En hoeveel kleedgeld krijg je?quote:Op maandag 31 juli 2006 21:01 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
50 euro zakgeld.......geen kleedgeld
De status roeleert. Het verstand is nog steeds nul.quote:Op maandag 31 juli 2006 21:01 schreef Isdatzo het volgende:
mensen de pizza was lekker
welke domme opmerkingen heb ik gemist?![]()
Iemand ff korte samenvatting?
oh mên wat een topic
Dan nog lieve schat, romantisch etentje voor 2, helemaal door jou bedacht en je date mee uitgenomen voor een leuke dag, alleen aan het einde van de dag..... sorry mijn zakgeld is opquote:Op maandag 31 juli 2006 21:01 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
50 euro zakgeld.......geen kleedgeld
Dan vind ik deze toepasselijker....quote:Op maandag 31 juli 2006 21:00 schreef PeZu het volgende:
[..]
kon dat niet in het latijn, staat zoveel sjieker....
Zelfs mijn dochter is meer bijdehand en wereldwijs dan dat zij is (en zij is 5 en heeft op de koop toe ook nog downsyndroomquote:Op maandag 31 juli 2006 21:02 schreef UncleFunk het volgende:
[..]
Maar goed, hoe groot zal de kans zijn dat zij ongelijk heeft t.o.v. de vele anderen hier? Ik schat die kans zo goed als nul. Wij zijn wereldvreemd, is dat je nog niet opgevallen?
PARDON zeg, maar als ik op een date ga, verwacht ik dat de JONGEN betaaldquote:Op maandag 31 juli 2006 21:03 schreef hollander76 het volgende:
[..]
Dan nog lieve schat, romantisch etentje voor 2, helemaal door jou bedacht en je date mee uitgenomen voor een leuke dag, alleen aan het einde van de dag..... sorry mijn zakgeld is opKan jij betalen?
Kijk dat is nou eens een handige tip voor je toekomstige kortstondige echtgenoot.quote:Op maandag 31 juli 2006 20:41 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Mijn vader grotendeels, mijn mamma is dood, maar dankzij haar levensverzekering is bijna alle hypotheek van het huis afgevallen, waardoor we het heel ruim hebben als pappa alleen maar werkt, en zijn maitresse maar wat aanmoddert.
Hey, wie krijgt er hier nou zakgeld?quote:Op maandag 31 juli 2006 21:03 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
PARDON zeg, maar als ik op een date ga, verwacht ik dat de JONGEN betaald
HAHAHAAAAAAAAAAAAAAquote:Op maandag 31 juli 2006 21:03 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Heden ik morgen jij?quote:Op maandag 31 juli 2006 21:03 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Dan vind ik deze toepasselijker....
hodie mihi cras tibi
Omdat je zelf geen centjes hebt natuurlijk.quote:Op maandag 31 juli 2006 21:03 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Moeten jongens alles betalen voor meiden?quote:Op maandag 31 juli 2006 21:03 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Later misschien, na mijn studie, maar nu vind ik het VEELS te vroegquote:Op maandag 31 juli 2006 21:04 schreef Isdatzo het volgende:
maar, hoe zie jij jezelf voordat jij die rijke man ontmoet die wél werkt voor z'n geld? Hoe ga je dan rondkomen?
oja, dus eigenlijk zeg jij dat jij je hele leven niet gaat werken?
heden ik, morgen gij?!?quote:Op maandag 31 juli 2006 21:03 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Dan vind ik deze toepasselijker....
hodie mihi cras tibi
Tegenwoordig is dat vrij ouderwets.quote:Op maandag 31 juli 2006 21:03 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Zeker, vandaag wordt ik getroffen door een tijdelijke armoede-plaag, maar iedereen zal dit wel eens moeten verdragenquote:
Maar jij geeft diegene dan verder ook helemaal niks? Kijk de 1e 2x betalen oke, maar het moet ook een keer andersom eh.quote:Op maandag 31 juli 2006 21:03 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
wat ga je studeren dan?quote:Op maandag 31 juli 2006 21:04 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Later misschien, na mijn studie, maar nu vind ik het VEELS te vroeg
Nee, de rest werkt gewoon voor zijn/haar geld.quote:Op maandag 31 juli 2006 21:05 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Zeker, vandaag wordt ik getroffen door een tijdelijke armoede-plaag, maar iedereen zal dit wel eens moeten verdragen
Omdat..quote:Op maandag 31 juli 2006 21:04 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Lezen honneponquote:Op maandag 31 juli 2006 21:03 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Maar aangezien jij een statusvolle studie zult willen doen, trekken we voor 't gemak maar eens een jaar of acht uit hiervoor. Dat betekent dat je op z'n vroegst op je 26e zult beginnen. Zonder werkervaring.quote:Op maandag 31 juli 2006 21:04 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |