quote:Op donderdag 26 oktober 2006 14:55 schreef Slaapmeisje het volgende:
Aha dan scheelt het inderdaad zo'n 6,50 euro op de normale aanbieding![]()
oh dan zijn er vast wel genoeg babypoppen in de buurtquote:Op donderdag 26 oktober 2006 18:10 schreef lady-wrb het volgende:
kijk je wel uit dat je niet te klein koopt? als je kindje een beetje groot uitvalt, blijf je met die kleine maatjes zitten.
quote:Op donderdag 26 oktober 2006 18:10 schreef lady-wrb het volgende:
kijk je wel uit dat je niet te klein koopt? als je kindje een beetje groot uitvalt, blijf je met die kleine maatjes zitten.
Graag gedaanquote:Op donderdag 26 oktober 2006 19:36 schreef Githa het volgende:
Ik heb de bob de bouwer cake vormen gehaald, alleen wendy nietmaar ze zijn zó ¬¥ leuk!
Ik ga cake bakken morgenook ideaal voor zijn verjaardag, thnx voor de tip Rewimo
Er zitten ook maar 28 stuks in maat 1quote:Op donderdag 26 oktober 2006 17:03 schreef E.T. het volgende:
de Pampers Newborn (maat 1) is maar 4,99!(bij AH en C1000 iig) Dat is zo'n zelfde pak als in de blijde doos zit.
edit: ik zie dat bij Albert maat 2 en hoger wel al 9.99 zijn. Alleen maat 1 is dus goedkoop.
Gratis is nog leuker dan in de aanbiedingquote:Op donderdag 26 oktober 2006 20:50 schreef Suzanna het volgende:
Volgens mij wel Slaapmeisje, het is zelfs een pakje newborn met plasindicator, erg handig dus voor in het begin. Er zitten ook andere leuke dingen in overigens.
Nope, er zit tegenwoordig een gewoon pak Newborn inquote:Op donderdag 26 oktober 2006 20:50 schreef Suzanna het volgende:
Volgens mij wel Slaapmeisje, het is zelfs een pakje newborn met plasindicator, erg handig dus voor in het begin. Er zitten ook andere leuke dingen in overigens.
had ik niet ergens gelezen dat bompie een jongetje is?quote:Op donderdag 26 oktober 2006 19:02 schreef moussy het volgende:
[..]
oh dan zijn er vast wel genoeg babypoppen in de buurt
Psssst jaquote:Op donderdag 26 oktober 2006 21:55 schreef lady-wrb het volgende:
had ik niet ergens gelezen dat bompie een jongetje is?
Eigenlijk wel jammer, die andere waren erg handig...quote:Op donderdag 26 oktober 2006 21:16 schreef E.T. het volgende:
[..]
Nope, er zit tegenwoordig een gewoon pak Newborn in![]()
Nou, serieus! Ik vind het ook ondingen en ik ben heel blij dat ik geen hele vooraad heb gekocht. Sommige merken zitten nou eenmaal beter om je kind en ik zou het lekker allemaal gaan uitproberen als de baby er eenmaal is.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 21:44 schreef Rottdog het volgende:
Niet te veel kopen dalijk vindt je het klote luiers![]()
Denk dat het heel erg ligt aan de vorm van de billetjes van je uk, en het huidje. Op het kdv van Sara hebben ze dus pampers, en daar had ze in het verleden heel vaak luieruitslag als ze terugkwam van het kdv. Wodt nu wel minder. Zelf hebben we ook wel eens een pak pampers gehad, kreeg ze ook uitslag van.Nu hadden we laatst die pakken huggies bij de AH gekocht, daar lekt ze dus dwars doorheen, niet alleen 's nachts, maar ook overdag, terwijl we haar vaak genoeg verschonen.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 11:21 schreef Vicky het volgende:
Grappig toch dat de een wel tevreden is met Pampers en de ander niet.
Amber kreeg van de kruidvatluiers luieruitslag en de AH luiers vond ik waardeloos..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |