al telefoon gehad?quote:Op maandag 31 juli 2006 14:52 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Dat gevoel heb ik dus ook, ik zou het wel tof vinden als Joop me desondanks toch een paar foto's wilt opsturen.
Ik ben zojuist teruggebeld door TNT. Een communicatief minder bedeelde werknemer wist mij kenbaar te maken dat Joop vaak met een TNT-jasje rondloopt in het depot te Amsterdam. En dat de macbook dus pas morgen deze kant opkomt.quote:
Daar ben ik nog niet uit. Ga eerst wel eens even ouwehoeren met die bezorger, kijken hoe het doosje eruit ziet. Ik neem aan dat hij door apple gesealed is. Zie ik er een TNT-tape omheen dan zegt mijn gevoel dat ik hem niet moet accepteren.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 04:54 schreef Sebasser het volgende:
Wat ga je doen als hij is opengemaakt ?
Blij zijn dat je hem hebt, of terugsturen ?
hehe wat een verhaal... ik zit dus ook te wachten op mijn MacBookje maar als ik dit zo lees word ik er niet vrolijker van.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 04:48 schreef Cracka-ass het volgende:
De oorspronkelijke traceergegevens:
31 jul 2006 13:06 Amsterdam Depot Delivered
31 jul 2006 10:13 Amsterdam Depot Out For Delivery
29 jul 2006 00:46 Amsterdam Depot Import Received
28 jul 2006 19:02 Arnhem Hub Consignment Received At Transit Point
28 jul 2006 19:00 Arnhem Hub Consignment Passed Through Transit Point
26 jul 2006 17:26 Suzhou Shipped From Originating Depot
26 jul 2006 17:16 Suzhou Consignment Received At Transit Point
En die van de nieuwe vrachtbrief:
01 aug 2006 02:14 Arnhem Import Received
01 aug 2006 02:14 Arnhem Consignment Received At Transit Point
31 jul 2006 21:38 Amsterdam Depot Shipped From Originating Depot
31 jul 2006 18:51 Amsterdam Depot Consignment Received At Transit Point
Mensen Utrecht, daar moet ie heen!!!! U-T-R-E-C-H-T Naast Nieuwegein waar jullie een groot depot hebben zitten. Maar neen, ze sturen hem terug naar Arnhem. Ik ben echt benieuwd hoe het logistiek in elkaar zit bij TNT.![]()
Heb ik weer mooi dichtgeplakt he.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 10:44 schreef Cracka-ass het volgende:
En nu is hij binnen, pakketje zag er goed uit. Hij is nog niet geopend.
Is er ook niet mee gesneden?quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 10:44 schreef Cracka-ass het volgende:
gegeliciteerd Cracka-assquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 10:44 schreef Cracka-ass het volgende:
En ben je er al druk mee aan het spelen?quote:
Ja ben aardig aan het klootviolen. Je voelt je aardig invalide als je het niet gewend bent.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 11:29 schreef Herkauwer het volgende:
[..]
En ben je er al druk mee aan het spelen?
Ik heb een whine. Geen moo, maar als ik intensief de pagefile gebruik wel mijn fan. Sielig hequote:Op dinsdag 1 augustus 2006 12:00 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Ja ben aardig aan het klootviolen. Je voelt je aardig invalide als je het niet gewend bent.
Maar het ziet er wel übergeil uit allemaal. Geen last van dode pixels, moo's of whine's, dus dat is allemaal puik.
Joop is een lemming?quote:Op maandag 31 juli 2006 14:32 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Zul je zien dat Joop zometeen ook nog een topic opent om te vieren dat hij een Macbook heeft.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |