abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_40302891
2-3 Newcastle door Luque

die scheids
Tijden gaan voorbij, maar de passie blijft!
Winnaar Serie A-toto 2008-2009
Ja, eind april 2007, de mooiste dag van heel m'n leven!
En daarom zing ik nu, bedankt Phillip Cocu!
pi_40302935
2-4 Salcido

Klopt niet

[ Bericht 50% gewijzigd door dndiek op 29-07-2006 18:45:17 ]
pi_40302945
Gaat hard daar
2015: <span class="s">MLA - JFK - PMI</span>
pi_40302972
quote:
Op zaterdag 29 juli 2006 18:37 schreef dndiek het volgende:
2-3 Newcastle door Luque

die scheids
Wat doet ie?
pi_40302987
quote:
Op zaterdag 29 juli 2006 18:41 schreef Leso_Varen het volgende:

[..]

Wat doet ie?
Was eigenlijk over het verhaaltje van MM

Maar die geeft een onterechte penalty als ik de verhalen moet geloven
  zaterdag 29 juli 2006 @ 19:31:08 #256
38070 Kabouter_Krulleput
Kabouter_Krulleput
pi_40304043
NEC - Roda JC 1-1 (Kivuvu, Oper)

Roda wint de penaltyreeks.

NEC kan voor de 3e keer het Maritiemtoernooi winnen. Maar dan moet het Helders Elftal de schade beperkt houden tegen Maccabi Tel-Aviv.

edit: NEC heeft dat toernooi zo goed als zeker al gewonnen. Doelpunten tegen Helders Elftal tellen maar voor een half punt.
I don't really come from outer space || Last.fm
pi_40305328
quote:
Op zaterdag 29 juli 2006 18:35 schreef methodmich het volgende:

Het werd zelfs 0-1, toen Derk Schut weggestuurd werd door Human, de laatste verdediger uitkapte en neergelegd werd. In een echte match had dit rood moeten zijn, nu bleef het bij een vrije trap die door Danny Versluis binnen werd gekogeld. Uiteraard zetten wij toen het "tien tien tien" in.
Was jij / jullie dat op de westtribune? Zaten aardig wat Ambachters daar.

Vond het een erg slechte wedstrijd. Negatieve spelopvatting van ASWH met veel tijdrekken en het tempo eruit halen. Lopes is duidelijk z'n vorm kwijt, net als jullie nummer 9. Die testspeler lijkt me niet zinvol om te houden, hij is wel snel, maar erg veel nuttigs doet ie niet.

Scheidsrechter was inderdaad haast het hoogtepunt, juist ook toen die niet floot voor een blessurebehandeling voor nummer 7. Ook hoe hij omging met het gemekker van de spelers was wel goed.

Dordt was wel ietsjes beter, maar niet zoveel dat je zegt dat een van beide een hoofdklasser is en de ander eerste divisionist. Dus inderdaad goed gedaan van ASWH.
pi_40316504
quote:
Op zaterdag 29 juli 2006 20:17 schreef DRD het volgende:

[..]

Was jij / jullie dat op de westtribune? Zaten aardig wat Ambachters daar.

Vond het een erg slechte wedstrijd. Negatieve spelopvatting van ASWH met veel tijdrekken en het tempo eruit halen. Lopes is duidelijk z'n vorm kwijt, net als jullie nummer 9. Die testspeler lijkt me niet zinvol om te houden, hij is wel snel, maar erg veel nuttigs doet ie niet.

Scheidsrechter was inderdaad haast het hoogtepunt, juist ook toen die niet floot voor een blessurebehandeling voor nummer 7. Ook hoe hij omging met het gemekker van de spelers was wel goed.

Dordt was wel ietsjes beter, maar niet zoveel dat je zegt dat een van beide een hoofdklasser is en de ander eerste divisionist. Dus inderdaad goed gedaan van ASWH.
Wij zaten inderdaad op de Westtribune, redelijk kort op het veld. Beetje vanaf de tribune bekeken rechts achter het "Westside" spandoek. Sowieso waren er weer redelijk wat Ambachters mee, ik denk wel gauw 50 met wat er ook nog aan de overzijde zat. De gebruikelijke mensen voor uitduels, maar ik zag nu ook wat mensen die normaal alleen thuisduels kijken die deze korte reis hadden gemaakt.

Op zich vond ik ASWH niet echt tijdrekken hoor. Na rust wilden ze wel het tempo wat omlaag halen, omdat 2-1 wel een aardig resultaat was. Toen konden ze aanvallend niet meer zo veel.

Overigens denk ik niet dat Arjan Human zijn vorm kwijt is. Hij is vooral nog niet echt in topconditie. Dat speelde met meer spelers, logisch na vijf trainingen waar ook nog eens een week rust tussen zat. En zelfs al zou hij wel in vorm zijn, die ene kans waar hij over de bal maaide zou hij dan ook kunnen missen. Wat dat betreft is het wel eens een vreemde spits. De makkelijkste kansen verprutst hij soms en dan maakt hij even later een wereldgoal. Vergeet ook niet dat hij er voorin vrij alleen voor stond, zeker toen Schut eruit was. Denys Spry, de "invaller zonder naam", kan me nog niet echt bekoren.

Wat de scheids betreft, die floot zeker goed. Wat mij betreft had hij het spel wel stil mogen leggen voor een behandeling aan Wouter Kreté, maar ik snap wel dat hij het niet deed. Maar die jongen is 19, heeft amper nog getraind en moet op zijn tenen lopen om aan te haken, dan kan je best kramp krijgen. Alleen weet die scheidsrechter dat niet, dus vandaar begrijp ik dat hij door liet spelen.

Ik vond Ferry van Lare wel aardig bezig tegen zijn oude club, die had een geïnspireerde bui.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_40316707
quote:
Friend bespaart Buitenpost dubbele cijfers
29 juli 2006
Heerenveen heeft de laatste oefenwedstrijd tegen een amateurvereniging met 0-9 gewonnen. Buitenpost, dat met een aantal gastspelers optrad, was zoals verwacht niet opgewassen tegen de mannen van trainer Gertjan Verbeek. Dat de dubbele cijfers niet werden gehaald, mocht vooral Rob Friend zich aanrekenen. De Canadese spits scoorde weliswaar drie maal, maar liet zeven uitstekende kansen onbenut.

De ruim tweeduizend toeschouwers zagen in de eerste helft het basisteam waarmee Verbeek hoogstwaarschijnlijk de competitie in gaat. Naast doelman Vandenbussche was er een achterste linie met Zuiverloon, Dingsdag, Hansson en Drost, een middenveld met Prager, Alves en Bosvelt en een aanvalslinie bestaande uit Nilsson, Friend en Pranjic.
pi_40317911
quote:
Op zondag 30 juli 2006 10:55 schreef methodmich het volgende:

[..]

Overigens denk ik niet dat Arjan Human zijn vorm kwijt is. Hij is vooral nog niet echt in topconditie. En zelfs al zou hij wel in vorm zijn, die ene kans waar hij over de bal maaide zou hij dan ook kunnen missen. Wat dat betreft is het wel eens een vreemde spits.
Was niet alleen op basis van die ene gemiste kans in de eerste helft, ook een aantal aannames sprongen wel erg ver weg. Zag hem ook op zichzelf mopperen halverwege de tweede helft. En hij had natuurlijk een behoorlijk sterk verdedigingsduo tegenover hem.

En die jongen die kramp kreeg, dat was precies in een periode waarin ASWH net een paar wissels had gedaan, een corner had gehad die niemand in eerste instantie wou nemen en het bekende spelletje bij de ingooi waarbji natuurlijk iemand anders hem moet nemen. Net als na die blessurebehandeling de bal niet 'gewoon' teruggeven maar zo plaatsen dat Kooiman weer een halve minuut bezig is om dat ding op te halen.

Hoort natuurlijk bij het spel, maar ik had op dat moment het gevoel van, ga nou toch voetballen. In een wedstrijd waar het ergens om gaat is het te begrijpen, maar gistermiddag niet echt.

[ Bericht 36% gewijzigd door DRD op 30-07-2006 12:02:27 ]
pi_40317989
Hij moppert altijd op zichzelf, dus dat is niet echt nieuw. Als je zo veel rookt als Arjan, moet je in de voorbereiding weer even wat conditie op doen. En inderdaad, Kras en Breinburg hebben natuurlijk meer kwaliteit dan het gemiddelde defensieve centrum van onze tegenstanders in de hoofdklasse.

Zat jij ook op West?
www.thuisuiteten.nl
pi_40318324
quote:
Op zondag 30 juli 2006 11:59 schreef methodmich het volgende:

Zat jij ook op West?
Gister toevallig wel. Kaartje voor noord gekocht, maar niemand aanwezig waar ik normaal mee omga was er. Dus een mooi plekje op west, hoog ongeveer tegenover de reservebank van Dordt.
pi_40330239
Ah, bij de wat luidruchtigere supporters van Dordt dus.

Vandaag Spanjaardsgattoernooi bezocht in Breda.

Eerst een voorwedstrijd, Baronie tegen St. Pauli. Toch treurig dat die ploeg zo ver is weggezakt. Wel leuke sfeer, best wat Duitsers of in ieder geval fans van die club. Ze wonnen uiteraard wel.

Toen RBC - NAC. Voor rust NAC wel beter, zonder voor echt gevaar te zorgen. Hoogtepunt was een kogel van Zonneveld uit een vrije trap. Ook werd er een supporter omver geschoten toen de bal zijn paraplu raakte en hij recht achterover viel. Geen pijn, dus kon er om gelachen worden.

Na rust profiteerde Maceo Rigters van een fout van keeper Friebel, die zijn inzet eenvoudig in de goal liet glippen. Daarna kreeg Zwaanswijk rood wegens een overtreding op de doorgebroken invaller Henk Vos en profiteerde RBC maximaal. Het scoorde er nog drie. Leuk dat Benjamin Martha, vorig jaar prima spelend bij DOTO, er twee wist te maken.

NAC nog een hoop te doen / spelers te kopen, wil het niet in problemen komen.
www.thuisuiteten.nl
pi_40333163
Voorwedstrijd?? Baronie doet (als organisator) toch ook gewoon mee aan dat toernooi?
pi_40333275
Dus RBC won gewoon met 3-1 van NAC?
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
pi_40336848
quote:
Op zondag 30 juli 2006 21:17 schreef Suijk het volgende:
Dus RBC won gewoon met 3-1 van NAC?
Correct
Chris van Nijnatten: "Het gevoel dat NAC iets onmetelijks was, iets Bredaas en iets ongelooflijk moois en warms, zelfs zo mooi en warm dat je er letterlijk voor ten strijde wilde trekken"
pi_40355841
quote:
Op zondag 30 juli 2006 21:14 schreef Yeahinho het volgende:
Voorwedstrijd?? Baronie doet (als organisator) toch ook gewoon mee aan dat toernooi?
Ja, maar gezien de belangstelling was het een duidelijk gevalletje van een voorwedstrijd. Op papier ging het om plek 3, maar pas toen NAC ging spelen stroomde het vol.
www.thuisuiteten.nl
pi_40388181
Wel grappig, AD een hele pagina met statistieken van de 118 oefenduels van de 18 eredivisieclubs tot nu toe. De leukste feitjes:

GROOTSTE UITSLAGEN

1. FSV Fijnaart - Excelsior 0-28 (8 juli)
2. VV Alteveer - FC Groningen 0-20 (8 juli)
Scheemda - FC Groningen 0-20 (12 juli)
4. Antibarbari - Sparta 0-19 (12 juli)
PPSC - Sparta 0-19 (8 juli)
6. De Lutte - Ajax 0-18 (12 juli)
FC Boszoom - Feyenoord 0-18 (15 juli)

MEESTE GOALS PER DUEL GEMIDDELD

1. Sparta 8,75 (70 goals in 8 duels)
2. Excelsior 8,71 (61 in 7)
3. FC Groningen 8,62 (69 in 8)
4. Ajax 6,88 (55 in 8)
5. SC Heerenveen 6,57 (46 in 7)
6. Feyenoord 6,50 (39 in 6)

Opmerkelijk is dat NEC in 7 duels slechts 11 keer scoorde, dus 1,57 gemiddeld per duel.

TOPSCORERS VOORBEREIDING

1. Erik Nevland (FC Groningen) 14
Johan Voskamp (Excelsior) 14
3. Ioannis Anastasiou (Sparta) 12
4. Klaas Jan Huntelaar (Ajax) 11
5. Marvin Emnes (Sparta) 10
Marc-Antoine Fortuné (FC Utrecht) 10
7. Aggelos Charisteas (Ajax) 9
Andwélé Slory (Excelsior) 9
Danny Koevermans (AZ) 9

MEESTE GOALS IN ÉÉN DUEL:

1. Johan Voskamp (FSV Fijnaart - Excelsior 0-28) 8 goals
2. Marc-Antoine Fortuné (Streekteam De Meern - FC Utrecht 1-11) 6 goals
3. Ioannis Anastasiou (Antibarbari - Sparta 0-19) 5 goals
Benjamin De Ceulaer (FC Boszoom - Feyenoord 0-18) 5 goals

CLUBTOPSCORERS VOORBEREIDING:

ADO Den Haag: Santi Kolk 6
Ajax: Klaas Jan Huntelaar 11
AZ: Danny Koevermans 9
Excelsior: Johan Voskamp 14
Feyenoord: Benjamin De Ceulaer 7
FC Groningen: Erik Nevland 14
SC Heerenveen: Afonso Alves, Rob Friend 8
Heracles Almelo: Everton 6
NAC Breda: Gert Jan Tamerus 7
NEC: Paul Jans 4
PSV: Jefferson Farfán 5
RKC Waalwijk: Hans van de Haar 6
Roda JC: Dieter Van Tornhout 4
Sparta: Ioannis Anastasiou 12
FC Twente: Sharbel Touma 6
FC Utrecht: Marc-Antoine Fortuné 10
Vitesse: Fred Benson 7
Willem II: Iwan Redan 4
www.thuisuiteten.nl
pi_40388631
Leuke stats MM
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
pi_40388888
Fijnaart is hoeveelste klasse?
That's all folks!
pi_40389519
Als ik FSV zoek op de site van de KNVB, zie ik vierde klasse zaterdag.
www.thuisuiteten.nl
pi_40389611
Grappig
Winnares Dione-award '05, '06 en '07!
  dinsdag 1 augustus 2006 @ 16:54:36 #273
34834 MarkNMGN
F E Y E N O O R D
pi_40389711
Helmond Sport - Feyenoord 0-3
3x Hofs...
De nacht verandert iedereen,
kankelul.
pi_40389900
Mooi lijstje . Ik denk dat FC Den Bosch het 'record' van NEC zelfs nog aanscherpt .
pi_40390078
Nick Hofs heeft Benjamin de Ceulaer van de troon gestoten, Nick hebt er 9, Benjamin 7
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')