Waarom heb je hem niet geruild?quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 12:10 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Ik heb een whine. Geen moo, maar als ik intensief de pagefile gebruik wel mijn fan. Sielig he
Omdat ik die whine alleen 's nachts hoor en ik geen zin had om moeite te doen met het overzetten van mijn bestanden en dat ik dan al mijn instellingen opnieuw erop zou moeten zetten.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 12:32 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Waarom heb je hem niet geruild?
Moet je me ff helpen, BSODS?quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 12:40 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Omdat ik die whine alleen 's nachts hoor en ik geen zin had om moeite te doen met het overzetten van mijn bestanden en dat ik dan al mijn instellingen opnieuw erop zou moeten zetten.
En op hoeveel BSODS zit je nu al?
Irritante geluidjes uit de macbook dus.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 12:50 schreef bleiblei het volgende:
Wat is een moo of een whine?
Oh, 0quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 12:52 schreef Geqxon het volgende:
Black Screen of Death. Dat je je Macbook opnieuw op moet starten omdat hij gecrashed ik. Ik heb er nu een stuk of zes gehad.
quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 15:52 schreef Cracka-ass het volgende:
Voor het idee mijn HD maar Joop genoemd.
Ik nul in de anderhalve maand dat ik mn macbook heb.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 12:52 schreef Geqxon het volgende:
Black Screen of Death. Dat je je Macbook opnieuw op moet starten omdat hij gecrashed ik. Ik heb er nu een stuk of zes gehad.
Het lijkt me dat er iets niet goed isquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 17:49 schreef Geqxon het volgende:
Zelfde periode, inmiddels 7.
je bent en blijft een mongoolquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 19:55 schreef Geqxon het volgende:
5 keer Parallels, 1 keer iAlertu en 1 keer waarvan ik de oorzaak niet weet.
Maaaaar op 18 augustus mag ik DIG weer in en dan kan ik allemaal vraagjes stellen aan jullie toffe jongens!
Puur uit nieuwsgierigheid:quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 12:52 schreef Geqxon het volgende:
quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 23:48 schreef Geqxon het volgende:
SPOD? Stichting PopOefenruimten Delft?
quote:
Noem je dat pimpenquote:Op woensdag 2 augustus 2006 00:08 schreef tonks het volgende:
[..]. ik zou zelfmoord plegen als ik inside grapjes met geqxon had man dus wat loop je te pimpen.
ook wel eens gezien..quote:Op woensdag 2 augustus 2006 00:12 schreef Geqxon het volgende:
Ik heb zelfs gehad dat de SPOD bleef hangen.
Als ik het goed heb, moet je hem aansluiten op je maccie als modem, en dan kan je met OS X via de modem inbellenquote:Op woensdag 2 augustus 2006 02:00 schreef Cracka-ass het volgende:
Weet iemand hier toevallig hoe ik mijn MDA kan gebruiken om te internetten met de Macbook. Ik heb al een tijdje zitten kloten, maar het schiet niet op.
Oja, die handleiding die rondgaat op inet heb ik al een paar keer doorgespit.
Anders reageer je op iets wat uit het niets komt, wat tevens ook uit het niets komtquote:Op woensdag 2 augustus 2006 16:11 schreef tonks het volgende:
Anders begin je ff uit het niets over iets
Probeer eens niet zo grappig te doenquote:Op woensdag 2 augustus 2006 17:49 schreef Nawien het volgende:
[..]
Anders reageer je op iets wat uit het niets komt, wat tevens ook uit het niets komt![]()
De zin is te cryptisch voor jou om te snappen dus zie je hem gemakshalve maar aan als een poging tot humor?quote:Op woensdag 2 augustus 2006 17:53 schreef tonks het volgende:
[..]
Probeer eens niet zo grappig te doen
Ik heb alleen maar OSX gereinstalled hoor.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 17:50 schreef oor het volgende:
welke mongool koopt er nou een macbook om hem daarna open te maken en schoon te maken...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |