En hard ook nog. Zit ik hier kansloos te wachten op eenzelfde telefoontje van die Noob of zijn/haar collega.quote:Op maandag 31 juli 2006 14:28 schreef Silven het volgende:
De bis gepwnd wie unne n00b door die n00b van de TNT![]()
Ik wou net zeggen ja!quote:Op maandag 31 juli 2006 14:29 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
En hard ook nog. Zit ik hier kansloos te wachten op eenzelfde telefoontje van die Noob of zijn/haar collega.
Ja ik dacht snel te zijn. Binnen een week is ie er dus, bij Joop, dat is dan opzich wel weer jammer.quote:Op maandag 31 juli 2006 14:33 schreef Q. het volgende:
Daarom heb ik hem gewoon bij de winkel besteld en opgehaald.
Misschien gaat die ook wel naar Joop, je weet het niet.quote:Op maandag 31 juli 2006 14:39 schreef appelsientje het volgende:
Ik zit ook nog te wachten op mijn MacBook.. kreeg gisteren een mail dat hij verstuurd was maar dat hij pas 08-08-2006 binnen komt
Joop is waarschijnlijk de kwaliteitsinspecteur van Nederland voor Applequote:Op maandag 31 juli 2006 14:41 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Misschien gaat die ook wel naar Joop, je weet het niet.
Maar wat moet Joop er met 2?quote:Op maandag 31 juli 2006 14:41 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Misschien gaat die ook wel naar Joop, je weet het niet.
Netwerkje maken.quote:
ik wilde het net zeggenquote:
Goed punt.quote:
Dat gevoel heb ik dus ook, ik zou het wel tof vinden als Joop me desondanks toch een paar foto's wilt opsturen.quote:Op maandag 31 juli 2006 14:48 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Goed punt.
Nou ja... graag gedaan Joop... geen probleem mee dat ik voor jou MacBook betaald heb..
Lijkt me stug. Hij kan wel eentopic openen met iets als; Balen zeg, krijg ik eindelijk eens iets gratis blijkt het een MacBook te zijn.quote:Op maandag 31 juli 2006 14:32 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Zul je zien dat Joop zometeen ook nog een topic opent om te vieren dat hij een Macbook heeft.
Ja idd of een bedank kaartje, dat zou toch wel het minste kunnen zijn.quote:Op maandag 31 juli 2006 14:52 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Dat gevoel heb ik dus ook, ik zou het wel tof vinden als Joop me desondanks toch een paar foto's wilt opsturen.
En het adres kan hij gewoon even bij TNT opvragen. Alleen zul je dan zien dat hij enkele dagen later zijn eigen kaartje ontvangt.quote:Op maandag 31 juli 2006 15:08 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ja idd of een bedank kaartje, dat zou toch wel het minste kunnen zijn.
quote:Op maandag 31 juli 2006 15:15 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
En het adres kan hij gewoon even bij TNT opvragen. Alleen zul je dan zien dat hij enkele dagen later zijn eigen kaartje ontvangt.
al telefoon gehad?quote:Op maandag 31 juli 2006 14:52 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Dat gevoel heb ik dus ook, ik zou het wel tof vinden als Joop me desondanks toch een paar foto's wilt opsturen.
Ik ben zojuist teruggebeld door TNT. Een communicatief minder bedeelde werknemer wist mij kenbaar te maken dat Joop vaak met een TNT-jasje rondloopt in het depot te Amsterdam. En dat de macbook dus pas morgen deze kant opkomt.quote:
Daar ben ik nog niet uit. Ga eerst wel eens even ouwehoeren met die bezorger, kijken hoe het doosje eruit ziet. Ik neem aan dat hij door apple gesealed is. Zie ik er een TNT-tape omheen dan zegt mijn gevoel dat ik hem niet moet accepteren.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 04:54 schreef Sebasser het volgende:
Wat ga je doen als hij is opengemaakt ?
Blij zijn dat je hem hebt, of terugsturen ?
hehe wat een verhaal... ik zit dus ook te wachten op mijn MacBookje maar als ik dit zo lees word ik er niet vrolijker van.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 04:48 schreef Cracka-ass het volgende:
De oorspronkelijke traceergegevens:
31 jul 2006 13:06 Amsterdam Depot Delivered
31 jul 2006 10:13 Amsterdam Depot Out For Delivery
29 jul 2006 00:46 Amsterdam Depot Import Received
28 jul 2006 19:02 Arnhem Hub Consignment Received At Transit Point
28 jul 2006 19:00 Arnhem Hub Consignment Passed Through Transit Point
26 jul 2006 17:26 Suzhou Shipped From Originating Depot
26 jul 2006 17:16 Suzhou Consignment Received At Transit Point
En die van de nieuwe vrachtbrief:
01 aug 2006 02:14 Arnhem Import Received
01 aug 2006 02:14 Arnhem Consignment Received At Transit Point
31 jul 2006 21:38 Amsterdam Depot Shipped From Originating Depot
31 jul 2006 18:51 Amsterdam Depot Consignment Received At Transit Point
Mensen Utrecht, daar moet ie heen!!!! U-T-R-E-C-H-T Naast Nieuwegein waar jullie een groot depot hebben zitten. Maar neen, ze sturen hem terug naar Arnhem. Ik ben echt benieuwd hoe het logistiek in elkaar zit bij TNT.![]()
Heb ik weer mooi dichtgeplakt he.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 10:44 schreef Cracka-ass het volgende:
En nu is hij binnen, pakketje zag er goed uit. Hij is nog niet geopend.
Is er ook niet mee gesneden?quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 10:44 schreef Cracka-ass het volgende:
gegeliciteerd Cracka-assquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 10:44 schreef Cracka-ass het volgende:
En ben je er al druk mee aan het spelen?quote:
Ja ben aardig aan het klootviolen. Je voelt je aardig invalide als je het niet gewend bent.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 11:29 schreef Herkauwer het volgende:
[..]
En ben je er al druk mee aan het spelen?
Ik heb een whine. Geen moo, maar als ik intensief de pagefile gebruik wel mijn fan. Sielig hequote:Op dinsdag 1 augustus 2006 12:00 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Ja ben aardig aan het klootviolen. Je voelt je aardig invalide als je het niet gewend bent.
Maar het ziet er wel übergeil uit allemaal. Geen last van dode pixels, moo's of whine's, dus dat is allemaal puik.
Joop is een lemming?quote:Op maandag 31 juli 2006 14:32 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Zul je zien dat Joop zometeen ook nog een topic opent om te vieren dat hij een Macbook heeft.
Waarom heb je hem niet geruild?quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 12:10 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Ik heb een whine. Geen moo, maar als ik intensief de pagefile gebruik wel mijn fan. Sielig he
Omdat ik die whine alleen 's nachts hoor en ik geen zin had om moeite te doen met het overzetten van mijn bestanden en dat ik dan al mijn instellingen opnieuw erop zou moeten zetten.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 12:32 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Waarom heb je hem niet geruild?
Moet je me ff helpen, BSODS?quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 12:40 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Omdat ik die whine alleen 's nachts hoor en ik geen zin had om moeite te doen met het overzetten van mijn bestanden en dat ik dan al mijn instellingen opnieuw erop zou moeten zetten.
En op hoeveel BSODS zit je nu al?
Irritante geluidjes uit de macbook dus.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 12:50 schreef bleiblei het volgende:
Wat is een moo of een whine?
Oh, 0quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 12:52 schreef Geqxon het volgende:
Black Screen of Death. Dat je je Macbook opnieuw op moet starten omdat hij gecrashed ik. Ik heb er nu een stuk of zes gehad.
quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 15:52 schreef Cracka-ass het volgende:
Voor het idee mijn HD maar Joop genoemd.
Ik nul in de anderhalve maand dat ik mn macbook heb.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 12:52 schreef Geqxon het volgende:
Black Screen of Death. Dat je je Macbook opnieuw op moet starten omdat hij gecrashed ik. Ik heb er nu een stuk of zes gehad.
Het lijkt me dat er iets niet goed isquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 17:49 schreef Geqxon het volgende:
Zelfde periode, inmiddels 7.
je bent en blijft een mongoolquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 19:55 schreef Geqxon het volgende:
5 keer Parallels, 1 keer iAlertu en 1 keer waarvan ik de oorzaak niet weet.
Maaaaar op 18 augustus mag ik DIG weer in en dan kan ik allemaal vraagjes stellen aan jullie toffe jongens!
Puur uit nieuwsgierigheid:quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 12:52 schreef Geqxon het volgende:
quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 23:48 schreef Geqxon het volgende:
SPOD? Stichting PopOefenruimten Delft?
quote:
Noem je dat pimpenquote:Op woensdag 2 augustus 2006 00:08 schreef tonks het volgende:
[..]. ik zou zelfmoord plegen als ik inside grapjes met geqxon had man dus wat loop je te pimpen.
ook wel eens gezien..quote:Op woensdag 2 augustus 2006 00:12 schreef Geqxon het volgende:
Ik heb zelfs gehad dat de SPOD bleef hangen.
Als ik het goed heb, moet je hem aansluiten op je maccie als modem, en dan kan je met OS X via de modem inbellenquote:Op woensdag 2 augustus 2006 02:00 schreef Cracka-ass het volgende:
Weet iemand hier toevallig hoe ik mijn MDA kan gebruiken om te internetten met de Macbook. Ik heb al een tijdje zitten kloten, maar het schiet niet op.
Oja, die handleiding die rondgaat op inet heb ik al een paar keer doorgespit.
Anders reageer je op iets wat uit het niets komt, wat tevens ook uit het niets komtquote:Op woensdag 2 augustus 2006 16:11 schreef tonks het volgende:
Anders begin je ff uit het niets over iets
Probeer eens niet zo grappig te doenquote:Op woensdag 2 augustus 2006 17:49 schreef Nawien het volgende:
[..]
Anders reageer je op iets wat uit het niets komt, wat tevens ook uit het niets komt![]()
De zin is te cryptisch voor jou om te snappen dus zie je hem gemakshalve maar aan als een poging tot humor?quote:Op woensdag 2 augustus 2006 17:53 schreef tonks het volgende:
[..]
Probeer eens niet zo grappig te doen
Ik heb alleen maar OSX gereinstalled hoor.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 17:50 schreef oor het volgende:
welke mongool koopt er nou een macbook om hem daarna open te maken en schoon te maken...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |