En de medicatie tegen de allergie mag ik niet gebruiken tijdens de zwangerschapquote:Op woensdag 2 augustus 2006 13:53 schreef chacama het volgende:
oei xanthe....ook nog alergisch...hopelijkmorgen rust en dan vrijdag doen wat jijwilt doen...
Dat geld volgens mij voornamelijk voor het gat wat ze gebruiken om het nest in te gaan , dus die buitens huis zit. Maar goed kom er net achter (toen ik even wat speelgoed voor Isis ging pakken en weer 2 wespen de dood in heb kunnen helpen) dat de omvang misschien zelfs nog groter is dan ik dacht , bij de vensterbank zit nl. ook een aantal scheurtjes (dacht ik) welke op sommige plekken best groot zijn en waar een wesp dus makkelijk door kon. En een wesp die zich daarin vergist had en door een net iets kleinere opening had willen komen nu met zijn kop vast zit (en al dood was).quote:Op woensdag 2 augustus 2006 14:25 schreef owlet het volgende:
He bah Xanthe, wespen zijn naar...
Gaatjes dichten is overigens niet zo'n goed idee want ze zullen zich toch een weg naar buiten willen banen. Voor je het weet hebben ze ergens anders weer een opening gevonden/gemaakt en dan kan je daar weer naar op zoek.
Mooi!quote:Op woensdag 2 augustus 2006 14:57 schreef Stiekemurd het volgende:
De echo van vanmorgen:
[afbeelding]
Het maakt Isis niet zoveel uit waar ze speelt , als ze maar de vrijheid heeft.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 15:08 schreef chacama het volgende:
Jup dat is dan echt de andere kant van het land. Maar goed....het gebaar was lief bedoeld....
Doe het maar lekker rustig aan Xanthe. Deur van de keuken dicht. En hopelijk werkt Isis mee.....Nog maar 3 uur en dan is de meneer van de verdelging er......
Dat dacht ik dus ook! Mooi die 20 wk echo'squote:Op woensdag 2 augustus 2006 15:20 schreef snoopy het volgende:
Aaaah alweer een prachtig mooi kindje Stiekemurd. Lief![]()
quote:Op woensdag 2 augustus 2006 14:57 schreef Stiekemurd het volgende:
De echo van vanmorgen:
[afbeelding]
En daar gaat het natuurlijk om!quote:Op woensdag 2 augustus 2006 18:25 schreef poemojn het volgende:
Wel zag alles er goed uit; hersenen/ruggetje/blaas/nieren/maag etc was allemaal goed ontwikkeld.
Ook de niet-duidelijke foto's willen we zien hoorquote:Op woensdag 2 augustus 2006 18:25 schreef poemojn het volgende:
Mooi Stiekemurd!
Hier ook een echo gehad vanmiddag maar de baby wilde niet poseren dus we hebben geen duidelijke foto's.Wel zag alles er goed uit; hersenen/ruggetje/blaas/nieren/maag etc was allemaal goed ontwikkeld.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |