Je kunt dat altijd proberen te compenseren met "liefde", vinden jongens doorgaans een goede ruilquote:Op zaterdag 8 juli 2006 00:12 schreef DanseMacabre het volgende:
Nee, maar mn ex betaalde wel alles voor me als we samen wat gingen doen, scheelt ook dat hij een aantal jaren ouder was dan ik en een baan had. Maar ik voelde me er wel schuldig over.![]()
Maar ondertussen heb je hem wel alles gewoon laten betalen ?quote:Op zaterdag 8 juli 2006 00:12 schreef DanseMacabre het volgende:
Maar ik voelde me er wel schuldig over.![]()
Geld is veel belangerijker dan datquote:Op zaterdag 8 juli 2006 00:14 schreef _The_General_ het volgende:
[..]
Je kunt dat altijd proberen te compenseren met "liefde", vinden jongens doorgaans een goede ruil![]()
Waarom niet? Ze gaat toch met haar volle verstand mee een restaurant in?quote:Op zaterdag 8 juli 2006 00:17 schreef tonks het volgende:
Ik doe dat vaak wel omdat ik 430 stufi krijg en zij doet een folderwijk en dan ga ik haar niet 30 euro voor eten laten betalen.
Als het je vriendin was een keertje ofzo, natuurlijk alleen als je het zelf voorstelt.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 23:48 schreef RoOoYtJuH het volgende:
Wat vinden jullie hier van?
Als je bijv naar de bioscoop gaat met een meisje, vind je dan dat je het moet betalen voor een meisje? En vinden de meiden dat de jongens moeten betalen?
Uit principe betaal ik dan wel veel voor meiden, maar aan de andere kant denk ik dan ook weer van: ja waarom zou ik haar film moeten betalen?
Hoe had ik dat moeten doen zonder geld? En trouwens wat ik zelf kon betalen, betaalde ik ook zelf.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 00:14 schreef thedude0 het volgende:
[..]
Maar ondertussen heb je hem wel alles gewoon laten betalen ?![]()
dat is de positieve kant van een pauperfamilie, veel stufi.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 00:17 schreef tonks het volgende:
Ik doe dat vaak wel omdat ik 430 stufi krijg en zij doet een folderwijk en dan ga ik haar niet 30 euro voor eten laten betalen.
Nog niet misschien.quote:Moeten jongens alles betalen voor meiden?
En dan nog zwart werken erbijquote:Op zaterdag 8 juli 2006 16:15 schreef Repeat het volgende:
[..]
dat is de positieve kant van een pauperfamilie, veel stufi.
eensquote:Op zaterdag 8 juli 2006 16:36 schreef MarkNMGN het volgende:
Bij de eerste afspraak(jes) is dit meestal wel gebruikelijk.
Dat wordt later natuurlijk steeds minder, en als ze fatsoenlijk is, stelt ze gewoon voor om mee te betalen e.d.
Dat maak jij ervan. ik vind het maar achterlijk en dom.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 16:36 schreef MarkNMGN het volgende:
Bij de eerste afspraak(jes) is dit meestal wel gebruikelijk.
ja iddquote:Op zaterdag 8 juli 2006 16:33 schreef tonks het volgende:
Belasting betalen valt onder pauper.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |