die vind ik ook superschattig!quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 18:52 schreef Brighteyes het volgende:
Wat lief!
Vooral dat zijaanzichtje linksonder vind ik mooi! Met dat wipneusje!
Ja, lijkt heel duidelijk. Ik heb de 3 en 4d echo laten maken bij 28 weken, dus er moest nog wel wat babyvet bijkomen. De neus lijkt bijv veeeel breder op die echo dan dat deze in het echt was.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 18:57 schreef Brighteyes het volgende:
Wat ik me wel eens af vraag, heeft er iemand eigenlijk wel eens de 3D foto naast het koppie gelegd toen ze eenmaal bevallen was? Ik vind het nl. zelf ook altijd wat engig en zelfs een beetje alsof je al heel veel verklapt dus ik vraag me af in hoeverre het echt 'lijkt'.
Iemand?
"natuurlijk" zegt heel weinig. De balans tussen calcium/magnesium is best belangrijk bij verschillende lichaamsfuncties en ik zou niet zo maar durven zeggen of het verstandig is om het tijdens de zwangerschap (met immers een nieuw lichaampje in aanbouw in je lichaam) te gebruiken.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 21:10 schreef Andrea001 het volgende:
Moonah, wat rot voor je... Succes ermee!
Neuk, wat een mooie foto's, zo lief!! Ik vond het ook vaak wat eng om te zien, maar dit is gewoon supermooi!
Dames, jullie hadden het over het gebruik van magnesium. Ik heb daar een vraag over. Ik mag het volgens mijn doktersassistente niet gebruiken, terwijl het natuurlijk is. Ik gebruikte voor mijn zwangerschap magnesium/calciumpillen om rustig te blijven (heb wat last van hyperventilatie) en dat hielp erg goed. Zou ik het dan toch gewoon mogen slikken?
Hihi, zo heb ik hier al tienduizend keer het filmpje van ons kindje bekeken.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 22:35 schreef Neuk het volgende:
* trots nog maar es de foto's doorkijken*
quote:Op woensdag 2 augustus 2006 00:39 schreef Popples het volgende:
moonah wat vervelend maar wel luisteren he.![]()
neuk wat een mooie foto's geniet er maar lekker van.![]()
![]()
![]()
woont er ook iemand in limburg die weet waar je een pretecho kunt laten maken. want ik niks vinden![]()
Nee, je verwart me niet. Het zou kunnen dat het ermee te maken heeft. Maar 'ze weten het niet'. Tja...quote:Op woensdag 2 augustus 2006 09:24 schreef linda856763 het volgende:
Moonah, dat is schrikken! Heeft dit nou te maken met dat je DES dochter bent (of verwar ik je met iemand anders?) Rustig aan doen is zoooo moeilijk - vooral als je nesteldrang krijgt - maar doe het toch maar! Hulptroepen inroepen...
Tomaat is erg ja!quote:Op woensdag 2 augustus 2006 08:09 schreef Mwanatabu het volgende:
(babykont in maag+tomaat in voedsel = zuurbrand deluxe, herinner ik mij nog)
quote:ik heb alleen maar vieze tvp's
Tanden gepoetst?quote:Op woensdag 2 augustus 2006 08:42 schreef PM-girl het volgende:
Heb net ontbeten met beschuit en pindakaas,
Ja, herinner ik me. Als er maar íets anders gaat dan wat als normaal wordt beschouwd, is het meteen heel eng. Dat lieve kleine mupke in je (en mijn en ieders) buik is echt het allerallerbelangrijkste, prioriteit nummer één. Dát vind ik dan weer wel heel mooi om te ervaren, dat die moederliefde zooooo enorm groot en sterk is....quote:Op woensdag 2 augustus 2006 10:07 schreef snoopy het volgende:
Moonah, ik kan het me helemaal voorstellen. Ik kreeg vorige week al bijna een hartverzakking toen ik vruchtwater dacht te verliezen.
Ah, mooi! Weer een zorg die ik me niet hoef te maken!quote:Op woensdag 2 augustus 2006 10:13 schreef Belana het volgende:
moonah, ik heb nooit mijn kids tegen mijn ribben gevoeld, die lagen alle 2 heel laag in mijn buik, dus dat zegt echt niks hoor meid
Nieuwe spelling juf....quote:Op woensdag 2 augustus 2006 10:16 schreef ik80 het volgende:
apenlazerus
Wat is dat?quote:Op woensdag 2 augustus 2006 10:20 schreef ManTra het volgende:We moeten volgende week naar de gynaecoloog, er wordt gedacht aan positieve discongruentie. Ik hoop voor mn vrouw dat dat niet zo is.... Het wordt al zwaar genoeg. Iemand hier ervaring mee?
google zegt: de groei van de baarmoeder loopt voor op schema... Betekent: of een groot kind, of veel vruchtwater, misschien zwangerschapssuiker, of een tweeling?quote:
Hier gaat alles wel heel erg lekker moet ik eerlijk zeggen. Tot tegenstelling van sommige anderen onder ons mag die van mij nog wel een tijdje blijven zitten zeg ik nu heel dapper Maar heb gewoon helemaal nergens last van enzo. Ja harde buiken en steken onderin maar dat is niet het klagen waard.quote:
En de medicatie tegen de allergie mag ik niet gebruiken tijdens de zwangerschapquote:Op woensdag 2 augustus 2006 13:53 schreef chacama het volgende:
oei xanthe....ook nog alergisch...hopelijkmorgen rust en dan vrijdag doen wat jijwilt doen...
Dat geld volgens mij voornamelijk voor het gat wat ze gebruiken om het nest in te gaan , dus die buitens huis zit. Maar goed kom er net achter (toen ik even wat speelgoed voor Isis ging pakken en weer 2 wespen de dood in heb kunnen helpen) dat de omvang misschien zelfs nog groter is dan ik dacht , bij de vensterbank zit nl. ook een aantal scheurtjes (dacht ik) welke op sommige plekken best groot zijn en waar een wesp dus makkelijk door kon. En een wesp die zich daarin vergist had en door een net iets kleinere opening had willen komen nu met zijn kop vast zit (en al dood was).quote:Op woensdag 2 augustus 2006 14:25 schreef owlet het volgende:
He bah Xanthe, wespen zijn naar...
Gaatjes dichten is overigens niet zo'n goed idee want ze zullen zich toch een weg naar buiten willen banen. Voor je het weet hebben ze ergens anders weer een opening gevonden/gemaakt en dan kan je daar weer naar op zoek.
Mooi!quote:Op woensdag 2 augustus 2006 14:57 schreef Stiekemurd het volgende:
De echo van vanmorgen:
[afbeelding]
Het maakt Isis niet zoveel uit waar ze speelt , als ze maar de vrijheid heeft.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 15:08 schreef chacama het volgende:
Jup dat is dan echt de andere kant van het land. Maar goed....het gebaar was lief bedoeld....
Doe het maar lekker rustig aan Xanthe. Deur van de keuken dicht. En hopelijk werkt Isis mee.....Nog maar 3 uur en dan is de meneer van de verdelging er......
Dat dacht ik dus ook! Mooi die 20 wk echo'squote:Op woensdag 2 augustus 2006 15:20 schreef snoopy het volgende:
Aaaah alweer een prachtig mooi kindje Stiekemurd. Lief![]()
quote:Op woensdag 2 augustus 2006 14:57 schreef Stiekemurd het volgende:
De echo van vanmorgen:
[afbeelding]
En daar gaat het natuurlijk om!quote:Op woensdag 2 augustus 2006 18:25 schreef poemojn het volgende:
Wel zag alles er goed uit; hersenen/ruggetje/blaas/nieren/maag etc was allemaal goed ontwikkeld.
Ook de niet-duidelijke foto's willen we zien hoorquote:Op woensdag 2 augustus 2006 18:25 schreef poemojn het volgende:
Mooi Stiekemurd!
Hier ook een echo gehad vanmiddag maar de baby wilde niet poseren dus we hebben geen duidelijke foto's.Wel zag alles er goed uit; hersenen/ruggetje/blaas/nieren/maag etc was allemaal goed ontwikkeld.
Ik begrijp je gevoel volkomen. Misschien helpt het te weten dat de bevalling begonnen is die nacht nadat ik dit schreef? Misschien moeten sommige mensen gewoon dit gevoel even hebben....quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 22:00 schreef Sugar het volgende:
Poemojn, ze vonden het wel stoer, geloof ik, dat ik er was. Maar voor mij was het niet goed.
Het voelde nu echt alsof dat hele zwanger zijn en een baby krijgen "niet waar" is en ik overgeslagen ben. Alsof ik morgen ook maar weer gewoon moet gaan werken... Dit past niet in mijn situatie van nu en heeft me alleen maar verdrietig en in de war gemaakt. Niet meer doen dus, ook niet als er donderdag nog geen apie is en school weer les heeft. Brengt me veel te veel van mijn stuk.
Ik weet niet of dat begrijpelijk is? Moeilijk uitleggen...
Wat fijn om te lezen Sugar!quote:Op donderdag 3 augustus 2006 07:49 schreef Sugar het volgende:
Owlet, weet je dat ik in de zwangerschap van Maria (bij 41 weken en 6 dagen) dit schreef hier?
(Ik was toen naar de eerste schoolavond gegaan van het nieuwe schooljaar, terwijl ik mijn baby dus gewoon al had "moeten" hebben.)
[..]
Ik begrijp je gevoel volkomen. Misschien helpt het te weten dat de bevalling begonnen is die nacht nadat ik dit schreef? Misschien moeten sommige mensen gewoon dit gevoel even hebben....Ik duim dat het *nu* begint!
![]()
uhm ja die kon ik gisteravond dus niet vinden, thanksquote:Op donderdag 3 augustus 2006 06:47 schreef Belana het volgende:
niet dat ie hier misstaat M-L, maar er is een speciaal buiken topic
hier kan je je mooie huisje voor je meisje showenHet grote buikenfototopic #27
Ik weet precies wat je bedoelt, maar dan in een iets andere context (ik zit natuurlijk niet op alledag en op ploffen te wachten tot het uur U). Het grootste deel van de tijd ben ik bezig en gewoon een beetje zwanger. En dan ineens krijg je zo'n aha-moment van: oh ja, dr zit eenquote:Op donderdag 3 augustus 2006 08:30 schreef owlet het volgende:
[..]
Wat fijn om te lezen Sugar!
Hoewel ik normaal eigenlijk heel positief ben en ik niet eens zo ontzettend "overtijd" ben, zag/zie ik het vandaag even niet zitten. Klein dipdagje.
Het lijkt ook wel alsof ik steeds meer van mijn kindje verwijderd ben, het begint steeds normaler te worden om met die dikke buik rond te lopen en het is steeds meer "een buik" in plaats van een kindje wat elk moment geboren kan worden.. Nou ja, beetje lastig uit te leggen. Dát, in combinatie met het ineens weer aan werken denken en de wanhoop dat in die droom het leven gewoon weer begonnen was maar dan zonder kindje maakte dat ik het echt even niet zag zitten.
Gelukkig komt mijn moeder straks langs en hópelijk kan de vlos wat opbeurends doen/vertellen.
Há, dit lucht al weer op eigenlijk![]()
quote:Op donderdag 3 augustus 2006 09:07 schreef Mwanatabu het volgende:
lief verhaal over dommig wezen
Nee... Ik was zondag in de volle zon aan het strijkenquote:Op donderdag 3 augustus 2006 10:44 schreef Xanthe het volgende:
Is het raar als ik zeg dat ik al begonnen ben met de 1e wasjes?
Ieuw dat ziet er eng uit!quote:Lijkt dit jullie trouwens niet vreselijk handig om voor je baby te kopen?
ahwwwwwwquote:Op donderdag 3 augustus 2006 11:07 schreef poemojn het volgende:
Sterkte met het wachten Owlet
Lijkt dit jullie trouwens niet vreselijk handig om voor je baby te kopen?
Yuk! Die kopen we al trouwens, het heet kinderdagverblijfquote:Op donderdag 3 augustus 2006 11:07 schreef poemojn het volgende:
Doet me denken aan "Thing" van de Addams Familyquote:Op donderdag 3 augustus 2006 11:07 schreef poemojn het volgende:
Hier ook al begonnen met de wasjes en alles klaar maken en klaar leggen (voor het ziekenhuis).quote:Op donderdag 3 augustus 2006 10:44 schreef Xanthe het volgende:
..... Is het raar als ik zeg dat ik al begonnen ben met de 1e wasjes?
Ik las ergens de tip om ook massageolie mee te nemen. Voor als je partner je masseert om de weeën te verlichten.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 12:34 schreef chacama het volgende:
Voor jou:
Nah, dan heb je die massageolie wellicht niet nodig.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 12:44 schreef Xanthe het volgende:
Voorals nog ga ik wel uit van een ks ,
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |