Mijn voorstel was om naar Antwerpen te gaan, nu nog even afwachten hoe dit voorstel valtquote:Op woensdag 2 augustus 2006 13:04 schreef Eilanden het volgende:
Waar ga je naar toe?
prima, je hebt trouwens mn vraag genegeerdquote:
Nee niet echtquote:Op woensdag 2 augustus 2006 13:40 schreef rubbereend het volgende:
[..]
prima, je hebt trouwens mn vraag genegeerd[HOOLS] Het VBL-café #1260: met paardenbloemen op terras
dadelijk een poging wagen n eigen computer weer toegang te geven tot internet.
Dichtbij de meetkroegquote:Op woensdag 2 augustus 2006 13:46 schreef VoreG het volgende:
NH Utrecht en dan hoop ik o vestiging Janskerkhof. Lekker dichtbij
Ik werk al vanaf mijn 15e! Tevens geef ik veel geld aan supermarkten en kroegen. Daarnaast ben ik ook nog keihard aan de studie (na de vakantie...) om ervoor te zorgen dat ik later nog waardevoller wordt!quote:Op woensdag 2 augustus 2006 14:03 schreef appelsientje het volgende:
Idd maar hopen dat je kan werken, doe je ook eens wat nuttigs voor de maatschappij
Hap hap hapquote:Op woensdag 2 augustus 2006 14:06 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ik werk al vanaf mijn 15e! Tevens geef ik veel geld aan supermarkten en kroegen. Daarnaast ben ik ook nog keihard aan de studie (na de vakantie...) om ervoor te zorgen dat ik later nog waardevoller wordt!
Zo.
Ik ben helemaal geen boodschappen doen op het werkquote:Op woensdag 2 augustus 2006 14:26 schreef golfer het volgende:
want Bluezz heeft het autootje mee naar haar werk, boodschappen doen.
Dat schijnt van wel, gister waren ze ontwikkeld en klaar. Maar ja toen was ik al in Utrecht, dus ik weet niet wanneer ik ze ziequote:Op woensdag 2 augustus 2006 14:12 schreef appelsientje het volgende:
[..]
zijn de foto's nog leuk geworden?
En wat zeggen we dan?quote:Op woensdag 2 augustus 2006 13:40 schreef VoreG het volgende:
Sollicitatie ging goed, wat het uitzendbureau betreft kan ik zo aan de slag bij het hotel. Nu alleen het hotel nog overhalen, binnenkort dus een gesprek.
Nog 2 dagen en dan lig ik in de zonquote:
was wel lekker die stortbui vanmiddag. GIng lekker te keer op het dak van de werkplekquote:
Anders niet als je op de fiets reed....quote:Op woensdag 2 augustus 2006 15:43 schreef Bos81 het volgende:
[..]
was wel lekker die stortbui vanmiddag. GIng lekker te keer op het dak van de werkplek
Dan is het inderdaad wat minder ja. Hoewel dat beetje regen waar ik vanmorgen (eigenlijk nog vannacht) door heen fietste wel lekker was. Maar dat was niet zo'n zware bui als die van vanmiddagquote:Op woensdag 2 augustus 2006 15:44 schreef methodmich het volgende:
[..]
Anders niet als je op de fiets reed....
Geen last van als ik in de auto zitquote:Op woensdag 2 augustus 2006 15:46 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dan is het inderdaad wat minder ja. Hoewel dat beetje regen waar ik vanmorgen door heen fietste wel lekker was
1. ik heb geen autoquote:Op woensdag 2 augustus 2006 15:47 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Geen last van als ik in de auto zit
Mijn pa ookquote:Op woensdag 2 augustus 2006 15:47 schreef Bos81 het volgende:
[..]
1. ik heb geen auto
2. ik woon zo dichtbij werk dat met de auto gaan echt onnodig is.
Hehe van Ermelo naar Amsterdam is dat toch echt net te ver.. maar als het Amersfoort was en ik kon me douchen op mijn werk, dan is het natuurlijk een heel ander verhaal.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 15:53 schreef methodmich het volgende:
Ik ken ook iemand die elke dag van HIA naar R'dam fietst. Kan wel autorijden.
Sommige mensen vinden dat leuk. Je had bij mijn oude huis in de straat ook "Chico". Die ging in wielertenue inclusief strakke zeemleren broek naar zijn werk in Alblasserdam, reed een PR, kleedde zich daar om en 's middags andersom.
Reed toen een RPquote:Op woensdag 2 augustus 2006 15:53 schreef methodmich het volgende:
Ik ken ook iemand die elke dag van HIA naar R'dam fietst. Kan wel autorijden.
Sommige mensen vinden dat leuk. Je had bij mijn oude huis in de straat ook "Chico". Die ging in wielertenue inclusief strakke zeemleren broek naar zijn werk in Alblasserdam, reed een PR, kleedde zich daar om en 's middags andersom.
Ik wist niet dat je een afspraak had mijn vriendinquote:Op woensdag 2 augustus 2006 16:00 schreef SCH het volgende:
Ik ga zo daten met de leukschte vrouw van Nederland
Jeltje?quote:Op woensdag 2 augustus 2006 16:00 schreef SCH het volgende:
vervelend, erg vervelend.. ik kijk ook regelmatig in mijn vrije tijd. Leuke programma's hebben ze.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 16:03 schreef VoreG het volgende:
Discovery Channel ligt eruit... Kut casema
Dan moet ik opstaan en naar m'n pc lopen en kan ik geen tv meer kijkenquote:Op woensdag 2 augustus 2006 16:04 schreef appelsientje het volgende:
[..]
vervelend, erg vervelend.. ik kijk ook regelmatig in mijn vrije tijd. Leuke programma's hebben ze.
Misschien dat je anders kan gamen?
Maar... maar... hoe kan je nu posten dan? Dan zit je toch achter een pc ?quote:Op woensdag 2 augustus 2006 16:06 schreef VoreG het volgende:
[..]
Dan moet ik opstaan en naar m'n pc lopen en kan ik geen tv meer kijken...
Hoe laat moet ik ook alweer waar zijn?quote:Op woensdag 2 augustus 2006 16:00 schreef SCH het volgende:
quote:Op woensdag 2 augustus 2006 15:43 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Nog 2 dagen en dan lig ik in de zon
laptop op de bankquote:Op woensdag 2 augustus 2006 16:08 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Maar... maar... hoe kan je nu posten dan? Dan zit je toch achter een pc ?
Hehe 'arme' studentquote:
Die is zo slecht dat ik em weer leuk vindtquote:Op woensdag 2 augustus 2006 16:19 schreef BliksemSchigt het volgende:
010 vs. 020 #3
Dat ik er uberhaupt nog lees
vind .. zonder tquote:Op woensdag 2 augustus 2006 16:29 schreef VoreG het volgende:
[..]
Die is zo slecht dat ik em weer leuk vindt.
Doe haar de groeten van mij.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 16:00 schreef SCH het volgende:
Jij ook alquote:Op woensdag 2 augustus 2006 16:46 schreef Superheld het volgende:
Zo ff een blender gehaald.
quote:
KLik eens op de sig van BLuezzquote:Op woensdag 2 augustus 2006 16:59 schreef Superheld het volgende:
Ik heb er een van inventum ofzo, 50 euro werd me aangeraden door mijn vriendin.
Dus tja daar luister ik maar naar.![]()
Zijn er nog mensen met leuke 'recepten'?![]()
Smoothie recepten enquote:Op woensdag 2 augustus 2006 16:59 schreef Superheld het volgende:
Ik heb er een van inventum ofzo, 50 euro werd me aangeraden door mijn vriendin.
Dus tja daar luister ik maar naar.![]()
Zijn er nog mensen met leuke 'recepten'?![]()
Blendersquote:Op woensdag 2 augustus 2006 16:46 schreef Superheld het volgende:
Zo ff een blender gehaald.
Hij gaf ze zwemles.quote:
Ja hier hetzelfde, ik heb het ook net gemistquote:Op woensdag 2 augustus 2006 18:02 schreef dndiek het volgende:
Ik had me nog zo voorgenomen om te kijken, maar goed
quote:Op woensdag 2 augustus 2006 19:21 schreef golfer het volgende:
Marleen heeft de uitstraling van een dooie vogel met een paardenbek.![]()
succesquote:Op woensdag 2 augustus 2006 19:41 schreef StarGazer het volgende:
Zo tijd voor een homegame poker
Ciao
quote:Op woensdag 2 augustus 2006 20:14 schreef Suijk het volgende:
Heuj.
Nee, er was weinigs interessants. En ik heb ook niet zo'n zin om op zo'n amateurveldje in de regen te staan kijken naar een team dat me eigenlijk toch niet zo interesseert.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 20:15 schreef dndiek het volgende:
[..]toch maar niet naar een oefenduel toe?
Ik geef je groot gelijkquote:Op woensdag 2 augustus 2006 20:25 schreef Suijk het volgende:
[..]
Nee, er was weinigs interessants. En ik heb ook niet zo'n zin om op zo'n amateurveldje in de regen te staan kijken naar een team dat me eigenlijk toch niet zo interesseert.
Het is tijd voor een dvdtjequote:Op woensdag 2 augustus 2006 20:36 schreef Eilanden het volgende:
Er is vanavond echt geen ruk op de tv
Toch knap dat wij allebei op de meet warenquote:
en nu Frans Baquote:Op woensdag 2 augustus 2006 20:42 schreef DeTolk het volgende:
Eddy W. is op TV
Bauerquote:
Om het gemiddelde over de hele zomer weer wat op te werken.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 21:08 schreef dndiek het volgende:
Waarom komt er zoveel water uit de lucht gevallen
nou wat let jequote:Op woensdag 2 augustus 2006 20:36 schreef Eilanden het volgende:
Er is vanavond echt geen ruk op de tv
Dat is mooi. Wanneer hebben jullie (ook al weer) de grote dag (ongeveer) ?quote:Op woensdag 2 augustus 2006 21:22 schreef clauwheee het volgende:
Het is nog steeds leuk![]()
Aardige mensen. We mogen nog zo vaak kijken als we willen
Gefeliciteerdquote:
Dat is aftelbaar.quote:
Zeg als je nog hulp nodig hebt, geef ff een gil.. als ik in de buurt ben help ik wel ffquote:
Misschien dat ik het al eens gelezen had, maar ik wist het gewoon niet meerquote:Op woensdag 2 augustus 2006 21:28 schreef clauwheee het volgende:
Voor jou Eilandje, misschien had Bos dat niet meegekregen?
Bos begint gewoon al op jonge leeftijd te dementerenquote:Op woensdag 2 augustus 2006 21:28 schreef clauwheee het volgende:
Voor jou Eilandje, misschien had Bos dat niet meegekregen?
en jij bent?quote:Op woensdag 2 augustus 2006 22:20 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Bos begint gewoon al op jonge leeftijd te dementeren![]()
Love is in the air.....quote:Op woensdag 2 augustus 2006 22:35 schreef tong80 het volgende:
Weer kippenvel. Niet door zijn race maar door dat geweldige interview. Wat een leuke vent.
Mag ik mee op de bootquote:
* Dit Pascalheister kloon alert wordt automatisch gegenereerd bij de term DVD *quote:
Alleen heb ik nog geen DVD gekekenquote:Op woensdag 2 augustus 2006 22:48 schreef DIGGER het volgende:
[..]
* Dit Pascalheister kloon alert wordt automatisch gegenereerd bij de term DVD *
Nee, DD heeft een Mechelse Herder.quote:
Boe, weer gemistquote:Op woensdag 2 augustus 2006 22:35 schreef tong80 het volgende:
Weer kippenvel. Niet door zijn race maar door dat geweldige interview. Wat een leuke vent.
Dit sportjournaal word toch ook nog vannacht herhaaldquote:
Ga hem palen dan, als je hem zo leuk vindt.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 22:35 schreef tong80 het volgende:
Geen idee, volgens mij pas na 2 uur. Maar het komt de laatste tijd zelden voor, dat ikzelf na 1.00 uur nog wakker ben.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 22:52 schreef clauwheee het volgende:
Op een tijd dat ik nog wakker ben denk je Bos, zo tot een uur of 1? Als ik dat vandaag volhou
Vanaf 1.00 meestalquote:Op woensdag 2 augustus 2006 22:53 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Geen idee, volgens mij pas na 2 uur. Maar het komt de laatste tijd zelden voor, dat ikzelf na 1.00 uur nog wakker ben.
Laat me raden, ze begrepen elkaar niet?quote:Op woensdag 2 augustus 2006 22:54 schreef golfer het volgende:
SCH belde net even met de stichting correlatie (Bluezz) na zijn minimeeting met die ene vrouw.![]()
misschien nog op het late journaal ..... het is toch komkommertijdquote:Op woensdag 2 augustus 2006 22:57 schreef clauwheee het volgende:
Naja, is morgen ook vast wel te downloaden van de NOS-site ofzo.
Heeft 'ie het overleefd? Ik had de verwachting dat zij hem zou opeten.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 22:54 schreef golfer het volgende:
SCH belde net even met de stichting correlatie (Bluezz) na zijn minimeeting met die ene vrouw.![]()
quote:
Zo groot is haar maag nou ook weer niet.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 22:59 schreef Suijk het volgende:
Heeft 'ie het overleefd? Ik had de verwachting dat zij hem zou opeten.
quote:Op woensdag 2 augustus 2006 22:52 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Ga hem palen dan, als je hem zo leuk vindt.
quote:Op woensdag 2 augustus 2006 23:04 schreef Ambrosius het volgende:
@ Clau: http://www.nos.nl/nosstudiosport/beeld_en_geluid/index.html en dan staat de reactie van VDH er al gewoon op.
dat kan zo maar nietquote:Op woensdag 2 augustus 2006 22:48 schreef DIGGER het volgende:
[..]
* Dit Pascalheister kloon alert wordt automatisch gegenereerd bij de term DVD *
was dat niet iets om geld te verdienen?quote:Op woensdag 2 augustus 2006 23:12 schreef Suijk het volgende:
Wat stond er bij Ambrosius in zijn sig?
Een Betfair/Moneymiljonair referral zeker. Erg triest om te verwijderenquote:Op woensdag 2 augustus 2006 23:14 schreef Eilanden het volgende:
was dat niet iets om geld te verdienen?
quote:Op woensdag 2 augustus 2006 23:15 schreef cultheld het volgende:
[..]
Een Betfair/Moneymiljonair referral zeker. Erg triest om te verwijderen.
* Ambrosius ookquote:Op woensdag 2 augustus 2006 23:28 schreef Bruce117 het volgende:
* Bruce117 kijkt eigenlijk ook altijd naar het pokeren
Me tooquote:
Eerst nog even poker afkijkenquote:
Er is volgens mij niet zoveel sport dat jij niet kijktquote:Op woensdag 2 augustus 2006 23:29 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
* Ambrosius ook, en natuurlijk ook zelf doen.
Trusteh, tong.quote:
Mwah ik val in herhaling, maar het is gewoon een geniaal albumquote:Op woensdag 2 augustus 2006 23:50 schreef pascalheister het volgende:
alweer een nieuwe?
quote:Op woensdag 2 augustus 2006 23:54 schreef BliksemSchigt het volgende:
Muse - Black Holes And Revelations
Dat is toch de titel?
quote:Op donderdag 3 augustus 2006 02:20 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik ga ook maar eens holwaarts. Goeiemorgen Bos!
Ben nog steeds die van Placebo, Richard Ashcroft en de Kaiser Chiefs grijs aan het draaien, maar Muse mag er ook zijn jaquote:Op donderdag 3 augustus 2006 00:28 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Nou en of, een van de betere albums van het moment.
Wist niet dat je met Ovetoom naar je werk gingquote:Op donderdag 3 augustus 2006 07:37 schreef Bluezz het volgende:
Ook al op werkie
Dat ging weer snellll
Ja man, goeie firmaquote:Op donderdag 3 augustus 2006 07:54 schreef DIGGER het volgende:
Wist niet dat je met Ovetoom naar je werk ging
Zieltjequote:Op donderdag 3 augustus 2006 07:55 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ja man, goeie firma
Mijn Visio doet het weer eens niet
Gedaan... alles werkt, maar ik ben 8 schema's kwijtquote:Op donderdag 3 augustus 2006 08:31 schreef appelsientje het volgende:
Moet je de systeembeheerder ff bellen
aaaaaaaaaa *geeft MSN knuffel*quote:Op donderdag 3 augustus 2006 09:59 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Gedaan... alles werkt, maar ik ben 8 schema's kwijt
Dus ben ze allemaal overnieuw aan het maken.... heb meeeellllijijijij![]()
Je ging naar Italië, toch?quote:Op donderdag 3 augustus 2006 10:05 schreef appelsientje het volgende:
[..]
nog 5 uurtjes en dan vakantiezijn jullie ook weer een week verlost van mij
quote:
Sorry er is geen ruimte meer in mijn koffer (die ik trouwens nog moet inpakken)quote:Op donderdag 3 augustus 2006 10:12 schreef Bluezz het volgende:
Oe lekker, Italie wil ik ook nog wel eens naar toe
Dat is vrij logischquote:Op donderdag 3 augustus 2006 10:46 schreef clauwheee het volgende:
Goeiemorgen.
Weer regen. Das wel een beetje jammer in je 2e en laatste week van de vakantie die bijna om is en ik nu al zeker weet dat ik maandag totally not zeker niet geen zin heb.Slappe thee ajb
kom op dan maak je maar zinquote:Op donderdag 3 augustus 2006 10:46 schreef clauwheee het volgende:
Goeiemorgen.
Weer regen. Das wel een beetje jammer in je 2e en laatste week van de vakantie die bijna om is en ik nu al zeker weet dat ik maandag totally not zeker niet geen zin heb.Slappe thee ajb
quote:Op donderdag 3 augustus 2006 11:28 schreef Bjoro het volgende:ik leef nog..... mijn internet thuis daarentgen nog steeds niet.
ben weer weg ....groetjes aan een ieder
quote:Op donderdag 3 augustus 2006 11:28 schreef Bjoro het volgende:ik leef nog..... mijn internet thuis daarentgen nog steeds niet.
ben weer weg ....groetjes aan een ieder
Het is pas donderdagquote:Op donderdag 3 augustus 2006 10:46 schreef clauwheee het volgende:
Weer regen. Das wel een beetje jammer in je 2e en laatste week van de vakantie die bijna om is en ik nu al zeker weet dat ik maandag totally not zeker niet geen zin heb.
Dat is op zich ook het plan voor vandaagquote:Op donderdag 3 augustus 2006 11:34 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Het is pas donderdagGa wat leuks bezoeken/bezichtigen
Clauwheee durft dus niet naar buiten de schijtertquote:Op donderdag 3 augustus 2006 11:36 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Dat is op zich ook het plan voor vandaag![]()
Maar m'n darmen zijn een beetje van slag
Kom je er ff eentje brengen hequote:Op donderdag 3 augustus 2006 11:46 schreef VoreG het volgende:
Afspraak gemaakt voor de sollicitatie bij het hotel. Als ik word aangenomen krijg ik een bhv training, dat houdt in dingen in de fik steken en weer blussen
Zo de stad in voor een ontbijtje (Broodje Mario) en daarna een pak kopen.
Wat voor een pak ga je kopen? Blauw? Zwart? Grijs (tegen het zwarte aan)?quote:Op donderdag 3 augustus 2006 11:46 schreef VoreG het volgende:
Afspraak gemaakt voor de sollicitatie bij het hotel. Als ik word aangenomen krijg ik een bhv training, dat houdt in dingen in de fik steken en weer blussen
Zo de stad in voor een ontbijtje (Broodje Mario) en daarna een pak kopen.
Gewoon zwart denk dat dat ook gewoon verwacht wordt in het hotel.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 11:57 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Wat voor een pak ga je kopen? Blauw? Zwart? Grijs (tegen het zwarte aan)?
m'kay ben benieuwd, die krengen kunnen echt duur zijnquote:Op donderdag 3 augustus 2006 12:00 schreef VoreG het volgende:
[..]
Gewoon zwart denk dat dat ook gewoon verwacht wordt in het hotel.
De lokale C&A heeft gewoon goedkopere pakkenquote:Op donderdag 3 augustus 2006 12:01 schreef appelsientje het volgende:
[..]
m'kay ben benieuwd, die krengen kunnen echt duur zijnen wat voor een blouse/stropdas komt er op?
Daar ben ik het wel mee eens... was toen een goede actie van prins Claus, weg gooien dat ding.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 12:04 schreef VoreG het volgende:
[..]
De lokale C&A heeft gewoon goedkopere pakken. Wit overhemd
.
Stropdassen heb ik een hekel aan, dus die vermijd ik zo lang mogelijk.
Nog 1 werkdag meer en dan ook Vakantiequote:Op donderdag 3 augustus 2006 10:05 schreef appelsientje het volgende:
nog 5 uurtjes en dan vakantiezijn jullie ook weer een week verlost van mij
Alpen/Dolomieten is wel redelijk wat onweer, verder is het warm, in Zuid Lokaal 40 graden (M'n schoonouders zitten al anderhalve week met 35-40 graden)quote:Op donderdag 3 augustus 2006 10:09 schreef appelsientje het volgende:
[..]
we kregen gisteren een sms-je dat het daar super warm is... dus heb er zin in
Met ajaxquote:Op donderdag 3 augustus 2006 11:46 schreef VoreG het volgende:
Moet eigenlijk wel een foto van komen hier he? (kan ie meteen voor Hools ober spelen)quote:
Rotterdamquote:
Lekkerquote:Op donderdag 3 augustus 2006 12:14 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Alpen/Dolomieten is wel redelijk wat onweer, verder is het warm, in Zuid Lokaal 40 graden (M'n schoonouders zitten al anderhalve week met 35-40 graden)
Koop je een pak en dan moet je 2 jaar werken om het pak er weer uit te krijgen.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 12:23 schreef VoreG het volgende:
Ik ben er vandoor. Of ik ook vandaag een pak koop weet ik niet. In ieder geval even de stad in.
Kan wel zijn, het is wel vermoeiend.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 12:58 schreef Bluezz het volgende:
Zo hoort dat DD![]()
Nog geen weeën bij moeders?
quote:Op donderdag 3 augustus 2006 13:05 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Kan wel zijn, het is wel vermoeiend.
En nee, nog niks. Anders had ik hier niet zo relaxed gepost (plus ik ga jullie pas inlichten als de spruit er is hoor)
Ik zal het niet meer vragenquote:Op donderdag 3 augustus 2006 13:05 schreef Dylan Dog het volgende:
En nee, nog niks. Anders had ik hier niet zo relaxed gepost (plus ik ga jullie pas inlichten als de spruit er is hoor)
Dat is nou jammer voor jequote:Op donderdag 3 augustus 2006 13:37 schreef clauwheee het volgende:
Geen idee wat ze van plan zijn Bluezzie![]()
Maar echt stoere bouwvakkers zijn het niet!
Oquote:Op donderdag 3 augustus 2006 13:39 schreef clauwheee het volgende:
Op Noca wachten? Die zit zich hier naast mij net zo te verbazen
Hehe nee hoor, nog 45 min.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 14:10 schreef pascalheister het volgende:
ik heb gehoord dat je moest overwerken sien
quote:Op donderdag 3 augustus 2006 15:26 schreef Againzender het volgende:
Even wat mascotte-spam
Axel ging voetbalschoenen uitzoeken
[[url=http://xs204.xs.to/xs204/06314/DSC00091.JPG]afbeelding][/url]
Alleen denk ik dat z'n uiteindelijke keuze niet zo gelukkig was
[[url=http://xs204.xs.to/xs204/06314/DSC00092.JPG]afbeelding][/url]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |