Was eigenlijk over het verhaaltje van MMquote:
Was jij / jullie dat op de westtribune? Zaten aardig wat Ambachters daar.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 18:35 schreef methodmich het volgende:
Het werd zelfs 0-1, toen Derk Schut weggestuurd werd door Human, de laatste verdediger uitkapte en neergelegd werd. In een echte match had dit rood moeten zijn, nu bleef het bij een vrije trap die door Danny Versluis binnen werd gekogeld. Uiteraard zetten wij toen het "tien tien tien" in.
Wij zaten inderdaad op de Westtribune, redelijk kort op het veld. Beetje vanaf de tribune bekeken rechts achter het "Westside" spandoek. Sowieso waren er weer redelijk wat Ambachters mee, ik denk wel gauw 50 met wat er ook nog aan de overzijde zat. De gebruikelijke mensen voor uitduels, maar ik zag nu ook wat mensen die normaal alleen thuisduels kijken die deze korte reis hadden gemaakt.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 20:17 schreef DRD het volgende:
[..]
Was jij / jullie dat op de westtribune? Zaten aardig wat Ambachters daar.
Vond het een erg slechte wedstrijd. Negatieve spelopvatting van ASWH met veel tijdrekken en het tempo eruit halen. Lopes is duidelijk z'n vorm kwijt, net als jullie nummer 9. Die testspeler lijkt me niet zinvol om te houden, hij is wel snel, maar erg veel nuttigs doet ie niet.
Scheidsrechter was inderdaad haast het hoogtepunt, juist ook toen die niet floot voor een blessurebehandeling voor nummer 7. Ook hoe hij omging met het gemekker van de spelers was wel goed.
Dordt was wel ietsjes beter, maar niet zoveel dat je zegt dat een van beide een hoofdklasser is en de ander eerste divisionist. Dus inderdaad goed gedaan van ASWH.
quote:Friend bespaart Buitenpost dubbele cijfers
29 juli 2006
Heerenveen heeft de laatste oefenwedstrijd tegen een amateurvereniging met 0-9 gewonnen. Buitenpost, dat met een aantal gastspelers optrad, was zoals verwacht niet opgewassen tegen de mannen van trainer Gertjan Verbeek. Dat de dubbele cijfers niet werden gehaald, mocht vooral Rob Friend zich aanrekenen. De Canadese spits scoorde weliswaar drie maal, maar liet zeven uitstekende kansen onbenut.
De ruim tweeduizend toeschouwers zagen in de eerste helft het basisteam waarmee Verbeek hoogstwaarschijnlijk de competitie in gaat. Naast doelman Vandenbussche was er een achterste linie met Zuiverloon, Dingsdag, Hansson en Drost, een middenveld met Prager, Alves en Bosvelt en een aanvalslinie bestaande uit Nilsson, Friend en Pranjic.
Was niet alleen op basis van die ene gemiste kans in de eerste helft, ook een aantal aannames sprongen wel erg ver weg. Zag hem ook op zichzelf mopperen halverwege de tweede helft. En hij had natuurlijk een behoorlijk sterk verdedigingsduo tegenover hem.quote:Op zondag 30 juli 2006 10:55 schreef methodmich het volgende:
[..]
Overigens denk ik niet dat Arjan Human zijn vorm kwijt is. Hij is vooral nog niet echt in topconditie. En zelfs al zou hij wel in vorm zijn, die ene kans waar hij over de bal maaide zou hij dan ook kunnen missen. Wat dat betreft is het wel eens een vreemde spits.
Gister toevallig wel. Kaartje voor noord gekocht, maar niemand aanwezig waar ik normaal mee omga was er. Dus een mooi plekje op west, hoog ongeveer tegenover de reservebank van Dordt.quote:
Correctquote:Op zondag 30 juli 2006 21:17 schreef Suijk het volgende:
Dus RBC won gewoon met 3-1 van NAC?
Ja, maar gezien de belangstelling was het een duidelijk gevalletje van een voorwedstrijd. Op papier ging het om plek 3, maar pas toen NAC ging spelen stroomde het vol.quote:Op zondag 30 juli 2006 21:14 schreef Yeahinho het volgende:
Voorwedstrijd?? Baronie doet (als organisator) toch ook gewoon mee aan dat toernooi?
Terwijl NIVO zo haar best deed ze te helpen.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 17:00 schreef Yeahinho het volgende:
Mooi lijstje. Ik denk dat FC Den Bosch het 'record' van NEC zelfs nog aanscherpt
.
Cambuur hooligansquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 20:14 schreef kratovsk het volgende:
Nee, knokken
10-0...quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 17:00 schreef Yeahinho het volgende:
Mooi lijstje. Ik denk dat FC Den Bosch het 'record' van NEC zelfs nog aanscherpt
.
quote:UPD 2: Willem II verliest van Fortuna Sittard
dinsdag, 1 augustus 2006
Willem II heeft vanavond met 2-1 van Fortuna Sittard verloren. Trainer van Wijk koos ervoor om het sterkste team vanaf de bank toe te laten kijken. Dit deed hij ook al in de tweede trainingsweek tegen de Alphense selectie. Taiwo scoorde al snel beide doelpunten voor de Fortunezen. Kerekes scoorde voor Willem II tegen. Volgens teletekst is de wedstrijd 5 minuten voor tijd, op voorspraak van trainer van Wijk, gestaakt wegens onvriendelijkheden tussen spelers.
Fortuna speelde met het mes op de tanden. Vooral aan het eind van de wedstrijd moesten spelers van Willem II het ontgelden. Bobson kreeg een doodschop die met rood had moeten worden bestraft. de scheidrechter, die slecht floot, trok echter geen kaart. De vlam raakte in de pan, zeker na een duel waarbij Assou Ekotto werd nagetrapt. Toen een paar minuten later El Hamdaoui ook zwaar onderuit werd gehaald en een vechtpartij ontstond tussen verschillende spelers, greep Dennis van Wijk in en liet de scheidsrechter de wedstrijd staken.
(Bron: officiele site Fortuna Sittard, teletekst, kristofimschoot.be, statistiekenman)
Hebben best een grote groep naar Jupiler League begrippen hoor.quote:
En, welke pot wordt het voor jou?quote:Op woensdag 2 augustus 2006 00:48 schreef Suijk het volgende:
Programma voor morgen...
sc Heerenveen - BV Veendam (Langezwaag)
Alemannia Aachen - PSV (Waldberg)
Sparta - Volendam (Naaldwijk)
VVV - Vitesse (Venlo)
Hoera, het voetbal is weer begonnen.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 22:11 schreef BliksemSchigt het volgende:
Willem II gestaakt wegens rellen tussen de spelers
[..]
Langezwaag is het dichtste bij geloof ik. Maarja, oefenpotje van Heerenveen, zou dat wat worden?quote:Op woensdag 2 augustus 2006 00:56 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
En, welke pot wordt het voor jou?
Wat een onzinquote:Op woensdag 2 augustus 2006 11:00 schreef Stpan het volgende:
. 'Dat had-ie ons moeten melden, dan hadden we hem niet meegenomen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |