quote:Op maandag 31 juli 2006 12:26 schreef SCH het volgende:
Dylan Dog suffie.
Staat in de vorige Hoolsquote:Op maandag 31 juli 2006 12:26 schreef SCH het volgende:
Dylan Dog suffie.
Wanneer zijn ze uitgerekend?
Ik ben benieuwd welke club DD kiest voor de bannerquote:
Luca of Toni - was al afgetikt.quote:Op maandag 31 juli 2006 12:32 schreef DIGGER het volgende:
dndiek: Een reisje ierland kost ook geen vermogen hoor, als je de juiste manieren weet
Moeten we het nog over de naam voor DD z'n 2e kotert hebben of is iedereen het er mee eens dat het Marietje wordt?
Ik ook.quote:Op maandag 31 juli 2006 12:33 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd welke club DD kiest voor de banner
Die naam zal wel erg voor de hand liggen lijkt mequote:Op maandag 31 juli 2006 12:32 schreef DIGGER het volgende:
dndiek: Een reisje ierland kost ook geen vermogen hoor, als je de juiste manieren weet
Moeten we het nog over de naam voor DD z'n 2e kotert hebben of is iedereen het er mee eens dat het Marietje wordt?
Het is nog juli - in augustus is er weer een kaart.quote:Op maandag 31 juli 2006 12:54 schreef Suijk het volgende:
Auto is weer gewassen. Mag ik de lunchkaart?
Da's geheim, sorry.quote:Op maandag 31 juli 2006 12:59 schreef Suijk het volgende:
Wat zijn de ingredienten van zo'n tosti?
quote:Op maandag 31 juli 2006 13:03 schreef -Vaduz- het volgende:
Weer die mysterieuze DD, nu in de TT, het slaat om zich heen dat gedoe.
Goeiemiddag!
Gewoon doenquote:Op maandag 31 juli 2006 12:59 schreef Suijk het volgende:
Wat zijn de ingredienten van zo'n tosti?
Ik eet mijn meegebrachte bammetjes met komkommer wel gewoon.quote:
Gezond hoorquote:Op maandag 31 juli 2006 13:13 schreef Suijk het volgende:
[..]
Ik eet mijn meegebrachte bammetjes met komkommer wel gewoon.![]()
Komkommer????? Kun je die eten?quote:Op maandag 31 juli 2006 13:13 schreef Suijk het volgende:
[..]
Ik eet mijn meegebrachte bammetjes met komkommer wel gewoon.![]()
Jahoor. Ik weet dat ze vooral gebruikt worden om te jongleren, maar ze smaken best.quote:
quote:
Laatst zei iemand dat ook al over de banaan. Ik ga het eens proberen.quote:Op maandag 31 juli 2006 13:19 schreef Suijk het volgende:
[..]
Jahoor. Ik weet dat ze vooral gebruikt worden om te jongleren, maar ze smaken best.
Nee hoor ze gaan net in het tosti-ijzerquote:Op maandag 31 juli 2006 13:13 schreef SCH het volgende:
Tosti's zijn klaar!
quote:Op maandag 31 juli 2006 13:03 schreef SCH het volgende:
[..]
Da's geheim, sorry.
Het is kiezen of delen - anders wordt een bak yoghurt met houdbaarheidsdatum 28 juni![]()
bah... yoghurt is alleen te eten met veeeeel suiker.quote:
quote:Op maandag 31 juli 2006 13:32 schreef appelsientje het volgende:
[..]
bah... yoghurt is alleen te eten met veeeeel suiker.
Jullie hebben er niet eens eentje voor mij bewaard zegquote:Op maandag 31 juli 2006 13:13 schreef SCH het volgende:
Tosti's zijn klaar!
Jazekerquote:Op maandag 31 juli 2006 14:00 schreef golfer het volgende:
Middag!
Zijn er nog wat restjes over om te eten?
Ik hou niet zo van rode kruisjes.quote:
Zekers welquote:Op maandag 31 juli 2006 13:53 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Jullie hebben er niet eens eentje voor mij bewaard zeg
quote:
Moet jij niet werken ofzo ?quote:Op maandag 31 juli 2006 15:09 schreef Bos81 het volgende:
Sientje heeft het nu wel weer druk ?
Nope, vandaag niet.quote:
Lekker lang weekend dusquote:Op maandag 31 juli 2006 15:12 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nope, vandaag niet.
Morgen begint mijn werkweek
Ik heb zaterdag nog moeten werken, dus zolang was het weekend ook weer nietquote:Op maandag 31 juli 2006 15:16 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Lekker lang weekend dus
ik hoef maar tot donderdag
Heeyquote:Op maandag 31 juli 2006 15:31 schreef Beschouw het volgende:
Goede middag![]()
En Diek, ik ben er wel laat mee, maar nog gefeliciteerd met je verjaardag. En Pascalheister ook.
hoe was jouw verjaardag geweest?quote:Op maandag 31 juli 2006 15:42 schreef Againzender het volgende:
ook goedemiddag
Ik werk weer wo/do/vrij met op vrijdag afsluitend een borrel met een vriendin die ik heel lang niet gezien hebquote:Op maandag 31 juli 2006 15:16 schreef appelsientje het volgende:
Lekker lang weekend dus
ik hoef maar tot donderdag
om eerlijk te zijn: niet best.quote:
Ondanks dat, alsnog van harte.quote:Op maandag 31 juli 2006 15:49 schreef Againzender het volgende:
[..]
om eerlijk te zijn: niet best.
iedereen nog bedankt trouwens voor de felicitaties in fotoboek en/of 8-uurs topic
tja, soms loopt het nou eenmaal niet helemaal zoals je hoopt.quote:
Ik moet nog ff 20 min wachtenquote:Op maandag 31 juli 2006 16:35 schreef Againzender het volgende:
[..]
tja, soms loopt het nou eenmaal niet helemaal zoals je hoopt.
Ik ga maar eens naar huis
Nietus.quote:Op maandag 31 juli 2006 16:55 schreef VoreG het volgende:
EK zwemmen gaat beginnen
VoreG Held,quote:Op maandag 31 juli 2006 16:55 schreef VoreG het volgende:
EK zwemmen gaat beginnen
Dus ?? ik ben aan het werk, kan dus weer niks zien...quote:Op maandag 31 juli 2006 16:55 schreef VoreG het volgende:
EK zwemmen gaat beginnen
hehequote:
Nee ben niet zo'n held qua ontwikkelenquote:Op maandag 31 juli 2006 17:00 schreef appelsientje het volgende:
[..]
hehe
Heb je de foto's al ontwikkeld van je vakantie?
Spannunndddquote:Op maandag 31 juli 2006 16:55 schreef VoreG het volgende:
EK zwemmen gaat beginnen
Alsof je ze daarna hier gaat posten ?quote:Op maandag 31 juli 2006 17:01 schreef VoreG het volgende:
[..]
Nee ben niet zo'n held qua ontwikkelen..
Als het goed is is de camera weggebracht om ontwikkeld te worden
quote:Op maandag 31 juli 2006 17:05 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Alsof je ze daarna hier gaat posten ?
geen hallo belgiequote:Op maandag 31 juli 2006 16:55 schreef VoreG het volgende:
EK zwemmen gaat beginnen
Ook nog iets gekocht?quote:Op maandag 31 juli 2006 17:53 schreef clauwheee het volgende:
Zo, een middagje bouwmarkten gedaan. Ben er best gaar van
quote:Op maandag 31 juli 2006 17:55 schreef appelsientje het volgende:
Pff zit nog op mijn werk...
verveel me... server is plat en ik moet de telefoontjes beantwoorden waarom die tijdelijk plat is... maar er belt niemandiedereen is natuurlijk allang naar huis
Ja lach maar... Ga morgen wel eerder naar huis.quote:
OKeequote:Op maandag 31 juli 2006 17:56 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ja lach maar... Ga morgen wel eerder naar huis.
Eet smakelijkquote:Op maandag 31 juli 2006 17:56 schreef methodmich het volgende:
http://www.rijnmondsportnieuws.nl/index.php?page=1&nieuwsid=947
Zo, ik ga eens wat eten.
Jij ookquote:Fijne avond allen!
Welk nummer moeten we bellenquote:Op maandag 31 juli 2006 17:55 schreef appelsientje het volgende:
verveel me... server is plat en ik moet de telefoontjes beantwoorden waarom die tijdelijk plat is... maar er belt niemandiedereen is natuurlijk allang naar huis
Neuh, vooral gekeken wat we graag willen en nodig zijn. Verder zijn we ook nog wezen kijken voor de keuken, daar zijn we nu redelijk uit. Waarschijnlijk hoogglansquote:
OKeequote:Op maandag 31 juli 2006 17:59 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Neuh, vooral gekeken wat we graag willen en nodig zijn. Verder zijn we ook nog wezen kijken voor de keuken, daar zijn we nu redelijk uit. Waarschijnlijk hoogglans
Dat kost je wel een paar dagen van je vakantie of nietquote:Op maandag 31 juli 2006 18:00 schreef pascalheister het volgende:
ik ga zo maar weer eens verder met het afstoffen van mn dvd's
ja 3e dag al, en zit nog niet eens op de helftquote:Op maandag 31 juli 2006 18:01 schreef dndiek het volgende:
[..]
Dat kost je wel een paar dagen van je vakantie of niet![]()
huiliequote:Op maandag 31 juli 2006 17:55 schreef appelsientje het volgende:
Hehe ben ondertussen weer thuisquote:Op maandag 31 juli 2006 18:54 schreef rubbereend het volgende:
[..]
huiliekun je een keertje over uren schrijven door op je lui krent te zitten wat te fokken is het nog niet goed
SG, als je de titels, bekers etc van Barça en Liverpool optelt bij wat Ajax heeft, heb je een nog vollere sig.quote:Op maandag 31 juli 2006 19:11 schreef StarGazer het volgende:
Ah bnn's cashcab heeft Groningen ook gevonden hoor.
Die gabbers in de taxi omg
Mwah ik vind het wel goed zoquote:Op maandag 31 juli 2006 19:54 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
SG, als je de titels, bekers etc van Barça en Liverpool optelt bij wat Ajax heeft, heb je een nog vollere sig.
Vanavond weer poker op eurosport Eendquote:
dat staat op de achtergrond wel aanquote:Op maandag 31 juli 2006 20:26 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Vanavond weer poker op eurosport Eend![]()
De heule weekquote:Op maandag 31 juli 2006 20:26 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Vanavond weer poker op eurosport Eend![]()
Misschien toch maar een keer kijkenquote:
Zeker de moeite, sienquote:Op maandag 31 juli 2006 20:41 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Misschien toch maar een keer kijken
quote:
Het is erg verslavendquote:Op maandag 31 juli 2006 20:43 schreef appelsientje het volgende:
[..]ik hoor jullie er zo vaak over
dat ik wel erg nieuwsgierig ben geworden.
Cewl na cricket nog iets waar ik verslaafd aan kan wordenquote:
Laat je hem deze week nog los in de stad met 1 van je jurkjes aan?quote:
Nope... gewoon geen fijn gezicht ... als jij er opgewonden van raakt MP, dan zullen we wel probereb ruimdenkend te zijnquote:Op maandag 31 juli 2006 20:59 schreef MaxPower het volgende:
Hoezo, bang dat je er opgewonden van raakt?
Nou vraag het hemquote:Op maandag 31 juli 2006 21:04 schreef MaxPower het volgende:
Nee, je legt me nu vanalles in de mond. Het lijkt mij wel leuk/grappig om Noca in een jurkje te zien hoor.![]()
Laat ze maar eens gaan werkenquote:Op maandag 31 juli 2006 21:13 schreef VoreG het volgende:
Dat topic in PUB over die zakgeld problemen
Zakgeld-irritaties
Zakgeld-irritaties Deel 2
Ik haakte slechts in op een lopende discussie. Geen idee verder waar het over ging.quote:Op maandag 31 juli 2006 21:08 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Nou vraag het hemBetwijfel wel of 'ie het voor je zal doen
Ja inderdaad!quote:Op maandag 31 juli 2006 21:19 schreef Suijk het volgende:
Werken voor de centen, al die verwende jongelui tegenwoordig.
Die eikels gaan rente invoeren?quote:Op maandag 31 juli 2006 21:27 schreef Bos81 het volgende:
O shit ja ik moet nog voor het eind van dit jaar mijn schuld aflossen nu het nog rentevrij is
Je schuld blijft 2 jaar na 1 januari die volgt na het beeindigen van je studie rentevrij staan. Daarna komt er rente op.quote:
Whehe, ik heb 7 jaar gestudeerd (wel 2 studies afgerond) en flink geprofiteerd. Studenten zijn de hoop van de toekomst, dat er af en toe een lamlul tussenzit, blijf je houden.quote:Op maandag 31 juli 2006 21:23 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Ja inderdaad!
Net als al die studenten die maar bijlenen en leven van de IBG, maar afstuderen in 4 jaar? Ho maar!
omg 18 en dan nog vragen om zakgeldquote:Op maandag 31 juli 2006 21:13 schreef VoreG het volgende:
Dat topic in PUB over die zakgeld problemen
Zakgeld-irritaties
Zakgeld-irritaties Deel 2
VoreG doet wel z'n best hoor!quote:Op maandag 31 juli 2006 21:30 schreef Suijk het volgende:
[..]
Whehe, ik heb 7 jaar gestudeerd (wel 2 studies afgerond) en flink geprofiteerd. Studenten zijn de hoop van de toekomst, dat er af en toe een lamlul tussenzit, blijf je houden.
We kwamen op het jurkje een paar topics geleden, toen ik SCH vroeg of hij wel eens als travestiet het nachtleven in dook. Ik ben namelijk afgelopen woensdagnacht in de Blauwe Engel travestieten tegengekomen. Maar SCH gaat blijkbaar niet in jurkjes, waarop hij zich afvroeg of jij misschien door Clauw met een jurkje het nachtleven bent ingestuurdquote:Op maandag 31 juli 2006 21:37 schreef Noca het volgende:
Hu? Een jurkje?
Waar hebben jullie het over?! En dan is SCH er nog niet eens bij.
Pijnlijk moment ja, in 1 keer ff een leuke auto uit de compacte klasse aftikken voor de IBGquote:Op maandag 31 juli 2006 21:27 schreef Bos81 het volgende:
O shit ja ik moet nog voor het eind van dit jaar mijn schuld aflossen nu het nog rentevrij is
Ik zie ze ook al een tijdje inderdaadquote:Op maandag 31 juli 2006 21:46 schreef MaxPower het volgende:
Heftige wolken boven de stad nu trouwens.
Genieten dat topicquote:Op maandag 31 juli 2006 22:03 schreef VoreG het volgende:
Er is inmiddels een deel 3 van het zakgeld topic. Dat moet een kloon zijn.
behalve die oude lui jaquote:Op maandag 31 juli 2006 22:30 schreef clauwheee het volgende:
In werkelijkheid valt dat ook echt wel mee hoor. Maar ja, die reputatie hè.
Jij gooit er nog meer DVD's in dan een frietboer friet in het vet, of niet?quote:
was dat alles???quote:Op maandag 31 juli 2006 22:46 schreef dndiek het volgende:
Lekker
eten met een huisgenoot werd eten en daarna nog even in de tuin zitten
En dan ondertussen... Chronische sigarettenbietsers en Nooit tevreden zijnquote:Op maandag 31 juli 2006 22:03 schreef VoreG het volgende:
Er is inmiddels een deel 3 van het zakgeld topic. Dat moet een kloon zijn.
Het gedeelte van de buitensex wordt hier niet besproken, anders heb je weer het risico dat SCH erop duikt.quote:
Biertje erbij en dat was het welquote:
ik heb ze vandaag allemaal weer gepoetst, dus ze kunnen er weer tegenaanquote:Op maandag 31 juli 2006 23:05 schreef Eilanden het volgende:
Die DVD-speler van PH maakt echt overuren!
Hier wel, daar ook?quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 01:03 schreef Suijk het volgende:
Alles goed hier?
Ja, ook wel. Nog niet moe, terwijl ik op zich wel wil slapen.quote:
Ik klik toch maar niet op die topics die je geopend hebt, of is het ook voor tere zieltjes?quote:
Best interessante natuurfoto'squote:Op dinsdag 1 augustus 2006 01:14 schreef Suijk het volgende:
[..]
Ik klik toch maar niet op die topics die je geopend hebt, of is het ook voor tere zieltjes?
Ik houd niet van natuur.quote:
Ik heb al genoeg natuur in deze omgeving om er geen foto's van te hoeven zien.quote:
Idem hier.quote:
Welke kust?quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 01:49 schreef -Vaduz- het volgende:
De kust is veilig zie ik.
Doe ik ook maar. Doeiquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 02:22 schreef -Vaduz- het volgende:
Ja, ik zeil nu naar mijn hol. Welterusten!
Zelfs een hele nieuwe maand!quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 07:48 schreef DIGGER het volgende:
En daar zijn we weer, nieuwe dag, nieuwe ronde, nieuwe kansen
en een nieuwe server graagquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 07:48 schreef DIGGER het volgende:
En daar zijn we weer, nieuwe dag, nieuwe ronde, nieuwe kansen
dus jullie zijn er helemaal klaar voor?quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 09:03 schreef Dylan Dog het volgende:
Klossen staan onder het bed.
quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 09:10 schreef Againzender het volgende:
[..]
dus jullie zijn er helemaal klaar voor?
Spannend.quote:
Was het zo erg ?quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 11:06 schreef Pritt het volgende:
Eindelijk terug van vakantie. =]
Welkom terugquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 11:06 schreef Pritt het volgende:
Eindelijk terug van vakantie. =]
Meneer haalt het om voor 12 uur z'n bed uit te komen hoorquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 11:58 schreef VoreG het volgende:
mogguh
Ik vond het zelf ook een prestatiequote:Op dinsdag 1 augustus 2006 12:01 schreef Vom het volgende:
[..]
Meneer haalt het om voor 12 uur z'n bed uit te komen hoor
Leuk is dat. Als je vannacht naar de plee moet en met je slaperige kop denkt dat de vloer dichtbij is als altijd als je uitstapt, blijkt ineens dat je bed een stuk hoger staat en pleur je gewoon op de grond.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 09:03 schreef Dylan Dog het volgende:
Klossen staan onder het bed.
ik ken hetquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 12:09 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Leuk is dat. Als je vannacht naar de plee moet en met je slaperige kop denkt dat de vloer dichtbij is als altijd als je uitstapt, blijkt ineens dat je bed een stuk hoger staat en pleur je gewoon op de grond.
Yep, ik spreek uit ervaring
quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 12:19 schreef DIGGER het volgende:
Volgens mij trapt elke aanstaande vader erin. Enige voordeel van die toestanden met Kady destijds was dat dit niet aan de orde was.
Trouwens nog ff 2 actuele foto's:
[afbeelding]
[afbeelding]
Als je dat dan ziet, is het niet zo erg om een keertje uit bed te vallen...
o ja, die heb ik volgens mij al een jaar ongebruikt en ongevraagd in de kast liggen.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 12:24 schreef pascalheister het volgende:
hmm dat upc is ook niet meer te volgen, sturen ze die digitale tv ontvangers zomaar op tegenwoordig.
Kan me niet heugen dat me ouders zoiets besteld hebben
Absoluut niet maar je mist wel je vaste rituelen.quote:
Daar wel, maar in scripties etc. wordt verwacht dat ik het wel juist ga schrijvenquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 13:43 schreef MaxPower het volgende:
boeient, op fok heersd al jaren een niewe spelling.
quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 13:45 schreef MaxPower het volgende:
De docenten zullen er vast net zoveel moeite mee hebben.
test jezelf:quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 13:42 schreef VoreG het volgende:
Die nieuwe spelling is trouwens een ramp, er zijn nu helemaal geen regels meer. Je moet alles maar gewoon uit je kop leren...
Net gedaan, 7 goed.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 14:02 schreef MaxPower het volgende:
[..]
test jezelf:
http://volkskrant.com/interactie/spelling2005/spelling.html
Mee eensquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 14:16 schreef clauwheee het volgende:
Belachelijk, die nieuwe spelling.
Inderdaad, alle logica begint mij daarvan te ontgaan.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 14:16 schreef clauwheee het volgende:
Ik houttut gewon bai de utregse hor joggiequote:Op dinsdag 1 augustus 2006 14:29 schreef Eilanden het volgende:
Golfer houdt het gewoon bij den ouden schpelling zoalsch hij dat op den school heeft gehad![]()
weiffie wai buhgreipuh elkoar tuhminste!quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 14:31 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik houttut gewon bai de utregse hor joggie
leuk voor al die schoolboekenquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 14:16 schreef clauwheee het volgende:
Is ie bij jullie?quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 14:47 schreef popolon het volgende:
Fidel Castro is weg, hopelijk blijft ie weg.
Hij is al overleden, let maar op.quote:
The same.quote:
quote:
Jammer zegquote:De Cubaanse leider Fidel Castro (79) heeft zijn bevoegdheden tijdelijk aan zijn jongere broer Raúl overgedragen. De 75-jarige Raúl was de vice-president en de minister van Defensie van Cuba. Zijn broer Fidel heeft last van "hevige en hardnekkige" inwendige bloedingen als gevolg van stress. Hij moet nu een gecompliceerde operatie ondergaan, waarna hij enkele weken rust moet nemen.
Sinds de Cubaanse revolutie in 1959, waarbij de voormalige leider, dictator Fulgencio Batista, het land ontvluchtte, is Fidel Castro de leider van Cuba. Hij is daarmee 's werelds oudste regeringsleider. Als staatshoofd wordt hij alleen overtroffen door de Britse koningin Elizabeth II, die in 1952 werd gekroond.
HALLOquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 15:32 schreef Bos81 het volgende:
HOI
Ja hoor, gaat lekker en met u dan?quote:
Je loopt op schemaquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 16:00 schreef Bos81 het volgende:
Alvast veel succes Voreg. Voor nachtportier of loop ik achter?
Dat is een teken.... je wordt morgen aangenomenquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 16:13 schreef VoreG het volgende:
Ik gooi net met 2 dobbelstenen
4-4
2-2
3-3
5-5
1-1
6-6
Achtermekaar, zou ik bovennatuurlijk zijn?!
--> TRUquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 16:13 schreef VoreG het volgende:
4-4
2-2
3-3
5-5
1-1
6-6
Leugenaar.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 16:13 schreef VoreG het volgende:
4-4
2-2
3-3
5-5
1-1
6-6
Valt het opquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 16:20 schreef BliksemSchigt het volgende:
Het is maar goed dat je morgen kan solliciteren, volgens mij verveel je je
quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 16:32 schreef -Vaduz- het volgende:
Gebruik je ook zes dobbelstenen VoreG?
Moet je naar het Casino, kan je rijk wordenquote:
Toen ik op vakantie was ben ik naar het casino gegaan. Stond op gegeven moment samen met een paar vrienden op 80 winst. Toen hebben we er 30 uit weggehaald zodat we iig geen verlies maakte.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 16:44 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Moet je naar het Casino, kan je rijk worden
Op vakantie naar het casino? Kan je je tentje daar tegenwoordig op zetten ofzo?quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 16:57 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ben op vakantie naar het casino geweest.
Die heb ik al lang, maar die krijgen jullie niet.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 16:58 schreef methodmich het volgende:
Je kan beter een Hyves maken, kan je voetballers opsporen.
quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 16:58 schreef MaxPower het volgende:
[..]
Op vakantie naar het casino? Kan je je tentje daar tegenwoordig op zetten ofzo?![]()
Makkelijk te vinden. Degene die bij al die Heerenveen-spelers staat en bij Clauwheee.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 16:59 schreef MaxPower het volgende:
[..]
Die heb ik al lang, maar die krijgen jullie niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |