super zegquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 11:45 schreef sjak het volgende:
[..]
Jaaa! Een klein stukje, het weer zat niet zo mee de afgelopen dagen. Hij fietst redelijk goed, het is even wennen en ik moet het stuur even iets rechter gaan zetten anders fiets het niet echt makkelijk. Er zaten twee bankjes in daardoor pastte de maxicosi niet, nu heb ik er 1 bankje uitgeschroefd (dat ging echt makkelijk) en nu kan Jetske ook meeIk kan niet wachten tot het straks weer zomer wordt en we lekker met de fiets naar het strand kunnen gaan
En dan heb je ook nog Borne: De parel van Twentequote:Op donderdag 28 september 2006 10:49 schreef bixister het volgende:
haha de ster van twente!nee oldenzaal dan: de glimlach van twente. ook niks vind ik.
*snif* die is ook goud waardquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 12:37 schreef MeNicole het volgende:
[..]
En dan heb je ook nog Borne: De parel van Twente![]()
Of je gebruikt de code van www.gratiz.nl : pf0511quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 20:11 schreef lady-wrb het volgende:
tot 31 oktober kan je een gratis kaartje versturen bij aankoop van een mapje postzegels.
(misschien stond die hier al, maar ik zag m gister voor het eerst)
het gaat via www.wishou.nl en in het mapje staat een code die je moet gebruiken.
het is wehkampquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 09:39 schreef Ireth het volgende:
Ow wat een leuke site is dat Neuk!! *bookmarked en rondneust*
Nee, ik heb er al meerdere verzonden met die code.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 20:32 schreef lady-wrb het volgende:
zou het dan niet gewoon ip gebonden zijn, want anders kan je toch tig kaarten sturen?
niet naar mij overigensquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 21:08 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Nee, ik heb er al meerdere verzonden met die code.
Och, zielepiet...quote:
quote:Op zondag 22 oktober 2006 18:15 schreef E.T. het volgende:
Komende week bij het kruidvat weer diverse babyspullen in de aanbieding:
pyama's 3,49
aankleedkussenhoes 4,99
rompertjes 2 voor 3,29
boxkleed 8,99
slabbetjes 2 voor 1,99
badcape 4,99
ledikantlakentje met sloop 6,99
slaapzak 7,99 (<- aanrader!)
en nog luiertassen, hoeslakentjes, cadeaubox, spuugdoekjes..
Ik heb nog wel e.e.a. nodig (boxkleed, badcape, rompers) ga dus wel even kijken
Die moet ik hebbenquote:Op donderdag 19 oktober 2006 13:07 schreef Rewimo het volgende:
Bob de Bouwer bakvorm bij de Lidl
[afbeelding]
Vanaf 26 oktober
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |