Bij de Toys "r" us ookquote:Op woensdag 1 november 2006 19:36 schreef m@x het volgende:
Bij Bart Smit is het nu 3 Little People artikelen halen, 2 betalen (het goedkoopste artikel krijg je gratis). Misschien een ideetje voor Sinterklaas.
JA!quote:Op woensdag 1 november 2006 11:29 schreef LadyS het volgende:
[..]
Zijn dat die poppen met een bewegend televisietje in hun buik? Want die moet ik ook nog hebben
Ik heb hier gekeken, maar het is hier de teletubbies met een hologram in de buik.quote:
quote:Op maandag 6 november 2006 18:34 schreef Suzziieee het volgende:
Voor alle HEMA fans
Bij de aankomende folder zit een sinterklaaszak... Nu kan je op vrijdag 17 en zaterdag 18 november met deze zak gaan winkelen...én op alles wat in deze zak past en kan krijg je bij de kassa 15 % korting![]()
En.... je mag de zak meerdere malen gebruiken![]()
Dat word zweten bij de kassa voor de Hema-meisjes
Hey bedankt voor de tip!!!quote:Op maandag 6 november 2006 18:24 schreef Bibikuif22 het volgende:
Nu bij Prenatal kun je je oude nappy wrapper inleveren waarna je een nieuwe meekrijgt! Ik had voor Alys nog een heeeeeele oude staan die ik voor een tientje ofzo had gekocht op marktplaats, heb hem vanmiddag ingeruild en heb voor ukkie nu een hele mooie nieuwe
De actie is omdat de cassettes eruit gaan.
http://www.prenatal.nl/Sp(...)stProduct.aspx?id=44
Is dan zeker in plaats van de koopavond-actie?quote:Op maandag 6 november 2006 18:40 schreef Suzziieee het volgende:
FF een crosspost uit het speeltuinbankje
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |