Wat verderfelijk om de vergelijking anti-semitisch te noemen. U misbruikt de term.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 22:04 schreef _The_General_ het volgende:
Huizilopochtli, wat een spaaklopende en anti-semitische vergelijking zeg!
U meende dat er hier mensen in het topic waren die sympathiseerden, ik zou gewoon graag willen weten wie dat doet.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 22:06 schreef _The_General_ het volgende:
terroristenknuffelaar is voor al die fokkers die menen dat organisatie's als Hezbollah, Hamas en Al Aqsa vrijheidsstrijders zijn. Hezbollah is de grootste vloek die Libanon ooit getroffen heeft!
U had het onder andere over dit topic. Zou u gewoon antwoord kunnen geven, of trek de term gewoon in.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 22:09 schreef _The_General_ het volgende:
Lees de Israel-Libanon reeks vanaf deel 1 maar eens door, 10talle sympathisanten!
Om uw geheugen te verversen.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 21:42 schreef _The_General_ het volgende:
Ik had het over de mensen die in dit topic, en andere, openlijk hun sympathie uitspreken voor de zogenaamde "verzetsstrijders"
Het zijn prop-blogs. Omdat ze een mening verkondigen die in je straatje passen, betekend het niet dat het geen propblogs zijn. Wat een propblog een propblog maakt? Door bepaalde nieuwsfeitjes te verdraaien, te verzwijgen, te negeren, te overdrijven waardoor de ene partij afgeschilderd wordt als een bloeddorstig beest en de ander als een lieveheersbeestje.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 22:15 schreef Godslasteraar het volgende:
dit zijn in ieder geval de blogs die ik regelmatig volg:
http://www.bigpharaoh.com/
http://www.sandmonkey.org/
waarbij opgemerkt dat deze twee Egyptenaren weldegelijk zeer kritisch zijn over Israel. Maar van fundamentalisten moeten ze helemaal niets hebben, en ze zijn zonder enige terughoudendheid zeer kritisch over Egypte en de islamitische wereld in het algemeen. En dát is voor sommigen blijkbaar al voldoende of ze af te doen als prop-blogs.
grappig nieuwtje:
Hezbollah fires longest range rocket
Topics: Uncategorized
Hezbollah launched its longest range rocket today, but it hit Jenin instead of an Israeli city. And how did the Palestinians react? They cheered as the rocket fell on their city.
........................
.
http://www.bigpharaoh.com(...)ongest-range-rocket/
Superfighter is er één. Die is in ieder geval helemaal onder de indruk van de zegetocht van Hezbollahquote:Op woensdag 2 augustus 2006 22:07 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
U meende dat er hier mensen in het topic waren die sympathiseerden, ik zou gewoon graag willen weten wie dat doet.
Ik zie geen superfighter in dit topic.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 22:18 schreef Godslasteraar het volgende:
[..]
Superfighter is er één. Die is in ieder geval helemaal onder de indruk van de zegetocht van Hezbollah![]()
En heb jij soms een enorme Joodse muur voor je hoofd, of wat?quote:Op woensdag 2 augustus 2006 11:49 schreef dVTB het volgende:
[..]
Leuk bedacht, maar fout gedacht. Moslims zijn en blijven anti-westers,
Je was er bij! Natuurlijk. En tegelijkertijd kun je in de hoofden aller moslims kijken..quote:omdat extremistische groeperingen de bevolking wel zodanig opjutten.
Hezbollah kidnapte 2 mensen, daar waar er al jaren en jaren (en ieder jaar meer) honderden en honderden Libanese krijgsgevangenen onterecht in de gevangenis zitten (KIDNAP).. Daar waar de Dwaze Moeders van Argentinie nog immer wachten op de terugkeer van manlief danwel kroost, geldt dat voor vele moeders en vrouwen in Libanon evenwel. Dus 2 versus Honderden, reden genoeg om een land te bombarderen en er bovenop nog eens honderden burgers te doden..quote:k ben geen voorstander van wat Israël momenteel uitspookt, maar wat Hezbollah in Israel aanricht is net zo fout.
Vergelijk de Palestijnen eens met de Nederlanders in onze bezette periode, bedenk dan eens dat als de geallieerden niet te hulp waren geschoten en wij nog 30 jaar in zo'n situatie zouden zitten, zonder enige hulp (of wel, maar mislukte)... NOU?quote:Palestina heeft veel financiële donaties uit het westen gekregen, maar de bevolking helpt de extremistische Hamas-beweging aan de macht. J
Het zou een goed teken zijn als deze Allah, of God, partijen zou steunen, die tegen genocidiale regimes opboksen.quote:Je zou eens een uitzending van Al Manar, de propaganda-zender van Hezbollah, moeten bestuderen... Als het westen Libanon zou helpen en Israël zich terugdringt, dan heeft "Hezbollah de zionisten verdreven, met hulp van Allah"... - zo denken die figuren ongeveer.
Ze doen maar... Hele lappen met onzin lullen, je doet maar...quote:Ach, als je alles herleidt, kom je toch steeds weer bij het geloof uit. Joden versus moslims. Twee groepen orthodox-gelovigen die elkaar niet kunnen verdragen daarom elkaar maar lekker uitmoorden en hun eigen toekomst om zeep helpen. Ze doen maar.![]()
A, mijnheer Nafthaniel...quote:Op woensdag 2 augustus 2006 22:04 schreef _The_General_ het volgende:
Huizilopochtli, wat een spaaklopende en anti-semitische vergelijking zeg!
Het is inderdaad zeer triest om iemand's reactie anti-semitisch te noemen, om dan vervolgens te zwijgen.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 22:21 schreef Huizilopochtli het volgende:
[..]
A, mijnheer Nafthaniel...
Ik weet het, ik weet het...
Ieder woord wat niet pro-Israel danwel pro-Joods is, is volgend het Cidi en de uwen, anti-semitisch... En spaaklopend, zegt u? Weerleg mijn relaasch dan eensch!
Zo goed passen ze anders niet in mijn straatje. Behalve dan dat ze kritisch zijn over de samenleving waarin ze verkeren. Er zijn, of waren, wel meer kritische Egyptische blogs, maar die schrijven in het Arabisch, en die zijn dan ook doelwit van extremisten en de overheid.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 22:17 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Het zijn prop-blogs. Omdat ze een mening verkondigen die in je straatje passen, betekend het niet dat het geen propblogs zijn. Wat een propblog een propblog maakt? Door bepaalde nieuwsfeitjes te verdraaien, te verzwijgen, te negeren, te overdrijven waardoor de ene partij afgeschilderd wordt als een bloeddorstig beest en de ander als een lieveheersbeestje.
hoei, verdomd, we zijn alweer een topic verderquote:Op woensdag 2 augustus 2006 22:19 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ik zie geen superfighter in dit topic.
Alis volat propriisquote:Op woensdag 2 augustus 2006 22:26 schreef Mutant01 het volgende:
Ik groet u heren en wens u een prettige nacht toe.
quote:Op woensdag 2 augustus 2006 22:32 schreef Godslasteraar het volgende:
Jezus, dit is helemaal niet de Israel - Libanon topic-serie![]()
![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |