Mooi anders had ik er misschien wel een topic over geopendquote:Op maandag 31 juli 2006 21:12 schreef PeZu het volgende:
[..]
dat wist ik al lang, bennetjes opgevoed heur![]()
![]()
quote:Op maandag 31 juli 2006 21:14 schreef UncleFunk het volgende:
Appelsap, stop eens met het verspreiden van je verneukeratieve wereldbeeld! Je brengt Met-Yvana nog op verkeerde ideeën...
Maar ik heb vorig jaar 2 weken gewerkt ! Mijn vader had toen een baantje op het kantoor daar voor me gezocht, maar dat beviel me zoooooo slecht, wat een drama.quote:Op maandag 31 juli 2006 21:13 schreef appelsap het volgende:
Weet je wat ik nou niet snap.
Je hebt nog nooit gewerkt, dus je weet ook niet wat het is.
Je hebt er alleen maar kritiek op, maar je zou het ook gewoon eens keer kunnen proberen.
En daarnaast ben je gewoon een verwend nest.
Je ouders hebben 18 jaar lang alles voor je betaalt, en dan een keer zelf gaan werken (of iig een poging tot) is teveel gevraagd.
Wat zullen jouw ouders (je vader) blij met je zijn!
zowaar 2 weken (nog met een uitroepteken)quote:Op maandag 31 juli 2006 21:15 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Maar ik heb vorig jaar 2 weken gewerkt ! Mijn vader had toen een baantje op het kantoor daar voor me gezocht, maar dat beviel me zoooooo slecht, wat een drama.
Das logisch, maar mocht het uitlopen op een relatie dan verdeel je het toch wel een beetje?quote:Op maandag 31 juli 2006 21:12 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Ja dat had ik even gemist maar dan zou het hetzelfde zijn alleen andersom dus...als ik iemand mee uitvraag echt dan betaal ik in principe
hehequote:Op maandag 31 juli 2006 21:14 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Mooi anders had ik er misschien wel een topic over geopend![]()
![]()
Ja stel je voor dat je wat gedaan hebt... En dat dan nog wel 2 hele wekenquote:Op maandag 31 juli 2006 21:15 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Maar ik heb vorig jaar 2 weken gewerkt ! Mijn vader had toen een baantje op het kantoor daar voor me gezocht, maar dat beviel me zoooooo slecht, wat een drama.
Wat beviel je slecht?quote:Op maandag 31 juli 2006 21:15 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
maak je borst maar nat danquote:Op maandag 31 juli 2006 21:15 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Het rondbrengen van koffie, het kopieën maken van ellenlange documenten..het sorteren van facturen.....zo.....saaiquote:Op maandag 31 juli 2006 21:16 schreef appelsap het volgende:
[..]
Wat beviel je slecht?
Er is meer dan kantoorwerk.
Zo uit je post te lezen was dat baantje nog niet eens zo heel slecht:quote:Op maandag 31 juli 2006 21:15 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Ik zou blij zijn als ik op een kantoor zou kunnen werken ipv een fabriek waar ik elke dag ongelofelijk smerig vandaan kom en waar het werk lichamelijk vrij zwaar kan zijnquote:Op zondag 30 juli 2006 01:44 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Nou, ik had vorig jaar ook via mn vader een baantje op het kantoor daar gekregen, maar het beviel me HELEMAAL niet, ik zat de hele dag te kopiëren, facturen in mappen te sorteren en rekeningen te openen en in het juiste bakje te leggen, terwijl niemand op die hele afdeling 1 woord met elkaar wisselde, ze zaten alleen maar duf te typen...ik werd serieus gek van de saaiheid, gelukkig was het maar voor 2 weekjes.....
en dan is het een drama?quote:Op maandag 31 juli 2006 21:17 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Het rondbrengen van koffie, het kopieën maken van ellenlange documenten..het sorteren van facturen.....zo.....saai
Jij leeft echt in een droomwereld..quote:Op maandag 31 juli 2006 21:17 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Het rondbrengen van koffie, het kopieën maken van ellenlange documenten..het sorteren van facturen.....zo.....saai
Kinderen moeten tegenwoordig ook goed beziggehouden worden met stoere animaties en geluidseffecten. Wat dat betreft kan ik alleen maar instemmen met jouw visie.quote:Op maandag 31 juli 2006 21:17 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Agh als je klaar bent met je "studie" en je hebt geen werkervaring kom je weer op dit soort werk uit.quote:Op maandag 31 juli 2006 21:17 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Bagatelliseer het nou niet zo!quote:Op maandag 31 juli 2006 21:18 schreef appelsap het volgende:
[..]
en dan is het een drama?
Mijn god, wat een ellende.
Nouja , stel dan dat ik zoals jullie zeggen ,,lui" ben, maakt dat mij meteen een slecht, saai, onaantrekkelijk persoonquote:Op maandag 31 juli 2006 21:18 schreef Isdatzo het volgende:
maar je wil later wel in een mooi huis wonen, ook een mooie auto erbij, mooi salarisje.. maar je man (vraag me af of je die 1 gaat krijgen zo) moet natuurlijk wel werken voor dat alles, terwijl JIJ je daar te goed voor voelt.. nou, succes![]()
2 weken, 1 baantje en je denkt dat je alles al hebt meegemaakt op werkgebied?quote:Op maandag 31 juli 2006 21:15 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Maar de status dan?quote:Op maandag 31 juli 2006 21:19 schreef VoreG het volgende:
[..]
Agh als je klaar bent met je "studie" en je hebt geen werkervaring kom je weer op dit soort werk uit.
en je leeft nog?quote:Op maandag 31 juli 2006 21:17 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Nee, dat was je alquote:Op maandag 31 juli 2006 21:19 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Nouja , stel dan dat ik zoals jullie zeggen ,,lui" ben, maakt dat mij meteen een slecht, saai, onaantrekkelijk persoon![]()
Nee wel ontzettend dom met dat bekrompen wereld beeld.quote:Op maandag 31 juli 2006 21:19 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Nouja , stel dan dat ik zoals jullie zeggen ,,lui" ben, maakt dat mij meteen een slecht, saai, onaantrekkelijk persoon![]()
Ja, enorm.quote:Op maandag 31 juli 2006 21:19 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Oké, dan pak ik alvast de limo.quote:Op maandag 31 juli 2006 21:20 schreef VoreG het volgende:
[..]
Zal ik de rode loper alvast uitrollen?
ehm.. ja.quote:Op maandag 31 juli 2006 21:19 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Nee, maar wel eentje zonder wereldkennis, ervaring, motivatie om iets te doen. Dus uiteindelijk wel onaantrekkelijk voor toekoemstige werkgevers.quote:Op maandag 31 juli 2006 21:19 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
kuch..quote:Op maandag 31 juli 2006 21:19 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
en je leeft nog?![]()
![]()
man, wat moet jij 't zwaar gehad hebben.. dat klinkt als een best puik baantje hoor..
maar stel hè, STEL! puur hypothetisch! stel! je gaat ooit werken, wat voor werk zou je dan WEL willen doen?
Nee, kaviaar is zo smakeloos. Geef maar een Big Mac.quote:Op maandag 31 juli 2006 21:21 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
wil mevrouw een schoteltje kaviaar tijdens het wachten?
Niet alleen voor werkgevers.quote:Op maandag 31 juli 2006 21:21 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Nee, maar wel eentje zonder wereldkennis, ervaring, motivatie om iets te doen. Dus uiteindelijk wel onaantrekkelijk voor toekoemstige werkgevers.
precies.. ook voor echtgenoten.quote:
Zo zitten er wel meer in de WWB.quote:Op maandag 31 juli 2006 21:22 schreef appelsap het volgende:
Je denkt dat de hele wereld aan je voeten ligt en je voelt je zoals al eerder gezegd te goed om te werken.
Maar in je hele leven heb je nog niks bereikt.
Da's ook best knap.
Idem voor een man die een vrouw wilt die een beetje ontwikkeling heeft, of een gesprekspartner kan vormen/quote:Op maandag 31 juli 2006 21:21 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Nee, maar wel eentje zonder wereldkennis, ervaring, motivatie om iets te doen. Dus uiteindelijk wel onaantrekkelijk voor toekoemstige werkgevers.
Huisvrouwquote:Op maandag 31 juli 2006 21:19 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
en je leeft nog?![]()
![]()
man, wat moet jij 't zwaar gehad hebben.. dat klinkt als een best puik baantje hoor..
maar stel hè, STEL! puur hypothetisch! stel! je gaat ooit werken, wat voor werk zou je dan WEL willen doen?
Nee joh, je moet gewoon goed zoeken.quote:Op maandag 31 juli 2006 21:23 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
precies.. ook voor echtgenoten.
met zo'n iemand zou ik eigenlijk niks te maken willen hebben.. je voelt je zeker ook verheven boven de mensen die wél zo gek zijn om te werken? 't "gewone volk" zeker?
Eeeh jaquote:Op maandag 31 juli 2006 21:19 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
en over 10 jaar komt ze erachter dat zij ook tot het gewone volk hoort.quote:Op maandag 31 juli 2006 21:23 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
precies.. ook voor echtgenoten.
met zo'n iemand zou ik eigenlijk niks te maken willen hebben.. je voelt je zeker ook verheven boven de mensen die wél zo gek zijn om te werken? 't "gewone volk" zeker?
iddquote:Op maandag 31 juli 2006 21:23 schreef hollander76 het volgende:
[..]
Idem voor een man die een vrouw wilt die een beetje ontwikkeling heeft, of een gesprekspartner kan vormen/
Maak daar maar van dat ze er nooit achterkomt.quote:Op maandag 31 juli 2006 21:23 schreef appelsap het volgende:
[..]
en over 10 jaar komt ze erachter dat zij ook tot het gewone volk hoort.
Wat een schok zal dat zijn.
zie mijn eerdere post (jullie gaan te vlug...zal het maar ff gewoon zeggen...heb de afgelopen 11 jaar 2 relatie's gehad eentje van 7 jaar en eentje van 4 jaar en daar ging alles al heel snel samen eerlijk verdeeld...)quote:Op maandag 31 juli 2006 21:16 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Das logisch, maar mocht het uitlopen op een relatie dan verdeel je het toch wel een beetje?
idd.. zoals ze zich nu al niet realiseerd dat ze een fucking luxe leventje lijd!quote:Op maandag 31 juli 2006 21:25 schreef UncleFunk het volgende:
[..]
Maak daar maar van dat ze er nooit achterkomt.
Wat zou jou een leuk baantje lijken dan?.quote:Op maandag 31 juli 2006 21:17 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |