Hier hadden ze dinsdagochtend van elke maat 1 paarquote:Op woensdag 27 september 2006 20:41 schreef Oblivion het volgende:
http://www.karwei.nl/
Dan naar het krantje gaan en de laatste pagina pakken.
Zulke leuke lieve regenlaarsjes voor meisjes...![]()
6.99 euro.
Helemaal te gek! Heb alleen een knul thuis lopen en die wil ze niet.... Zo raar...![]()
Schiet ook niet op zeg...van elke maat maar 1 paar???quote:Op woensdag 27 september 2006 20:50 schreef E.T. het volgende:
[..]
Hier hadden ze dinsdagochtend van elke maat 1 paar(en dus niet meer in Saskia d'r maat.. en drie maten te groot vond ik ook weer overdreven
)
Er waren een paar kindermaten die ze dubbel hadden.. maar er stonden nog geen 25 paar (knder EN damesmaten) in 't schapquote:Op woensdag 27 september 2006 20:56 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Schiet ook niet op zeg...van elke maat maar 1 paar???
Lokkertjes dus...
Ik ben nog niet wezen kijken, wil ze namelijk voor mezelf, kan ik ook zo mooi huppelen...![]()
![]()
quote:Op maandag 25 september 2006 20:14 schreef sjak het volgende:
De lodger wikkeldoek is vrijdag in de aanbieding bij de bijenkorf. Van 62,95 voor 39 euro. Dat scheelt een stuk!
Hee geweldig, bedankt voor de tip! Wij moeten echt nieuwe autostoeltjes voor Bram maar sjees wat zijn die krengen duur. 20% korting is dan echt mooi meegenomen. Moet je dan eigenlijk niet zo'n kortingskaart meenemen?quote:Op woensdag 27 september 2006 20:34 schreef E.T. het volgende:
Ik krijg net een mailtje dat morgen, vrijdag, zaterdag en zondag er 20% korting op het hele assortiment is bij Prenatal.
Dit geldt voor de gehele collectie behalve de merken Bugaboo, Stokke, Avent, Medela, Zwitsal en alle boeken. Ook niet in combinatie met andere kortingen.
Nou wilde ik toch een nieuwe maxi-cosi.. Morgen maar even heen dus![]()
Staat niks over in 't mailtje.quote:Op woensdag 27 september 2006 22:47 schreef Karin het volgende:
[..]
Hee geweldig, bedankt voor de tip! Wij moeten echt nieuwe autostoeltjes voor Bram maar sjees wat zijn die krengen duur. 20% korting is dan echt mooi meegenomen. Moet je dan eigenlijk niet zo'n kortingskaart meenemen?
Nu word ik wel heel nieuwsgierig waar je woont, iets verder dan haaksbergen klinkt namelijk erg in de buurt van mijn geboortedorp, Neede!quote:Op donderdag 28 september 2006 08:25 schreef Neuk het volgende:
Bix ik woon in het oosten des lands.Waarom doe je em weg dan? En wat voor 1 is het (niet dat ik er verstand van heb ofzo...
![]()
Andere kant op dichtbijquote:Op donderdag 28 september 2006 10:29 schreef cattie het volgende:
[..]
Nu word ik wel heel nieuwsgierig waar je woont, iets verder dan haaksbergen klinkt namelijk erg in de buurt van mijn geboortedorp, Neede!
Ontopic: Bedankt voor de Prenatal korting tip! Zaterdag zijn de logeerbedjes in de aanbieding en die moetsen we toch nog hebben!
quote:Op donderdag 28 september 2006 10:46 schreef Neuk het volgende:
In Neede wil ik ook wel wonen! Maar het mooist blijft de Achterhoek.
Alle alarmbellen gaan hier af. Ik ga even bellen of die bij mijn mans werk in de buurt ook die aanbieding heeft. Hebben dringend een Romer autostoel nodig.quote:Op woensdag 27 september 2006 20:34 schreef E.T. het volgende:
Ik krijg net een mailtje dat morgen, vrijdag, zaterdag en zondag er 20% korting op het hele assortiment is bij Prenatal.
Dit geldt voor de gehele collectie behalve de merken Bugaboo, Stokke, Avent, Medela, Zwitsal en alle boeken. Ook niet in combinatie met andere kortingen.
Nou wilde ik toch een nieuwe maxi-cosi.. Morgen maar even heen dus![]()
Ja, gelukkig wel. Ik kan me nog steeds bescheuren om het feit dat ze er Neebergen of Haaksde van wilden maken. Hoe durven ze die verschrikkelijke achterhoekers met ons tukkers samen te nemenquote:
Ow? EIbergen nl niet! ofzo...quote:
Tja, ik ken zat mensen die weg zijn van de hollebol, maar je moet er inderdaad wel van houden.quote:Op donderdag 28 september 2006 22:39 schreef jessie het volgende:
Nou ik ben dinsdag naar zo'n party geweest Troel. Echt, ik ging omdat een vriendin van een vriendin het voor t eerst ging doen en wat mensen nodig had als opvulling. Ik heb niks gekocht. Als het aan tupperware moet je nog wat kastjes aanschaffen voor alle doosjes enzo, want alle doosjes zijn handig.
Er zaten best handige dingen bij (magnetron/stoombord bv) Maar die prijzenen nu zie ik dat je ze ook bij ikea hebt
Ok dan zal het geen leven lang meegaan, dan nog kan je het tig keer vervangen voordat je aan die prijs zit.
Kwa kinderdingen vond ik er niet veel bijzonders bijzitten.
Nou ja, er staat niets bij over garantie. Volgens Schanulleke heb je in Nederland altijd 2 jaar garantie op aankopen maar daar weet ik dan ook weer niets van. De prijs is echt heel mooi en wij kunnen hier wel een extra laadbak gebruiken (we hebben maar 1 auto en een hele kleine supermarkt, voor boodschappen moeten we wat verder), maar het is nu ook weer niet zo goedkoop dat het niet uitmaakt als het een miskoop is...Moeilijk, moeilijk.quote:Op donderdag 28 september 2006 22:38 schreef bixister het volgende:
ik geloof dat het een prima fiets is sjak, maar ik ben geen expert. ben de aanbieding al op verschillende plekken tegengekomen, en het ziet er erg aantrekkelijk uit, maar ja, wij hebben er hier geen plaats voor dus is 't geen optie. hoezo zit er geen garantie op, weet je dat zeker?
check je mail en je msnquote:Op donderdag 28 september 2006 22:38 schreef melonovy het volgende:
lama
Dat was of een badeendje of een paar schoentjes waar ze niet van af kwamenquote:Op vrijdag 29 september 2006 17:17 schreef PM-girl het volgende:
Ik krijg dus net een mailtje van de mamma mazzel dagen van Prenatal! Daarin staat nu met extra verrassing, op=op. Ik heb gisteren wat gekocht, maar geen verrassing gehad? Wie weet wat dat is/was?
En die slofjes.....quote:Op zaterdag 30 september 2006 23:09 schreef Neuk het volgende:
Goeie tip JeLief! Ik zou er nooit zo naar binnen lopen. Dat babyfleece-setje
Leentje gaat dus morgen ff snuffelen bij de Wibraquote:Op zondag 1 oktober 2006 11:41 schreef Moonah het volgende:
[..]
En die slofjes.....![]()
![]()
Nu maar hopen dat het niet allemaal al is uitverkocht.
*Opschieten gaat.
Tnx voor de tip Jelief!
Is de moeite waard hoor!quote:Op zondag 1 oktober 2006 18:07 schreef leentje2907 het volgende:
[..]
Leentje gaat dus morgen ff snuffelen bij de Wibra![]()
Ik ga inderdaad even voor die boxkleden en ik zag leuke truitjes en en en...... ! ga meteen zodra ze open zijn want als je een dag later gaat is het vaak al weg ook!quote:Op zondag 1 oktober 2006 18:17 schreef Moonah het volgende:
[..]
Is de moeite waard hoor!
Ik heb goed gescoord en het kost nauwelijks iets.
-boxkleed
-2 badcapes
-2 kruikenzakken
-fleecedekentje
-2 paar slofjes... Cuuuute!
-6 paar sokjes (die kun je niet genoeg hebben)
-2 aankleedkussenhoezen (lekker zacht)
Het is dat de maten van ons matrasje afwijkend zijn, maar ze hebben ook goedkope hoeslakentjes. Mooie kleuren hoor!
En nog wat onderbroeken voor mijn lief, maar da's hier niet zo relevant.![]()
Dus nogmaals, tnx Jelief!
Ik speciaal naar de Etos gisteren, hebben ze ze niet en ze krijgen ze ook niet......quote:Op maandag 2 oktober 2006 20:54 schreef Lois het volgende:
Etos heeft weer de babyverzorgingsweken. Oa pampers, nutrilon, diverse spenen en flessen zijn in de aanbieding.
Ook hebben ze rainbowbabies-kleding in de aanbieding.
Sara heeft nu 20/21, 19 is echt te klein. Amber is iets kleiner dan Sara he?quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 12:22 schreef Vicky het volgende:
Staan leuke dingen in ht krantje!!
hebben hier een redleijk grote Etos in de Boogaard... misschien dat ze daar nog Rainbowbabiesspul hebben
Bij de DA hebben ze ook hele leuke babysdingen. Leren slofjes voor 7 euro (welke maat zal Amber hebben??), hele leuke pyama's, laapzakken, rompers..... en ook luiers in de aanbieding..
Kan ze er mooit ingroeienquote:Op donderdag 5 oktober 2006 08:22 schreef Vicky het volgende:
Ik heb slofjes maatje 19/21 gehaald en die zijn nog aardig aan de grote kant....
het lijkt nu net een clowntjequote:Op donderdag 5 oktober 2006 08:53 schreef Fuente het volgende:
[..]
Kan ze er mooit ingroeien
Hier waren ze eerst ook aan de grote kant, maar ze had ze toch aan en 'loopt' er dan ook mee (tussen ons in).
Jazeker!quote:Op donderdag 5 oktober 2006 09:03 schreef Vicky het volgende:
[..]
het lijkt nu net een clowntje
Fuente, heb jij msn?
En super service hebben ze!quote:Op maandag 4 september 2006 22:06 schreef Ireth het volgende:
Tis meer een "altijd in de aanbieding" tip, maarre... onwijs goedkope webshop voor kinderkleding!
http://www.wendex.nl/
quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 10:58 schreef sjak het volgende:
Ze staan wel in de folder op pagina 4, Leentje. klik
Maar er staat ook op=op, dus als ze maar een setje per filiaal hebben....
Jaaa! Een klein stukje, het weer zat niet zo mee de afgelopen dagen. Hij fietst redelijk goed, het is even wennen en ik moet het stuur even iets rechter gaan zetten anders fiets het niet echt makkelijk. Er zaten twee bankjes in daardoor pastte de maxicosi niet, nu heb ik er 1 bankje uitgeschroefd (dat ging echt makkelijk) en nu kan Jetske ook meequote:Op zaterdag 7 oktober 2006 21:52 schreef pinquit het volgende:
sjak al gefietst??
super zegquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 11:45 schreef sjak het volgende:
[..]
Jaaa! Een klein stukje, het weer zat niet zo mee de afgelopen dagen. Hij fietst redelijk goed, het is even wennen en ik moet het stuur even iets rechter gaan zetten anders fiets het niet echt makkelijk. Er zaten twee bankjes in daardoor pastte de maxicosi niet, nu heb ik er 1 bankje uitgeschroefd (dat ging echt makkelijk) en nu kan Jetske ook meeIk kan niet wachten tot het straks weer zomer wordt en we lekker met de fiets naar het strand kunnen gaan
En dan heb je ook nog Borne: De parel van Twentequote:Op donderdag 28 september 2006 10:49 schreef bixister het volgende:
haha de ster van twente!nee oldenzaal dan: de glimlach van twente. ook niks vind ik.
*snif* die is ook goud waardquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 12:37 schreef MeNicole het volgende:
[..]
En dan heb je ook nog Borne: De parel van Twente![]()
Of je gebruikt de code van www.gratiz.nl : pf0511quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 20:11 schreef lady-wrb het volgende:
tot 31 oktober kan je een gratis kaartje versturen bij aankoop van een mapje postzegels.
(misschien stond die hier al, maar ik zag m gister voor het eerst)
het gaat via www.wishou.nl en in het mapje staat een code die je moet gebruiken.
het is wehkampquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 09:39 schreef Ireth het volgende:
Ow wat een leuke site is dat Neuk!! *bookmarked en rondneust*
Nee, ik heb er al meerdere verzonden met die code.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 20:32 schreef lady-wrb het volgende:
zou het dan niet gewoon ip gebonden zijn, want anders kan je toch tig kaarten sturen?
niet naar mij overigensquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 21:08 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Nee, ik heb er al meerdere verzonden met die code.
Och, zielepiet...quote:
quote:Op zondag 22 oktober 2006 18:15 schreef E.T. het volgende:
Komende week bij het kruidvat weer diverse babyspullen in de aanbieding:
pyama's 3,49
aankleedkussenhoes 4,99
rompertjes 2 voor 3,29
boxkleed 8,99
slabbetjes 2 voor 1,99
badcape 4,99
ledikantlakentje met sloop 6,99
slaapzak 7,99 (<- aanrader!)
en nog luiertassen, hoeslakentjes, cadeaubox, spuugdoekjes..
Ik heb nog wel e.e.a. nodig (boxkleed, badcape, rompers) ga dus wel even kijken
Die moet ik hebbenquote:Op donderdag 19 oktober 2006 13:07 schreef Rewimo het volgende:
Bob de Bouwer bakvorm bij de Lidl
[afbeelding]
Vanaf 26 oktober
quote:Op donderdag 26 oktober 2006 14:55 schreef Slaapmeisje het volgende:
Aha dan scheelt het inderdaad zo'n 6,50 euro op de normale aanbieding![]()
oh dan zijn er vast wel genoeg babypoppen in de buurtquote:Op donderdag 26 oktober 2006 18:10 schreef lady-wrb het volgende:
kijk je wel uit dat je niet te klein koopt? als je kindje een beetje groot uitvalt, blijf je met die kleine maatjes zitten.
quote:Op donderdag 26 oktober 2006 18:10 schreef lady-wrb het volgende:
kijk je wel uit dat je niet te klein koopt? als je kindje een beetje groot uitvalt, blijf je met die kleine maatjes zitten.
Graag gedaanquote:Op donderdag 26 oktober 2006 19:36 schreef Githa het volgende:
Ik heb de bob de bouwer cake vormen gehaald, alleen wendy nietmaar ze zijn zó ¬¥ leuk!
Ik ga cake bakken morgenook ideaal voor zijn verjaardag, thnx voor de tip Rewimo
Er zitten ook maar 28 stuks in maat 1quote:Op donderdag 26 oktober 2006 17:03 schreef E.T. het volgende:
de Pampers Newborn (maat 1) is maar 4,99!(bij AH en C1000 iig) Dat is zo'n zelfde pak als in de blijde doos zit.
edit: ik zie dat bij Albert maat 2 en hoger wel al 9.99 zijn. Alleen maat 1 is dus goedkoop.
Gratis is nog leuker dan in de aanbiedingquote:Op donderdag 26 oktober 2006 20:50 schreef Suzanna het volgende:
Volgens mij wel Slaapmeisje, het is zelfs een pakje newborn met plasindicator, erg handig dus voor in het begin. Er zitten ook andere leuke dingen in overigens.
Nope, er zit tegenwoordig een gewoon pak Newborn inquote:Op donderdag 26 oktober 2006 20:50 schreef Suzanna het volgende:
Volgens mij wel Slaapmeisje, het is zelfs een pakje newborn met plasindicator, erg handig dus voor in het begin. Er zitten ook andere leuke dingen in overigens.
had ik niet ergens gelezen dat bompie een jongetje is?quote:Op donderdag 26 oktober 2006 19:02 schreef moussy het volgende:
[..]
oh dan zijn er vast wel genoeg babypoppen in de buurt
Psssst jaquote:Op donderdag 26 oktober 2006 21:55 schreef lady-wrb het volgende:
had ik niet ergens gelezen dat bompie een jongetje is?
Eigenlijk wel jammer, die andere waren erg handig...quote:Op donderdag 26 oktober 2006 21:16 schreef E.T. het volgende:
[..]
Nope, er zit tegenwoordig een gewoon pak Newborn in![]()
Nou, serieus! Ik vind het ook ondingen en ik ben heel blij dat ik geen hele vooraad heb gekocht. Sommige merken zitten nou eenmaal beter om je kind en ik zou het lekker allemaal gaan uitproberen als de baby er eenmaal is.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 21:44 schreef Rottdog het volgende:
Niet te veel kopen dalijk vindt je het klote luiers![]()
Denk dat het heel erg ligt aan de vorm van de billetjes van je uk, en het huidje. Op het kdv van Sara hebben ze dus pampers, en daar had ze in het verleden heel vaak luieruitslag als ze terugkwam van het kdv. Wodt nu wel minder. Zelf hebben we ook wel eens een pak pampers gehad, kreeg ze ook uitslag van.Nu hadden we laatst die pakken huggies bij de AH gekocht, daar lekt ze dus dwars doorheen, niet alleen 's nachts, maar ook overdag, terwijl we haar vaak genoeg verschonen.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 11:21 schreef Vicky het volgende:
Grappig toch dat de een wel tevreden is met Pampers en de ander niet.
Amber kreeg van de kruidvatluiers luieruitslag en de AH luiers vond ik waardeloos..
Kheb het idee dat ze juist in de aanbieding waren omdat het gewoon een partijtje kutluiers was, hier dus ook continue zeiknatquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 11:25 schreef Fuente het volgende:
Nu hadden we laatst die pakken huggies bij de AH gekocht, daar lekt ze dus dwars doorheen, niet alleen 's nachts, maar ook overdag, terwijl we haar vaak genoeg verschonen.
Zou je haast denken he? Hoor er zoveel negatieve dingen over, zelfs bij vaste gebruikers van huggies waar de ukjes ineens doorlekten met dezequote:Op vrijdag 27 oktober 2006 11:40 schreef Ireth het volgende:
[..]
Kheb het idee dat ze juist in de aanbieding waren omdat het gewoon een partijtje kutluiers was, hier dus ook continue zeiknat![]()
En niet alleen een hel voor de AH-medewerkers, maar ook voor de oudersquote:Op donderdag 19 oktober 2006 13:29 schreef GotC het volgende:
Ik durf het bijna niet te zeggen, maar het zijn Disney weken bij de AH..Veel Disney spullen zoals sjaals, mutsen, rompertjes, puzzels, dvd's..noem maar op. En natuurlijk bij 5 parels zo'n poppenkastpop (Hell on earth voor AH medewerkers
)
Voor de eerste periode zou ik zeggen Anita voedingsbeha's, te koop bij lingeriewinkels (ook hunkemoller enzo.) Zijn even prijzig maar ze zijn echt geweldig! Ze zijn wel niet fleurig of erg sexy, maar wel absoluut goed zittend en erg praktisch. Ze zijn goed wasbaar, wat ook nodig is. Handig is om qua voedingsbeha's er 3 te hebben (in elk geval de eerste tijd), 1 in de kast, 1 aan en 1 in de was, zeg maar. (oh maar ze zijn wellicht niet in de aanbieding, ik checkte even de topictitel. Enfin, dit is wel mijn tipquote:Op maandag 30 oktober 2006 09:59 schreef Neuk het volgende:
Heeft iemand nog een goeie tip mbt voedingsbeha's?
Ik vond de voedingBH's van de HEMA altijd prima, goede pasvorm, mooie prijs.quote:Op maandag 30 oktober 2006 09:59 schreef Neuk het volgende:
Heeft iemand nog een goeie tip mbt voedingsbeha's?
Nouja, het gaat meer om de aanbiedingen die ze er van tijd tot tijd hebben, vandaar dat ik het hier geplaatst had, maar wellicht is het daar ook wel op zijn plek.quote:Op maandag 30 oktober 2006 15:53 schreef Rewimo het volgende:
Misschien meer iets voor [OUD] Verzameltopic leuke sites & geinigheidjes ?
Ja oehhhh, plastic speelgoed!quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 20:59 schreef Icaä het volgende:
Volstrekte waanzin vind ik het. Plastic rommel.
De baby born gaat bijna overal in de aanbieding omdat ze nu een nieuwe versie hebben met slaapoogjes.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 19:45 schreef E.T. het volgende:
Ik zag in het BartSmit krantje dat deze week de BabyBorn-poppen geen 49 maar 29 euro zijn. (Wij willen Saskia er eentje geven vlak voor de baby komt, als 'voorbereiding' dus morgen maar even langsrijden)
En ik kocht gister een fles Silan Sensitive en daar zat een label om: als je de kassabon van je fles Silan kan overleggen, krijg je 10% kassakorting bij Prenatal(ik lees nogeven goed en de korting is alleen voor kleding uit de en dreumescollectie)
Zijn dat die poppen met een bewegend televisietje in hun buik? Want die moet ik ook nog hebbenquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 20:59 schreef Icaä het volgende:
Wel een leuke teletubbiepop gekocht bij de Marskramer vandaag. Geen idee of het plaatselijk was, maar hij was geen 30 euro, maar 10 euro.
Bij de Toys "r" us ookquote:Op woensdag 1 november 2006 19:36 schreef m@x het volgende:
Bij Bart Smit is het nu 3 Little People artikelen halen, 2 betalen (het goedkoopste artikel krijg je gratis). Misschien een ideetje voor Sinterklaas.
JA!quote:Op woensdag 1 november 2006 11:29 schreef LadyS het volgende:
[..]
Zijn dat die poppen met een bewegend televisietje in hun buik? Want die moet ik ook nog hebben
Ik heb hier gekeken, maar het is hier de teletubbies met een hologram in de buik.quote:
quote:Op maandag 6 november 2006 18:34 schreef Suzziieee het volgende:
Voor alle HEMA fans
Bij de aankomende folder zit een sinterklaaszak... Nu kan je op vrijdag 17 en zaterdag 18 november met deze zak gaan winkelen...én op alles wat in deze zak past en kan krijg je bij de kassa 15 % korting![]()
En.... je mag de zak meerdere malen gebruiken![]()
Dat word zweten bij de kassa voor de Hema-meisjes
Hey bedankt voor de tip!!!quote:Op maandag 6 november 2006 18:24 schreef Bibikuif22 het volgende:
Nu bij Prenatal kun je je oude nappy wrapper inleveren waarna je een nieuwe meekrijgt! Ik had voor Alys nog een heeeeeele oude staan die ik voor een tientje ofzo had gekocht op marktplaats, heb hem vanmiddag ingeruild en heb voor ukkie nu een hele mooie nieuwe
De actie is omdat de cassettes eruit gaan.
http://www.prenatal.nl/Sp(...)stProduct.aspx?id=44
Is dan zeker in plaats van de koopavond-actie?quote:Op maandag 6 november 2006 18:40 schreef Suzziieee het volgende:
FF een crosspost uit het speeltuinbankje
[..]
Ik heb er ook een aantal gewonnen (even F5-en en je kunt weerquote:Op dinsdag 7 november 2006 20:08 schreef linda856763 het volgende:
O, zeg dat nou niet, want dan kan ik weer verder
Ik heb trouwens net ook al het spel op www.pickwick.nl gedaan, ook al zoiets vreselijks. Ik geloof dat ik nu 4 proefpakketjes krijg, en ik heb niet eens een T-padhouder...
Yups dat kanquote:Op woensdag 8 november 2006 09:59 schreef linda856763 het volgende:
Je kunt die dingen vast ook wel als theezakje gebruiken toch?
Ik haal uit 1 padje twee koppen thee, maar dan wel in een beker zeg maar. Als je ze eerst gebruikt en laat liggen en dan nog een keer gebruikt vind ik het naar niks smaken.quote:Op woensdag 8 november 2006 11:20 schreef Yoni het volgende:
[..]
Yups dat kanEn dan kan je er zelfs een pot mee zetten ook
![]()
(en als je ze wel in de senseo stopt, kun je ze ook wel een keer of 3 á 4 gebruiken)
Bedankt voor de tip! Christan gaat zondag naar een verjaardagsgfeestje bij een meisje uit zijn klas, perfect cadeautje ditquote:Op maandag 6 november 2006 14:18 schreef reni het volgende:
Ik heb net bij de action een hele grote doos clikits gehaald voor 4,79.![]()
Daar zullen er 2 blij mee zijn![]()
quote:Op woensdag 8 november 2006 11:20 schreef Yoni het volgende:
[..]
Yups dat kanEn dan kan je er zelfs een pot mee zetten ook
![]()
(en als je ze wel in de senseo stopt, kun je ze ook wel een keer of 3 á 4 gebruiken)
Moet je je voor dat spel aanmelden bij mij pickwick of kijk ik er nu gewoon gigantisch overheen?quote:Op dinsdag 7 november 2006 22:58 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ik heb er ook een aantal gewonnen (even F5-en en je kunt weer), en ik heb niet eens een Senseo
quote:Op woensdag 8 november 2006 17:06 schreef Githa het volgende:
Het picwick spel is gestopt, ik kon hem ook niet vinden en heb "spel" gezocht via de zoekfunctie en zo kwam ik bij de reactie dat het spel gestopt is en iedereen bedankt wordt voor de deelname![]()
Wat een idiote actie dan!quote:Op woensdag 8 november 2006 16:39 schreef Icaä het volgende:
Mopperdemopper,
Wat een stomme actie, van die Little People, moet je een bon invullen, vóór 15 november, en er de streepjescodes bijsluiten!
Leuk hoor, een kadootje van Sint dat al half opengeknipt is.
En je hebt al helemaal niks aan de actie als één van de LP bedoeld was als verjaardagskadootje voor iemand!
Mopperdemopper.
Helaas alleen maar in bepaalde regio's te verkrijgen (en dus niet mijn regioquote:Op maandag 6 november 2006 12:58 schreef Rewimo het volgende:
Vanaf 13 november bij de Lidl:
[afbeelding]
Kerststal uitsteekvormpjes
Graag!! Ik wil er namelijk eigenlijk wel 2 hebben (voor ons kdv ook), dus als jij en Rewimo allebei willen kijken, komt het zeker goed.quote:Op donderdag 9 november 2006 06:47 schreef Xanthe het volgende:
Livelink ik ben maandag morgen in de buurt van een lidl in regio 1 moet ik even voor je kijken?
Als ze ze hebben is het een kleine moeite om er direct 2 mee te nemen hoor.quote:Op donderdag 9 november 2006 19:55 schreef livelink het volgende:
[..]
Graag!! Ik wil er namelijk eigenlijk wel 2 hebben (voor ons kdv ook), dus als jij en Rewimo allebei willen kijken, komt het zeker goed.
quote:Op vrijdag 10 november 2006 15:21 schreef linda856763 het volgende:
Oh oh!
Om er zeker van te zijn dat de actie eerlijk verloopt, kan na afloop van de actie aan de prijswinnaars worden gevraagd om de streepjescode van Tabasco® op te sturen aan Wessanen.
bron
Ik heb geen streepjescode van Tabasco... En zeker geen 9!![]()
![]()
quote:Op vrijdag 10 november 2006 15:21 schreef linda856763 het volgende:
Oh oh!
Om er zeker van te zijn dat de actie eerlijk verloopt, kan na afloop van de actie aan de prijswinnaars worden gevraagd om de streepjescode van Tabasco® op te sturen aan Wessanen.
bron
Ik heb geen streepjescode van Tabasco... En zeker geen 9!![]()
![]()
eehh...quote:
daarom spam je hem eens in de zoveel tijd? en post je hier verders nooit?quote:Op zaterdag 11 november 2006 10:09 schreef mvSebas het volgende:
Het is geen commerciële site hoor, gewoon een goedbedoelde tip
Volgens mij worden de folders uiterlijk woensdags verspreid....anders ff vragen bij de klantenservice en anders ff melden bij mij...ga ik een zak regelen voor jequote:Op maandag 13 november 2006 12:28 schreef PM-girl het volgende:
mmm, ik nog niet. nog even de brieven bus in de gaten houden anders morgen even zeuren bij de klantenservice.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |