Agh als ze een man zoekt die wel wat heeft gedaan heeft die binnen maximaal 1 jaar door dat die vrouw van hem niks kan.quote:Op maandag 31 juli 2006 20:53 schreef hollander76 het volgende:
[..]
En zo zou ze het graag houden, opleiding voor de goede sier.... na je studie pas beginnen met werken en als je een man hebt meteen stoppen met werken en voor de man thuis gaan zitten en zo min mogelijk inititatief tonen
Zolang je financieel afhankelijk bent, ben je niet onafhankelijk.. Zonder geld schiet het niet op namelijk..quote:Op maandag 31 juli 2006 20:52 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Oooooh op financieel gebied wel, maar voor de rest niet zo....
Tot na mijn studie, vond ik altijd wel een redelijk aanbod....quote:Op maandag 31 juli 2006 20:54 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
En dan nogmaals de vraag die hier al vaker is gesteld: Hoe lang denk jij nog geld toegestopt te krijgen van je ouders?
Ik denk dat die vraag al in de openingspost beantwoord is.quote:Op maandag 31 juli 2006 20:54 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
En dan nogmaals de vraag die hier al vaker is gesteld: Hoe lang denk jij nog geld toegestopt te krijgen van je ouders?
Totdat ze 24 is en meteen gaat werken met haar diploma, die ze eigenlijk haalt omdat ze de kans heeft.. Diploma werkt beter tijdens het zoeken naar een lekkere vent lelijke rijke vent!quote:Op maandag 31 juli 2006 20:54 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Nog sirieus ook!quote:Op maandag 31 juli 2006 20:55 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Tot na mijn studie, vond ik altijd wel een redelijk aanbod....
En hoe denk je daar nu over na deze 2 topics?quote:Op maandag 31 juli 2006 20:55 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Tot na mijn studie, vond ik altijd wel een redelijk aanbod....
Werken?quote:Op maandag 31 juli 2006 20:56 schreef zarGon het volgende:
[..]
Totdat ze 24 is en meteen gaat werken met haar diploma,
Is het je nooit opgevallen dat het heel statusvol is om te kunnen zeggen dat je nog kleedgeld krijgt van je ouders?quote:Op maandag 31 juli 2006 20:57 schreef zarGon het volgende:
[..]
Nog sirieus ook!![]()
Heb je een kind van 24, waar je gewoon kledinggeld aan gaat geven..
Volhardend in het hooghouden van haar eigen mening, zal deze niet veranderd zijn.quote:Op maandag 31 juli 2006 20:57 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
En hoe denk je daar nu over na deze 2 topics?
Je zal maar tot je 24e rond moeten komen van 50 euro in de maandquote:Op maandag 31 juli 2006 20:57 schreef zarGon het volgende:
[..]
Nog sirieus ook!![]()
Heb je een kind van 24, waar je gewoon kledinggeld aan gaat geven..
Volgens mij ook niet neequote:Op maandag 31 juli 2006 20:59 schreef UncleFunk het volgende:
[..]
Volhardend in het hooghouden van haar eigen mening, zal deze niet veranderd zijn.
Ik zal strijdend ten onder gaanquote:Op maandag 31 juli 2006 20:59 schreef UncleFunk het volgende:
[..]
Volhardend in het hooghouden van haar eigen mening, zal deze niet veranderd zijn.
kon dat niet in het latijn, staat zoveel sjieker....quote:
"Thats why i lead the herd!"quote:Op maandag 31 juli 2006 20:59 schreef UncleFunk het volgende:
[..]
Inderdaad, ik moet er niet aan denken dat ik van 50 euro per maand zou moeten rondkomenquote:Op maandag 31 juli 2006 20:59 schreef hollander76 het volgende:
[..]
Je zal maar tot je 24e rond moeten komen van 50 euro in de maandIk ben blij dat ik tegenwoordig werk voor mijn eigen geld, kan ik mee doen en laten wat ik wil
![]()
Je kan niks van 50 euro in de maand, gezellig uitgaan..... tja ik krijg maar 50 e in de maand en daar moet ik alles van kopen.....
50 euro zakgeld.......geen kleedgeldquote:Op maandag 31 juli 2006 20:59 schreef hollander76 het volgende:
[..]
Je zal maar tot je 24e rond moeten komen van 50 euro in de maandIk ben blij dat ik tegenwoordig werk voor mijn eigen geld, kan ik mee doen en laten wat ik wil
![]()
Je kan niks van 50 euro in de maand, gezellig uitgaan..... tja ik krijg maar 50 e in de maand en daar moet ik alles van kopen.....
Weet je hoe hard je huid achteruitgaat als je op straat leeft met zo nu en dan een spuit in je arm?quote:
Maar goed, hoe groot zal de kans zijn dat zij ongelijk heeft t.o.v. de vele anderen hier? Ik schat die kans zo goed als nul. Wij zijn wereldvreemd, is dat je nog niet opgevallen?quote:Op maandag 31 juli 2006 21:01 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Of je neemt iets van de wijsheid van de meeste mensen hier aan![]()
ja! dát zal 't zijnquote:Op maandag 31 juli 2006 21:02 schreef UncleFunk het volgende:
[..]
Maar goed, hoe groot zal de kans zijn dat zij ongelijk heeft t.o.v. de vele anderen hier? Ik schat die kans zo goed als nul. Wij zijn wereldvreemd, is dat je nog niet opgevallen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |