet het van doopy en erwtensoep...quote:Op woensdag 2 augustus 2006 14:05 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
en vervolgens doorgaat alsof er niets aan de hand is. Echte clubliefde bij Feyenoord he?
quote:Op woensdag 2 augustus 2006 14:13 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
Over clubliefde gesproken, wie gaan hier eigenlijk altijd naar ajax? ik weet het van doopy en erwtensoep...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |