Ik zeg altijd maar, in de lijn van Dirk van den Broek, verkoop veel met een lage marge. Prijs jezelf dus niet uit de markt door tien euro te vragen terwijl je veel meer klanten trekt bij een tarief van vijf euroquote:Op maandag 31 juli 2006 21:29 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Natuurlijk is mijn grootste droom nogwel dat ik later kan leven van mijn schilderijen en bustes, maar dat zal wel nooit gebeuren...dat heeft pappa me al verteld![]()
Oeh, die had ik moeten zien aankomen.quote:
Omdat ik hoop dat hij nog omslaat , en weer normaal gaat doen......quote:Op maandag 31 juli 2006 21:29 schreef appelsap het volgende:
[..]
En dat had je niet zelf kunnen bedenken?
En als jouw papa vertelt dat jij moet gaan werken, dan wil je dat niet voor waar aannemen?
maar dat doet ze alquote:Op maandag 31 juli 2006 21:30 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
op haar gat zitten met haar handje omhoog![]()
Had je dat niet zelf kunnen bedenken een paar jaar terug?quote:Op maandag 31 juli 2006 21:29 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Natuurlijk is mijn grootste droom nogwel dat ik later kan leven van mijn schilderijen en bustes, maar dat zal wel nooit gebeuren...dat heeft pappa me al verteld![]()
Nu mag men mij opvegenquote:Op maandag 31 juli 2006 21:31 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Omdat ik hoop dat hij nog omslaat , en weer normaal gaat doen......
Of dat verwende arrogante nest Yvana gaat normaal doen, maar dat lijkt mij sterkquote:Op maandag 31 juli 2006 21:31 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
JAquote:Op maandag 31 juli 2006 21:31 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Hij doet normaal.quote:Op maandag 31 juli 2006 21:31 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Hij gedraagt zich nu heel verantwoordelijk. Zo voed je kinderen op. Bij jou duidelijk geen overbodige luxe, deze tak van de opvoeding. Zelfstandigheid.quote:Op maandag 31 juli 2006 21:31 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Nu doet hij volkomen normaal hoorquote:Op maandag 31 juli 2006 21:31 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Het gaat inderdaad snel.quote:
quote:Op maandag 31 juli 2006 21:33 schreef UncleFunk het volgende:
Croupouque, log eens in onder je eigen naam i.p.v. Met-Yvana. We houden het niet meer.
Niet helemaal, hij is erg chagrijnig de laatste tijd, en kortaf tegen mij, hij is ook niet meer zo geinteresseerd in mijn kunst zoals vroeger , onder het motto van ,, dat gemodder wat jij doet in de bijkeukenquote:
misschien heeft ie last van JOUquote:Op maandag 31 juli 2006 21:33 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Niet helemaal, hij is erg chagrijnig de laatste tijd, en kortaf tegen mij, hij is ook niet meer zo geinteresseerd in mijn kunst zoals vroeger , onder het motto van ,, dat gemodder wat jij doet in de bijkeuken" .......misschien heeft hij last van de hitte
Nu mag iemand anders het doenquote:
mên 't hele topic is om te brullen!quote:Op maandag 31 juli 2006 21:34 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Nu mag iemand anders het doen
Neem mijn OP over en voeg de leuke dingen toe
Hey, Xboxquote:Op maandag 31 juli 2006 21:32 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Nu doet hij volkomen normaal hoor
Hij wil dat jij je luie reet in beweging brengt en aan het werk gaat![]()
Of hij wordt het ook zat dat jij niks uitvoert behalve dan dat je met kinderklei zit te kliederen.quote:Op maandag 31 juli 2006 21:33 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Niet helemaal, hij is erg chagrijnig de laatste tijd, en kortaf tegen mij, hij is ook niet meer zo geinteresseerd in mijn kunst zoals vroeger , onder het motto van ,, dat gemodder wat jij doet in de bijkeuken" .......misschien heeft hij last van de hitte
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |