Ik kan het eerlijkgezegt niet waarderen, ik vind het goedkoop en walgelijkquote:Op maandag 31 juli 2006 21:06 schreef klipper het volgende:
quote:Op maandag 31 juli 2006 20:41 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Mijn vader grotendeels, mijn mamma is dood, maar dankzij haar levensverzekering is bijna alle hypotheek van het huis afgevallen, waardoor we het heel ruim hebben als pappa alleen maar werkt, en zijn maitresse maar wat aanmoddert.
Kijk dat is nou eens een handige tip voor je toekomstige kortstondige echtgenoot.
Gewoon saampjes een huis kopen en een goede levensverzekering op je af sluiten.
Daarna even naar amsterdam om wat vrienden te spreken, en een paar weekjes later kan hij heerlijk genietend met zijn maitresse in zijn armen genieten van de ondergaande zon.
Met je wekelijkse bezoekje aan de voedselbank zul je wel anders miepenquote:Op maandag 31 juli 2006 21:05 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Zeker, vandaag wordt ik getroffen door een tijdelijke armoede-plaag, maar iedereen zal dit wel eens moeten verdragen
Eeeej ik ben het deze keer met TS eens.... als een man mij expliciet mee uit vraagt, dan ga ik er ook echt vanuit dat hij mij meeneemt en betaalt.... (ben ik nu slecht?quote:Op maandag 31 juli 2006 21:03 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
PARDON zeg, maar als ik op een date ga, verwacht ik dat de JONGEN betaald
Ja, meid. Eerlijkgezegt schrijven we met een t. Briljantquote:Op maandag 31 juli 2006 21:07 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Ik kan het eerlijkgezegt niet waarderen, ik vind het goedkoop en walgelijk
jij parasiteerd toch ook?quote:Op maandag 31 juli 2006 21:07 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Ik kan het eerlijkgezegD niet waarderen, ik vind het goedkoop en walgelijk
Ja tuurlijk dan wel, maar jij bent nooit van plan om de rollen om te draaien?quote:Op maandag 31 juli 2006 21:07 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Eeeej ik ben het deze keer met TS eens.... als een man mij expliciet mee uit vraagt, dan ga ik er ook echt vanuit dat hij mij meeneemt en betaalt.... (ben ik nu slecht?![]()
)
mwah als dat zo was dan zou 't maar een korte relatie worden hier bij Isdatzoquote:Op maandag 31 juli 2006 21:08 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ja tuurlijk dan wel, maar jij bent nooit van plan om de rollen om te draaien?.
quote:Op maandag 31 juli 2006 21:08 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
jij parasiteerd toch ook?
*kuch* zakgeld *kuch*
ga dan werken voor je geld! echt, je bent gewoon aartsLUI
mwah zo hoort het toch ookquote:Op maandag 31 juli 2006 21:07 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Eeeej ik ben het deze keer met TS eens.... als een man mij expliciet mee uit vraagt, dan ga ik er ook echt vanuit dat hij mij meeneemt en betaalt.... (ben ik nu slecht?![]()
)
Tuurlijk, alleen heb ik een relatie van 7 en 4 jaar achter de rug, en daar ging eigenlijk alles vanaf begin af aan gelijk over en weer. Verders nog niet al teveel gedate de afgelopen 11 jaarquote:Op maandag 31 juli 2006 21:08 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ja tuurlijk dan wel, maar jij bent nooit van plan om de rollen om te draaien?.
Als je alles hebt doorgelezen ben je waarschijnlijk zelf ook wel tot de conclussie gekomen dat dat nog lang kan durenquote:Op maandag 31 juli 2006 21:07 schreef diep-in-de-war het volgende:
Wat een kneuzenkind, dat ze maar gaat werken godverdomme
Maar in mijn voorbeeldje stond dat de TS iemand op een date meenam..... zou je dan nog die gozer alles laten betalen? Zou toch wel extreem slecht zijn dan hoorquote:Op maandag 31 juli 2006 21:07 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
)
Inderdaad, dan weet je pas wat leven is.quote:Op maandag 31 juli 2006 21:10 schreef klipper het volgende:
Als ik je vader was, had ik je allang met die luie reet van je, van de bank geschopt en buitengezet.
En je kwam er pas weer in als je een bijbaantje had minstens.
Ja dat had ik even gemist maar dan zou het hetzelfde zijn alleen andersom dus...als ik iemand mee uitvraag echt dan betaal ik in principequote:Op maandag 31 juli 2006 21:11 schreef hollander76 het volgende:
[..]
Maar in mijn voorbeeldje stond dat de TS iemand op een date meenam..... zou je dan nog die gozer alles laten betalen? Zou toch wel extreem slecht zijn dan hoor
misschien zelfs wel nooitquote:Op maandag 31 juli 2006 21:10 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Als je alles hebt doorgelezen ben je waarschijnlijk zelf ook wel tot de conclussie gekomen dat dat nog lang kan duren
dat wist ik al lang, bennetjes opgevoed heurquote:Op maandag 31 juli 2006 21:11 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Tis maar dat je het even weet voor aankomend weekend![]()
![]()
![]()
Ja, dan stoppen we allemaal met werken!!!!quote:Op maandag 31 juli 2006 21:12 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
misschien zelfs wel nooit![]()
mên hoe triest..
werken als je 17 bent kinderarbeid![]()
en als je volwassen bent is 't zeker slavenarbeid?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |