abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_40430483
quote:
Op woensdag 2 augustus 2006 21:10 schreef rutger05 het volgende:

[..]

Het staat natuurlijk een ieder vrij om voor zover de wet deze mogelijkheid biedt, deze mogelijkheid te benutten. In België is zoiets trouwens ook al geprobeerd.
Alleen is dit geval anders, aangezien het gaat om een Marokkaan die een Marokkaan voor de rechtbank daagt.
Allah Al Watan Al Malik
pi_40430553
quote:
Op woensdag 2 augustus 2006 20:59 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Ojeej!
Dat is net zoiets als wat Belgie deed met Sharon in 2003(?)

-edit- al genoemd
pi_40430644
quote:
Op woensdag 2 augustus 2006 21:11 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Alleen is dit geval anders, aangezien het gaat om een Marokkaan die een Marokkaan voor de rechtbank daagt.
Ik denk niet dat Marokko zo onverstandig is om hier de vingers aan te branden, maar stel dat hij veroordeeld gaat worden, is het dan waarschijnlijk dat er ook maar 1 land is die deze minister zal bezoeken, bijvoorbeeld Nederland of Engeland, die deze minister aan Marokko zal uitleveren.
Article 1 Universal Declaration of Human Rights
'All human beings are born free and equal in dignity and rights. They are endowed with reason and conscience and should act towards one another in a spirit of brotherhood.'
  woensdag 2 augustus 2006 @ 21:16:27 #254
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_40430664
quote:
Op woensdag 2 augustus 2006 21:07 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Waar heb je het over als ik vragen mag? Peretz is zelf een Marokkaan.
ja en de grootste tegenstand van abouthaleb komt uit zijn achterban...
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
  Moderator woensdag 2 augustus 2006 @ 21:21:38 #255
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_40430851
quote:
Op woensdag 2 augustus 2006 21:04 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

ik bedoel, wat als je hem op het dak van een auto legt?
als jij een handgranaat op twee in konvooi rijdende auto's kunt leggen dan krijg je van mij een biertje

mwah ik weet het niet, nooit geprobeerd, denk wel dat je zo'n mooi groot gat krijgt maar niet die kleine gaatjes

[ Bericht 1% gewijzigd door sp3c op 02-08-2006 21:26:53 ]
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_40430875
quote:
Op woensdag 2 augustus 2006 21:16 schreef rutger05 het volgende:

[..]

Ik denk niet dat Marokko zo onverstandig is om hier de vingers aan te branden, maar stel dat hij veroordeeld gaat worden, is het dan waarschijnlijk dat er ook maar 1 land is die deze minister zal bezoeken, bijvoorbeeld Nederland of Engeland, die deze minister aan Marokko zal uitleveren.
Dat weet je niet, in iedergeval zullen er behoorlijk wat landen wel meewerken. Afgezien daarvan, het is aan de rechter te bepalen of dit een zaak is of niet. Als de rechter hem veroordeeld, dan wordt ie veroordeeld. Daar kan Marokko niets aan doen, net als dat Nederland niet verantwoordelijk gehouden kan worden voor de uitspraak van een rechter over een bepaalde zaak.
Allah Al Watan Al Malik
pi_40430929
quote:
Op woensdag 2 augustus 2006 21:16 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

ja en de grootste tegenstand van abouthaleb komt uit zijn achterban...
1) Ik wist niet dat abouthaleb minister van defensie was die in een oorlog handelde
2) Ik heb nooit van enige tegenstand gehoord (vanuit Marokko) jegens abouthaleb of zijn strenge beleid
3) Zelfs hier in Nederland is er nauwelijks tegenstand tegen zijn ideeén, ook vanuit de gemeenschap zelf.
Allah Al Watan Al Malik
pi_40430946
quote:
Op woensdag 2 augustus 2006 21:13 schreef Incomplete het volgende:

[..]

Dat is net zoiets als wat Belgie deed met Sharon in 2003(?)

-edit- al genoemd
Heeft Sharon een belgische nationaliteit? Bovendien vond ik het nogal interessant dat Peretz een marokkaan was (en zelfs is). Dat wist ik namelijk niet, jij wel?
Allah Al Watan Al Malik
  woensdag 2 augustus 2006 @ 21:26:11 #259
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_40431018
quote:
Op woensdag 2 augustus 2006 21:23 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

1) Ik wist niet dat abouthaleb minister van defensie was die in een oorlog handelde
2) Ik heb nooit van enige tegenstand gehoord (vanuit Marokko) jegens abouthaleb of zijn strenge beleid
3) Zelfs hier in Nederland is er nauwelijks tegenstand tegen zijn ideeén, ook vanuit de gemeenschap zelf.
1) ik wist niet dat marokko minister van defensie was in deze hezballah/libanon/syrië oorlog?
2) prima.
3) kijk jij geen tv? praatprogramma's ed.
pi_40431116
quote:
Op woensdag 2 augustus 2006 21:26 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

1) ik wist niet dat marokko minister van defensie was in deze hezballah/libanon/syrië oorlog?
2) prima.
3) kijk jij geen tv? praatprogramma's ed.
1) Misschien moet je het bericht lezen, het gaat hier om 3 marokkaanse advocaten die een rechtszaak aanspannen tegen een marokkaan, en niet de staat.
2) Goezo.
3) Jawel, maar ik heb nooit gezien dat er hevige protesten zijn geweest tegen aboutaleb, afgezien van een verdwaalde aap.
Allah Al Watan Al Malik
  woensdag 2 augustus 2006 @ 21:29:28 #261
97745 Thorical
finding a way
pi_40431136
Ik neem aan dat zelfs een Maroccaanse rechter gaat zeggen dat ie hier niets mee te maken heeft.
Mocht het wel zo zijn, dan ben ik voor het afsluiten van alle betrekkingen met Marokko, inclusief het niet toelaten van haar ingezetenen. De garnalen pellen we zelf wel weer.
pi_40431162
quote:
Op woensdag 2 augustus 2006 21:29 schreef Thorical het volgende:
Ik neem aan dat zelfs een Maroccaanse rechter gaat zeggen dat ie hier niets mee te maken heeft.
Mocht het wel zo zijn dan ben ik voor het afsluiten van alle betrekkingen met Marokko, inclusief het niet toelaten van haar ingezetenen..
Wat heeft de uitspraak van een rechter met de rest van het land te maken. Scheiding der machten Thorical.. Straks gaat Israel ook zeggen dat ze alle banden met Nederland gaat verbreken en Nederlanders gaat deporteren, omdat in dit land het proces tegen de muur plaatsvond.
Allah Al Watan Al Malik
pi_40431171
quote:
Op woensdag 2 augustus 2006 21:24 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Heeft Sharon een belgische nationaliteit? Bovendien vond ik het nogal interessant dat Peretz een marokkaan was (en zelfs is). Dat wist ik namelijk niet, jij wel?
Belgie probeerde Sharon te vervolgen aan de hand van de genocide-wetgeving.
Uiteindelijk lukte dat niet omdat het tegen de wet van het int. strafhof inging
die stelt dat je een PM in functie niet kunt vervolgen.
Dat is even uit het blote hoofd. De specs. kun je ongetwijfeld wel ergens terugvinden.

En Peretz marokaan, nee, vreemd.
pi_40431233
quote:
Op woensdag 2 augustus 2006 21:30 schreef Incomplete het volgende:

[..]

Belgie probeerde Sharon te vervolgen aan de hand van de genocide-wetgeving.
Uiteindelijk lukte dat niet omdat het tegen de wet van het int. strafhof inging
die stelt dat je een PM in functie niet kunt vervolgen.
Dat is even uit het blote hoofd. De specs. kun je ongetwijfeld wel ergens terugvinden.

En Peretz marokaan, nee, vreemd.
Maar dat lijkt toch helemaal niet op deze zaak dan? Het gaat hier namelijk gewoon om Marokkanen die een Marokkaan voor het gerecht sleept. Wellicht dat het niet mogelijk is omdat het een ambtenaar is binnen Israel, en dat het dan niet volgens het internationale recht mag. Maar in principe ziet het er heel anders uit.
Allah Al Watan Al Malik
pi_40431461
quote:
Op woensdag 2 augustus 2006 21:06 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

goh wat een nieuws. anti-zionistische marokkanen...
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_40431505
quote:
Op woensdag 2 augustus 2006 21:39 schreef venomsnake het volgende:

[..]

Gaat inderdaad steeds harder achteruit met z'n reacties, jammer.
Allah Al Watan Al Malik
  woensdag 2 augustus 2006 @ 21:41:32 #267
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_40431526
quote:
Op woensdag 2 augustus 2006 21:40 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Gaat inderdaad steeds harder achteruit met z'n reacties, jammer.
  Moderator woensdag 2 augustus 2006 @ 23:11:16 #268
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_40435019
ik hoorde net dat vandaag een Hezbollah raket vlakbij Jenin is neergekomen, klopt dit?

zou wat zijn Als Hezbollah strax palestijnen begint af te knallen simpelweg omdat ze niet kunnen mikken
  woensdag 2 augustus 2006 @ 23:16:30 #269
22416 elcastel
Maggot Brain
pi_40435234
quote:
Op woensdag 2 augustus 2006 23:11 schreef sp3c het volgende:
ik hoorde net dat vandaag een Hezbollah raket vlakbij Jenin is neergekomen, klopt dit?

zou wat zijn Als Hezbollah strax palestijnen begint af te knallen simpelweg omdat ze niet kunnen mikken
Ik kwam wel Godslasteraar z'n post elders tegen, die had het ook gelezen.
Oplossing Libanon
The Hick from French Lick
The camera always points both ways. In expressing the subject, you also express yourself.
  Moderator woensdag 2 augustus 2006 @ 23:32:49 #270
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_40435851
teehee 'they cheered as the rocket fell on their city' als die nu hezbollah ook zo'n pleziertje gunnen dan lost het probleem zich zelf op

en dan zijn er nog mensen die Hezbollah's manier van doen slim vinden, er zijn vandaag 200+ raketten afgevuurd en ze hebben 1 burger gedood ... well w00pdied00 nog ruim 6.000.000 van dit soort dagen en je hebt ze allemaal
pi_40436237
quote:
Op woensdag 2 augustus 2006 23:32 schreef sp3c het volgende:
teehee 'they cheered as the rocket fell on their city' als die nu hezbollah ook zo'n pleziertje gunnen dan lost het probleem zich zelf op

en dan zijn er nog mensen die Hezbollah's manier van doen slim vinden, er zijn vandaag 200+ raketten afgevuurd en ze hebben 1 burger gedood ... well w00pdied00 nog ruim 6.000.000 van dit soort dagen en je hebt ze allemaal
Ze vuren ook hoofdzakelijk om propaganda redenen imo, een eventueel slachtoffer
is meegenomen.
Zelfs 1 geslaagde raketlancering per dag zou al uitgelegd worden als een overwinning
op de Zionisten.

ps: Op cnn.com staat de video van de raid van afgelopen nacht.
  † In Memoriam † donderdag 3 augustus 2006 @ 04:02:16 #272
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_40440273
quote:
Op woensdag 2 augustus 2006 14:36 schreef elcastel het volgende:

[..]

Och ik heb zelfs wel eens de hoop gehad dat het wat zou worden met Hamas toen ze een keer wél de wapens lieten liggen. Maar dan staat er weer een Al-Aqsa brigade en als die het niet zijn is er wel weer een ander clubje.

Het grappige van jou is dat ik hier constant Israël net zoveel (oke bijna zoveel) verwijt als Hamas of Hezbollah, maar jij alleen maar wilt horen over de misstappen van Israël. Ik ben er gewoon van overtuigd dat geen enkele partij daar in staat is om tot een oplossing te komen.

En over disrespect voor mensenlevens zoals jij stelt, kan Hamas er ook wat van.
Dat klopt. Hamas kan er ook wat van, en Hezbollah ook. Daar zitten een aantal flink gestoorden bij. En het gaat me niet om het alleen willen horen over de misstappen van Israel. Waar ik (op mijn gebrekkige manier) op wil wijzen dat wij, het westen, even rückschloss bezig zijn dan waar we deze 'terreurgroepen' van beschuldigen. En als je het afmeet aan het aantal doden, wat op zich nogal onkies is, zijn we zelfs vele malen erger.

Dikke dreigementen naar Iran en Syrië om Hezbollah niet te bewapenen, terwijl ondertussen de zoveelste lading bommen vanuit de VS, via Europa, naar Israel wordt verscheept. Het is die oneindige hypocrisie die mij razend maakt. Wij zijn de 'good guys'. Right.

Als de Palestijnen en Libanezen slachtoffer zijn van de extremistische groepen, vraag ik me af wie ze in hun handen drijft. En daarna worden ze voor een tweede keer geofferd omdat 'wij' vervolgens de strijd met die groepen aanbinden. In het geval van Hamas is het dubbel wrang aangezien Israel zelf actief heeft meegeholpen deze organisatie op te zetten. Letterlijk dus de mensen in de handen van zulke groepen gedreven. En ook in het ontstaan van Hezbollah is Israel een partij geweest. Als we van extremisten afwillen, laten we dan in bij onszelf beginnen. In Washington en Tel Aviv bijvoorbeeld. Daar zit de echte macht en als er groepen zijn die ons potentieel in een wereldwijd conflict gaan slepen zitten ze ook daar.

Anyhoe, dat "schei uit met je riedeltje" is niet zo persoonlijk bedoeld.
  donderdag 3 augustus 2006 @ 04:27:02 #273
102127 Hallulama
Energy Must Flow
pi_40440359
O, ye Fountains, Meadows, Hills, and Groves
pi_40440373
quote:
Op donderdag 3 augustus 2006 04:27 schreef Hallulama het volgende:
[afbeelding]
Subtiel.
  donderdag 3 augustus 2006 @ 04:39:15 #275
102127 Hallulama