Blijkbaar ook niet dat je op je luie gat blijft zittenquote:Op maandag 31 juli 2006 20:45 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Dat zou mijn familie noooooooit goedkeuren
ehmm, je bepaalt toch zelf met welke man je later trouwt?quote:Op maandag 31 juli 2006 20:45 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Kom je uit een streng islamitisch gezin waar de man de baas is en de vrouw het huis niet uitmag? Mag ik vragen aan wie je uitgehuwelijkt bent? Neef Mumet of is het je oom geworden?quote:Op maandag 31 juli 2006 20:45 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
En weer steun je op je familie..quote:Op maandag 31 juli 2006 20:45 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Euhm...nou slechts 1 van mijn vriendinnen werkt hoor.....de rest ook niet.quote:Op maandag 31 juli 2006 20:46 schreef appelsap het volgende:
Dat jullie het ruim hebben wil niet zeggen dat jouw vader geld aan jou moet blijven geven.
Je moet zelf toch ook volwassen worden en voor jezelf kunnen zorgen.
Waarom zou de rest van de wereld wel moeten werken en jij niet?
Dan krijgt ze in ieder geval wel weer gratis dingen. Moet je haar alleen niet vertellen dat ze daarna moet gaan werken.quote:Op maandag 31 juli 2006 20:47 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ga je dat ook doen als je een loverboy tegenkomt?
Soort zoekt soortquote:Op maandag 31 juli 2006 20:48 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Euhm...nou slechts 1 van mijn vriendinnen werkt hoor.....de rest ook niet.
(deuntje) * Even aan mijn familie vragen *quote:Op maandag 31 juli 2006 20:47 schreef zarGon het volgende:
[..]
En weer steun je op je familie..
Goedkeuring aan je familie vragen? Ga je dat ook doen als je een loverboy tegenkomt?
En ze hebben allemaal dezelfde houding als jou?quote:Op maandag 31 juli 2006 20:48 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Neem een voorbeeld aan die ene, en je andere vriendinnen ookquote:Op maandag 31 juli 2006 20:48 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Wat een non-argument weer. Dus als jouw vriendinnen vijftigjarige mannen verwennen, ga jij het ook doen?quote:Op maandag 31 juli 2006 20:48 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Nee, maar mijn ouders willen graag wel weten met wie ik omga, of het wel ,,nette" types zijn....is dat zo gek?quote:Op maandag 31 juli 2006 20:47 schreef hollander76 het volgende:
[..]
Kom je uit een streng islamitisch gezin waar de man de baas is en de vrouw het huis niet uitmag? Mag ik vragen aan wie je uitgehuwelijkt bent? Neef Mumet of is het je oom geworden?
Je ouders willen dat je gaat werken, is dat zo gek?quote:Op maandag 31 juli 2006 20:49 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Nee, maar mijn ouders willen graag wel weten met wie ik omga, of het wel ,,nette" types zijn....is dat zo gek?
Een ding kunnen we jouw ouders in elk geval niet verwijten. Ze hébben een acceptabel wereldbeeld. Jammer dat het bij jou niet landt op alle terreinen.quote:Op maandag 31 juli 2006 20:49 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Nee, maar mijn ouders willen graag wel weten met wie ik omga, of het wel ,,nette" types zijn....is dat zo gek?
(ze is wel zo door ontwikkeld (quote:Op maandag 31 juli 2006 20:49 schreef UncleFunk het volgende:
[..]
Wat een non-argument weer. Dus als jouw vriendinnen vijftigjarige mannen verwennen, ga jij het ook doen?
quote:Op maandag 31 juli 2006 20:50 schreef VoreG het volgende:
[..]
Je ouders willen dat je gaat werken, is dat zo gek?
Niks vreemds aan nee, maar als ik je berichten zo lees in dit topic ben jij wel compleet afhankelijk van je familie ofnie? Zelfstandigheid ontbreekt totaal lijkt het welquote:Op maandag 31 juli 2006 20:49 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Oooooh op financieel gebied wel, maar voor de rest niet zo....quote:Op maandag 31 juli 2006 20:51 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Niks vreemds aan nee, maar als ik je berichten zo lees in dit topic ben jij wel compleet afhankelijk van je familie ofnie? Zelfstandigheid ontbreekt totaal lijkt het wel
En zo zou ze het graag houden, opleiding voor de goede sier.... na je studie pas beginnen met werken en als je een man hebt meteen stoppen met werken en voor de man thuis gaan zitten en zo min mogelijk inititatief tonenquote:Op maandag 31 juli 2006 20:51 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Niks vreemds aan nee, maar als ik je berichten zo lees in dit topic ben jij wel compleet afhankelijk van je familie ofnie? Zelfstandigheid ontbreekt totaal lijkt het wel
Dat is te merken.quote:Op maandag 31 juli 2006 20:52 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Oooooh op financieel gebied wel, maar voor de rest niet zo....
En dan nogmaals de vraag die hier al vaker is gesteld: Hoe lang denk jij nog geld toegestopt te krijgen van je ouders?quote:Op maandag 31 juli 2006 20:52 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Oooooh op financieel gebied wel, maar voor de rest niet zo....
quote:Op maandag 31 juli 2006 20:50 schreef VoreG het volgende:
[..]
Je ouders willen dat je gaat werken, is dat zo gek?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |