die vind ik ook superschattig!quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 18:52 schreef Brighteyes het volgende:
Wat lief!
Vooral dat zijaanzichtje linksonder vind ik mooi! Met dat wipneusje!
Ja, lijkt heel duidelijk. Ik heb de 3 en 4d echo laten maken bij 28 weken, dus er moest nog wel wat babyvet bijkomen. De neus lijkt bijv veeeel breder op die echo dan dat deze in het echt was.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 18:57 schreef Brighteyes het volgende:
Wat ik me wel eens af vraag, heeft er iemand eigenlijk wel eens de 3D foto naast het koppie gelegd toen ze eenmaal bevallen was? Ik vind het nl. zelf ook altijd wat engig en zelfs een beetje alsof je al heel veel verklapt dus ik vraag me af in hoeverre het echt 'lijkt'.
Iemand?
"natuurlijk" zegt heel weinig. De balans tussen calcium/magnesium is best belangrijk bij verschillende lichaamsfuncties en ik zou niet zo maar durven zeggen of het verstandig is om het tijdens de zwangerschap (met immers een nieuw lichaampje in aanbouw in je lichaam) te gebruiken.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 21:10 schreef Andrea001 het volgende:
Moonah, wat rot voor je... Succes ermee!
Neuk, wat een mooie foto's, zo lief!! Ik vond het ook vaak wat eng om te zien, maar dit is gewoon supermooi!
Dames, jullie hadden het over het gebruik van magnesium. Ik heb daar een vraag over. Ik mag het volgens mijn doktersassistente niet gebruiken, terwijl het natuurlijk is. Ik gebruikte voor mijn zwangerschap magnesium/calciumpillen om rustig te blijven (heb wat last van hyperventilatie) en dat hielp erg goed. Zou ik het dan toch gewoon mogen slikken?
Hihi, zo heb ik hier al tienduizend keer het filmpje van ons kindje bekeken.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 22:35 schreef Neuk het volgende:
* trots nog maar es de foto's doorkijken*
quote:Op woensdag 2 augustus 2006 00:39 schreef Popples het volgende:
moonah wat vervelend maar wel luisteren he.![]()
neuk wat een mooie foto's geniet er maar lekker van.![]()
![]()
![]()
woont er ook iemand in limburg die weet waar je een pretecho kunt laten maken. want ik niks vinden![]()
Nee, je verwart me niet. Het zou kunnen dat het ermee te maken heeft. Maar 'ze weten het niet'. Tja...quote:Op woensdag 2 augustus 2006 09:24 schreef linda856763 het volgende:
Moonah, dat is schrikken! Heeft dit nou te maken met dat je DES dochter bent (of verwar ik je met iemand anders?) Rustig aan doen is zoooo moeilijk - vooral als je nesteldrang krijgt - maar doe het toch maar! Hulptroepen inroepen...
Tomaat is erg ja!quote:Op woensdag 2 augustus 2006 08:09 schreef Mwanatabu het volgende:
(babykont in maag+tomaat in voedsel = zuurbrand deluxe, herinner ik mij nog)
quote:ik heb alleen maar vieze tvp's
Tanden gepoetst?quote:Op woensdag 2 augustus 2006 08:42 schreef PM-girl het volgende:
Heb net ontbeten met beschuit en pindakaas,
Ja, herinner ik me. Als er maar íets anders gaat dan wat als normaal wordt beschouwd, is het meteen heel eng. Dat lieve kleine mupke in je (en mijn en ieders) buik is echt het allerallerbelangrijkste, prioriteit nummer één. Dát vind ik dan weer wel heel mooi om te ervaren, dat die moederliefde zooooo enorm groot en sterk is....quote:Op woensdag 2 augustus 2006 10:07 schreef snoopy het volgende:
Moonah, ik kan het me helemaal voorstellen. Ik kreeg vorige week al bijna een hartverzakking toen ik vruchtwater dacht te verliezen.
Ah, mooi! Weer een zorg die ik me niet hoef te maken!quote:Op woensdag 2 augustus 2006 10:13 schreef Belana het volgende:
moonah, ik heb nooit mijn kids tegen mijn ribben gevoeld, die lagen alle 2 heel laag in mijn buik, dus dat zegt echt niks hoor meid
Nieuwe spelling juf....quote:Op woensdag 2 augustus 2006 10:16 schreef ik80 het volgende:
apenlazerus
Wat is dat?quote:Op woensdag 2 augustus 2006 10:20 schreef ManTra het volgende:We moeten volgende week naar de gynaecoloog, er wordt gedacht aan positieve discongruentie. Ik hoop voor mn vrouw dat dat niet zo is.... Het wordt al zwaar genoeg. Iemand hier ervaring mee?
google zegt: de groei van de baarmoeder loopt voor op schema... Betekent: of een groot kind, of veel vruchtwater, misschien zwangerschapssuiker, of een tweeling?quote:
Hier gaat alles wel heel erg lekker moet ik eerlijk zeggen. Tot tegenstelling van sommige anderen onder ons mag die van mij nog wel een tijdje blijven zitten zeg ik nu heel dapper Maar heb gewoon helemaal nergens last van enzo. Ja harde buiken en steken onderin maar dat is niet het klagen waard.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |