En hoeveel kleedgeld krijg je?quote:Op maandag 31 juli 2006 21:01 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
50 euro zakgeld.......geen kleedgeld
De status roeleert. Het verstand is nog steeds nul.quote:Op maandag 31 juli 2006 21:01 schreef Isdatzo het volgende:
mensen de pizza was lekker
welke domme opmerkingen heb ik gemist?![]()
Iemand ff korte samenvatting?
oh mên wat een topic
Dan nog lieve schat, romantisch etentje voor 2, helemaal door jou bedacht en je date mee uitgenomen voor een leuke dag, alleen aan het einde van de dag..... sorry mijn zakgeld is opquote:Op maandag 31 juli 2006 21:01 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
50 euro zakgeld.......geen kleedgeld
Dan vind ik deze toepasselijker....quote:Op maandag 31 juli 2006 21:00 schreef PeZu het volgende:
[..]
kon dat niet in het latijn, staat zoveel sjieker....
Zelfs mijn dochter is meer bijdehand en wereldwijs dan dat zij is (en zij is 5 en heeft op de koop toe ook nog downsyndroomquote:Op maandag 31 juli 2006 21:02 schreef UncleFunk het volgende:
[..]
Maar goed, hoe groot zal de kans zijn dat zij ongelijk heeft t.o.v. de vele anderen hier? Ik schat die kans zo goed als nul. Wij zijn wereldvreemd, is dat je nog niet opgevallen?
PARDON zeg, maar als ik op een date ga, verwacht ik dat de JONGEN betaaldquote:Op maandag 31 juli 2006 21:03 schreef hollander76 het volgende:
[..]
Dan nog lieve schat, romantisch etentje voor 2, helemaal door jou bedacht en je date mee uitgenomen voor een leuke dag, alleen aan het einde van de dag..... sorry mijn zakgeld is opKan jij betalen?
Kijk dat is nou eens een handige tip voor je toekomstige kortstondige echtgenoot.quote:Op maandag 31 juli 2006 20:41 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Mijn vader grotendeels, mijn mamma is dood, maar dankzij haar levensverzekering is bijna alle hypotheek van het huis afgevallen, waardoor we het heel ruim hebben als pappa alleen maar werkt, en zijn maitresse maar wat aanmoddert.
Hey, wie krijgt er hier nou zakgeld?quote:Op maandag 31 juli 2006 21:03 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
PARDON zeg, maar als ik op een date ga, verwacht ik dat de JONGEN betaald
HAHAHAAAAAAAAAAAAAAquote:Op maandag 31 juli 2006 21:03 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Heden ik morgen jij?quote:Op maandag 31 juli 2006 21:03 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Dan vind ik deze toepasselijker....
hodie mihi cras tibi
Omdat je zelf geen centjes hebt natuurlijk.quote:Op maandag 31 juli 2006 21:03 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Moeten jongens alles betalen voor meiden?quote:Op maandag 31 juli 2006 21:03 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Later misschien, na mijn studie, maar nu vind ik het VEELS te vroegquote:Op maandag 31 juli 2006 21:04 schreef Isdatzo het volgende:
maar, hoe zie jij jezelf voordat jij die rijke man ontmoet die wél werkt voor z'n geld? Hoe ga je dan rondkomen?
oja, dus eigenlijk zeg jij dat jij je hele leven niet gaat werken?
heden ik, morgen gij?!?quote:Op maandag 31 juli 2006 21:03 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Dan vind ik deze toepasselijker....
hodie mihi cras tibi
Tegenwoordig is dat vrij ouderwets.quote:Op maandag 31 juli 2006 21:03 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Zeker, vandaag wordt ik getroffen door een tijdelijke armoede-plaag, maar iedereen zal dit wel eens moeten verdragenquote:
Maar jij geeft diegene dan verder ook helemaal niks? Kijk de 1e 2x betalen oke, maar het moet ook een keer andersom eh.quote:Op maandag 31 juli 2006 21:03 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
wat ga je studeren dan?quote:Op maandag 31 juli 2006 21:04 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Later misschien, na mijn studie, maar nu vind ik het VEELS te vroeg
Nee, de rest werkt gewoon voor zijn/haar geld.quote:Op maandag 31 juli 2006 21:05 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Zeker, vandaag wordt ik getroffen door een tijdelijke armoede-plaag, maar iedereen zal dit wel eens moeten verdragen
Omdat..quote:Op maandag 31 juli 2006 21:04 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Lezen honneponquote:Op maandag 31 juli 2006 21:03 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Maar aangezien jij een statusvolle studie zult willen doen, trekken we voor 't gemak maar eens een jaar of acht uit hiervoor. Dat betekent dat je op z'n vroegst op je 26e zult beginnen. Zonder werkervaring.quote:Op maandag 31 juli 2006 21:04 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Ik kan het eerlijkgezegt niet waarderen, ik vind het goedkoop en walgelijkquote:Op maandag 31 juli 2006 21:06 schreef klipper het volgende:
quote:Op maandag 31 juli 2006 20:41 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Mijn vader grotendeels, mijn mamma is dood, maar dankzij haar levensverzekering is bijna alle hypotheek van het huis afgevallen, waardoor we het heel ruim hebben als pappa alleen maar werkt, en zijn maitresse maar wat aanmoddert.
Kijk dat is nou eens een handige tip voor je toekomstige kortstondige echtgenoot.
Gewoon saampjes een huis kopen en een goede levensverzekering op je af sluiten.
Daarna even naar amsterdam om wat vrienden te spreken, en een paar weekjes later kan hij heerlijk genietend met zijn maitresse in zijn armen genieten van de ondergaande zon.
Met je wekelijkse bezoekje aan de voedselbank zul je wel anders miepenquote:Op maandag 31 juli 2006 21:05 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Zeker, vandaag wordt ik getroffen door een tijdelijke armoede-plaag, maar iedereen zal dit wel eens moeten verdragen
Eeeej ik ben het deze keer met TS eens.... als een man mij expliciet mee uit vraagt, dan ga ik er ook echt vanuit dat hij mij meeneemt en betaalt.... (ben ik nu slecht?quote:Op maandag 31 juli 2006 21:03 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Ja, meid. Eerlijkgezegt schrijven we met een t. Briljantquote:Op maandag 31 juli 2006 21:07 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Ik kan het eerlijkgezegt niet waarderen, ik vind het goedkoop en walgelijk
jij parasiteerd toch ook?quote:Op maandag 31 juli 2006 21:07 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Ik kan het eerlijkgezegD niet waarderen, ik vind het goedkoop en walgelijk
Ja tuurlijk dan wel, maar jij bent nooit van plan om de rollen om te draaien?quote:Op maandag 31 juli 2006 21:07 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Eeeej ik ben het deze keer met TS eens.... als een man mij expliciet mee uit vraagt, dan ga ik er ook echt vanuit dat hij mij meeneemt en betaalt.... (ben ik nu slecht?![]()
)
mwah als dat zo was dan zou 't maar een korte relatie worden hier bij Isdatzoquote:Op maandag 31 juli 2006 21:08 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ja tuurlijk dan wel, maar jij bent nooit van plan om de rollen om te draaien?.
quote:Op maandag 31 juli 2006 21:08 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
jij parasiteerd toch ook?
*kuch* zakgeld *kuch*
ga dan werken voor je geld! echt, je bent gewoon aartsLUI
mwah zo hoort het toch ookquote:Op maandag 31 juli 2006 21:07 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Eeeej ik ben het deze keer met TS eens.... als een man mij expliciet mee uit vraagt, dan ga ik er ook echt vanuit dat hij mij meeneemt en betaalt.... (ben ik nu slecht?![]()
)
Tuurlijk, alleen heb ik een relatie van 7 en 4 jaar achter de rug, en daar ging eigenlijk alles vanaf begin af aan gelijk over en weer. Verders nog niet al teveel gedate de afgelopen 11 jaarquote:Op maandag 31 juli 2006 21:08 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ja tuurlijk dan wel, maar jij bent nooit van plan om de rollen om te draaien?.
Als je alles hebt doorgelezen ben je waarschijnlijk zelf ook wel tot de conclussie gekomen dat dat nog lang kan durenquote:Op maandag 31 juli 2006 21:07 schreef diep-in-de-war het volgende:
Wat een kneuzenkind, dat ze maar gaat werken godverdomme
Maar in mijn voorbeeldje stond dat de TS iemand op een date meenam..... zou je dan nog die gozer alles laten betalen? Zou toch wel extreem slecht zijn dan hoorquote:Op maandag 31 juli 2006 21:07 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
)
Inderdaad, dan weet je pas wat leven is.quote:Op maandag 31 juli 2006 21:10 schreef klipper het volgende:
Als ik je vader was, had ik je allang met die luie reet van je, van de bank geschopt en buitengezet.
En je kwam er pas weer in als je een bijbaantje had minstens.
Ja dat had ik even gemist maar dan zou het hetzelfde zijn alleen andersom dus...als ik iemand mee uitvraag echt dan betaal ik in principequote:Op maandag 31 juli 2006 21:11 schreef hollander76 het volgende:
[..]
Maar in mijn voorbeeldje stond dat de TS iemand op een date meenam..... zou je dan nog die gozer alles laten betalen? Zou toch wel extreem slecht zijn dan hoor
misschien zelfs wel nooitquote:Op maandag 31 juli 2006 21:10 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Als je alles hebt doorgelezen ben je waarschijnlijk zelf ook wel tot de conclussie gekomen dat dat nog lang kan duren
dat wist ik al lang, bennetjes opgevoed heurquote:Op maandag 31 juli 2006 21:11 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Tis maar dat je het even weet voor aankomend weekend![]()
![]()
![]()
Ja, dan stoppen we allemaal met werken!!!!quote:Op maandag 31 juli 2006 21:12 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
misschien zelfs wel nooit![]()
mên hoe triest..
werken als je 17 bent kinderarbeid![]()
en als je volwassen bent is 't zeker slavenarbeid?![]()
Mooi anders had ik er misschien wel een topic over geopendquote:Op maandag 31 juli 2006 21:12 schreef PeZu het volgende:
[..]
dat wist ik al lang, bennetjes opgevoed heur![]()
![]()
quote:Op maandag 31 juli 2006 21:14 schreef UncleFunk het volgende:
Appelsap, stop eens met het verspreiden van je verneukeratieve wereldbeeld! Je brengt Met-Yvana nog op verkeerde ideeën...
Maar ik heb vorig jaar 2 weken gewerkt ! Mijn vader had toen een baantje op het kantoor daar voor me gezocht, maar dat beviel me zoooooo slecht, wat een drama.quote:Op maandag 31 juli 2006 21:13 schreef appelsap het volgende:
Weet je wat ik nou niet snap.
Je hebt nog nooit gewerkt, dus je weet ook niet wat het is.
Je hebt er alleen maar kritiek op, maar je zou het ook gewoon eens keer kunnen proberen.
En daarnaast ben je gewoon een verwend nest.
Je ouders hebben 18 jaar lang alles voor je betaalt, en dan een keer zelf gaan werken (of iig een poging tot) is teveel gevraagd.
Wat zullen jouw ouders (je vader) blij met je zijn!
zowaar 2 weken (nog met een uitroepteken)quote:Op maandag 31 juli 2006 21:15 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Maar ik heb vorig jaar 2 weken gewerkt ! Mijn vader had toen een baantje op het kantoor daar voor me gezocht, maar dat beviel me zoooooo slecht, wat een drama.
Das logisch, maar mocht het uitlopen op een relatie dan verdeel je het toch wel een beetje?quote:Op maandag 31 juli 2006 21:12 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Ja dat had ik even gemist maar dan zou het hetzelfde zijn alleen andersom dus...als ik iemand mee uitvraag echt dan betaal ik in principe
hehequote:Op maandag 31 juli 2006 21:14 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Mooi anders had ik er misschien wel een topic over geopend![]()
![]()
Ja stel je voor dat je wat gedaan hebt... En dat dan nog wel 2 hele wekenquote:Op maandag 31 juli 2006 21:15 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Maar ik heb vorig jaar 2 weken gewerkt ! Mijn vader had toen een baantje op het kantoor daar voor me gezocht, maar dat beviel me zoooooo slecht, wat een drama.
Wat beviel je slecht?quote:Op maandag 31 juli 2006 21:15 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
maak je borst maar nat danquote:Op maandag 31 juli 2006 21:15 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Het rondbrengen van koffie, het kopieën maken van ellenlange documenten..het sorteren van facturen.....zo.....saaiquote:Op maandag 31 juli 2006 21:16 schreef appelsap het volgende:
[..]
Wat beviel je slecht?
Er is meer dan kantoorwerk.
Zo uit je post te lezen was dat baantje nog niet eens zo heel slecht:quote:Op maandag 31 juli 2006 21:15 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Ik zou blij zijn als ik op een kantoor zou kunnen werken ipv een fabriek waar ik elke dag ongelofelijk smerig vandaan kom en waar het werk lichamelijk vrij zwaar kan zijnquote:Op zondag 30 juli 2006 01:44 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Nou, ik had vorig jaar ook via mn vader een baantje op het kantoor daar gekregen, maar het beviel me HELEMAAL niet, ik zat de hele dag te kopiëren, facturen in mappen te sorteren en rekeningen te openen en in het juiste bakje te leggen, terwijl niemand op die hele afdeling 1 woord met elkaar wisselde, ze zaten alleen maar duf te typen...ik werd serieus gek van de saaiheid, gelukkig was het maar voor 2 weekjes.....
en dan is het een drama?quote:Op maandag 31 juli 2006 21:17 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Het rondbrengen van koffie, het kopieën maken van ellenlange documenten..het sorteren van facturen.....zo.....saai
Jij leeft echt in een droomwereld..quote:Op maandag 31 juli 2006 21:17 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Het rondbrengen van koffie, het kopieën maken van ellenlange documenten..het sorteren van facturen.....zo.....saai
Kinderen moeten tegenwoordig ook goed beziggehouden worden met stoere animaties en geluidseffecten. Wat dat betreft kan ik alleen maar instemmen met jouw visie.quote:Op maandag 31 juli 2006 21:17 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Agh als je klaar bent met je "studie" en je hebt geen werkervaring kom je weer op dit soort werk uit.quote:Op maandag 31 juli 2006 21:17 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Bagatelliseer het nou niet zo!quote:Op maandag 31 juli 2006 21:18 schreef appelsap het volgende:
[..]
en dan is het een drama?
Mijn god, wat een ellende.
Nouja , stel dan dat ik zoals jullie zeggen ,,lui" ben, maakt dat mij meteen een slecht, saai, onaantrekkelijk persoonquote:Op maandag 31 juli 2006 21:18 schreef Isdatzo het volgende:
maar je wil later wel in een mooi huis wonen, ook een mooie auto erbij, mooi salarisje.. maar je man (vraag me af of je die 1 gaat krijgen zo) moet natuurlijk wel werken voor dat alles, terwijl JIJ je daar te goed voor voelt.. nou, succes![]()
2 weken, 1 baantje en je denkt dat je alles al hebt meegemaakt op werkgebied?quote:Op maandag 31 juli 2006 21:15 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Maar de status dan?quote:Op maandag 31 juli 2006 21:19 schreef VoreG het volgende:
[..]
Agh als je klaar bent met je "studie" en je hebt geen werkervaring kom je weer op dit soort werk uit.
en je leeft nog?quote:Op maandag 31 juli 2006 21:17 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Nee, dat was je alquote:Op maandag 31 juli 2006 21:19 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Nouja , stel dan dat ik zoals jullie zeggen ,,lui" ben, maakt dat mij meteen een slecht, saai, onaantrekkelijk persoon![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |