quote:Op woensdag 2 augustus 2006 07:58 schreef Neleos het volgende:
Ach, een simpele kan wel.
Hoe heet de zanger van... nou wat zullen we eens doen.... The Talking Heads?
Ohja, David Byrnequote:Op woensdag 2 augustus 2006 08:04 schreef Neleos het volgende:
David B.
Yhey!quote:
Ach ja, waarom niet.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 08:06 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Yhey!![]()
De puntentelling staat trouwens al
Is er behoefte aan een volgende vraag?
Je bent immers 3 puntjes verwijderd van de top-10quote:
Led Zep weet ik alleen ff Page, Plant en Bonham, zit geen bassist bij toch?quote:Op woensdag 2 augustus 2006 08:21 schreef Asmodian het volgende:
Ik zou er vier spontaan op kunnen noemen uit die lijst: Macca en de drie die jij niet genoemd hebt
Jawellesquote:Op woensdag 2 augustus 2006 08:22 schreef Neleos het volgende:
[..]
Led Zep weet ik alleen ff Page, Plant en Bonham, zit geen bassist bij toch?
Ja, oke, zit wel een bassitst bij, maar ik ken z'n naam niet.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 08:24 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Jawelles. Hij deelt de naam met de eerste bevelhebber van de Amerikaanse marine (dwz tijdens de Revolutie)
Tsja, sorry. Kan er niks aan doen. Macca wist ik wel direct hoor.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 08:25 schreef Asmodian het volgende:
Zijn wij bassisten niet belangrijk genoeg om te onthouden dat je van Queen /en/ Led Zep iedereen kent behalve de bassist?![]()
quote:Op woensdag 2 augustus 2006 08:26 schreef Neleos het volgende:
[..]
Tsja, sorry. Kan er niks aan doen. Macca wist ik wel direct hoor.
Jason Newsted toch. en Kirk Hamlet .oid..quote:Op woensdag 2 augustus 2006 08:25 schreef Asmodian het volgende:
Je mag ipv Gn'R ook een van de bassisten van Metallica noemen
Kirk is gitaristquote:Op woensdag 2 augustus 2006 08:26 schreef Neleos het volgende:
[..]
Jason Newsted toch. en Kirk Hamlet .oid..
Jason Newstead iddquote:Op woensdag 2 augustus 2006 08:26 schreef Neleos het volgende:
[..]
Jason Newsted toch. en Kirk Hamlet .oid..
Hallo daar!quote:Op woensdag 2 augustus 2006 08:30 schreef allsystemshalt het volgende:
[..]
Kirk is gitarist
Jason is wel een bassist![]()
Vollekquote:Op woensdag 2 augustus 2006 08:30 schreef allsystemshalt het volgende:
[..]
Kirk is gitarist
Jason is wel een bassist![]()
Goed plan - ik heb m'n afspraak met m'n bedje reeds een dag verschovenquote:Op woensdag 2 augustus 2006 08:33 schreef Neleos het volgende:
[..]
Vollek![]()
Ik denk dat ik mijn afspraak bij de kapper om kwart voor 9 laat schieten.
Nieuwe vraag komt eraan.
Zo tikken ze toch een beetje aanquote:Op woensdag 2 augustus 2006 08:39 schreef Neleos het volgende:
[..]
puntje d'r bij dan weer he.
Asmodian + 1
quote:Op woensdag 2 augustus 2006 08:44 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Zo tikken ze toch een beetje aan
Ik vond deze opzet van Soempie wel leuk
In welke steden vind je de volgende bezienswaardigheden?
Sacre-Coeur - Parijs
Piazza San Marco - Milaan?
The Alamo - Orlando??
Royal Albert Hall - Londen
De Pyramide van Cheops - Cairo
Nog een Debiteuren/Crediteuren-kennerquote:Op woensdag 2 augustus 2006 08:56 schreef marhil het volgende:
goedemorgen deze morgen
En dat maakt het compleet!quote:Op woensdag 2 augustus 2006 08:58 schreef marhil het volgende:
alamo --> san antonio ?
quote:
Hoera!quote:Op woensdag 2 augustus 2006 09:21 schreef marhil het volgende:
asmo +1
U roept, wij draaien.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 09:30 schreef wendytje het volgende:
moderne muziek
Bij mij ook, maar ik dacht - laat ik eens een on-Asmo-achtige muziekvraag stellenquote:Op woensdag 2 augustus 2006 09:35 schreef marhil het volgende:
mmmhhh de relatie spears en muziek doet bij mij vraag tekens reizen
Ga ik goed rekenenquote:Op woensdag 2 augustus 2006 09:36 schreef wendytje het volgende:
hit me baby one more time?
thnxquote:
Neem gerust je tijdquote:Op woensdag 2 augustus 2006 09:42 schreef dartfanaat het volgende:
[..]
thnxgelezen, je krijgt er nog (vandaag of morgen) reactie op
Kwam hier iets tussendoor, maar ben er weer
bijnaquote:Op woensdag 2 augustus 2006 09:55 schreef marhil het volgende:
eerste album van spingsteen was Greetings from ashburry park
marhil nog een punt geven en hij moet nu toch al de vraag stellen.......quote:Op woensdag 2 augustus 2006 09:57 schreef slaveloos het volgende:
ik heb mijn vraag maar even doorgestreept, anders word t weer zo'n bende, en ik ben geen springsteen kenner helaas
En Malcolm Mclaren was wel goed!
quote:Op woensdag 2 augustus 2006 10:08 schreef Asmodian het volgende:
Waar komt die +1 voor Marhil vandaan?
hierquote:ik heb mijn vraag maar even doorgestreept, anders word t weer zo'n bende, en ik ben geen springsteen kenner helaas
En Malcolm Mclaren was wel goed!
voor de sex pistols managerquote:Op woensdag 2 augustus 2006 10:08 schreef Asmodian het volgende:
Waar komt die +1 voor Marhil vandaan?
sorry hoor, moest van Wendytje, en ik heb het al jaren geleden afgeleerd om vrouwen tegen te sprekenquote:Op woensdag 2 augustus 2006 10:11 schreef Asmodian het volgende:
Maar die vraag was teruggetrokken omdat er al een andere vraag stond...
Anders had ik 'm ook wel beantwoord...
Dan had jij eigenlijk geen punt toe moeten kennen... Maar goed, whateverquote:Op woensdag 2 augustus 2006 10:14 schreef wendytje het volgende:
heel goed slaveloos
ik dacht: omdat het toch niks in de war zou sturen, want hij was toch aan de beurt voor de vraag en ik was eigenlijk fout door mijn vraag te posten
Heel wijsquote:Op woensdag 2 augustus 2006 10:13 schreef slaveloos het volgende:
[..]
sorry hoor, moest van Wendytje, en ik heb het al jaren geleden afgeleerd om vrouwen tegen te spreken![]()
Welterusten, Neleos. Was gezellig om de nachtdienst met je te draaienquote:
Zie sigquote:Op woensdag 2 augustus 2006 10:18 schreef marhil het volgende:
damn wat ben je weer snel asmo,
Yhey!quote:Op woensdag 2 augustus 2006 10:18 schreef AntonDingeman het volgende:
Asmodian +1
Mag't ook een bordspel zijn?quote:Op woensdag 2 augustus 2006 10:22 schreef AntonDingeman het volgende:
Speelgoed.
Daar zit iets in...quote:Op woensdag 2 augustus 2006 10:24 schreef slaveloos het volgende:
ik moet Monica kiezen, maar ik Jennifer dan ook nog nooit Itailiaans horen spreken. Dat is geen must, maar t helpt wel.....
Okee, dit is een redelijk obscuur bordspel:quote:
Ik wil je graag geloven, maar heb helaas geen foto's gezienquote:Op woensdag 2 augustus 2006 10:26 schreef wendytje het volgende:
ik, maar ik word weer niet genoemd
dan geloof je me ook niet meerquote:Op woensdag 2 augustus 2006 10:28 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Ik wil je graag geloven, maar heb helaas geen foto's gezien![]()
Dat mag niet he.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 10:31 schreef wendytje het volgende:
stratego
mens erger je niet
monopoly
????
Goeie morgen!quote:Op woensdag 2 augustus 2006 10:30 schreef Soempie het volgende:
hoi
Dat zou volgens mij zeker moetenquote:Op woensdag 2 augustus 2006 10:29 schreef AntonDingeman het volgende:
Schaken?
1954quote:Op woensdag 2 augustus 2006 10:35 schreef Berkery het volgende:
Kolonisten van Catan
Risk is voor 6 spelers.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 10:34 schreef AntonDingeman het volgende:
Risk .... ik hoop toch van niet ...
Diplomacy is juist!quote:Op woensdag 2 augustus 2006 10:40 schreef slaveloos het volgende:
diplomacy?
ik heb t wel eens gespeeld, echt een superspel, maar pas op, als je er teveel bij drinkt, kunnen de gemoederen hoog oplopen. haal de breekbare spullen weg!quote:Op woensdag 2 augustus 2006 10:41 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Diplomacy is juist!![]()
staat tevens in mijn kast, voor degenen die mijn kast reeds hebben aanschouwd op het fotoboek
Beste spel ooit
[b]Slaveloos +1[/url]
Dat is het zekerquote:Op woensdag 2 augustus 2006 10:41 schreef Soempie het volgende:
geen idee, maar lijkt me een geweldig spel
Dat is zeker zoquote:Op woensdag 2 augustus 2006 10:43 schreef slaveloos het volgende:
[..]
ik heb t wel eens gespeeld, echt een superspel, maar pas op, als je er teveel bij drinkt, kunnen de gemoederen hoog oplopen. haal de breekbare spullen weg!
Wat zijn dat?quote:
Marhil +1quote:Op woensdag 2 augustus 2006 10:48 schreef marhil het volgende:
stendhal (echte naam beyl dacht ik)
Joepie!quote:Op woensdag 2 augustus 2006 11:07 schreef AntonDingeman het volgende:
Asmo +1 dus
nee hoor, t was een vraag van Marhil, ik ken geen rufus, alleen als begeleidingsband van Chaka Kahnquote:Op woensdag 2 augustus 2006 11:08 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Joepie!![]()
Het was de vraag van Slaveloos, maar ik weet wel bijna zeker dat ik het goed heb... En als Wendytje het heeft opgezocht...
Excusesquote:Op woensdag 2 augustus 2006 11:10 schreef slaveloos het volgende:
[..]
nee hoor, t was een vraag van Marhil, ik ken geen rufus, alleen als begeleidingsband van Chaka Kahn
Nice try, maar neequote:Op woensdag 2 augustus 2006 11:14 schreef Soempie het volgende:
iphigeneia?
Da's de vrouw van Agamemnonquote:
van Iphigineia, Orestes en Elektra ja...quote:Op woensdag 2 augustus 2006 11:16 schreef Soempie het volgende:
en dat wsa zeker de moeder
quote:Op woensdag 2 augustus 2006 11:18 schreef slaveloos het volgende:
sorry, hier haak ik af, ik weet de vraag niet, en kan de antwoorden die gegeven worden niet eens uitspreken
quote:Op woensdag 2 augustus 2006 11:18 schreef Soempie het volgende:
kassandra
quote:Op woensdag 2 augustus 2006 11:19 schreef Soempie het volgende:
ze werd niet geloofd maar sprak wel altijd de waarheid
Zo issie helemaal goed!quote:Op woensdag 2 augustus 2006 11:20 schreef Soempie het volgende:
ze kon dingen voorspellen
Op dit soort momenten voel ik me een lompe boer...quote:Op woensdag 2 augustus 2006 11:22 schreef Asmodian het volgende:
[..]
[..]
[..]
Zo issie helemaal goed!![]()
Tragisch figuur... Ze werd door de Macedoniers Alexandra genoemd
Soempie +1
Joechei!quote:Op woensdag 2 augustus 2006 11:30 schreef Soempie het volgende:
Asmodian + 1
Top!quote:Op woensdag 2 augustus 2006 11:30 schreef marhil het volgende:
excuses voor mijn later reactie asmo had idd het juiste antwoord zoon van willem de veroveraar willemii werd rufus genoemd vanwege zijn rode gezicht (punt is reeds gegeven door A_D)
Kloptquote:Op woensdag 2 augustus 2006 11:34 schreef slaveloos het volgende:
mary shelly frankenstein
quote:
bijnaquote:Op woensdag 2 augustus 2006 11:41 schreef AntonDingeman het volgende:
Dr. Phil
de leermeester van Skinnerquote:
Asmodian +1quote:Op woensdag 2 augustus 2006 11:47 schreef Asmodian het volgende:
Was dat Watson?
Yheyquote:Op woensdag 2 augustus 2006 11:49 schreef slaveloos het volgende:
[..]
Asmodian +1
leuk is wel te vertellen dat zijn eigen kinderen slecht terecht zijn gekomen, ik geloof dat er zelfs eentje zelfmoord heeft gepleegd
quote:
Helemaal goed!quote:Op woensdag 2 augustus 2006 11:52 schreef AntonDingeman het volgende:
Al-Sahaf
Np. Het moest toch 'the modern prometheus' zijn. Niet 'a'quote:Op woensdag 2 augustus 2006 11:37 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Sorry, Berkery. Ik vind't geweldig dat je de ondertitel er ook bij postte. Je was misschien eerder geweest dan Slaveloos als je dat niet had gedaan, en ik vind't sneu om je daarvoor te 'straffen', maar Slaveloos' antwoord is goed genoeg - ik had niet gedacht dat iemand de ondertitel zou weten
quote:Op woensdag 2 augustus 2006 11:55 schreef AntonDingeman het volgende:
"That answer of AntonDingeman is not good! He is an infidel and can suck balls in hell. "
Ach, maar ik ben niet een Gazpacchio(?)-vragenstellerquote:Op woensdag 2 augustus 2006 11:55 schreef Berkery het volgende:
[..]
Np. Het moest toch 'the modern prometheus' zijn. Niet 'a'![]()
Klopt, ik heb dan ook geen idee.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 12:16 schreef macondo het volgende:
Misschien dat Soempie het weet, maar die is niet zo'n ster in sportvraagjes
ja, en nu de keizer of de oproerquote:Op woensdag 2 augustus 2006 12:20 schreef Asmodian het volgende:
Byzantijnen?
Yay!quote:Op woensdag 2 augustus 2006 12:22 schreef AntonDingeman het volgende:
Asmo +1
Mooi verhaal. Wagenrenrellen.
link
Je komt er dus wel opquote:Op woensdag 2 augustus 2006 12:28 schreef macondo het volgende:
oh grrrr ik weet het maar kom er niet op.. steinbeck?
Neequote:
Trouwens, antwoorden editen is niet netjes, he?quote:Op woensdag 2 augustus 2006 12:28 schreef macondo het volgende:
oh grrrr ik weet het maar kom er niet op.. steinbeck?
schrijver van het boek dus, "Of mice and men" - over twee broers tijdens de depressie in de jaren '30. Een broer is niet helemaal 100%.
De ene keer weet niemand ook maar een zinnig antwoord te geven (gisteravond), en de andere keer blijkt iets een weggevertje..quote:Op woensdag 2 augustus 2006 12:38 schreef Soempie het volgende:echt te makkelijk. Ik werd afgeleid...
Ik heb dat ook weleens gehadquote:Op woensdag 2 augustus 2006 12:41 schreef macondo het volgende:
[..]
De ene keer weet niemand ook maar een zinnig antwoord te geven (gisteravond), en de andere keer blijkt iets een weggevertje..
Geen probleem.. dacht dat alle aanwezigen het wel al gezien hadden, en gaf wat extra informatie voor de leuk. Had ook in nieuwe post gekund inderdaad. De film is ook goed trouwens.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 12:40 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Trouwens, antwoorden editen is niet netjes, he?
Ik zag dat je het goed had voordat iemand anders had gepost, dus er is nu gewoon niks aan de hand, maar mensen kunnen flink miepen over ge-edit, k?
Was ook leuk en zoals gezegd echt geen probleem. Maar in het vervolg is een nieuwe post een verstandiger ideequote:Op woensdag 2 augustus 2006 12:44 schreef macondo het volgende:
[..]
Geen probleem.. dacht dat alle aanwezigen het wel al gezien hadden, en gaf wat extra informatie voor de leuk. Had ook in nieuwe post gekund inderdaad.
Nee, ik zoek alleen de naam van de predikant!quote:Op woensdag 2 augustus 2006 12:47 schreef Asmodian het volgende:
Geelkerken iig... Er werd een nieuwe kerk opgericht: Hersteld Verband... Die preek weet ik ook wel, ff brainstormen
Yaaay!quote:Op woensdag 2 augustus 2006 12:48 schreef AntonDingeman het volgende:
[..]
Nee, ik zoek alleen de naam van de predikant!
Asmo +1
Einstein heeft in Leiden lesgegeven/gestudeert, daar ben ik 100% zeker van.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 12:56 schreef Asmodian het volgende:- Einstein had helemaal niks met Nederland
Hintje voor de toekomst: Als ik ooit een universiteitsvraag stel in Nederland is het antwoord bijna geheid Utrecht
quote:Op woensdag 2 augustus 2006 12:56 schreef dork22 het volgende:
Einstein was Joods, dus die van Jeruzalem?
Dan vind je dit wel een grappig artikel denk ik.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 12:56 schreef Asmodian het volgende:
Z'n hersenen zijn on display in een universiteit, naar zijn wensen
Einstein was een vriend van Debeye. Een Nederlander..quote:Op woensdag 2 augustus 2006 12:56 schreef Asmodian het volgende:- Einstein had helemaal niks met Nederland
Hintje voor de toekomst: Als ik ooit een universiteitsvraag stel in Nederland is het antwoord bijna geheid Utrecht
Je hebt gelijk!quote:Op woensdag 2 augustus 2006 12:57 schreef dork22 het volgende:
[..]
Einstein heeft in Leiden lesgegeven/gestudeert, daar ben ik 100% zeker van.
Vet grappig!quote:Op woensdag 2 augustus 2006 12:58 schreef AntonDingeman het volgende:
[..]
Dan vind je dit wel een grappig artikel denk ik.
http://www.post-gazette.com/pg/05107/488975.stm
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |