Nee wel ontzettend dom met dat bekrompen wereld beeld.quote:Op maandag 31 juli 2006 21:19 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Nouja , stel dan dat ik zoals jullie zeggen ,,lui" ben, maakt dat mij meteen een slecht, saai, onaantrekkelijk persoon![]()
Ja, enorm.quote:Op maandag 31 juli 2006 21:19 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Nouja , stel dan dat ik zoals jullie zeggen ,,lui" ben, maakt dat mij meteen een slecht, saai, onaantrekkelijk persoon![]()
Oké, dan pak ik alvast de limo.quote:Op maandag 31 juli 2006 21:20 schreef VoreG het volgende:
[..]
Zal ik de rode loper alvast uitrollen?
ehm.. ja.quote:Op maandag 31 juli 2006 21:19 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Nee, maar wel eentje zonder wereldkennis, ervaring, motivatie om iets te doen. Dus uiteindelijk wel onaantrekkelijk voor toekoemstige werkgevers.quote:Op maandag 31 juli 2006 21:19 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
kuch..quote:Op maandag 31 juli 2006 21:19 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
en je leeft nog?![]()
![]()
man, wat moet jij 't zwaar gehad hebben.. dat klinkt als een best puik baantje hoor..
maar stel hè, STEL! puur hypothetisch! stel! je gaat ooit werken, wat voor werk zou je dan WEL willen doen?
Nee, kaviaar is zo smakeloos. Geef maar een Big Mac.quote:Op maandag 31 juli 2006 21:21 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
wil mevrouw een schoteltje kaviaar tijdens het wachten?
Niet alleen voor werkgevers.quote:Op maandag 31 juli 2006 21:21 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Nee, maar wel eentje zonder wereldkennis, ervaring, motivatie om iets te doen. Dus uiteindelijk wel onaantrekkelijk voor toekoemstige werkgevers.
precies.. ook voor echtgenoten.quote:
Zo zitten er wel meer in de WWB.quote:Op maandag 31 juli 2006 21:22 schreef appelsap het volgende:
Je denkt dat de hele wereld aan je voeten ligt en je voelt je zoals al eerder gezegd te goed om te werken.
Maar in je hele leven heb je nog niks bereikt.
Da's ook best knap.
Idem voor een man die een vrouw wilt die een beetje ontwikkeling heeft, of een gesprekspartner kan vormen/quote:Op maandag 31 juli 2006 21:21 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Nee, maar wel eentje zonder wereldkennis, ervaring, motivatie om iets te doen. Dus uiteindelijk wel onaantrekkelijk voor toekoemstige werkgevers.
Huisvrouwquote:Op maandag 31 juli 2006 21:19 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
en je leeft nog?![]()
![]()
man, wat moet jij 't zwaar gehad hebben.. dat klinkt als een best puik baantje hoor..
maar stel hè, STEL! puur hypothetisch! stel! je gaat ooit werken, wat voor werk zou je dan WEL willen doen?
Nee joh, je moet gewoon goed zoeken.quote:Op maandag 31 juli 2006 21:23 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
precies.. ook voor echtgenoten.
met zo'n iemand zou ik eigenlijk niks te maken willen hebben.. je voelt je zeker ook verheven boven de mensen die wél zo gek zijn om te werken? 't "gewone volk" zeker?
Eeeh jaquote:Op maandag 31 juli 2006 21:19 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
en over 10 jaar komt ze erachter dat zij ook tot het gewone volk hoort.quote:Op maandag 31 juli 2006 21:23 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
precies.. ook voor echtgenoten.
met zo'n iemand zou ik eigenlijk niks te maken willen hebben.. je voelt je zeker ook verheven boven de mensen die wél zo gek zijn om te werken? 't "gewone volk" zeker?
iddquote:Op maandag 31 juli 2006 21:23 schreef hollander76 het volgende:
[..]
Idem voor een man die een vrouw wilt die een beetje ontwikkeling heeft, of een gesprekspartner kan vormen/
Maak daar maar van dat ze er nooit achterkomt.quote:Op maandag 31 juli 2006 21:23 schreef appelsap het volgende:
[..]
en over 10 jaar komt ze erachter dat zij ook tot het gewone volk hoort.
Wat een schok zal dat zijn.
zie mijn eerdere post (jullie gaan te vlug...zal het maar ff gewoon zeggen...heb de afgelopen 11 jaar 2 relatie's gehad eentje van 7 jaar en eentje van 4 jaar en daar ging alles al heel snel samen eerlijk verdeeld...)quote:Op maandag 31 juli 2006 21:16 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Das logisch, maar mocht het uitlopen op een relatie dan verdeel je het toch wel een beetje?
idd.. zoals ze zich nu al niet realiseerd dat ze een fucking luxe leventje lijd!quote:Op maandag 31 juli 2006 21:25 schreef UncleFunk het volgende:
[..]
Maak daar maar van dat ze er nooit achterkomt.
Wat zou jou een leuk baantje lijken dan?.quote:Op maandag 31 juli 2006 21:17 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Het rondbrengen van koffie, het kopieën maken van ellenlange documenten..het sorteren van facturen.....zo.....saai
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |