quote:
Op zaterdag 29 juli 2006 20:17 schreef DRD het volgende:[..]
Was jij / jullie dat op de westtribune? Zaten aardig wat Ambachters daar.
Vond het een erg slechte wedstrijd. Negatieve spelopvatting van ASWH met veel tijdrekken en het tempo eruit halen. Lopes is duidelijk z'n vorm kwijt, net als jullie nummer 9. Die testspeler lijkt me niet zinvol om te houden, hij is wel snel, maar erg veel nuttigs doet ie niet.
Scheidsrechter was inderdaad haast het hoogtepunt, juist ook toen die niet floot voor een blessurebehandeling voor nummer 7. Ook hoe hij omging met het gemekker van de spelers was wel goed.
Dordt was wel ietsjes beter, maar niet zoveel dat je zegt dat een van beide een hoofdklasser is en de ander eerste divisionist. Dus inderdaad goed gedaan van ASWH.
Wij zaten inderdaad op de Westtribune, redelijk kort op het veld. Beetje vanaf de tribune bekeken rechts achter het "Westside" spandoek. Sowieso waren er weer redelijk wat Ambachters mee, ik denk wel gauw 50 met wat er ook nog aan de overzijde zat. De gebruikelijke mensen voor uitduels, maar ik zag nu ook wat mensen die normaal alleen thuisduels kijken die deze korte reis hadden gemaakt.
Op zich vond ik ASWH niet echt tijdrekken hoor. Na rust wilden ze wel het tempo wat omlaag halen, omdat 2-1 wel een aardig resultaat was. Toen konden ze aanvallend niet meer zo veel.
Overigens denk ik niet dat Arjan Human zijn vorm kwijt is. Hij is vooral nog niet echt in topconditie. Dat speelde met meer spelers, logisch na vijf trainingen waar ook nog eens een week rust tussen zat. En zelfs al zou hij wel in vorm zijn, die ene kans waar hij over de bal maaide zou hij dan ook kunnen missen. Wat dat betreft is het wel eens een vreemde spits. De makkelijkste kansen verprutst hij soms en dan maakt hij even later een wereldgoal. Vergeet ook niet dat hij er voorin vrij alleen voor stond, zeker toen Schut eruit was. Denys Spry, de "invaller zonder naam", kan me nog niet echt bekoren.
Wat de scheids betreft, die floot zeker goed. Wat mij betreft had hij het spel wel stil mogen leggen voor een behandeling aan Wouter Kreté, maar ik snap wel dat hij het niet deed. Maar die jongen is 19, heeft amper nog getraind en moet op zijn tenen lopen om aan te haken, dan kan je best kramp krijgen. Alleen weet die scheidsrechter dat niet, dus vandaar begrijp ik dat hij door liet spelen.
Ik vond Ferry van Lare wel aardig bezig tegen zijn oude club, die had een geïnspireerde bui.