Ik heb het er ook wel eens mee aan de stok gehad. Mén. Maar ik vind jullie geknok meestal wel vermakelijk. Dat zoeklicht..quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 11:57 schreef -IksRee- het volgende:
Jezus wat lult die moussie aan die lopende band uit haar nek zeg
De conclusies die dat licht trekt zijn echt onnavolgbaar. Gewoon te dom om te ademen...quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 13:19 schreef sigme het volgende:
[..]
Ik heb het er ook wel eens mee aan de stok gehad. Mén. Maar ik vind jullie geknok meestal wel vermakelijk. Dat zoeklicht..![]()
Te dom om te poepen misschien, maar omdat ze nog steeds leeft is dat ademen kennelijk geen groot probleem.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 13:36 schreef -IksRee- het volgende:
[..]
De conclusies die dat licht trekt zijn echt onnavolgbaar. Gewoon te dom om te ademen...
quote:Rotterdam, 1 aug. De Cubaanse president Fidel Castro heeft gisteren tijdelijk de macht overgedragen aan zijn broer Raúl.
Volgens een verklaring van de 79-jarige leider, gisteren geheel onverwachts voorgelezen op de Cubaanse staatstelevisie, zal hij enkele weken zijn uitgeschakeld wegens een gecompliceerde chirurgische ingreep. „Extreme stress heeft inwendige bloedingen veroorzaakt in de maagstreek.”
De bijna vijf jaar jongere Raúl is volgens de Cubaanse Grondwet de eerste officiële opvolger van Fidel. Hij is behalve minister van Defensie ook de tweede secretaris van het Centraal Comité van de communistische partij en de eerste vice-president van de staatsraad. Hij geldt als minder charismatisch dan zijn broer.
Castro’s operatie en revalidatie halen een streep door de geplande feestelijkheden rond zijn 80ste verjaardag op 13 augustus. Deze zullen nu uitgesteld worden tot 2 december. Op die dag is het precies vijftig jaar geleden dat Fidel Castro en zijn medestrijders hun ballingsoord Mexico verlieten en na een hachelijke boottocht landden op de zuidoostkust van Cuba.
In Miami, de Amerikaanse stad met de grootste Cubaanse gemeenschap buiten het eiland, werd gisteren verheugd gereageerd op het nieuws. In de wijk Little Havana gingen duizenden feestend de straat op.
In Cuba zelf bleef het volgens buitenlandse correspondenten in de hoofdstad rustig op straat. De internetsite van het partijorgaan Granma publiceerde vanochtend de volledige tekst van Castro’s verklaring, zonder extra mededelingen (www.granma.cu). Onafhankelijke, dissidente journalisten op het eiland waren er bij het ter perse gaan van deze krant nog niet in geslaagd berichten naar buitenlandse websites te sturen.
Castro liep de afgelopen twee weken een zeer druk programma af. Hij woonde de Mercosur-top bij in het Argentijnse Córdoba, hield daar op een universiteit een twee uur durende speech en bezocht een museum gewijd aan Ernesto ‘Che’ Guevara. Eenmaal terug in Cuba sprak Castro op 26 juli tijdens de feestelijkheden rond de 53ste verjaardag van de aanval op de Moncada-kazerne, zijn eerste revolutionaire daad.
Castro’s gezondheid is altijd een dankbaar onderwerp van speculaties. Wanneer hij enkele weken niet in het openbaar verschijnt, nemen de geruchten over zijn verslechterende toestand snel toe. In het verleden zijn kortstondige flauwtes of een val steeds breed uitgemeten in de internationale pers.
Ja, hun eigen basissen.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 13:45 schreef pberends het volgende:
Wat verstaan die soldaten in Afghanistan onder wederopbouw eigenlijk? Is er uberhaupt ooit iets opgebouwd daar
H E R O I N E, die opiumplantjes dus.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 13:45 schreef pberends het volgende:
Wat verstaan die soldaten in Afghanistan onder wederopbouw eigenlijk? Is er uberhaupt ooit iets opgebouwd daar
Niet kunnen poepen geeft op termijn ook bepaalde problemen in de lichamelijke ontwikkeling vrees ik.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 13:44 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Te dom om te poepen misschien, maar omdat ze nog steeds leeft is dat ademen kennelijk geen groot probleem.
Ja hoor dan bouwen ze daar een schooltje of een huis en dan komt 's nachts de taliban en die slopen het weerquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 13:45 schreef pberends het volgende:
Nou ja, er zijn en meer die ongeveer even onnavolgbare conclusies trekken, zij geeft dan nog aardig inkijk in hoe ze ergens toe gekomen is. Ik moet wel erg lachen als er dan eentje van het 'zoeklicht' soort tussen zit (en dat door iemand grondig gefileerd wordtquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 13:36 schreef -IksRee- het volgende:
[..]
De conclusies die dat licht trekt zijn echt onnavolgbaar. Gewoon te dom om te ademen...
That's rightquote:Opbouwen in anarchie
http://www.janmarijnissen.nl/weblog/
Veiligheid en ontwikkeling gaat de NAVO brengen in het zuiden van Afghanistan. Maar het wordt nog een zware dobber; 2006 is het bloedigste jaar sinds lang en het land is dicht bij anarchie. (Volkskrant)
Vandaag is de missie van Nederland in Uruzgan officieel begonnen. De Amerikanen hebben het stokje aan de NAVO overgedragen en concentreren zich nu meer op hun eigen oorlog. De superlatieven over de gevaren en moeilijkheden die deze missie met zich meebrengt zijn al tijden niet van de lucht. En dat terwijl het allemaal begon - als opbouwmissie.
Het verdere stuk in de Volkskrant is tekenend:
Canada, na Londen de grootste deelnemer in de door de NAVO geleide ISAF-stabilisatiemacht, weet het niet meer. Kandahar had toch een vredesmissie moeten zijn? Nu worden de Canadezen met bijlen in de rug aangevallen. En worden ze door wegbommen opgeblazen in hun voertuigen.
Ook de Britten piepen anders, na zes doden in amper een maand in Helmand. De Britten dachten deze narco-provincie, ’s werelds grootste heroïneproducent, te gaan ‘opbouwen’.
Sprak de toenmalige minister van Defensie John Reid een paar maanden terug zelfs de hoop uit dat de Britten na twee, drie jaar de klus zouden klaren zonder een schot te lossen, nu omschrijft de Britse ISAF-commandant David Richards de situatie in Afghanistan als dicht bij anarchie.
quote:Beste Harry,
Als we een dergelijke serie al eens hebben uitgezonden, kunnen we niet zo maar een herhaling in plannen. Het gaat n.l. om buitenlandse, aangekochte, producties en in feite worden dan slechts de uitzendrechten aangekocht. Een omroep mag dan slechts 1 of max. 2 keer uitzenden binnen een zeer beperkte periode (2 jaar). Opnieuw uitzenden zou betekenen opnieuw aankopen.
Op het ogenblik is nog niet bekend of de VPRO deze serie (nog eens) gaat aankopen en uitzenden. De roerige ontwikkelingen rondom de omroep-politiek maken het er niet makkelijker op.
Met vriendelijke groeten,
VPRO Publieksinformatie,
Anna Denekamp.
Tel. 035 - 6712200.
-----Oorspronkelijk bericht-----
Van:
Gepost om: zondag 30 juli 2006 23:11
Gepost naar: Postvak IN (Balie)
Discussie: optie?
Onderwerp: optie?
Beste VPRO-redactie en Critici,
Naar aanleiding van de uitzending van Zomergasten met als gaste Jeltje van Nieuwenhoven, neigt bij mij het besef dat een serie als 'the new statesman', actueler lijkt dan ooit. Volgens mij hebben jullie in het verleden deze serie als eens uitgezonden, met Rick Mayall als de ambitieuze politicus binnen de conservative party. Ik mis die serie. Is het mogelijk dat jullie deze serie op herhaling in willen programmeren, of een soortgelijk kwaliteitsprogramma willen overwegen?
Ik zal wat extra informatie bijvoegen over de serie:
http://www.dvd.nl/nieuws.php?id=2105
‘Believe Nothing’: bizarre Britse comedy met Rik Mayall op DVD
Met series als ‘The Young Ones’, ‘Bottom’ en ‘The New Statesman’ bouwde de Britse tv aan een ware traditie op het gebied van bizarre comedy’s. Niet geheel toevallig was in al deze series een hoofdrol weggelegd voor de onnavolgbare Rik Mayall. Voor de liefhebbers van het genre is het dan ook goed nieuws dat Just Entertainment binnenkort komt met de DVD-release van ‘Believe Nothing’, een zesdelige comedyserie waarin Mayall wederom in topvorm is. ‘Believe Nothing’ ligt in februari in de winkels.
Viervoudig Professor Adonis Cnut, de hoofdpersoon in ‘Believe Nothing’, is een soort superintelligente uitvoering van de eveneens door Rik Mayall gespeelde Richard Richard uit ‘Bottom’; een onbetrouwbare, seksueel gefrustreerde blaaskaak die nergens voor terugschrikt om zijn ego steeds verder op te pompen. De Professor wordt lid van de Raad voor Internationale Vooruitgang, een geheim genootschap dat wereldwijd de lakens uitdeelt. Hij krijgt te maken met een moordzuchtige kloon, spelletjesprogramma’s op tv, Watergate, het broeikaseffect, een seriekannibaal en andere bedreigingen van de wereld waarin wij leven.
Adonis Cnut wordt terzijde gestaan door zijn trouwe bediende Albumen, meer dan vakkundig gespeeld door de ervaren Shakespeare-acteur Michael Maloney. De derde hoofdrol is weggelegd voor het komische talent Emily Bruni als Dr. Hannah Awkward. Deze hooggeleerde donkerharige schoonheid zet Cnut’s hart in vuur en vlam, maar dat gevoel is helaas niet wederzijds. Bovendien is Dr. Hannah minstens zo excentriek als de beide heren. Naast het ontregelende absurdisme is het vooral de wisselwerking tussen de drie personages die van ‘Believe Nothing’ zo’n heerlijke serie maakt.
Met vriendelijke groet,
Harry
Ach ja, de 30 nadert. Je wordt wat volwassener en zo.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 13:44 schreef du_ke het volgende:
Maar Raymond tijd over ofzo? Je houdt het lang vol dit keer.
'neigt het besef'? Ik ken die zegswijze niet. Wel 'rijst het besef'. Is dat 'neigen' Amsterdams?quote:
Ja, whateverquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 14:37 schreef sigme het volgende:
[..]
neigt het besef'? Ik ken die zegswijze niet. Wel 'rijst het besef'. Is dat 'neigen' Amsterdams?
Gelukkig sloot ze af met een emo-stukjequote:Op dinsdag 1 augustus 2006 14:47 schreef Apropos het volgende:
Je wordt wel heel bovenmeesterlijk toegesproken, Harry. In die brief, dan, niet door Sigme.
quote:Op maandag 31 juli 2006 23:25 schreef Napalm het volgende:
[..]
Wie mag SC topic 1000 openen?
» Napalm
» Die aardige Napalm!
» Nou doe Napalm maar.
» Ik ben een homo
» Ik stem op Napalm
maak je eigen FOK! poll zelf!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |