Nee wel ontzettend dom met dat bekrompen wereld beeld.quote:Op maandag 31 juli 2006 21:19 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Nouja , stel dan dat ik zoals jullie zeggen ,,lui" ben, maakt dat mij meteen een slecht, saai, onaantrekkelijk persoon![]()
Ja, enorm.quote:Op maandag 31 juli 2006 21:19 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Nouja , stel dan dat ik zoals jullie zeggen ,,lui" ben, maakt dat mij meteen een slecht, saai, onaantrekkelijk persoon![]()
Oké, dan pak ik alvast de limo.quote:Op maandag 31 juli 2006 21:20 schreef VoreG het volgende:
[..]
Zal ik de rode loper alvast uitrollen?
ehm.. ja.quote:Op maandag 31 juli 2006 21:19 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Nee, maar wel eentje zonder wereldkennis, ervaring, motivatie om iets te doen. Dus uiteindelijk wel onaantrekkelijk voor toekoemstige werkgevers.quote:Op maandag 31 juli 2006 21:19 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
kuch..quote:Op maandag 31 juli 2006 21:19 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
en je leeft nog?![]()
![]()
man, wat moet jij 't zwaar gehad hebben.. dat klinkt als een best puik baantje hoor..
maar stel hè, STEL! puur hypothetisch! stel! je gaat ooit werken, wat voor werk zou je dan WEL willen doen?
Nee, kaviaar is zo smakeloos. Geef maar een Big Mac.quote:Op maandag 31 juli 2006 21:21 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
wil mevrouw een schoteltje kaviaar tijdens het wachten?
Niet alleen voor werkgevers.quote:Op maandag 31 juli 2006 21:21 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Nee, maar wel eentje zonder wereldkennis, ervaring, motivatie om iets te doen. Dus uiteindelijk wel onaantrekkelijk voor toekoemstige werkgevers.
precies.. ook voor echtgenoten.quote:
Zo zitten er wel meer in de WWB.quote:Op maandag 31 juli 2006 21:22 schreef appelsap het volgende:
Je denkt dat de hele wereld aan je voeten ligt en je voelt je zoals al eerder gezegd te goed om te werken.
Maar in je hele leven heb je nog niks bereikt.
Da's ook best knap.
Idem voor een man die een vrouw wilt die een beetje ontwikkeling heeft, of een gesprekspartner kan vormen/quote:Op maandag 31 juli 2006 21:21 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Nee, maar wel eentje zonder wereldkennis, ervaring, motivatie om iets te doen. Dus uiteindelijk wel onaantrekkelijk voor toekoemstige werkgevers.
Huisvrouwquote:Op maandag 31 juli 2006 21:19 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
en je leeft nog?![]()
![]()
man, wat moet jij 't zwaar gehad hebben.. dat klinkt als een best puik baantje hoor..
maar stel hè, STEL! puur hypothetisch! stel! je gaat ooit werken, wat voor werk zou je dan WEL willen doen?
Nee joh, je moet gewoon goed zoeken.quote:Op maandag 31 juli 2006 21:23 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
precies.. ook voor echtgenoten.
met zo'n iemand zou ik eigenlijk niks te maken willen hebben.. je voelt je zeker ook verheven boven de mensen die wél zo gek zijn om te werken? 't "gewone volk" zeker?
Eeeh jaquote:Op maandag 31 juli 2006 21:19 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
en over 10 jaar komt ze erachter dat zij ook tot het gewone volk hoort.quote:Op maandag 31 juli 2006 21:23 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
precies.. ook voor echtgenoten.
met zo'n iemand zou ik eigenlijk niks te maken willen hebben.. je voelt je zeker ook verheven boven de mensen die wél zo gek zijn om te werken? 't "gewone volk" zeker?
iddquote:Op maandag 31 juli 2006 21:23 schreef hollander76 het volgende:
[..]
Idem voor een man die een vrouw wilt die een beetje ontwikkeling heeft, of een gesprekspartner kan vormen/
Maak daar maar van dat ze er nooit achterkomt.quote:Op maandag 31 juli 2006 21:23 schreef appelsap het volgende:
[..]
en over 10 jaar komt ze erachter dat zij ook tot het gewone volk hoort.
Wat een schok zal dat zijn.
zie mijn eerdere post (jullie gaan te vlug...zal het maar ff gewoon zeggen...heb de afgelopen 11 jaar 2 relatie's gehad eentje van 7 jaar en eentje van 4 jaar en daar ging alles al heel snel samen eerlijk verdeeld...)quote:Op maandag 31 juli 2006 21:16 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Das logisch, maar mocht het uitlopen op een relatie dan verdeel je het toch wel een beetje?
idd.. zoals ze zich nu al niet realiseerd dat ze een fucking luxe leventje lijd!quote:Op maandag 31 juli 2006 21:25 schreef UncleFunk het volgende:
[..]
Maak daar maar van dat ze er nooit achterkomt.
Wat zou jou een leuk baantje lijken dan?.quote:Op maandag 31 juli 2006 21:17 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Het rondbrengen van koffie, het kopieën maken van ellenlange documenten..het sorteren van facturen.....zo.....saai
nee.quote:Op maandag 31 juli 2006 21:26 schreef Met-Yvana het volgende:
Heb ik ooit beweer dat ik elitair ben ofzo?![]()
Zo hoort het ookquote:Op maandag 31 juli 2006 21:25 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
zie mijn eerdere post (jullie gaan te vlug...zal het maar ff gewoon zeggen...heb de afgelopen 11 jaar 2 relatie's gehad eentje van 7 jaar en eentje van 4 jaar en daar ging alles al heel snel samen eerlijk verdeeld...)
Zo gedraag jeje welquote:Op maandag 31 juli 2006 21:26 schreef Met-Yvana het volgende:
Zo gedraag jij je.quote:Op maandag 31 juli 2006 21:26 schreef Met-Yvana het volgende:
Oooooh zoiets als bij een kledingzaak, of een bloemist, dat lijkt me wel aardigquote:Op maandag 31 juli 2006 21:26 schreef Ra-z het volgende:
[..]
Wat zou jou een leuk baantje lijken dan?.
Zo kom je wel over, lui, verwend enzquote:Op maandag 31 juli 2006 21:26 schreef Met-Yvana het volgende:
Al zou je het wel beweren, dan zou ik het nog niet geloven. Het is niet meer dan een lege huls.quote:Op maandag 31 juli 2006 21:26 schreef Met-Yvana het volgende:
en je leeft nog?quote:Op maandag 31 juli 2006 21:17 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Het rondbrengen van koffie, het kopieën maken van ellenlange documenten..het sorteren van facturen.....zo.....saai
en waarom zou dat nu niet kunnen?quote:Op maandag 31 juli 2006 21:26 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Oooooh zoiets als bij een kledingzaak, of een bloemist, dat lijkt me wel aardig
Handig zo'n studie. Stop dan nu gelijk met je opleiding. Ik geloof toch niet dat je er wat van leert.quote:Op maandag 31 juli 2006 21:26 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
En ook daar zal je waarschijnlijk de hele dagen hetzelfde moeten doenquote:Op maandag 31 juli 2006 21:26 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
ga ik hier nog een reactie op krijgen TS?quote:Op maandag 31 juli 2006 21:27 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
en je leeft nog?![]()
![]()
Maar daar heb je weer irritante klanten. Daar moet je ook maar mee kunnen handelen, popje!quote:Op maandag 31 juli 2006 21:26 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Nu al niet meer. Niet met deze instelling.quote:Op maandag 31 juli 2006 21:27 schreef appelsap het volgende:
[..]
en waarom zou dat nu niet kunnen?
Over 10 jaar moeten ze je daar niet meer hoor.
Natuurlijk is mijn grootste droom nogwel dat ik later kan leven van mijn schilderijen en bustes, maar dat zal wel nooit gebeuren...dat heeft pappa me al verteldquote:Op maandag 31 juli 2006 21:27 schreef UncleFunk het volgende:
[..]
Maar daar heb je weer irritante klanten. Daar moet je ook maar mee kunnen handelen, popje!
kloptquote:Op maandag 31 juli 2006 21:28 schreef kanaiken het volgende:
Ik ben nog op het tijd voor deel twee.
Hee, Met-Yvana, ik hoorde dat jij niet geheel enthousiast was voor enige lichamelijke inspanning en dat je de illusie had dat de enige bron van geld je papa is. Klopt dat?
En dat had je niet zelf kunnen bedenken?quote:Op maandag 31 juli 2006 21:29 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Natuurlijk is mijn grootste droom nogwel dat ik later kan leven van mijn schilderijen en bustes, maar dat zal wel nooit gebeuren...dat heeft pappa me al verteld![]()
Oh? en dat geloof je dan weer wel?quote:Op maandag 31 juli 2006 21:29 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Natuurlijk is mijn grootste droom nogwel dat ik later kan leven van mijn schilderijen en bustes, maar dat zal wel nooit gebeuren...dat heeft pappa me al verteld![]()
Misschien nog met je eigen buste.quote:Op maandag 31 juli 2006 21:29 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Schrijf een paar sollicitatie brieven of ga een langs en vraag of ze nog iets voor de zomer hebben danquote:Op maandag 31 juli 2006 21:26 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
op haar gat zitten met haar handje omhoogquote:Op maandag 31 juli 2006 21:26 schreef Ra-z het volgende:
[..]
Wat zou jou een leuk baantje lijken dan?.
Ik zeg altijd maar, in de lijn van Dirk van den Broek, verkoop veel met een lage marge. Prijs jezelf dus niet uit de markt door tien euro te vragen terwijl je veel meer klanten trekt bij een tarief van vijf euroquote:Op maandag 31 juli 2006 21:29 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Oeh, die had ik moeten zien aankomen.quote:
Omdat ik hoop dat hij nog omslaat , en weer normaal gaat doen......quote:Op maandag 31 juli 2006 21:29 schreef appelsap het volgende:
[..]
En dat had je niet zelf kunnen bedenken?
En als jouw papa vertelt dat jij moet gaan werken, dan wil je dat niet voor waar aannemen?
maar dat doet ze alquote:Op maandag 31 juli 2006 21:30 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
op haar gat zitten met haar handje omhoog![]()
Had je dat niet zelf kunnen bedenken een paar jaar terug?quote:Op maandag 31 juli 2006 21:29 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Nu mag men mij opvegenquote:Op maandag 31 juli 2006 21:31 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Omdat ik hoop dat hij nog omslaat , en weer normaal gaat doen......
Of dat verwende arrogante nest Yvana gaat normaal doen, maar dat lijkt mij sterkquote:Op maandag 31 juli 2006 21:31 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
JAquote:Op maandag 31 juli 2006 21:31 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Hij doet normaal.quote:Op maandag 31 juli 2006 21:31 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Hij gedraagt zich nu heel verantwoordelijk. Zo voed je kinderen op. Bij jou duidelijk geen overbodige luxe, deze tak van de opvoeding. Zelfstandigheid.quote:Op maandag 31 juli 2006 21:31 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Nu doet hij volkomen normaal hoorquote:Op maandag 31 juli 2006 21:31 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Het gaat inderdaad snel.quote:
quote:Op maandag 31 juli 2006 21:33 schreef UncleFunk het volgende:
Croupouque, log eens in onder je eigen naam i.p.v. Met-Yvana. We houden het niet meer.
Niet helemaal, hij is erg chagrijnig de laatste tijd, en kortaf tegen mij, hij is ook niet meer zo geinteresseerd in mijn kunst zoals vroeger , onder het motto van ,, dat gemodder wat jij doet in de bijkeukenquote:
misschien heeft ie last van JOUquote:Op maandag 31 juli 2006 21:33 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Niet helemaal, hij is erg chagrijnig de laatste tijd, en kortaf tegen mij, hij is ook niet meer zo geinteresseerd in mijn kunst zoals vroeger , onder het motto van ,, dat gemodder wat jij doet in de bijkeuken" .......misschien heeft hij last van de hitte
Nu mag iemand anders het doenquote:
mên 't hele topic is om te brullen!quote:Op maandag 31 juli 2006 21:34 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Nu mag iemand anders het doen
Neem mijn OP over en voeg de leuke dingen toe
Hey, Xboxquote:Op maandag 31 juli 2006 21:32 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Nu doet hij volkomen normaal hoor
Hij wil dat jij je luie reet in beweging brengt en aan het werk gaat![]()
Of hij wordt het ook zat dat jij niks uitvoert behalve dan dat je met kinderklei zit te kliederen.quote:Op maandag 31 juli 2006 21:33 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Niet helemaal, hij is erg chagrijnig de laatste tijd, en kortaf tegen mij, hij is ook niet meer zo geinteresseerd in mijn kunst zoals vroeger , onder het motto van ,, dat gemodder wat jij doet in de bijkeuken" .......misschien heeft hij last van de hitte
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |