Mijn voorstel was om naar Antwerpen te gaan, nu nog even afwachten hoe dit voorstel valtquote:Op woensdag 2 augustus 2006 13:04 schreef Eilanden het volgende:
Waar ga je naar toe?
prima, je hebt trouwens mn vraag genegeerdquote:
Nee niet echtquote:Op woensdag 2 augustus 2006 13:40 schreef rubbereend het volgende:
[..]
prima, je hebt trouwens mn vraag genegeerd[HOOLS] Het VBL-café #1260: met paardenbloemen op terras
dadelijk een poging wagen n eigen computer weer toegang te geven tot internet.
Dichtbij de meetkroegquote:Op woensdag 2 augustus 2006 13:46 schreef VoreG het volgende:
NH Utrecht en dan hoop ik o vestiging Janskerkhof. Lekker dichtbij
Ik werk al vanaf mijn 15e! Tevens geef ik veel geld aan supermarkten en kroegen. Daarnaast ben ik ook nog keihard aan de studie (na de vakantie...) om ervoor te zorgen dat ik later nog waardevoller wordt!quote:Op woensdag 2 augustus 2006 14:03 schreef appelsientje het volgende:
Idd maar hopen dat je kan werken, doe je ook eens wat nuttigs voor de maatschappij
Hap hap hapquote:Op woensdag 2 augustus 2006 14:06 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ik werk al vanaf mijn 15e! Tevens geef ik veel geld aan supermarkten en kroegen. Daarnaast ben ik ook nog keihard aan de studie (na de vakantie...) om ervoor te zorgen dat ik later nog waardevoller wordt!
Zo.
Ik ben helemaal geen boodschappen doen op het werkquote:Op woensdag 2 augustus 2006 14:26 schreef golfer het volgende:
want Bluezz heeft het autootje mee naar haar werk, boodschappen doen.
Dat schijnt van wel, gister waren ze ontwikkeld en klaar. Maar ja toen was ik al in Utrecht, dus ik weet niet wanneer ik ze ziequote:Op woensdag 2 augustus 2006 14:12 schreef appelsientje het volgende:
[..]
zijn de foto's nog leuk geworden?
En wat zeggen we dan?quote:Op woensdag 2 augustus 2006 13:40 schreef VoreG het volgende:
Sollicitatie ging goed, wat het uitzendbureau betreft kan ik zo aan de slag bij het hotel. Nu alleen het hotel nog overhalen, binnenkort dus een gesprek.
Nog 2 dagen en dan lig ik in de zonquote:
was wel lekker die stortbui vanmiddag. GIng lekker te keer op het dak van de werkplekquote:
Anders niet als je op de fiets reed....quote:Op woensdag 2 augustus 2006 15:43 schreef Bos81 het volgende:
[..]
was wel lekker die stortbui vanmiddag. GIng lekker te keer op het dak van de werkplek
Dan is het inderdaad wat minder ja. Hoewel dat beetje regen waar ik vanmorgen (eigenlijk nog vannacht) door heen fietste wel lekker was. Maar dat was niet zo'n zware bui als die van vanmiddagquote:Op woensdag 2 augustus 2006 15:44 schreef methodmich het volgende:
[..]
Anders niet als je op de fiets reed....
Geen last van als ik in de auto zitquote:Op woensdag 2 augustus 2006 15:46 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dan is het inderdaad wat minder ja. Hoewel dat beetje regen waar ik vanmorgen door heen fietste wel lekker was
1. ik heb geen autoquote:Op woensdag 2 augustus 2006 15:47 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Geen last van als ik in de auto zit
Mijn pa ookquote:Op woensdag 2 augustus 2006 15:47 schreef Bos81 het volgende:
[..]
1. ik heb geen auto
2. ik woon zo dichtbij werk dat met de auto gaan echt onnodig is.
Hehe van Ermelo naar Amsterdam is dat toch echt net te ver.. maar als het Amersfoort was en ik kon me douchen op mijn werk, dan is het natuurlijk een heel ander verhaal.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 15:53 schreef methodmich het volgende:
Ik ken ook iemand die elke dag van HIA naar R'dam fietst. Kan wel autorijden.
Sommige mensen vinden dat leuk. Je had bij mijn oude huis in de straat ook "Chico". Die ging in wielertenue inclusief strakke zeemleren broek naar zijn werk in Alblasserdam, reed een PR, kleedde zich daar om en 's middags andersom.
Reed toen een RPquote:Op woensdag 2 augustus 2006 15:53 schreef methodmich het volgende:
Ik ken ook iemand die elke dag van HIA naar R'dam fietst. Kan wel autorijden.
Sommige mensen vinden dat leuk. Je had bij mijn oude huis in de straat ook "Chico". Die ging in wielertenue inclusief strakke zeemleren broek naar zijn werk in Alblasserdam, reed een PR, kleedde zich daar om en 's middags andersom.
Ik wist niet dat je een afspraak had mijn vriendinquote:Op woensdag 2 augustus 2006 16:00 schreef SCH het volgende:
Ik ga zo daten met de leukschte vrouw van Nederland
Jeltje?quote:Op woensdag 2 augustus 2006 16:00 schreef SCH het volgende:
vervelend, erg vervelend.. ik kijk ook regelmatig in mijn vrije tijd. Leuke programma's hebben ze.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 16:03 schreef VoreG het volgende:
Discovery Channel ligt eruit... Kut casema
Dan moet ik opstaan en naar m'n pc lopen en kan ik geen tv meer kijkenquote:Op woensdag 2 augustus 2006 16:04 schreef appelsientje het volgende:
[..]
vervelend, erg vervelend.. ik kijk ook regelmatig in mijn vrije tijd. Leuke programma's hebben ze.
Misschien dat je anders kan gamen?
Maar... maar... hoe kan je nu posten dan? Dan zit je toch achter een pc ?quote:Op woensdag 2 augustus 2006 16:06 schreef VoreG het volgende:
[..]
Dan moet ik opstaan en naar m'n pc lopen en kan ik geen tv meer kijken...
Hoe laat moet ik ook alweer waar zijn?quote:Op woensdag 2 augustus 2006 16:00 schreef SCH het volgende:
quote:Op woensdag 2 augustus 2006 15:43 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Nog 2 dagen en dan lig ik in de zon
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |