Waarom heb je hem niet geruild?quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 12:10 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Ik heb een whine. Geen moo, maar als ik intensief de pagefile gebruik wel mijn fan. Sielig he
Omdat ik die whine alleen 's nachts hoor en ik geen zin had om moeite te doen met het overzetten van mijn bestanden en dat ik dan al mijn instellingen opnieuw erop zou moeten zetten.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 12:32 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Waarom heb je hem niet geruild?
Moet je me ff helpen, BSODS?quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 12:40 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Omdat ik die whine alleen 's nachts hoor en ik geen zin had om moeite te doen met het overzetten van mijn bestanden en dat ik dan al mijn instellingen opnieuw erop zou moeten zetten.
En op hoeveel BSODS zit je nu al?
Irritante geluidjes uit de macbook dus.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 12:50 schreef bleiblei het volgende:
Wat is een moo of een whine?
Oh, 0quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 12:52 schreef Geqxon het volgende:
Black Screen of Death. Dat je je Macbook opnieuw op moet starten omdat hij gecrashed ik. Ik heb er nu een stuk of zes gehad.
quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 15:52 schreef Cracka-ass het volgende:
Voor het idee mijn HD maar Joop genoemd.
Ik nul in de anderhalve maand dat ik mn macbook heb.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 12:52 schreef Geqxon het volgende:
Black Screen of Death. Dat je je Macbook opnieuw op moet starten omdat hij gecrashed ik. Ik heb er nu een stuk of zes gehad.
Het lijkt me dat er iets niet goed isquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 17:49 schreef Geqxon het volgende:
Zelfde periode, inmiddels 7.
je bent en blijft een mongoolquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 19:55 schreef Geqxon het volgende:
5 keer Parallels, 1 keer iAlertu en 1 keer waarvan ik de oorzaak niet weet.
Maaaaar op 18 augustus mag ik DIG weer in en dan kan ik allemaal vraagjes stellen aan jullie toffe jongens!
Puur uit nieuwsgierigheid:quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 12:52 schreef Geqxon het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |