Vind ik wel.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 13:16 schreef dolle_hond het volgende:
maar zou uitrekenen wel mogen?
excelquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 13:18 schreef Haruhi het volgende:
[..]
Zolang je geen rekenmachines etc. gebruikt vind ik.
Dan kan je het net zo goed opzoeken, want zonder hulp zou je er dus nooit achter komen. Ik vind metquote:
je moet heus nog wel weten HOE je het uit moet rekenen, dat is een wereld van verschil.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 13:20 schreef Haruhi het volgende:
[..]
Dan kan je het net zo goed opzoeken, want zonder hulp zou je er dus nooit achter komen. Ik vind met
Excel iets uitrekenen hetzelfde als het opzoeken.
Zelfs dat klopt niet helemaalquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 13:20 schreef dork22 het volgende:
AH DAMN die heb ik ooit geweten![]()
Chicone is der achternaam.
Ik vind uitrekenen niet hetzelfde als opzoeken. Opzoeken is kennis die je niet hebt ergens anders vandaan halen. Uitrekenen is gewoon er voor zorgen dat je het duidelijker op schrijft.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 13:20 schreef Haruhi het volgende:
[..]
Dan kan je het net zo goed opzoeken, want zonder hulp zou je er dus nooit achter komen. Ik vind met
Excel iets uitrekenen hetzelfde als het opzoeken.
laatst vroeg iemand haar achternaam ook al, dus ik weet niet of dit telt. Toen gaf ik ook dit antwoord, maar kreeg er geen punt voorquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 13:25 schreef Soempie het volgende:
madonna louise veronica ciccone
Soempie! +1quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 13:25 schreef Soempie het volgende:
madonna louise veronica ciccone
dat was gisterenquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 13:26 schreef Soempie het volgende:
[..]
laatst vroeg iemand haar achternaam ook al, dus ik weet niet of dit telt. Toen gaf ik ook dit antwoord, maar kreeg er geen punt voor![]()
Wie was die sukkel!?quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 13:26 schreef Soempie het volgende:
[..]
laatst vroeg iemand haar achternaam ook al, dus ik weet niet of dit telt. Toen gaf ik ook dit antwoord, maar kreeg er geen punt voor![]()
anne frank?quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 13:33 schreef Soempie het volgende:
't is een schrijver
Welke was 't nou?quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 13:35 schreef Soempie het volgende:
dork22 +1
Asmo maakt een nieuwe OP. Ik denk dat het daar wel in staatquote:
Opzoeken mag toch niet?quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 13:39 schreef dork22 het volgende:
Hint: check de FP
Nee, maar dat heb ik ook niet gedaan. Ik dacht revolutie -> Lenin, en van Lenin ging ik naar een andere rooie.quote:
quote:Bangin' this bolo tight on this solo flight can't fight alone
Funk tha track my verbs fly like tha family stone
Tha pen devils set that stage for tha war at home
Locked wit out a wage ya standin' in tha drop zone
't Was ook maar gewoon een hint. Ik had ook kunnen zeggen, Hij ligt nu in het ziekenhuis. Was dat ook opzoeken geweest?quote:
das waarquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 13:49 schreef dork22 het volgende:
[..]
't Was ook maar gewoon een hint. Ik had ook kunnen zeggen, Hij ligt nu in het ziekenhuis. Was dat ook opzoeken geweest?
Ah, die weet ik wel.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 13:48 schreef Haruhi het volgende:
[..]
Nee, maar dat heb ik ook niet gedaan. Ik dacht revolutie -> Lenin, en van Lenin ging ik naar een andere rooie.
Even een muzackvraagje:
[..]
Titel + Artiest
quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 13:52 schreef dork22 het volgende:
[..]
Ah, die weet ik wel.
Rage against the machine - down rodeo.
Ik luisterde 'm nog geen 2 uur geledenquote:
quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 13:57 schreef Soempie het volgende:
Haruhi
Samen waren we er wel uitgekomen.
Sorry, is correct.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 13:56 schreef marhil het volgende:
de liefde voor het vaderland is (onze) wet
Nou het was dus wél iets met vaderquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 14:00 schreef dork22 het volgende:
[..]
Sorry, is correct.
Marhil +1
Mijnsmilie was voor die post met iets van vader.
Vader en vaderland is een groot verschil.quote:
Inderdaadquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 14:18 schreef dolle_hond het volgende:
celine?
quote:
altijdquote:
quote:
Wikipediaquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 14:24 schreef Haruhi het volgende:
Lees jij de hele dag encyclopedieen ofzo Asmo?
Yay!quote:
Als ik eenmaal iets op Wikipedia lees vind ik het moeilijk om niet door te blijven klikken... IMDB en AllMusic zijn ook moeilijk om weg van te komenquote:
Dat doe ik ook, gewoon doorklikken of op willekeurig artikel, is heel leerzaamquote:
Ouagadougou inderdaadquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 14:34 schreef marhil het volgende:
de hoofdstad was of is oegadoega (fonetisch)
Boeken zijn natuurlijk beter, maar met Wikipedia heb je zo veel kennis aan je vingertoppen. Het is ook nog 'ns redelijk betrouwbaar als je van de controversiele onderwerpen afblijftquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 14:35 schreef Soempie het volgende:
Okeeik haal alles uit boeken. Misschien ook maar eens lezen op wikipedia. Wat 'O RLY?' betekent heb ik uiteindelijk wel van wikipedia
Verder zoeken doe ik ook, maar dan eerder met boeken: dat je de bronnenlijst en de noten langs gaat.
Doei!quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 14:37 schreef Soempie het volgende:ik klik Fok! toch maar weg, anders komt er weer niks van terecht.
Dag allemaal![]()
quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 14:39 schreef Berkery het volgende:
Boeken zijn beter, maar daar kan je geen Ctrl + F doen![]()
Dat is de aanduiding voor landen die binnen hun grenzen een stuk sahara woestijn hebben vallen.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 14:39 schreef marhil het volgende:
Wat betekent Sahel eigenlijk
Jottem!quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 14:44 schreef marhil het volgende:
Asmo je was net even sneller
het betekent inderdaad kust of grens
Asmodian +1
quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 15:02 schreef EricusMaximus het volgende:
bij goeroe denk ik aan India. een vorm van het hindoeïsme?
gratzquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 15:09 schreef Asmodian het volgende:
Ik ben inmiddels de 3000 posts gepasseerd
+1 dolle_hondquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 15:17 schreef dolle_hond het volgende:
jeanbedel bokassa
Ik zou ook niks beters weten dan TV5.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 15:33 schreef AntonDingeman het volgende:
Zoals je ziet heb ik er geen verstand van en ben ik dom.
ik ben er gewoon hoorquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 15:50 schreef Haruhi het volgende:
Misschien een keer bij de vraag blijven als je er 1 stelt d_h.
Oke, maar heb je wel een hint?quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 15:58 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
ik ben er gewoon hoor
misschien eens een keer niet zeuren als je een vraag niet weet en hij niet meteen wordt weggegeven
kijk, dat is een redelijke gok.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 15:59 schreef marhil het volgende:
ok nog een poging France2
ik ga offline en geef deze het punt, maar eigenlijk zocht ik antenne2quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 15:59 schreef marhil het volgende:
ok nog een poging France2
Ah, gelukkig. Was even bang vanwege het rode streepjequote:Op dinsdag 1 augustus 2006 16:31 schreef marhil het volgende:
ik ben er hoor
quote:
Jahooza!quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 16:42 schreef marhil het volgende:
asmo +1
Helemaalquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 16:50 schreef Soempie het volgende:
macht (hera), liefde (aphrodite) en wijsheid athene?
Oja, tuurlijk.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 16:55 schreef Asmodian het volgende:
Helena van Sparta werd daarna dus Helena van Troje
Als Aphrodite me had beloofd om de ware liefde te krijgen van de vrouw die ik het meeste zou begeren had ik dat misschien wel gedaan. Maar dat de mooiste vrouw ter wereld, die verder geen leuk mens hoeft te zijn, opeens geobsedeerd met je wordt. Dat is toch nergens voor nodig?quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 16:55 schreef Soempie het volgende:verstandig Asmo. Ik zou zelf wel voor liefde gaan denk ik
vind mezelf wel wijs genoeg
Zo leer je nog'ns wat!quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 16:58 schreef Neleos het volgende:
Ik had trouwens tot gisteren nog nooit van dit verhaal gehoord, maar na die Eris-vraag van gisteren, ben ik ook het wikipedia'en geslagen.![]()
En dat maakt dit topic niet alleen leuk, maar ook leerzaamquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 16:59 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Zo leer je nog'ns wat!![]()
(zoals ik zei: tot een paar uur geleden had ik nog nooit van het Jainisme gehoord)
Dat is de truc hequote:Op dinsdag 1 augustus 2006 17:02 schreef Haruhi het volgende:
Jij zoekt de vragen gewoon op voordat ze gesteld worden! Hmmmm
Da's de trucquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 17:02 schreef Haruhi het volgende:
? net na m'n antwoord opgezochtquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 17:02 schreef Haruhi het volgende:
quote:
Samequote:Op dinsdag 1 augustus 2006 17:09 schreef Nembrionic het volgende:
Dit is erg
Dit is zo'n vraag die ik moet weten
Wilde ik eerst vragen, maar ik dacht: "niet té makkelijk, df"quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 17:10 schreef Nembrionic het volgende:
Met Rubens was in ieder geval "De raap van Rubens"
quote:
Van Gogh is goed.quote:
Het Rijmende Paard.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 17:16 schreef nodisch18 het volgende:
Breugel niet..? Volgens mij kwam die voor in het zingende paard ofzo?
Kon me bij het bedenken van de vraag me deze niet herinneren, helaas.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 17:16 schreef nodisch18 het volgende:
Breugel niet..? Volgens mij kwam die voor in het zingende paard ofzo?
quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 17:19 schreef AntonDingeman het volgende:
De koddige kater
Oeh, wat zit je er dicht bij.........quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 17:18 schreef Soempie het volgende:
't was wel een heel grappige titel
maar ik weet hem niet meer.
De knoeier ofzo?
Bijna......Kleuren is goed,quote:
quote:
quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 17:24 schreef EricusMaximus het volgende:
kleurenkladder, niet?
Zal wel lukken.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 17:26 schreef Soempie het volgende:
Eet smakelijk dart
Tot morgen allemaal
Gisteren nog gezien, en toen heb ik nog weer goed op de namen gelet. Maarja, ik mis er nog 1quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 17:32 schreef Haruhi het volgende:
Ik heb dat echt nog nooit gezien hé, dat Monty Python.
Ik weet wie je bedoelt maar ik kan niet op zijn naam komen.. Iets met Robert of Roberts dwaalt door mijn hoofd maar verder dan dat kom ik niet.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 18:00 schreef Neleos het volgende:
[..]
Hij tekende ook een groot deel van alle Donald Duck verhalen
en de veel te vroeg overleden Graham Chapman.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 17:32 schreef Neleos het volgende:
Terry Gilliam
Terry Jones
Eric Idle
John Cleese
Michael Palin
en...
Ohja. Graham Chapman natuurlijkquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 18:09 schreef EricusMaximus het volgende:
[..]
en de veel te vroeg overleden Graham Chapman.
Goed genoeg
Neleos +1
Voornaam is goedquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 18:29 schreef Soempie het volgende:
carl nog iets?
Ah, je was er al. Vette hint leek me wel nodig. Maar jij wist het wel dusquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 18:29 schreef Soempie het volgende:
carl barks!
quote:
Oh ja, dat klinkt bekend.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 18:40 schreef EricusMaximus het volgende:
interpellatie.
Snel en juist, zo zie ik antwoorden het liefstquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 18:45 schreef Neleos het volgende:
Django Rheinhardt
Van een solo-man.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 18:56 schreef k_man het volgende:
Van een vaag indiebandje.
Die is echt coolquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 18:57 schreef Neleos het volgende:
Ook van hem.
They Are Night Zombies!! They Are Neighbors!! They Have Come Back from The Dead!! Ahhhh!
Cat Stevens?quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 18:57 schreef nodisch18 het volgende:
van stevens nog wa... uh...
Juistquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 18:57 schreef EricusMaximus het volgende:
Sufjan Stevens
Die vraag is ook al eens geweest.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 19:05 schreef EricusMaximus het volgende:
noem 3 van de 10 mensen uit de lijst van 'Parade's The world's 10 worst dictators' en het land
het gaat om dictators die nu nog aan de macht zijn
quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 19:09 schreef ChrisJX het volgende:
Hitler - Duitsland/Oostenrijk
Kim Jong II - Noord-Korea
Pol Pot - Cambodja
quote:het gaat om dictators die nu nog aan de macht zijn
Fidel Castro - Cubaquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 19:09 schreef ChrisJX het volgende:
Hitler - Duitsland/Oostenrijk
Kim Jong II - Noord-Korea
Pol Pot - Cambodja
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |