quote:
Op woensdag 2 augustus 2006 09:24 schreef linda856763 het volgende:Moonah, dat is schrikken!
Heeft dit nou te maken met dat je DES dochter bent (of verwar ik je met iemand anders?) Rustig aan doen is zoooo moeilijk - vooral als je nesteldrang krijgt - maar doe het toch maar! Hulptroepen inroepen...
Nee, je verwart me niet. Het zou kunnen dat het ermee te maken heeft. Maar 'ze weten het niet'. Tja...
![]()
Verder voel ik me wat mat. Het is nogal confronterend als je je eigenlijk gewoon goed voelt, maar je een soort van invalide wordt verklaard. Natuurlijk valt dat allemaal te relativeren (doe ik ook wel hoor!!!
![]()
), maar yuk.... het ging zo super de laatste tijd. Mijn zus is heel streng voor me geweest: We wonen in een bovenhuis met drie trappen, en ze heeft me de limiet gesteld van maximaal 5x een trap op en neer per dag.
Eerst zei ze één...
Mijn lief sjouwt zich met liefde het ape(n??)lazarus voor me. En heel toevallig zei een vriendin van me vorige week dat haar dochter van 15 een poetsbaantje zoekt. Nou, die heeft hier voorlopig een baangarantie.
Vannacht heb ik wel even een potje staan janken op de babykamer en mijn menneke gevraagd om alsjeblieft nog een poosje te blijven zitten.
Hij was trouwens super onrustig, heeft de hele nacht liggen spartelen en schoppen in mijn buik. Reactie op de medicatie denk ik.
Dank je wel allemaal voor jullie medeleven. Dat doet me wel goed.
![]()
En Neuk, wat heb je een mooie Neukbaby!!!