quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 11:53 schreef Loena-tik- het volgende:
Vind het wel heel leuk trouwens al die dames die voor de tweede rond gaan, jullie steken elkaar aan geloof ik
Het kan sneller. Ik was nog niet eens 1 jaar oud toen mijn zus geboren werd.quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 19:47 schreef Lewis.de.boxer het volgende:
Thunderchild. Ja inderdaad wel snel. Zo'n 7.5 maand na Joshua's geboorteAls je me dit had verteld zo'n anderhalf jaar geleden, dan had ik echt gevraagd of het wel goed ging met je.
Yeah, riiight. As if we would believe that . . .quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 18:45 schreef Loena-tik- het volgende:
Five bemoei je met jezelf![]()
Mag je nu ook wel doen hoorquote:Op dinsdag 31 augustus 2004 19:47 schreef Lewis.de.boxer het volgende:
Thunderchild. Ja inderdaad wel snel. Zo'n 7.5 maand na Joshua's geboorteAls je me dit had verteld zo'n anderhalf jaar geleden, dan had ik echt gevraagd of het wel goed ging met je.
Sjips, ik snap dat je er van baaltquote:Op dinsdag 31 augustus 2004 20:58 schreef Sugar het volgende:
Piggie, hier alles rustig en daarvan baal ik nog steeds.
En ik had dus dat school-verhaal. Zoals ik straks al schreefBen er geweest en het was idd gek.
Ja zo makkelijk kom je niet van ons af hoorquote:Op dinsdag 31 augustus 2004 22:05 schreef TearSong het volgende:
En morgen zet ik hier m'n eerste echo neerVanmiddag gehad, gelukkig was alles in orde, en precies op schema
nog steeds misselijk (niets meer gegeten, dus er kan ook niets meer uit bij wijze van), nog steeds bloedverlies (wel minder, maar rooier), nog steeds slijm verlies, nog steeds krampen.quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 21:44 schreef Sugar het volgende:
Knor, update?![]()
Nope , vrienden die werken en verder mensen waar ik niet zo'n band mee heb dat ik die er zo dicht bij wil betrekken.quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 22:16 schreef piglet het volgende:
Xanthe wat balen zeg! Kun je niet nog iemand anders optrommelen?
Of B-day . . .quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 22:14 schreef Knorretje het volgende:
nog steeds misselijk (niets meer gegeten, dus er kan ook niets meer uit bij wijze van), nog steeds bloedverlies (wel minder, maar rooier), nog steeds slijm verlies, nog steeds krampen.
morgen weer een dag dus...
Volkomen begrijpelijk. Je had het je tenslotte heel anders voorgesteld. Je had gedacht al lang mamma te zullen zijn en even met heel andere dingen bezig te zijn dan met school. Morgen ben je al 2 weken over tijd, dat is ook verrekte kl*te !quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 22:00 schreef Sugar het volgende: Ik weet niet of dat begrijpelijk is? Moeilijk uitleggen...
quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 22:47 schreef phluphy het volgende:zullen we dit topic maar "Wachten op het eerste wee-tje" gaan noemen?
quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 22:47 schreef phluphy het volgende:zullen we dit topic maar "Wachten op het eerste wee-tje" gaan noemen?
Zou het ??quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 23:41 schreef MiSs-TaKe het volgende:
Sorry dat ik ff niet op iedereen reageer, maar ik heb niet bijgelezen omdat ik denk dat ik weeën heb..............en ik heb beloofd dat ik het dan hier zou vermelden.
Het voelt als erge indalingssteken onderin mijn baarmoeder met af een toe een soort super irritante kramp die naar mijn linker bovenbeen trekt.
Lopen gaat nog het beste eigenlijk. Als ik zit of lig dan is het niet zo grappig.
komt er weer 1 aan......... ff tellen
Ze duren een seconde of 40 / 45, om de hoeveel minuten weet ik nog niet want kom net pas tot de conclusie dat het wel eens weeën zouden kunnen zijn en met een de computer aangezet.
Nouja, ik ga even verder met rondjes lopen en ik hoop dat ik jullie morgenvroeg nog wat meer kan vertellen.
De rest ook succes eventueel vannacht !
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |