quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 23:48 schreef Geqxon het volgende:
SPOD? Stichting PopOefenruimten Delft?
quote:
Noem je dat pimpenquote:Op woensdag 2 augustus 2006 00:08 schreef tonks het volgende:
[..]. ik zou zelfmoord plegen als ik inside grapjes met geqxon had man dus wat loop je te pimpen.
ook wel eens gezien..quote:Op woensdag 2 augustus 2006 00:12 schreef Geqxon het volgende:
Ik heb zelfs gehad dat de SPOD bleef hangen.
Als ik het goed heb, moet je hem aansluiten op je maccie als modem, en dan kan je met OS X via de modem inbellenquote:Op woensdag 2 augustus 2006 02:00 schreef Cracka-ass het volgende:
Weet iemand hier toevallig hoe ik mijn MDA kan gebruiken om te internetten met de Macbook. Ik heb al een tijdje zitten kloten, maar het schiet niet op.
Oja, die handleiding die rondgaat op inet heb ik al een paar keer doorgespit.
Anders reageer je op iets wat uit het niets komt, wat tevens ook uit het niets komtquote:Op woensdag 2 augustus 2006 16:11 schreef tonks het volgende:
Anders begin je ff uit het niets over iets
Probeer eens niet zo grappig te doenquote:Op woensdag 2 augustus 2006 17:49 schreef Nawien het volgende:
[..]
Anders reageer je op iets wat uit het niets komt, wat tevens ook uit het niets komt![]()
De zin is te cryptisch voor jou om te snappen dus zie je hem gemakshalve maar aan als een poging tot humor?quote:Op woensdag 2 augustus 2006 17:53 schreef tonks het volgende:
[..]
Probeer eens niet zo grappig te doen
Ik heb alleen maar OSX gereinstalled hoor.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 17:50 schreef oor het volgende:
welke mongool koopt er nou een macbook om hem daarna open te maken en schoon te maken...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |